EGR nismo zatvarali, creva menjana prosle godine, stavljena fabricka, ok su. MAP nije diran. MAF je zamenjen, ali on je merio vazduha manje nego sto je trebalo, nisam sigurna da je on krivac dima, tj sigurna sam da nije, zato sto zamena MAFa nije resila dim. Nakon zamene MAFa ti parametri oko kolicine vazduha su ok. Usisnu granu majstor nije hteo da cisti, kaze da mi je to bacanje para, a ja nemam pojma, koliko vidim misljenja su razlicita.
Necu nista da pricam da ne ureknem, ali izgleda da je dim resen - dizna na prvom cilindru. Prosle godine u septembru radili smo dizne - jedna je bila otisla, lupao motor strasno, zamenili smo je i stavili smo polovnu (na trecem cil.), pa su sve 4 bile kalibrisane i stavljeni novi kodovi. Nakon kalibracije situacija je bila ovakva
Od onda, dim se prvo smanjio, pa ga nije bilo, pa se javljao i nestajao, da bi skoro poceo da izlazi cak i kada auto stoji. Uzas. Majstor je sad izmerio korekcije u razlicitim rezimima voznje i ispostavilo se da u voznji, pod opterecenjem, bubanj potok, dizna na prvom cil je "shikljala"

Mislim, to je neki moj nestrucni izraz. Korekcije u leru toliko male, a u voznji je izmerio do 5 cak, dok ostale idu do 0.2 ili 0.8. Ne razumem kako i zasto. Sada smo i prvu zamenili i ljudi - ne dimi uopste, ni kada zalepim gas, ni u leru, ni na 4k obrtaja, nista..... Samo se nadam da ce da potraje.
E sad, ako je to prva, sad me buni i ova cetvrta. Trenutno su joj korekcije u voznji ok, ali posto je i kod nje na grafiku gore linija malo deblja nego druga i treca - jel to znaci da i ona moze da ode uskoro?
Auto ponovo ima snage, zalepila me sinoc kad sam je uzela, krenem prvom ona me zalepi, ja stanem i krenem manjim gasom, ugasi mi se auto. I tako dvaput. Auto mi se ugasio dvaput u zivotu - kad sam se tek navikavala na nju pre skoro 4 godine. Sinoc mi se ladno dva puta ugasi! Dam malo jaci gas ona me zalepi. Znaci drugi auto skroz! Jbs mi sve, skupljam pare za nove dizne
Sada merim potrosnju da vidim da li se sredila, a videcu da odem i do tog servisa sto dusan gt preporucuje da pregledaju dizne. Jer ovaj moj majstor ne radi dizne vec nosi kod nekog svog, ja ne znam koji je to servis. Pa cu otici do tog dobrog servisa, da pregledaju i da vidim sta ce da kazu.
Ali sad sam ponovo

i idem sad da se vozikam
