Alfa Dimi!!!
- alfa_gt
- Garaža: Alfa Romeo GT, 1.9 JTD, 2005 (Mala)
- Lokacija: NBgd
- Lokacija: NBgd
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Coyote - ne znam ni ja kako, upravo sam na nekom drugom forumu naisla na tvoj post da si i ti imao problem sa dimom i da si resio nekim jeftinim aditivom sa NIS-ove pumpe - jel to traje i dalje, mislim ti efekti da nemas dim? I jel istina (i kakve to veze uopste moze da ima) da ti je taj aditiv otklonio ono cuveno jtd zveckanje (cemu je navodno uzrok remenica alternatora / zamajac / ili sta je vec) kao sto si napisao? Ili si se samo istripovao bio?
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Dijagnostika u vožnji onako kako je dusanGT opisao? Da odradiš kada ima dima i kad nemz,, da se vide odstupanja. Možda je izduv-katalizator zapušen pa ga pročistiš na višim obrtajima, možda je sad zapušen i ne pomaže "izduvavanje". Ja bih potražio nekog ko se odlično razume u čitanje dijagnostike da to detaljno ispregleda.
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Alfa Dimi!!!
To sto kazes za kat bas deluje smisleno. Posebno s obzirom na kilometrazu/godine.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Ja sam imao gadnih problema sa dimom i rjesenje je bilo:
- promjena crijeva intercooler-a
- Ciscenje a kasnije i zatvaranje EGR-a
- Ciscenje MAP senzora
- ciscenje komplet usisne grane
Nista od ovih stvari pojedinacno nije rijesila problem ali zajedno jesu.
Ciscenje EGR-a ne rjesava problem, samo ga odlaze. DusanGT i dosta drugih clanova su nekoliko puta pisali o tome - EGR je potrebno obavezno zatvoriti i po mogucnosti u potpunosti ukloniti iz sistema, potom sve fino ocistiti i to je to. Meni je auto stigao iz italije u ocajnom stanju usisne grane. U srbiji je vozen samo par mjeseci tako da nema sanse da se toliko cadji nakupi za par mjeseci.
- promjena crijeva intercooler-a
- Ciscenje a kasnije i zatvaranje EGR-a
- Ciscenje MAP senzora
- ciscenje komplet usisne grane
Nista od ovih stvari pojedinacno nije rijesila problem ali zajedno jesu.
Ciscenje EGR-a ne rjesava problem, samo ga odlaze. DusanGT i dosta drugih clanova su nekoliko puta pisali o tome - EGR je potrebno obavezno zatvoriti i po mogucnosti u potpunosti ukloniti iz sistema, potom sve fino ocistiti i to je to. Meni je auto stigao iz italije u ocajnom stanju usisne grane. U srbiji je vozen samo par mjeseci tako da nema sanse da se toliko cadji nakupi za par mjeseci.
Assumption is the mother of all fuckups
- alfa_gt
- Garaža: Alfa Romeo GT, 1.9 JTD, 2005 (Mala)
- Lokacija: NBgd
- Lokacija: NBgd
Post
Re: Alfa Dimi!!!
EGR nismo zatvarali, creva menjana prosle godine, stavljena fabricka, ok su. MAP nije diran. MAF je zamenjen, ali on je merio vazduha manje nego sto je trebalo, nisam sigurna da je on krivac dima, tj sigurna sam da nije, zato sto zamena MAFa nije resila dim. Nakon zamene MAFa ti parametri oko kolicine vazduha su ok. Usisnu granu majstor nije hteo da cisti, kaze da mi je to bacanje para, a ja nemam pojma, koliko vidim misljenja su razlicita.
Necu nista da pricam da ne ureknem, ali izgleda da je dim resen - dizna na prvom cilindru. Prosle godine u septembru radili smo dizne - jedna je bila otisla, lupao motor strasno, zamenili smo je i stavili smo polovnu (na trecem cil.), pa su sve 4 bile kalibrisane i stavljeni novi kodovi. Nakon kalibracije situacija je bila ovakva

Od onda, dim se prvo smanjio, pa ga nije bilo, pa se javljao i nestajao, da bi skoro poceo da izlazi cak i kada auto stoji. Uzas. Majstor je sad izmerio korekcije u razlicitim rezimima voznje i ispostavilo se da u voznji, pod opterecenjem, bubanj potok, dizna na prvom cil je "shikljala"
Mislim, to je neki moj nestrucni izraz. Korekcije u leru toliko male, a u voznji je izmerio do 5 cak, dok ostale idu do 0.2 ili 0.8. Ne razumem kako i zasto. Sada smo i prvu zamenili i ljudi - ne dimi uopste, ni kada zalepim gas, ni u leru, ni na 4k obrtaja, nista..... Samo se nadam da ce da potraje.
E sad, ako je to prva, sad me buni i ova cetvrta. Trenutno su joj korekcije u voznji ok, ali posto je i kod nje na grafiku gore linija malo deblja nego druga i treca - jel to znaci da i ona moze da ode uskoro?
Auto ponovo ima snage, zalepila me sinoc kad sam je uzela, krenem prvom ona me zalepi, ja stanem i krenem manjim gasom, ugasi mi se auto. I tako dvaput. Auto mi se ugasio dvaput u zivotu - kad sam se tek navikavala na nju pre skoro 4 godine. Sinoc mi se ladno dva puta ugasi! Dam malo jaci gas ona me zalepi. Znaci drugi auto skroz! Jbs mi sve, skupljam pare za nove dizne
Sada merim potrosnju da vidim da li se sredila, a videcu da odem i do tog servisa sto dusan gt preporucuje da pregledaju dizne. Jer ovaj moj majstor ne radi dizne vec nosi kod nekog svog, ja ne znam koji je to servis. Pa cu otici do tog dobrog servisa, da pregledaju i da vidim sta ce da kazu.
Ali sad sam ponovo
i idem sad da se vozikam 
Necu nista da pricam da ne ureknem, ali izgleda da je dim resen - dizna na prvom cilindru. Prosle godine u septembru radili smo dizne - jedna je bila otisla, lupao motor strasno, zamenili smo je i stavili smo polovnu (na trecem cil.), pa su sve 4 bile kalibrisane i stavljeni novi kodovi. Nakon kalibracije situacija je bila ovakva

Od onda, dim se prvo smanjio, pa ga nije bilo, pa se javljao i nestajao, da bi skoro poceo da izlazi cak i kada auto stoji. Uzas. Majstor je sad izmerio korekcije u razlicitim rezimima voznje i ispostavilo se da u voznji, pod opterecenjem, bubanj potok, dizna na prvom cil je "shikljala"

E sad, ako je to prva, sad me buni i ova cetvrta. Trenutno su joj korekcije u voznji ok, ali posto je i kod nje na grafiku gore linija malo deblja nego druga i treca - jel to znaci da i ona moze da ode uskoro?
Auto ponovo ima snage, zalepila me sinoc kad sam je uzela, krenem prvom ona me zalepi, ja stanem i krenem manjim gasom, ugasi mi se auto. I tako dvaput. Auto mi se ugasio dvaput u zivotu - kad sam se tek navikavala na nju pre skoro 4 godine. Sinoc mi se ladno dva puta ugasi! Dam malo jaci gas ona me zalepi. Znaci drugi auto skroz! Jbs mi sve, skupljam pare za nove dizne

Sada merim potrosnju da vidim da li se sredila, a videcu da odem i do tog servisa sto dusan gt preporucuje da pregledaju dizne. Jer ovaj moj majstor ne radi dizne vec nosi kod nekog svog, ja ne znam koji je to servis. Pa cu otici do tog dobrog servisa, da pregledaju i da vidim sta ce da kazu.
Ali sad sam ponovo




- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Alfa Dimi!!!
sad sam trazio taj servis, ali dizne i dusanGT se pominje na 300 mjesta.. aktivan clan, jbg.. 
Ajde ako nadjes koji je servis okaci ili posalji PM, htio sam ja moj auto da povezem.

Ajde ako nadjes koji je servis okaci ili posalji PM, htio sam ja moj auto da povezem.
Assumption is the mother of all fuckups
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Bolji search je sa terminom "injektori", a ne "dizne"...Super_genije napisao:... ali dizne i dusanGT se pominje na 300 mjesta...

Alfa je stil... ostalo je status...
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
- alfa_gt
- Garaža: Alfa Romeo GT, 1.9 JTD, 2005 (Mala)
- Lokacija: NBgd
- Lokacija: NBgd
Post
Re: Alfa Dimi!!!
Samo da se javimo sa update-om, prosla su dva meseca, i dalje ne dimimo uopste
Definitivno je bilo do te dizne na prvom cilindru.
Potrosnja je i dalje jaca, 8.8 po gradu (od cepa do cepa, mereno na predjenih 500km), 7-7.5 kombinovana (isto merena na nekih 500km, od cega je 150-200 na otvorenom). Na otvorenom se smanjila nego pre sredjivanja dizni, nisam jos uvek uspela da izmerim kolika je jer nam je stalno neka kombinovana voznja. Kada je vozimo autoputem po BGu ustaljeni pritisak na papucicu gasa i negde oko 2.5-3k obrtaja u cetvrtoj brzini, bord pokazuje oko 4-4.5l. To je ranije bilo 5-5.5l.
Mnogo trosi (i dalje) pri kretanju, pri dodavanju gasa, ono prva-druga-treca, tu se po bordu penje do 20l. Kada uspostavim neku brzinu koju odrzavam onda jako malo trosi, oko 4-5. To kretanje me ubija. I cini mi se da ima manje snage tada, narocito u niskim obrtajima, oko 1,200-1,300. Ne vozimo je tako, ali ako sam slucajno u guzvi i usporim, a u trecoj sam, ako padnu obrtaji na 1,300, nema sanse iz trece da povuce, kao mrtav konj (ranije joj to nije bio problem).
Nije preterana potrosnja, ali je veca nego ranije. Sa pola rezervoara sam prelazila po 420-430km minimum (gradske voznje), a neretko i preko 450km. Sada je to 350km i mnogo me smara.

Potrosnja je i dalje jaca, 8.8 po gradu (od cepa do cepa, mereno na predjenih 500km), 7-7.5 kombinovana (isto merena na nekih 500km, od cega je 150-200 na otvorenom). Na otvorenom se smanjila nego pre sredjivanja dizni, nisam jos uvek uspela da izmerim kolika je jer nam je stalno neka kombinovana voznja. Kada je vozimo autoputem po BGu ustaljeni pritisak na papucicu gasa i negde oko 2.5-3k obrtaja u cetvrtoj brzini, bord pokazuje oko 4-4.5l. To je ranije bilo 5-5.5l.
Mnogo trosi (i dalje) pri kretanju, pri dodavanju gasa, ono prva-druga-treca, tu se po bordu penje do 20l. Kada uspostavim neku brzinu koju odrzavam onda jako malo trosi, oko 4-5. To kretanje me ubija. I cini mi se da ima manje snage tada, narocito u niskim obrtajima, oko 1,200-1,300. Ne vozimo je tako, ali ako sam slucajno u guzvi i usporim, a u trecoj sam, ako padnu obrtaji na 1,300, nema sanse iz trece da povuce, kao mrtav konj (ranije joj to nije bio problem).
Nije preterana potrosnja, ali je veca nego ranije. Sa pola rezervoara sam prelazila po 420-430km minimum (gradske voznje), a neretko i preko 450km. Sada je to 350km i mnogo me smara.
- guarana
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: vlasotince
Post
Re: Alfa Dimi!!!
konacno posle ovih peripetija oko prijavljivanja da nesto kazem na temu ovog crnog dima,pazite se ulja koje pusta turbina tj motor sa vazduhom pod pritiskom sisa i ulje koje sagoreva,to se meni desava,kupio sam navodno novu kod ovog iz vojvodjanske,platio posteno a ona curi od prve sekunde,vratio sam,kao nesto zamenio,opet isto,ode preko litar ulja na100 km
- Rade S
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD 85kw
- Lokacija: Prijepolje
Post
Problem sa izduvnim gasovima
Imam problem sa izduvnim gasovima, na tehnickom mi pregledu pokazalo vrijednost 7. A u zadnje vrijeme sam primijetio da pri vecim obrtajima ima crn dim. Da li neko moze da mi pomogne?
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 TS 120
Stilo JTD 80
Idea M-Jet 70 - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac