Stranica 4 od 41
Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 8:45 pm
od mladenke
evo za nekog ko je gore pomenuo lag na 8v motoru sa gt2256v od 2.4jtd-a
rpm mg/i mg/i mBar
1664 50.6 777.4 1526
1814 60.89 986 1901
2003 75.94 1258.7 2427
2258 80.86 1344.1 2702
2492 85.46 1348.5 2738
2696 89.11 1405.3 2883
2929 93.52 1394.2 2883
3155 98.55 1341.4 2841
3368 100 1311.6 2836
Auto je saletov sa foruma, pa je on najbolji da da kaze kolki je lag i kolko turbo kasni. Stock, sve sem izduva i turba.

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 8:47 pm
od MiloshBg
@djolers

i da si 16v uzeo opet bi te smorio i trazio bi vise. Brzo se covek navikne

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:01 pm
od mladenke
zexmaster gt napisao:@djolers4 mislim do 160-170 ,mozda zna mladenke to boljse
170 jedino po principu, kad pukne turbo nek pukne.
djolers4 napisao:Ma kakav vikend auto,mesecno prelazim min.2000 km,tako da je bolje za pocetak da se zadovoljim nekako sa trenutnom mapom(koja je uzgred receno super,ima lepe snage,dima samo na punom gasu i to malo,potrosnja ok)pa kad izgustiram nju onda da krenem u menjazu delova.Uglavnom,hvala svima na savetima,dosta ste mi pomogli
P.S Da sam uzeo 16v jtd i uradio remap,imao bih ono sto sada trazim

ili jos 150-200e za gt2256v turbo i imao bi i vise nego sto sad trazis.

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:14 pm
od G0XY
Ja bih pre isao na GT2056 ali to je vec egzotika

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:15 pm
od mladenke
gtb2056v sa brere?

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:21 pm
od Dule gti
Moja Alfa je na fabrickoj turbine,zvizdi otkako sam je uvezao,a to je pre skoro 4 godine,nemam fmic nikakav naknadno montiran,fabricka creva gumena i fabricke dizne...Sa ovom mapom vozim otkako sam doterao auto...Povadjeni lonci,imam samo zadnji protocni stavljen,panelni K&N filter I montiran menjac sa 6 brzina...Evo I slike sa merenja...

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:23 pm
od G0XY
Mladenke
Bas takva,sve znas
A za prvu ruku jedan hibridic

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:24 pm
od Zex
Evo mladenke opet da ti prenesem praksu.. Lag sa gt2056 (fabricki 2.4 jtd 156 166) a ne 2256 ,na 16v pa i na 8v je preveliki za normalnu gradsku voznju,turbo je stare generacije i dzaba sto se nalije goriva na start od 2k obrtaja kad prosto ne moze...u stvari zavisi koliko i za sta smatra lag...a za 170ks za 8v stock, dokazano je da moze da radi bez problema,izmereno na valjcima i ima nekoliko na forumu...eno je edinova 8v stock,imao je 166ks bez prednjeg ic,i jos se trkao,vozio stazu itd itd...sa 1749 posle je digao jos
Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:28 pm
od G0XY
GT 2056 je sa Brere i 159 od 210ks,uopste nije stariji tip turbine...lag je minimalan

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:29 pm
od Zex
Goxy dosta bre hibrida,daj nesto iz fabrike
Gtb je mama,u bilo kojoj dimenziji,ne moze se pogresiti
Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:32 pm
od Zex
Goxy ispravka, gtb je sa brere i 159 2.4 jtd 210ks a one od 200 borgworner...gt 2056 je sa 156 i 166
Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:34 pm
od Zex
Mozda je mladenke sve vreme mislio na gtb upravo,jer sa njim je lag minimalan..ovi obicni gt ne moz bez laga

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:36 pm
od G0XY
Ne teraj me da otvaram gepek
166 JTD 2002 180 2.4/5 D GT2256V 765277-0001 55205373
BRERA JTD 2007 210 2.4/5 D GTB2056V 767878-0001 55208456
156 JTD 2001 140 2.4/5 D GTA2256V 710811-0001 46769104
159 JTD 2007 210 2.4/5 D GTB2056V 767878-0001 55208456
Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:37 pm
od mladenke
gt2056v ide u bmw, mercedes i ne znam gde jos, gtb2056v ide u breru i nisam siguran za 159, a gt2256v ide u 156 166 2.4 jtd.
http://www.dieselevante.it/turbocharger ... am=GT2256V
Da je kod mene 1749 sigurno bi se vrteo, a da nekome drugom radim ne bih.
a moj post sa logom je alfa 8v 110hp, sa turbinom gt2256v od alfe 166 2.4 jtd 150hp (mada nebitno, jer taj turbo je isao u razne verzije hp-a) sa 6 stepenim menjacem, str. pipe od turbine do kraja fi60 cini mi se.

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:42 pm
od mladenke
G0XY napisao:Ne teraj me da otvaram gepek
166 JTD 2002 180 2.4/5 D GT2256V 765277-0001 55205373
BRERA JTD 2007 210 2.4/5 D GTB2056V 767878-0001 55208456
156 JTD 2001 140 2.4/5 D GTA2256V 710811-0001 46769104
159 JTD 2007 210 2.4/5 D GTB2056V 767878-0001 55208456
sta imas u gepek sa liste? Ustvari nebitno, bilo koja od ove 4 mi odgovara... gde parkiras?

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:54 pm
od Zex
Goxy nesto se nismo razumeli,ja lepo napisah da sa gtb nema laga koje nose brera i 159 210ks a sa obicnim gt 2256(ja sam pobrkao usis dimenziju,napisao 20) mora biti laga i stara generacija turbine...ako sam nesto naucio,to su odnosi turbina i dimenzije

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 9:59 pm
od G0XY
Ebo te Sloba mikron ucitelj

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 10:05 pm
od mladenke
zexmaster gt napisao:Goxy nesto se nismo razumeli,ja lepo napisah da sa gtb nema laga koje nose brera i 159 210ks a sa obicnim gt 2256(ja sam pobrkao usis dimenziju,napisao 20) mora biti laga i stara generacija turbine...ako sam nesto naucio,to su odnosi turbina i dimenzije

rpm mg/i mg/i mBar
1664 50.6 777.4 1526
1814 60.89 986 1901
2003 75.94 1258.7 2427
2258 80.86 1344.1 2702
2492 85.46 1348.5 2738
Gde ti ovde vidis lag, da trknem odma po dioptriju.
2.4bara na 2k obrtaja i 2.7 bara na 2.25k obrtaja. Bolje nego stock 8v turbina. Moze jos malo gore ali nema svrhe niti ima potrebe. Jedino ako si ti ocekivao na 2k obrtaja 3bara i 100mm3, al opet ko ce set kvacila da ojaca da to izdrzi?

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 10:14 pm
od Zex
Goxy @ Ovo me ucio rajko ,a sloba me zatupeo sa varijabilama i oblicima

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 10:30 pm
od Zex
Mladenke kapiram ja ove podatke,nego pricam o 8v sa remapom i fabrickom turbinom da je mnogo lepsa za voznju nego da se stavlja tenk 2256,koji kida u visokim obrtajima...podatke koji si ispisao za mene su lag,jer tek na 2,3k pocinjes da osecas snagu i treba da vrtis do 3-3,5k da bi se zadivio, a sa fabrckim turbinama ta snaga krece krece od 1,8k i saltas na 2,5k gde ova tek pocela sa gasom...za neko ozbiljnije cepanje 2256 jeste dobra
Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 10:41 pm
od mladenke
po meni na 1.8k osecas snagu jer odatle dobijas vece ubrizgavanje nego sto je po fabrici. Rekoh moze to jos malo gore, al opet se ponavljam niti ima potrebe, niti ima svrhe. Treba to kvacilo voziti i za godinu dana.

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 10:48 pm
od djolers4
Kada bi stavio gt2256v i odradio remap zbog novog turba,da li fabricki ic moze da isprati tu snagu koju bi hteo?jel turbo pasuje na sraf ili mora da se pravii prirubnica ili nesto budzi?jbg,ne znam kako ide sta pa moram da pitam sve i svasta
Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 10:54 pm
od mladenke
imao bi malo vecu temperaturu usisanog vazduha i to je to. sa fmic-om imao bi manju temperaturu i onda i vece ubrizgavanje. ne pasuje na sraf, mora da se izbuse 2 rupe, jer je 1749 turbo sa 3 srafa a 2256 sa 4 srafa. Zato je i najlaksi sa prepravku.

Re: ProTuning
Poslato: Sre Okt 21, 2015 11:27 pm
od FantomX
Lepo ja kazem 2056, ali svi se uvatili za 2256.
Nisu je turali na X5 bezveze
Moze i KKK sa 2.5TDI da se ubudzi

Re: ProTuning
Poslato: Čet Okt 22, 2015 7:26 am
od Zex
Kkk turbo po meni jedan od gorih,najvise je njih polomljeno,a i kod nas slabo delova...
Djolers4@ za taj 2256 ,kao sto mladenke kaze treba razbusiti rupe 3kom a iz cetvrtevizlazi brezon,on ti je reper,takodje ce ti biti potrebno od tog turba crevo za pritisak ulja i crevo preliva u karter,ono je gumeno a fabricko je metalno rebrasto,nema dovoljnu duzinu,iseces krajeve i spojis gumenim crevom sa selnicama...takodje ces morati da malo zarotiras usisni deo turba,zbog polozaja ka crevu ic-a .. Mislim da cak i crevo usisa od protokomera do turbine mora drugo,jer fabricko ne moze da se nakaci,manji precnik za 1cm,pa narucis novo pa meri...u sustini,to je sve jednostavno,ja sam pakovao sve za nekoliko h