Re: ALFA ROMEO 75 1,6 1987god
Poslato: Pon Sep 19, 2011 8:46 pm
moguce da je servo vakum puko,pojacivac kocnica,unutra ima jedna velika gumena membrana sa mehanizmom da pojacava pritisak na kocnicu
probaj navuci jedno crevo na mesto gde si skinuo staro i probaj da duvas i ako izduvava napolje onda je verovatno pukla membrana a ako naduva i stane onda bi trebalo da je ok,samo je klip suv pa se svlaci kao durex,treba podmazati klip sto se kaci na pedalu,on je precnika oko fi 50
a to sto dimi ili je pukla neka karika ili je glava,treba otvoriti i videti,gumice ventila bi trebalo da odgovaraju ili bas za afu ili od mecke 124 od izduva,mada sam ja ubacio vodjice od neke mecke gusane na usis i evo rade vec dve godine a na izduvu su takodje neke meckine ali ne znam koje i dobre su bile
meckine vodjice su kratke i taman koliko treba da se skinu u usisnom delu,tako da ne ulazi u usisni kanal uopste,ali moraju alati da se prave za nabijanje i izbijanje
karike moras prvo da rasturis pa da vidis koje idu ima sa uljnom od 3.5mm i od 4mm a ja to nisam mogao da nadjem te od 4mm pa sam uzeo vagenove karike i kopao klipove pa pasovao karike i ubrzo posle svega promenim motor a ovaj prodam
pazi da ne pomeris hilzne,onda moras sve da vadis i da ocistis ispod njih,promenis gumice sto idu ispod,odgovaraju od citroena bx ako nema za alfu
ove karike sam pakovao na klipove 78mm gde su bile karike 1.5x1.75x4mm
kad skines glavu ili ovako fiksiraj hilzne ili sa velikim sajbnama da se ne bi pomerale prilikom vadjenja klipova,jer su dobro stajale,ako se imalo pomeri brljavice i duvace kompresiju u antifriz i naduvavati creva
zubcenje nije problem samo pre rasturanja odvijes spaner sa prednje strane za kljuc 14,stisnes lanac izmedju bregastih da se odpusti i ponovo zategnes spaner da ostane labav lanac,ima sastav,kad budes skidao kopcu,stavi krpu ispod da ti ne upadne u karter a tako isto i kad budes vracao,na krajeve lanca vezi zice da mozes posle izvuci lanac
aj kad pocnes pisacemo redosled
probaj navuci jedno crevo na mesto gde si skinuo staro i probaj da duvas i ako izduvava napolje onda je verovatno pukla membrana a ako naduva i stane onda bi trebalo da je ok,samo je klip suv pa se svlaci kao durex,treba podmazati klip sto se kaci na pedalu,on je precnika oko fi 50
a to sto dimi ili je pukla neka karika ili je glava,treba otvoriti i videti,gumice ventila bi trebalo da odgovaraju ili bas za afu ili od mecke 124 od izduva,mada sam ja ubacio vodjice od neke mecke gusane na usis i evo rade vec dve godine a na izduvu su takodje neke meckine ali ne znam koje i dobre su bile
meckine vodjice su kratke i taman koliko treba da se skinu u usisnom delu,tako da ne ulazi u usisni kanal uopste,ali moraju alati da se prave za nabijanje i izbijanje
karike moras prvo da rasturis pa da vidis koje idu ima sa uljnom od 3.5mm i od 4mm a ja to nisam mogao da nadjem te od 4mm pa sam uzeo vagenove karike i kopao klipove pa pasovao karike i ubrzo posle svega promenim motor a ovaj prodam
pazi da ne pomeris hilzne,onda moras sve da vadis i da ocistis ispod njih,promenis gumice sto idu ispod,odgovaraju od citroena bx ako nema za alfu
ove karike sam pakovao na klipove 78mm gde su bile karike 1.5x1.75x4mm
kad skines glavu ili ovako fiksiraj hilzne ili sa velikim sajbnama da se ne bi pomerale prilikom vadjenja klipova,jer su dobro stajale,ako se imalo pomeri brljavice i duvace kompresiju u antifriz i naduvavati creva
zubcenje nije problem samo pre rasturanja odvijes spaner sa prednje strane za kljuc 14,stisnes lanac izmedju bregastih da se odpusti i ponovo zategnes spaner da ostane labav lanac,ima sastav,kad budes skidao kopcu,stavi krpu ispod da ti ne upadne u karter a tako isto i kad budes vracao,na krajeve lanca vezi zice da mozes posle izvuci lanac
aj kad pocnes pisacemo redosled