Stranica 4 od 14
Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Sub Feb 26, 2011 9:14 pm
od dekideki
ma bilo mu jednostavnije da odradi komplet prepakivanje, da ne usladjuje satove...
a vidi se da je posao i po, tako da... uklopice oni i tu sitnicu
155 V6TB, lepo lepo...
*ja cim se docepam 1750TBi ili cak 1.4 mutiair turbo, pakujem bez odlaganja. sa sve DNA prekidacem, start-stop sistemom, 6 brzina, Q2, ma komplet.

Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Sub Feb 26, 2011 9:52 pm
od darko qv
Zamisli 155 sa 235 ks?
Raketa.

Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Sub Feb 26, 2011 9:57 pm
od dekideki
pricam vam ljudi a retko ko poveruje - cak i onaj mali multier u D modu je opaka makina, a registracija smesna - nacionalna klasa

ne mora 1750, ne mora...
plus 6 brzina a trosi malo... meni dovoljno!

necu ni gas da ugradim, evo obecavam!

Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Sub Feb 26, 2011 10:03 pm
od darko qv
Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Sub Feb 26, 2011 10:11 pm
od SCHUMACHER
Plus je sve to fiat tako a pasuje sraf na sraf

Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Ned Feb 27, 2011 1:23 am
od StefanMih
Ja bash i nisam chuo da 1750TBi troshi malo, chak naprotiv...kad se nagazi vjerujem da nije mnogo bolji od recimo 16VT-a....A i karakter 155ce ne ide s tim novim benz-a-dizel motorima (nemam nishta protiv...ko voli nek izvoli...ali benz koji vuche od 1.5K i zavrshava na 5K i nije bash neki dizach pulsa ;p)...S druge strane bila bi mnogo dobra fora

A tek shto bi bila fora uzeti neku od sada vec "starih" Alfi i pretvoriti je u moderno auto puno modernih budalashtina, naravno da spolja ostane originale

Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Ned Feb 27, 2011 9:25 am
od Santino
ma kakav turbo... da mi sisti tu... ko pekinezer neki...

Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Ned Feb 27, 2011 10:55 am
od dekideki
@StefanMih:
vozio sam novu Djulijetu 1.4 multier turbo. tezina praznog vozila 1:1 kao moja 155 sa sve gasom, 1360kg. a vuceeeeeeeeeeeee....
mislim da je to najlepsa mera za Alfu za svaki dan. taj motor sa svim gedzetima, u 155.
a za 155 ulicnu trkacicu, Santino je doktor

Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Ned Feb 27, 2011 11:42 am
od Roki
Ja sam pre 3 dana vozio gulietu 2.0 dizel sa 170ks mogu vam reci da je opasan auto , a sto se tice tih prepravki ja sam protiv tuning sra.... , nemogu ja ili bilo ko od nas da bude pametniji od ljudi koji su napravili taj auto.
Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Ned Feb 27, 2011 11:50 am
od darko qv
I Roki kako je biti iza volana Giuliette?Sigurno se sjedi nize nego u 145.To 100%

Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Ned Feb 27, 2011 1:07 pm
od StefanMih
vozio sam novu Djulijetu 1.4 multier turbo. tezina praznog vozila 1:1 kao moja 155 sa sve gasom, 1360kg. a vuceeeeeeeeeeeee....
Ima jedan problem s novim autima....Sjednem, stisnem gas, ono klasika za nove turbashe - instant kick, naravno odma zalijepi za sic i covjek bi rekao "vid mashine" kad ono nishta posebno zapravo...Chak i Megane DCI zalijepi za sic i rekao bi da ide a ustvari ide kao 1.6D ;P
Realno za svakodnevnu vozhnju ti torkii motori su bolja varijanta...no ja bih onda prije neki JTDM, to sve podivljalo, ispod 200KS se ne broje

Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Ned Feb 27, 2011 1:40 pm
od Roki
Imam klip snimali smo se dok sam vozio gulietu, mada vise sam se cuo ja posto sam se drao kao konj od odusevljenja.
Kako da stavim klip zna li ko?
Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Čet Mar 24, 2011 5:19 am
od sz13shumi
Da se nadovezem na dekidekijev odgovor ja bi ipak neki jts motor i pogon na sva 4 tocka ili ovaj 1750TBi sa sve DNA prekidacem, start-stop sistemom, 6 brzina i ostalom elektronikom i onom navigacijom posto bi ona mogla taman da se uklopi gore na sredini table uz minimalnu doradu a registrujemo ga na klasicni 1.8 T.S 16v ionako se kod nas ovi nesto bas i ne razumu u motore ionako na polovinu nasih motora se ili ne vidi broj motora il' jedva pa smo morali da radimo pus motora tako uradimo i sa ovim.
Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Čet Mar 24, 2011 12:27 pm
od SCHUMACHER
Vi bi ste stvarno to uradili (planirate u dogledno vrijeme???)
To bi kostalo grdilo para ljudi-preko 2.000 eura minimum.
Sta mislite,da li bi ovo moglo,dakle samo "naglas" razmisljam:
Da se skinu hauba i prednja krila,premazu se "onom masom" cijim se ucvrscivanjem dobije poliester,fino se obrusi i razdvoji od "alu" haube i krila,i dobiju se olaksani ti elementi?
Tu bi se ustedjelo minimum 20 kg,sto ni malo nije lose,i znacilo bi solidno,pogotovo za 16v i v6 motore.
Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Čet Mar 24, 2011 5:26 pm
od OMP
jbg karbon je prava stvar ali ovaj lik sto pravi delove od karbona ubija sa cenama, npr. hauba za golfa 2 od 6,5kg kosta 450e a od 4kg 750e

meni za dtm prednji spojler trazi 250e, jes da ce biti neunistiv ali mnoooogo je bre skupo
Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Čet Mar 24, 2011 10:23 pm
od Santino
krila su lagana kao perce, njih ne bi dirao... sama hauba ima 21kg ali sto kaze omp karbonska izlazi poprilicno novca...
Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Čet Mar 24, 2011 10:38 pm
od SCHUMACHER
A kad moze Corvette od poliestera,moze i Alfa
Kad pogleda covjek,i nije tako skup taj DTM spojler.S to kazes-bice neunistiv,a i carbon je
Reci mi samo,jesi li mislio pod DTM ustvari na Silverstone splitter sto je isao fabricki na 155 i na '93 BTCC ili neki drugi?
Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Čet Mar 24, 2011 11:21 pm
od sz13shumi
Ma ja se bas i razmisljam ili v6 od 3.6 ili kad ovaj 1750 TBi naleti da vidim da ga ubacim ovaj majstor sto mi odrzava auto ima od 164 ovaj od v6 njemu se cini da je 3.2 ali verovatnije da je 3.6 carinjenje tog motora je 180€ a posto je ionako u 155-cu iso i taj motor nema potrebe za atestom cak se i njemu svidja ovaj 1750TBi.
Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Pet Mar 25, 2011 10:46 am
od dekideki
kaze cika Crni da je karbon preskup jer je osnovna firma koja pravi karbon fajber rasprodala unapred celu dvogodisnju produkciju Boingu i Erbasu za avione, pa je proizvodnju za slobodno trzista mimo te dve firme svela na minimum i zveknula cene 10 puta vece od realnih.
da nije tako, bila bi uzivancija olaksavati kola na taj nacin. eh...
meni nije problem ubrzanje s kojim sam 90% zadovoljan, mene ubi kocenje jer nemam ABS a auto sa putnicima i punim tankom ima 1500kg. jbg, fizika je egzaktna nauka. kad se velika masa zaleti, treba velika sila, veliko trenje i savrsen grip da bi stala. kad vozim zimske, moram da drzim duplo vece rastojanje. letnje zato hvataju asfalt za medalju.
da sam laksi, zaustavljao bih se za mnogo kraci put, samo to.
pazi, da se odradi karbon hauba, skine onaj teg sa traverzne i prebaci akumulator pozadi, bio bih laksi napred za 30-40kg kao dobardan...
@omp: mnogo bre to nesto tesko. evo sta sale 206 kaze za kurbalijin bemve i karbon delove:
"'Teska' uopste nije rec koja treba da stoji u istoj recenici sa "hauba". Nemam pojma ali je jako lagana. Ceo poklopac gepeka sa sve spojlerom, tezak je jedno 2kg."

Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Pet Mar 25, 2011 11:28 am
od SCHUMACHER
A kakve bi bile posledice skidanja tog tega?
Imaju li ga narrow,nesto ga nisam vidjao na mojoj ili nisam obracao paznju?
Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Pet Mar 25, 2011 2:43 pm
od Santino
satro upija neke vibracije... ima ga i 8v i 16v, cesto ga majstori skinu i ne vrate.
Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Pet Mar 25, 2011 3:19 pm
od SCHUMACHER
Uf,oni i njihove "vibracije"...
Hvala na odgovoru Santino
sz13shumi napisao:Ma ja se bas i razmisljam ili v6 od 3.6 ili kad ovaj 1750 TBi naleti da vidim da ga ubacim ovaj majstor sto mi odrzava auto ima od 164 ovaj od v6 njemu se cini da je 3.2 ali verovatnije da je 3.6 carinjenje tog motora je 180€ a posto je ionako u 155-cu iso i taj motor nema potrebe za atestom cak se i njemu svidja ovaj 1750TBi.
Mozda cu ti razbiti iluzije,ali nikad u 155 serijski nije isao 3.0,3.2 a ni 3.6 V6,isao je samo 2.5 V6 12v.
U 164 je isao samo 3.0 V6 (12v i 24v),ali postoji tjunerska kuca Savali koja je "razbusivala" taj 3.0 iz 164-ke na 3.5 (ali ne 3.6) tako da ta od tvog mehanicara sigurno nije 3.6 osim ako nije nesto budzena.
Malo mi je nejasno ovo sto si rekao:Ubacio bih 3.6 V6,nema potrebe za atestom,i njemu (majstoru) se svidja ovaj 1750 TBi

Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Pet Mar 25, 2011 5:03 pm
od OMP
dekideki napisao:
@omp: mnogo bre to nesto tesko. evo sta sale 206 kaze za kurbalijin bemve i karbon delove:
"'Teska' uopste nije rec koja treba da stoji u istoj recenici sa "hauba". Nemam pojma ali je jako lagana. Ceo poklopac gepeka sa sve spojlerom, tezak je jedno 2kg."

ova informacija o tezini je od istog lika koji je pravio karbone Bokiju za bmw, firma je dp performans, e sad za bmw je bitno samo da ima haube, nebitno je kakve su vec samo da stoje ionako se kompletno skidaju, nemaju nosace ni amortizere vec su fiksirane sa 4 kopče za auto

a za serijski auto je ipak bitno da ta hauba bude malo cvrsca, da se ne uvija prilikom podizanja i naravno da ne vibrira u voznji, ako si nekad primetio na nekim trkackim automobilima( primer engleski reli kros ili razni gt automobili) kojima su haube tanke ko flis papir i teske tih 2-3kg igraju u voznji kao da ce svakog casa da pukne ili odleti a to je za serijski auto malo glupo, mora biti jaca i teza.
sto se gepeka tice tu vec moze dosta lagan jer on nema te vibracije i direktne udare(podvlacenje) vetra kao prednja pa jos ako ima spojler nema zime
Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Pet Mar 25, 2011 5:05 pm
od OMP
SCHUMACHER napisao:
Reci mi samo,jesi li mislio pod DTM ustvari na Silverstone splitter sto je isao fabricki na 155 i na '93 BTCC ili neki drugi?
da onaj tanki klasicni sto ide ispod branika, kao sto si ti pravio, za mene je to prevelika cena, nikad ne bih bacio taj novac na nesto sto je samo za ukras, od poliestera se moze napraviti za smesne pare samo me mrzi da se zezam a i ono sto si ti pravio nije lose, daje smek prednjem kraju ali sve u svamu nije mi to nesto bitno nego sam onako pitao coveka
Re: alfa romeo 155-upgrade
Poslato: Pet Mar 25, 2011 5:07 pm
od OMP
Santino napisao:krila su lagana kao perce, njih ne bi dirao... sama hauba ima 21kg ali sto kaze omp karbonska izlazi poprilicno novca...
ma da, samo haube da se odrade i razlika u tezini je velika, prednja i zadnja su teske ko tuč, ali i razlika u tezini novcanika ce posle toga biti drasticna
