Stranica 4 od 5

Poslato: Sre Jun 11, 2008 10:42 pm
od dekideki
novinari. obozavaju senzacionalisticku formu pogotovo za nadnaslov naslov i podnaslov. mrzim kad me sa tim formama isprovociraju da procitam ostatak teksta u kome u najvecem broju slucajeva nema ni traga onome sto se najavljuje.

siguran sam da kilson to nije rekao, cak je jedan od najupornijih medju nama da se takvim izjavama stane na put.

bas mi krivo. posledice cemo tek osetiti.

Poslato: Čet Okt 09, 2008 11:33 am
od dekideki
sacekacemo ipak (ponovo, kao i za 159, deja vu) na MiTo premijeru, dakle poslednji smo na svetu... :?

evo ih Hrvati, danas premijera:
MiTo

(cena za osnovni model 17.000€)

Poslato: Čet Okt 09, 2008 12:05 pm
od starac vujadin
Letos na Kritu sam ga vidjao u salonima...sedeo sam u njemu. Da sam bio uporniji mogao sam da se ogrebem za test voznju. Cena najbolje verzije je bila 19800 evra sto je vrlo povoljno.

Poslato: Čet Okt 09, 2008 3:01 pm
od Gost
Kod nas će Mi.To pre biti bli

Poslato: Čet Okt 09, 2008 4:20 pm
od starac vujadin
Zbog toga nikad ne treba kupovati demonstracioni auto, iako se to mnogima cini kao super prilika za kupovinu. Tako je moj drugar nagrabusio sa Mercedesom A.

Poslato: Čet Okt 09, 2008 4:41 pm
od Flavio
[quote="BojanS84"]Kod nas će Mi.To pre biti bli

Poslato: Čet Okt 09, 2008 5:18 pm
od starac vujadin
Ja bih rekao da ce biti preko 20000 sigurno, ne znam bas za 25000...mozda tu negde izmedju. Abarth Punto bi trebalo po tome da kosta negde oko 20000 jer je on jeftiniji od Mite...

Ah, da za Abarth treba posebno obucen kadar i servis...tesko da ce biti nesto od toga ovde...Mada, svuda u svetu Alfa mora da ima poseban salon u odnosu na Fiat i Lanciu, ali ovde to nije slucaj, pa mozda i kod Abartha naprave izuzetak :lool:

Poslato: Čet Okt 09, 2008 6:22 pm
od Gost
Oko 25 hiljada

Poslato: Čet Okt 09, 2008 7:52 pm
od Gost
ja sam negde cuo da bi osnovni model trebao da bude tako negde oko 17k, samo ne znam koliko ce opreme biti u osnovnom paketu...

Poslato: Čet Okt 09, 2008 8:06 pm
od Gost
Gledao sam cijene MiTo u PL i nikkao mi se ne svidjaju - 1.4T 155KS u verziji Distinctive dodje nesto malo preko 20.000E ali u osovnom paketu opreme nema skoro nista... Osim toga, mnogi elementi su vezani sa sobom (npr. dijeljenje naslona 40/60 je moguce jedino uz homologaciju na 5 osoba koja kosta oko 1.000E i sl. :( ). Kada se slozi neka zanimljiva konfiguracija, bez po muke izadje 25.000E :evil:

Poslato: Čet Okt 09, 2008 9:29 pm
od ljube-kugla
da i kraj letve od promotivne 159-ke prodje ovako sa skoro 1cm lufta
Slika

Poslato: Čet Okt 09, 2008 9:37 pm
od DushanSD
:shock:

Poslato: Pet Okt 10, 2008 12:37 am
od Gost
pa nije tajna da su alfe osetljive na lose puteve, a sa obzirom da je to promotivna alfa mogu da zamislim sta su joj sve radili i ko joj je sve to radio tako da me apsolutno ne cudi sto je auto posle nekog vremena spreman za opad


a MiTo je zamisljen kao konkurencija miniju tako da me ne cudi visoka cena... kad mi se ukaze prilika obavezno cu je dobro pregledati i ako uzmognem i provozati bas me zarko zanima sta na tako malom autu toliko kosta.... isto vazi i za Mini... i on je prilicno skup za svoju klasu..

Poslato: Pet Okt 10, 2008 12:47 pm
od starac vujadin
Odusevicete se sa enterijerom, garantujem. Takav utisak kvaliteta nema nijedan auto u toj klasi. Sve izgleda dve klase bolje od konkurencije sem Minija koji je isto super, ali na drugaciji nacin.
Spolja je onako..od napred su se potrudili da naprave nesto posebno, a ostatak auta je .odradjivanje..

Poslato: Pet Okt 10, 2008 6:28 pm
od Gost
ja sam na nekim slikama u evo magazinu video neke slike enterijera i u jedno sam siguran taj auto ima najlepsi volan koji sam video u serijskom autu do sada izuzimam neke egzotike... takodje mi se dopadaju volani u 159 brera....

Poslato: Pet Okt 10, 2008 6:44 pm
od Flavio
A ja sam pre 2 sata na ulici naisao na parkiranu novu Lancia Deltu II,u azzuro metalic boji i sa fabrika alu felnama :shock: :shock: !!
Mogu reci da sam pao na bulja :),kad sam je video!Posto sam bio Tabanusom :lool: ,ubrzo je Lancia prosla ulicom,pored mene.Utisak je neizreciv :dugokosi: !Ne da izgleda dobro nego otkida !!! Perfekcija dizajna do 00 :cool !
A na donjem delu vrata natpis:

...... Delta ......
The power to be different

Kraj

Poslato: Pet Okt 10, 2008 8:26 pm
od Tihomirce
Flavio napisao:A ja sam pre 2 sata na ulici naisao na parkiranu novu Lancia Deltu II,u azzuro metalic boji i sa fabrika alu felnama :shock: :shock: !!
Sto je neuslika da se i mi malo divimo kez kez kez .

Poslato: Pet Okt 10, 2008 10:20 pm
od Flavio
Nije mi bilo zgodno,naisao joj od zada :roll: ... mislio u povratku cu (za 10-15 min) al' me riba presla (vozi je neka ribica,tipa 22-3 god.).
Btw,zadnja svetlosna grupa u pogonu deluje jako neobicno :cool,onako tackasta.Uopste ne svetle kao na Thesis-u,obzirom da su slicna.

Ako je opet vidim,ima da je uslikam (Deltu :lool: ) pa sta bude :).

Poslato: Pet Okt 10, 2008 10:29 pm
od Tihomirce
Ma dobro de , moze i shofera , ne da se ljutim :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Poslato: Sub Okt 11, 2008 9:32 am
od starac vujadin
Video letos u Grckoj i Deltu III...tesko mi je opisati koliko mi je to odvratan auto. Potpuno neproporcionalan, izduzen, kao neki vagon...nit je karavan, nit je hatchback, nit je minivan...odvratno.

Poslato: Sub Okt 11, 2008 10:59 am
od Flavio
Lapsus,pisao sam o Delti 3 (a napisao II).
Sta znam,ukusi su razliciti ... Meni je bas zato zanimljiva,sto na prvu loptu izgleda kao hatch.Tek kad se zagleda,vidi se da nije,vec je nesto izmedju.

Poslato: Sub Okt 11, 2008 11:15 am
od Gost
Istina, deluje pomalo kao van, ali nisam je video uzivo... Petica za hrabrost kad je u pitanju design, meni se u sustini svidja, cekam da je vidim uzivo...

Poslato: Sub Okt 11, 2008 11:29 am
od starac vujadin
Ne mislim da je nesto originalan. Ta linija je vec davno provaljena, ali ovde je dosla do neke degenerativnog stadijuma. Auto izgleda kao neki mutantski Seat Leon. Uz to ima i neke glupe detalje tipa LED dnevno svetlo kao kod novih Audija...za mene nevidjena glupost...
Tako ruzan auto nisam video jos od onog nesrecnog Audija A2.
Neko je ovde na forumu svojevremeno pozeleo da vidi ovaj auto u Integrale verziji. Mislim da takav auto ne bi mogao da udje u ukosnicu na reliju u zivotu, trebao bi mu autoput da okrene :lool:
Verovatno da ce se nekom svideti, nekome koji ima malo (malo vise) iscaseni ukus za kola, ali sam siguran da se ovog auta necemo nagledati po putevima, a to je ono sto je Lancia preko potrebno jer ako ovako nastave za 5 godina mogu da stave kljuc u bravu.

Poslato: Sub Okt 11, 2008 12:04 pm
od Gost
A mozda si i malo prestrog... =]

Zanimljivo...

... re=related

Controllo Qualita... ;)

Poslato: Sub Okt 11, 2008 1:34 pm
od JaMaL
Ako vec tako pricamo... ni Mito ni Delta ni BMW 3,5,6,7.... merc... sta god odavnonisu novi automobili...

tj. previshe se danas gleda sve kroz novac i kroz statistiku... nov automobil nismo videli tipa 20 god... odnosno nesto novo i revolucionalno primenjeno u konstrukciji automobila... sve se vrti u krug... atmo, turbo, cdi, sta god... motor je motor... radilica, klip, ventil i nesto explodira... nisu nista smislili za sve ovo vreme...

sve vrte u krug i samo pakuju drugacije... inovacija nema, rade se samo proverene varijante koje donose odredjeni radni vek, performanse i uklapaju se u ekonomsku racunicu...

prema tome...

fiat, lancia, alfa... ja ne vidim razliku... isti motor... u mito-u dobijas motore iz fiata stare preko godinu dana... ok... karakteristicnost alfe... cuore....passione... nema... prodato odavno... lancia... isto... ostali proizvodjaci ista prica... svi dele sasije, motore... sve... dakle razlikuju se svi samo po nalepnicama na gepeku...

karoserije isto... plastika... krila, vrata, cak su i farovi od plastike :) smeh... komandne table zlo nekvalitetno... nebitno... svaki noviji auto pada po pitanju kvaliteta unutrasnjosti od forda ili lade ili samog fiata iz 1968... materijali tada korisceni ce i dan danas nadziveti te fokuse i delte i mito-e... itd. govorim o plastici a ne nekoj kozi koje je tada bilo koja je svetlosne godine ispred ove danas...

gomila elektronike koju ni oni sami ne mogu da poprave a kamoli ti sam... ok, sta ce mi to u zivotu... analogni plovak u rezervoaru je bio sasvim dovoljan... i dalje je... .koliko cu kilometara preci sa trenutnom voznjom sa gorivom koje imam u rezervoaru...?. zasto je to bitno... ne secam se da sam ni ja ni moj cale ni deda ikada ostali bez benzina i sa onim analognim :) dobro jos jedna stvar da ti auto bude tezi i da crkne pre a popravka za 5gr. plastike kosta 200e...

i automobili su nekada bili jeftiniji... jednostavniji, zabavniji, pouzdaniji... sta god oces...

razlog za kupovinu novih kola... pa samo zato sto su nova... jer stara ne mozes kupiti nova,imas garanciju, znas da ce raditi par godina savrseno... ne vidim drugi razlog... kupis danas auto.. kao da sam kupio cipele... par godina i u djubre... vozio ne vozio... ne lice ni na sta posle 5 godina... delovi nikad skuplji... automobili nikada nepouzdaniji... naravno da rade kada se servisiraju,.... posle svake rupe... da ja toliko idem kod lekara koliko se novi modeli voze na provere i preglede ziveo bih vecno...

gluposti... ne zamarajte se sa tim... fiat... bmw... lancia... merc... ako ne patite od kompleksa kupite bilo sta sto vam odgovara nameni i cenom i to je to... nema potrebe da se razmislja dalje... kada mi neko kaze .ja vozim novi saab. ili .ja vozim novu alfu. ili bilo sta drugo... ccc ne mogu vishe pogresiti... prvi vozi gm a drugi fiat... i to je samo to :) ostalo je etiketa...