Stranica 4 od 5

Poslato: Sub Apr 05, 2008 2:14 pm
od igorkrnic
Ja sam gore vec napisao da je i meni isto bilo odmah po zameni tek posle nekih 50+ km je sve bilo ok ujutro, mada ja sam menjao i svecice

Poslato: Sub Apr 05, 2008 3:41 pm
od Gost
Mozda cu glupost da kazem ali nije greska u ventilima pa dok je hladan ne radi kako treba a kad se zagreje namesti se i radi normalno.Gasovi prodju pored ventila i explodira van cilindra u izlasku na auspuh.Ili paljenje ,bar kod juga kad sam imao to se desilo da paljenje nije dobro nastelovan i kad vec otvara ventil za auspuh onda upali smesu i puca,kad se zagrejao nije bilo tih simptoma.E sad me grdite ako sam lupio neku glupost.

Poslato: Sub Apr 05, 2008 4:40 pm
od imandic
Otvaranje brizgalica na leru varira od 3.2 do 3.6ms.

Poslato: Pon Apr 07, 2008 8:55 am
od imandic
Ovde sam postavio 20 slika sa podacima sa VISA dijagnostike.
Mozda pomogne:

http://www.spotkg.com/index.php?q=112.html

Slike idu redom, od 1 do 20...
Slikane su iz ruke (dajem gas i slikam, tako da nisu sve bas kvalitetne, ali vidi se dovoljno)

Postavicu u toku dana i slike kada je motor potpuno hladan.

Poslato: Pon Apr 07, 2008 3:38 pm
od Gost
Zdravo svima,nisam bio tu par dana pa vidim sta se pise.Radni pritisak od 2,2 do 2,5 je dobar.Tako je na mojoj Alfi i na jos par koje sam merio.Moguce je da zeza neki hidro podizac dok ne postigne pritisak,ja sam to imao na jednom eskortu,ali opet po meni nije ni to jer na gasu radi normalno,opet da je bilo sta oko struje,{kablovi,svecice}na gasu bi se pre pokazalo

Poslato: Uto Apr 08, 2008 10:43 pm
od Gost
Moj savet: ne popravljaj ni jedan kvar dok ta

Poslato: Uto Apr 08, 2008 10:46 pm
od imandic
Ne moze to tako...
Nervira me...

Probao sam auto, nabio sam ga do 190 na autoputu bez problema...
Ali me nervira na leru mnogo...

Poslato: Uto Apr 08, 2008 11:51 pm
od igorkrnic
hoces da kazes da si presao 50+km sa novim protokomerom i da i dalje imas problem?

svecice?

Poslato: Uto Apr 08, 2008 11:52 pm
od imandic
Da

Poslato: Sre Apr 09, 2008 9:47 pm
od Gost
Delta u Kru

Poslato: Sre Apr 09, 2008 10:40 pm
od igorkrnic
Nista ne govoris za svecice, zasto ne uzmes od nekoga kome radi ujutro samo da probas, samo prve 4 svecice, ja sam resio kako sam vec rekao taj problem zamenom protokomera ali je tek sve nestalo zamenom svecica jer sam ja imao neke bosch.
Probaj samo neke svecice nemoj kupovati nove, pozajmi na dan dva...

Poslato: Sre Apr 09, 2008 10:58 pm
od imandic
Imam ceo set NGK i BOSCH svecica...
Isto se ponasa auto i sa jednim i sa drugim :(

Pitanje za sve: Zasto me nekoliko majstora pitalo da li gubim vodu u autu? Kakve to veze ima sa ovim problemom...

Ja stvarno gubim oko 200gr mesecno, ali sam mislio da je to na nekom crevu na isparivacu za plin. Jel treba to da shvatim ozbiljnije?

Poslato: Čet Apr 10, 2008 1:03 am
od Dora
Verovatno sumnjaju na zaptiva

Poslato: Čet Apr 10, 2008 6:55 pm
od Gost
E vidis i voda moze bit razlog za to i ne samo iz motora nego i iz rezervoara moze da se pojavi u cilindrima pa kad sagoreva pukne onako redovno.Mada mislim da ima neki filter usput pa i to mora da eliminise vodu/kondenz voda je u pitanju/I u rezervoaru za plin moze da se pojavi.

Poslato: Čet Apr 10, 2008 7:35 pm
od Gost
Ivane,koliko sam razumeo problemi su nastali posle ugradnje sekvencialnog.Da li je skidana grana kada je busena za uvodnike,kod nas buse bez skidanja i postoji mogucnost da se neki opiljak zalepio za sic ili ventil,da li si merio kompresiju,proverio da nema falsa oko uvodnika i gore gde su ti oni ventili za detonaciju

Poslato: Čet Apr 10, 2008 8:39 pm
od imandic
Ne, problem se javljao i ranije na benzinu, a nije ga bilo na obicnom plinu (sa rasprsivacem pre leptira).

Sada se isto ponasa i na benzinu i na sekvencijalnom plinu, sto me i dovodi do zakljucka da je do elektronike a ne do mehanike.

Benzin: lose
Obican plin: sve ok
Sekvencijalni plin: lose

Sekvencijalni koristi signal za otvaranje brizgalica od benzinskog kompjutera, znaci da je tu negde problem...

Poslato: Čet Apr 10, 2008 10:01 pm
od Gost
Pa vrati to na obican i teraj,imas rezervni protokomer pa ako pukne menjaj,ja vozim venturi i sve je super,a kad zvekne onda cu da razmisljam.Za subotu sam obezbedio alat za bregaste i sam cu da blokiram varijator.Pogledaj da ti nije stavljen negde u kuciste filtera ili u gum.crevu restriktor za vazduh.To je bilo kod mene i na plinu je radio ekstra ali je bilo gusenje kod paljenja na benzin i dodavanja gasa da prebaci na plin.Izbacio sam to i trazio da urade podesavanje sa normalnim protokom vazduha i sada pali na cvrgu i prima gas bez davljenja

Poslato: Pet Apr 11, 2008 7:32 am
od Gost
svakakve savete smo ovde culi, ali venturi umesto sekvecnionog? ma daj molim te... :shock:

Poslato: Pet Apr 11, 2008 9:26 am
od Gost
veXson to sam napisao jer je on pre toga vozio obican i kada smo pricali nije ima; problema.Znam i ja sta je najbolje,ali da ne duzim,ja sam sa obicnim zadovoljanza 100e.a za onu razliku u ceni imam par protokomera i kucista filtera

Poslato: Pet Apr 11, 2008 9:58 am
od imandic
Slazem se sa zokcem...

Ja ne vidim nikakvu prednost sekventa u odnosu na venturi u mom slucaju.
Imam aluminijumsku usisnu granu, na svakom od 4 kanala za vazduh imam ventile koji stite od eksplozija...Protokomer je zasticen klapnom koja je odmah do leptira.

I i nikakvu razliku nisam primetio u voznji sa sekventom u odnosu na venturi (osim sto me sekvent zeza kao na benzinu a venturi radi ko zmaj) sto se tice snage, ubrzanja, momenta...

Meni je blokiran varijator, kako moze da se proveri da li je majstor lepo ozupcio auto, mozda je on napravio sranje pa auto zeza na malom broju obrtaja?

Zokac? Da skinemo poklopac bregastih i kod mene i kod tebe i pogledamo sta se tu desilo?

Poslato: Pet Apr 11, 2008 10:14 am
od Gost
Vazi.kako se ponasa alfa onog decka sto si ga poslao kod mene i njemu je blokiran varijator,da li i on ima isti problem kao ti

Poslato: Pet Apr 11, 2008 10:15 am
od imandic
Sve je ok kod njega...Posle ciscenja brizgalica auto se ponasa normalno...

Poslato: Ned Apr 13, 2008 6:37 pm
od imandic
Jel postoji neki nacin da proverim da li je auto dobro ozupcen a da ne moram da otvaram motor?

Kako se proverava mehanicki?

Kako se manifestuje?

Da li to moze da bude problem jer je varijator zavaren za bregastu (blokiran) pa sad kontam da majstor nije nesto sjebao? Pricao je nesto o menjanju ugla usisne bregaste...

Poslato: Ned Apr 13, 2008 8:17 pm
od Gost
Ivane,ja sam juce meni sam blokirao varijator,vozen je dva dana maksimalno,moj utisak je da pali ekstra nema nikakvog davljenja ni na benzinu ni gasu ,povlaci mi bolje iz nizih obrtaja a danas sam je malo poterao trecom 140 i nije bilo ni blizu ibera a cetvrtom je povukla kao zmaj.I onom decku je blokiran varijator i on je zadovoljan.Proveru zupcenja najlakse sa alatom za blokiranje bregastih i komparaterom za klipove,mada mislim da to nije problem kod tebe

Poslato: Ned Apr 13, 2008 8:23 pm
od imandic
Pa nemam sta drugo da proveravam...
Seki je blokirao varijator, pa mu je puko var, pa sam isao ponovo kod njega...E plasim se da je na autu radio neki pocetnik od njegovih majstora koji je samo zavario bez obracanja paznje na to sta vari i kako...

Jel imas ti komparator da proverimo kod mene to isto?
Naravno, ne ocekujem uslugu...