Stranica 4 od 75

Poslato: Čet Nov 22, 2007 9:04 pm
od Gost

Poslato: Čet Nov 22, 2007 9:21 pm
od TOXON
1.Bivsa veterinarova
2. Crvena lepotica bivsa moja :lool: svaki put se strecnem kad je vidim :|
3.Ne znam a i nije zanimljiva

Poslato: Pet Nov 23, 2007 7:31 pm
od Gost
@ljube-kugla

Ovo je jedina slika tog dela motora koju imam trenutno. Grana je 1 na 4, (vidi se malo, .kutija sa 4 cevi.) i

Poslato: Sub Nov 24, 2007 10:28 pm
od Flavio
bojan77 napisao: http://www.autopijac.com/automobili/Alf ... -9932.html
Varijanta:ekonomik hahaha !

Poslato: Sub Nov 24, 2007 11:05 pm
od ljube-kugla
evo me posle par dana dosadjivanja komsiluku,sa raznim probama i eksperimentima,probao sam razne kombinacije pravio tri usisne grane i nikako nisam dobio normalan rad,poceo sam sumnju na struju,izmenjao sve od svecica do bobine i komutatora,na jednom duplom karburatoru samo zivahno prima gas i lepo puni u visoke obrtaje ali ler nikako,kako i zasto neznam,vratio sve standardno i ato radi normalno,i dalje na benzin i ide i radi lepo ali na plin ide drasticno losije
Slika
jedna od grana koje sam pravio

Poslato: Sub Nov 24, 2007 11:19 pm
od JaMaL
Jel neko zna koja je ovo ili je otishao da vidi ovo... video danas u halo oglasima:

ALFA Romeo 75 turbo (1986), alufelne, CB, el.podiza

Poslato: Sub Nov 24, 2007 11:38 pm
od ljube-kugla
a inace pre neki dan sam ostao bez znakovasa maske i gepeka,bio u Zemunu na slavi i kad sam izasao iskopa mi oci ono sto fali i jos se parkirao u lepom jezercetu gde je jedino i bilo mesta,sutra moram otici po druge

opala

Poslato: Ned Nov 25, 2007 10:46 am
od jonicalfa
AR 75TS je ope na prodaju jer u dvoristu je i 155-ica, nemam bas neke uslove za oba, pravo da Vam kazem cim je nakacim nove felne i gume eto i njene slike, Pozdrav

Poslato: Pon Nov 26, 2007 1:06 pm
od superfly tnt
http://www.autoklub.hr/sport/drift/clan ... ,2247.auto

evo clanak od subote i nesto slika u galeriji

Slika
Slika
Slika

Poslato: Pon Nov 26, 2007 1:48 pm
od srdjan_p
Zove me malopre mama sa posla i pita me .Jeli kakva je to Alfa 75? Hoce moja koleginica svoju Seat Ibizu da menja za Alfu, uzela je par dana na probu auto i kaze da joj se jako svidja.... A ja ono :shock: :lool: :cool E da nije znala nista da mi kaze o autu osim da je '90 godiste... :lool:

Poslato: Pon Nov 26, 2007 3:28 pm
od Nigy
@ superfly tnt
:applause: :applause: :applause:
Ajd' mali tekst kako je bilo. :cool

Poslato: Pon Nov 26, 2007 6:28 pm
od superfly tnt
uglavnom bilo je super, vrijeme nas je posluzilo, iako je bilo problema u samom startu. 2 kockice su se slepale na stangu na autocesti i kod preticanja nekog kombija je pokvarenom bmw skoro otpao zadnji kotac. jedva su stali a imali smo i sta vidit. sva 4 sarafa su nestala. felga ostala nekim cudom se kotrljat na dobosu. sve se to desilo ispred mene, usro sam se

staza je vrlo mala, asfalt je grub i trga gume ali se lako da driftat. bilo je ljudi oko 100 i vozilo je nekih 20 auta. nino(crveno bijela alfa) je imao problema jer mu je ispao saraf sta drzi polugu mjenjaca na getribi, pa je tu izgubio sat vremena. nakon toga je jednostavno poludio i spalio 2 seta guma. mika(siva alfa) je imao mali incident jer je produzio u zavoju a rub je bio oko 20cm visok pa je poderao podnicu i slomio maglenku pri udarcu. meni se nije nista desilo osim okretanja po stazi ali to je dio drifta. sve pile su izdrzale a neki bmw su bas imali los dan. jedan kardan se razletio , drugi je proletio tamo di je mika produzio ali je unistio karter, kiler i uljnu pumpu i tako. sve u svemu bilo je odlicno

Poslato: Uto Nov 27, 2007 3:10 pm
od kilson
Alo sekto? Shta se radi? :lool:

Evo ja pletem neku mrezhu oko moje makine i nekog trubaka pa cemo videti na shta ce izaci... Malo sam prichao sa Tokyo-m i nikako da prihvatim chinjenicu; postoje li negde opruge koje se gadjaju sa 75-icinim zadnjim ili ne?

Poslato: Uto Nov 27, 2007 4:43 pm
od superfly tnt
pa sigurno da postoje ali pitanje od cega. zasto ih nedas izradit? sigurno postoje majstori koji proizvode opruge pa im doneses svoje izracuna se cvrstoca , dodas malo i neka izradi krace.

Poslato: Uto Nov 27, 2007 5:43 pm
od ljube-kugla
killaz napisao:Alo sekto? Shta se radi? :lool:

Evo ja pletem neku mrezhu oko moje makine i nekog trubaka pa cemo videti na shta ce izaci... Malo sam prichao sa Tokyo-m i nikako da prihvatim chinjenicu; postoje li negde opruge koje se gadjaju sa 75-icinim zadnjim ili ne?
garant odgovaraju od neke starije mecke,123,124,190,od nekog auta prednje,imam od crome prednje a i zadnje pa cu uporediti,sve to lici ali nema veze jedno sa drugim,ali sa malo prepravke sve se spakuje,rewcimo ja planiram da ubacim servo letvu od nekog vagena,posto lici,a i made in germany je stara
.killaz. napisao:Alo sekto? Shta se radi? :lool:
evo zezanje oko plina i zubcenja,brisaca,sirena sa pet truba i sviraju melodiju (la marseliesse)
... re=related
a i ova mi se svidja

i melodija iz filma duke of hazard

Poslato: Uto Nov 27, 2007 6:23 pm
od Gruja
@killaz

Pitaj Acu (75TS), imaju Eibach zadnje za nekih cini mi se 120 veverica plus tvrdje plus 3 cm nize... =)
Mada cenim da bi ti neku prelaznu dzeftilen varijantu sada... :|

Poslato: Čet Nov 29, 2007 11:12 am
od kilson
Sinoc u Alfaholics garazhi... :lool:

Slika

Inache upoznao sam se sa charima .visine. donjeg postroja. Morali smo je dizati da bi ushla u garazhu jer je kachila granichnik za kapiju (ode lonac)... :lool:

Odozdo izgleda bolje nego shto sam mislio. Ima na par mesta zachetak karijesa koji ce ubrzo biti sredjen. Gume kardana su veoma dobre (skoro pa nove), kugle nove .made in schwabia. a takodje i kochiona creva. :)

Napred Monroe Gasmatic, nazad Bilstein B6. :twisted: Izduvni sistem je losh (komplet), a ima i gumichica koje treba menjati; na stabilizatorima, uporni deo ramena, prednja balans shtangla, gumeni nosach zvona (ne znam kako se zove) i josh nekih sitnica...

Snjimio sam situaciju oko motornig prostora i zaista je pretesno za neki turbo na V6. :(

Grujomire: Proverio sam sa Acom, to su Eibach iz Mass-a, nemaju na stanju a i cena je sitnica: Prodaju po porudzbini, avans i cene .oko. 160 eur. :evil:

Poslato: Čet Nov 29, 2007 11:32 am
od Gost
Ima mesta samo moras da stavis karter od V6 i uljnu pumpu. Turbinu moras malo da izmestis(pravis novu izduvnu granu) i akumulator mora u gepek. Naravno i nosace moras da pomeras. Ima posla ali je voce slatko.

No turbo, no fun. ;)

POZ

Poslato: Čet Nov 29, 2007 12:06 pm
od kilson
Zhivote, lutalico...

Znam, ide karter sa moje mashine, ali verovao ili ne - mesta nema - gledajuci sadashnje fabrichko stanje. Moglo bi neshto da se improvizuje sa guranjem turba u prostor gde je filter ulja, ali ce prostor za downpipe opet biti problem. Jedino da uzmem brusilicu i .rrrreeeekonstruishem. donji postroj. :(

Ovo za akumulator i ne mora, ali ce ici u svakom sluchaju - veci problem je kanister za prskanje stakala, mogao bih choveka da spakujem u njega. hahaha

Kud ne stavishe neki V8 u 75... :cool

Poslato: Čet Nov 29, 2007 12:09 pm
od superfly tnt
e sad skrati te amortizere, i pila ce lezat puno bolje. sto se tice silenta na zvonu, napuni ga starim zupcastim remenom ili ljepilom za sajbe. ili ako vadis motor onda ga mjenjaj. samo gaaaas.

Poslato: Čet Nov 29, 2007 12:15 pm
od kilson
Motor ce leteti napolje 99% :)

Da skratim amortizere? Mislish na bash i samo amortizere? :|

Poslato: Čet Nov 29, 2007 12:56 pm
od superfly tnt
potokaris teleskop i narezes novi navoj. ali to radis samo ako si spustio auto.

Poslato: Čet Nov 29, 2007 1:26 pm
od kilson
Razume se, ali do 2-3 cm spushtanja mozhe da pokrije i std amort. :plavi_voli:

Ne znam da li je stock ili ne, zadnje opruge deluju bash masivno. Znash li mozhda kolika je debljina istih (mozhda ima razlike izmedju TS i V6)?

Poslato: Čet Nov 29, 2007 1:51 pm
od Dora
killaz napisao:Motor ce leteti napolje 99% :)
Kad krene da leti, javi, da pravim sa

Poslato: Čet Nov 29, 2007 2:53 pm
od superfly tnt
killaz napisao:Razume se, ali do 2-3 cm spushtanja mozhe da pokrije i std amort. :plavi_voli:

Ne znam da li je stock ili ne, zadnje opruge deluju bash masivno. Znash li mozhda kolika je debljina istih (mozhda ima razlike izmedju TS i V6)?
ako ne skratis amortizere desit ce ti se da ti se unutarnji kotaci previse izvlace a vanjski ce ti jos vise propast jer si spustio auto, jos ce se vise naginjat.. kad bi ih skratio prije bi ti na opterecenom kotacu lupio u stos gumu a neoptereceni kotaci se nebi previse izvukli --- auto je ravniji u zavoju. na taj nacinu su mika i nino rjesili ljuljanje, pogledaj si filmove na youtube pa ces znat o cem pricam. sto se opruga tice sve su iste na 75icama, tako da vjerojatno imas jace, jer su i tvrdji amortizeri iza, pa je neko stavio.

ali dobro 2-3 cm je ionako neprimjetno, samo nemoj ocekivat poboljsanje u lezanju, moze se cak i pogorsat, jedino ce vizualno bit bolji.