Stranica 4 od 22
Poslato: Uto Jul 04, 2006 12:15 pm
od Gost
Nikola napisao:Drugo: gde sipas glicerin?
Kako mislis gdje sipam glicerin?
Milose ja sam isto to radio kada mi se privi put to desilo (ovo je drugi put) spustanjem i dizanjem rucne i nista da bih onda otvorio posudu gdje sipam glicerin i vidio da hvali i onada sam sipao i nije se vise palila lampica.
Poslato: Uto Jul 04, 2006 12:45 pm
od Gost
Ok, nisam znao na sta mislis kad si rekao glicerin.
Pogledaj sada kod pedale kvacila mali klip sto ulazi u cilindar kvacila.
Da li je klip mastan, tj da li se na tom mestu gubi kociono ulje?
Poslato: Uto Jul 04, 2006 12:46 pm
od Gost
P.S. lampica ti se ne pali zbog prekidaca za rucnu kocnicu, vec zbog nedostatka kocionog ulja
I zbog cega kociono ulje zoves glicerin? Glicerin je nesto sasvim drugo...
Poslato: Uto Jul 04, 2006 1:01 pm
od Gost
Sada sam ponovo sipao kociono ulje.
Znaci ako sam te dobro shvatio ako je klip mastan moguce da tu gubi ulje.
A postoji li mogucnost da i zbog toga nece da odvaja kvacilo?
Poslato: Uto Jul 04, 2006 1:24 pm
od Gost
Ulje za kocnice i kvacilo je isto. Najverovatnije ti curi na cilindru kvacila, koje se nalazi u motornom prostoru.
Poslato: Uto Jul 04, 2006 1:34 pm
od Gost
stex napisao:Ulje za kocnice i kvacilo je isto. Najverovatnije ti curi na cilindru kvacila, koje se nalazi u motornom prostoru.
Znaci to bi moglo najvjerovatnije biti.
Poslato: Uto Jul 04, 2006 6:05 pm
od Gost
....uz mrk pogled s Miloseve fotke

,
evo i Crnkinog mrkog pogleda...

Poslato: Uto Jul 04, 2006 7:58 pm
od Gost
RS-6 napisao:stex napisao:Ulje za kocnice i kvacilo je isto. Najverovatnije ti curi na cilindru kvacila, koje se nalazi u motornom prostoru.
Znaci to bi moglo najvjerovatnije biti.
Postoji donji i gornji cilindar. Meni je jednomn curelo na gornjem (taj kod pedale kvacila) a moze biti i donji tj. taj u motornom prostoru sto kaze stex. Rekao sam ti kako da proveris gornji, a nije tesko utvrditi ni da li donji curi.
Poslato: Sub Jul 08, 2006 9:29 pm
od Gost
Danas sam poveo auto u servis nisam mogao prije,jer je majstor bio zauzet

.Crko mi je gornji cilindar koji ide na kvacilo,tako da sam ostavio auto kod majstora dokle ne nadjem taj cilindar(inace nema ga u Br nidje) pa cu izgleda sjutra da idem da ga trazim u Pg,ako ga i tamo ne nadjem ostaje mi zadnja,ali sigurna solucija,da ga narucim iz Italije.Sada kada mijenjam gornji rekoh da promijenim i donji.Taj sam nasao veceras u Bd i cijena mu je 35 eura.
Hvala vam na pomoci.
Pozdrav.
ZICA SMRTI
Poslato: Ned Jul 09, 2006 11:26 pm
od Gost
Dok se ja snadjem sa novim pravilima.
Momci potrebna mi je vasa pomoc pitanje glasi.
Potrebna mi je pozicija, ako se zna i boja jos bolje, zice koja ukoliko se prekine auto staje i nemeze vise da se pokrene, a nije opasno za motor, u fazonu kao blokada motora, samo sto vecina prekida vezu sa starterom, potrebno mi je nesto bolje, naj pirmamljivija je pumpa za gorivo ali imama plin( recice te zatvori ventil) upitanju je sistem sa direktnim ubrizgavanjem, sa pumpom u boci, koji me je kostao nepitajte

, i neigra mi se sa njim. Da je prostiji auto resio bih, ovako molim za pomoc,znaci nesto .efikasno a bezopasno.. POZDRAV
Poslato: Pon Jul 17, 2006 1:18 pm
od Gost
moja stara alfa nije htela odma da upali na plin a ako prvi put promasis neces je upaliti jos 10 puta to je bila zastita.............
Poslato: Pon Jul 17, 2006 1:22 pm
od Gost
alfe su cisto zlo, barem ova moja (146 1.8 t. spark) uopste mi ne dozvoljava da je vozim polako uvek moze motor da se zavrti jos brze iako po gradu vozim na 4k u dugoj ali zvuk i odziv na gas su nesto neverovatno

pomoc oko izbora motora
Poslato: Pon Jul 17, 2006 9:29 pm
od Gost
Ljudi evo ovako muci me koji je motor dobar za alfu 145 ili 6, probao sam boxe od 1.4 i ide zadovoljavajuce e sad me interesuje da li je bolje uzeti neki TS motor, ja bi najvise jurio 1.6 boxer ili 1.6 ts. Ubacio bih plin u auto pa to nije lose da se uzme u obzir. Sta dobijam sa boxer a sta sa ts motorom, koji se bolje pokazao u praxi.
Jos jedino sto mi se nije svidelo na svih 5 alfi koje sam gledao na nosu su male rupe od kamicaka kako bi se to sredilo?
Pozdrav
Poslato: Uto Jul 18, 2006 9:17 am
od Gost
dao bi malu prednost boxeru, jeftiniji je za odrzavanje, sto se tice pouzdanosti i predjenih km, mislim da nije neka bitna razlika...
Re: pomoc oko izbora motora
Poslato: Uto Jul 18, 2006 1:31 pm
od Gost
marek napisao:Ljudi evo ovako muci me koji je motor dobar za alfu 145 ili 6, probao sam boxe od 1.4 i ide zadovoljavajuce e sad me interesuje da li je bolje uzeti neki TS motor, ja bi najvise jurio 1.6 boxer ili 1.6 ts. Ubacio bih plin u auto pa to nije lose da se uzme u obzir. Sta dobijam sa boxer a sta sa ts motorom, koji se bolje pokazao u praxi.
Jos jedino sto mi se nije svidelo na svih 5 alfi koje sam gledao na nosu su male rupe od kamicaka kako bi se to sredilo?
Pozdrav
moj predlog 1.6 ts ako biras izmedju box i ts malo je skuplji za ugradnju plina ali se vremenom isplati(veruj mi).
a kakve rupe???????????
pozdrav
Re: pomoc oko izbora motora
Poslato: Uto Jul 18, 2006 5:20 pm
od Gost
marek napisao:Ljudi evo ovako muci me koji je motor dobar za alfu 145 ili 6, probao sam boxe od 1.4 i ide zadovoljavajuce e sad me interesuje da li je bolje uzeti neki TS motor, ja bi najvise jurio 1.6 boxer ili 1.6 ts. Ubacio bih plin u auto pa to nije lose da se uzme u obzir. Sta dobijam sa boxer a sta sa ts motorom, koji se bolje pokazao u praxi.
Jos jedino sto mi se nije svidelo na svih 5 alfi koje sam gledao na nosu su male rupe od kamicaka kako bi se to sredilo?
Pozdrav
Ciao,
ja vozio 1.4 TS (103KS) i vozim 1.6 TS (120KS)...
1.6 TS je prava mjera za 146, pogotovo ako često imaš 4-5 putnika
i teret...
a ako auto ima i automatsku klimu onda je 1.6 TS miniumum.

Poslato: Uto Jul 18, 2006 9:16 pm
od Gost
Hvala vam na brzim odgovorima aj pa da se i ja ukljucim uskoro u klub.
Znaci reseno je da ce kubikaza biti 1.6 e sad koliko otprilike prelaze ti motori, da li se na alfi lako vraca kilometraza - znaci ono ubodu na komp i to je to ili ima nekog tu zezanja, sad cu jos da vidim koji motor pitacu plinadzije.
Sto se tice odrzavanja da je skuplje kod TS jel to samo sto menjam 8 svecica a ne 4 ili je nesto drugo?
Dobro bi bilo da mi napisete na sta da obratim paznju kad budem gledao auto - gde se prvo javlja korozija, sta su mu slabe tacke.
Pozdrav svima
Poslato: Sre Jul 19, 2006 9:03 am
od Gost
za pocetak razlika u svecicama nije mala, tu je i glupi varijator koji na retko kojoj alfi funkcionise, siguran sam da je generalno skuplji TS kad se uracunaju servisi, davaci, senzori, i kojekakvi sklopovi...
korozija... hmm... zavisi gde je auto vozen? vidjao sam primerke koji su krenuli lagano (to je retko). dobro je odradjena zastita i pocinkovan je lim tako da ces biti miran jos neko vreme...
Poslato: Sre Jul 19, 2006 10:31 am
od starac vujadin
Svecice se na ts motorima menjaju tek na 80000km, tako da to nije neki problem.
Poslato: Sre Jul 19, 2006 1:52 pm
od Gost
Održavanje 1.6 TS jest malo skuplje, ali se isplati...
...barem iz mog iskustva, da kucnem u drvo na ovih 115.000km...
Slušajući .starije. vozace i ovlastene servisere s dugogodisnjim iskustvom ja nisam cekao s izmjenama remena bregaste (i zatezaca) i svjecica u propisanom roku vec sam to ucinio ranije.
Isto tako, ako varijator faze nije promijenjen a trebao bi, onda je preporucljivo to uciniti istovremeno s izmjenom remenja.
I, ako si u mogucnosti, koristi originalne dijelove, a ako si prisiljen koristiti
zamjenske koristi one koji su dokazani na trzistu.
A kvarova i nedostataka koji mene nerviraju je malo, barem u mojem slucaju:
- varijator faze iako je promijenjen se opet tu i tamo cuje ali ne pravi stetu,
- cesto pregaranje desnog oborenog svjetla...
...i to je to

Poslato: Sre Jul 19, 2006 2:21 pm
od Gost
Kad kupis auto, a verovatno se ne zna kad je uradjen veliki servis, na cenu uracunaj odma bar jos 400e za zamenu svih kaiseva, zatezaca, ulja, filtera i ako nemas srece varijatora. Ja moju 1.4TS ni malo ne stedim i veoma sam zadovoljan. Cena ostalih delova nije tako strasna, a svecice BOLEEEEE!!!!
Poslato: Sre Jul 19, 2006 8:22 pm
od Gost
Znaci odluceno 1.6 TS sa klimom

sad cemo da jurimo nesto takvo.
Pozz
Poslato: Pet Jul 21, 2006 10:04 am
od Gost
Prica se ponavlja!!!
Bice ti jeftiniji za registraciju 2000 dinara na godisnjem nivou i trosice ti litar manje kako benzina tako i plina! A razlika izmedju 120 i 150 konja nije mala, samo cu ti reci da kad ukljucim klimu jedva se vucem po gradu a neka ti Milos kaze kako je na 1.4! Nisam probao 1.6 ali dovoljno mi je iskustvo sa mojim autom!
Na stranu to sto je svaka .ti. model mnogo lepsa od slabijih varijanti, osim Junior naravno!
Probaj 2.0 i videces razliku, potrosnja je 10-12 litara benzina-plina, manje leti, vise zimi, pa ti izracunaj!
Poslato: Pet Jul 21, 2006 10:40 am
od Gost
Nesto sam gledao po oglasim malo ima tih modela 2.0 verujem da nije to neka razlika i nije mi cilj neka stednja e sad citao sam kakve sve muke imaju ljudi sa varijatorima pa to je strasno da se coveku digne kosa na glavi pa sve vise razmisljam o boxeru 1.7 on bi trebao da je OK skroz ili se varam?
Sta su to junior varijante - vidjam po oglasima ima ih?
I jos jedno pitanje jel sve 145/146 imaju shiber ili imaju varijante i bez i koje zu to.
Poz
Poslato: Pet Jul 21, 2006 11:00 am
od Gost
junior verzija modela 145/6 je nasminkana, uglavnom ima sve od opreme i onih sitnih dorada tipa lajsne i spojler pozadi, ali i najslabiji motor u ponudi 1.4/1.6... ja imam takvu... klimu ne pomisljaj da palis po gradu na 1.4, na 1.6 ne znam... sto kaze bojan gadjaj 1.8 ili 2.0 razlika je smesna na godisnjem nivou a definitvno ce ti osmeh porasti u tom autu...
p.s. nemaju sve siber...