Stranica 4 od 12
Poslato: Sre Nov 02, 2005 11:04 am
od imandic
Pa mozda nikad ni ne dodje dovoljno ulja u varijator, zato i crkne, stalno je suv (ili skoro suv)..
Poslato: Sre Nov 02, 2005 1:46 pm
od Gost
kako izgleda taj deo koji kontrolise dotok i pritisak ulja u varijatoru? jel ga neko menjao, jel moze uopste da se zameni? ja ga gledao samo na slikama...
Poslato: Sre Nov 02, 2005 10:46 pm
od Gost
Izgleda ba&š kao na slikama

. Ja skido i terao majstora da izbaci &šljam iz njega i da produva one kanaliće gde prolazi ulje za varijator. Jedan kanal je bio potpuno začepljem, pa je moralo prvo polako žičicom da se čačka, i na kraju kompresor i izletelo je poprilično &šljama. To je rađeno kad sam menjao bregaste. Inače na nekim forumima preporučuju pre zamena ulja onaj "engine flush" pa onda novo ulje i MoS2 aditiv.
Poslato: Pet Nov 11, 2005 3:32 pm
od imandic
A ja nesto kontam...
Ujutro auto pali super (posle cele noci mirovanja) i ne cuje se zujanje ali kada vozim auto, pa stanem, pa posle pola sata ponovo upalim, onda se tek cuje...
Znaci tokom cele noci se ulje nije spustilo iz varijatora, a posle pola sata mirovanja se spustilo?
Ili meni uopste varijator ne zuji, vec nesto drugo?
Poslato: Pon Nov 14, 2005 2:44 pm
od Gost
ne verujem da nesto dugo zveci pored varijatora... podizaci retko
a da li moze biti uljna pumpa uzrok kvara varijatora???
Poslato: Pon Nov 14, 2005 2:50 pm
od imandic
Bas sam pratio ovih dana...Upalim ujutro auto i cuje se super...dodjem do posla, parkiram, ostavim pola sata, upalim ponovo i cuje se zujanje...
I tako svaki put...
Kako se cuje pumpa?
Kako se cuju podizaci?
A pumpa za vodu?
Ja ne mogu ponovo da idem u cacak i da menjam varijator, i da mi za par meseci opet prozuji, a sa druge strane da im ostavim auto na par dana da oni pronadju sta zuji, to ce da bude brdo para, jer ce da napakuju i sta jeste i sta nije problem...
Poslato: Pon Nov 14, 2005 4:35 pm
od Gost
mislio sam da moze biti uljna pumpa zbog pritiska ulja gore u varijatoru (jer je on prakticno najvisa tacka gde ulje mora da dodje)... i onda recimo nama, motor koji je presao 100k+ uljna pumpa moze biti krivac... zasto odmah nakon prve zamene varijatora dodje i druga pa treca i tako uzalud (verujem da nije problem u varijatoru)... da li ima negde podatak koliki treba biti pritisak gore kod samog varijatora, pa ako moze kod nas da premerimo da vidimo na cemu smo...
a podizaci ventila lupaju nekako praskavije u odnosu na varijator...
oni bukvalno cakcu, a var ima malo tuplji zvuk...
vodena pumpa ne znam zasto bi bila...
Poslato: Sre Nov 16, 2005 5:26 pm
od kilson
alfa156.net napisao:...The reason for this (failure) is many cold starts and driving short distances.
This is because the variator need oil to get its work done, but after
a cold start it takes some time to get the oil in this variator. This is
a poorly constructed part and has been replaced by a new part with
the part number: 60666199
All new Alfa's since April 2000 have this new variator. The "old" one came
from 2 sub suppliers of which 1 made a bad product...
Poslato: Sre Nov 16, 2005 5:32 pm
od Gost
obratite paznju pri narucivanju NOVOG varijatora takodje zato shto
Fiat Auto S.p.a. takodje nudi i reparirane varijatore kojima je cena
znatno niza od novog. Naravno nasi vrli prodavci ce pre uzeti reparirani i prodati ga po ceni novog obzirom da isti dolazi u "ricambi" ambalazi.
Reparirani varijator ima posebni kataloski broj koji se razlikuje od novog.
Poslato: Čet Nov 17, 2005 4:21 pm
od Gost
zvao sam dejana (ricambi) i pricao sa njegovim burazerom bojanom vezano za onaj part no. 60666199 novog varijatora... tip me pita sta ce ti to? ja reko pisu da su resili problem starog u novoj verziji, kaze on: doteraj ti meni auto pa cu ja da ti namestim varijator i vise nikada nece da se cuje...

kaze nije to samo zamenis oprugu i podlosku, nego ima druga caka koju nece da kaze... e sad, kod njih taj remont kosta oko 8000 din, nisam pametan sta da radim...
Poslato: Čet Nov 17, 2005 4:29 pm
od Gost
pazi ako ti garantuje za popravku i ako ce varijator i dalje raditi svoju funkciju, zasto da ne... e sad, tvoj kesh, tvoj izbor...

Poslato: Čet Nov 17, 2005 4:42 pm
od imandic
Milos napisao:e sad, kod njih taj remont kosta oko 8000 din, nisam pametan sta da radim...
Pa pazi, ako garantuju da ce da rese problem, idi ti lepo kod njih, odradi to, pa onda dolazim i ja za tobom...
BTW, 8000 je super cena...Pozovi neki od Deltinih servisa pa da vidis onda...meni je bila zamena (losa) 19.000din
Poslato: Čet Nov 17, 2005 5:15 pm
od Gost
najvise bi voleo sam da resim problem... ali kako stvari stoje ja cu da odem kod njega...
Poslato: Čet Nov 17, 2005 5:25 pm
od imandic
A gde je on?
Poslato: Čet Nov 17, 2005 6:35 pm
od Gost
to je radnja auto-ricambi kod koje imamo popust, oni imaju i servis... ugrinovacka 24 zemun...
Poslato: Uto Dec 06, 2005 12:48 pm
od imandic
Milose, jesil sredio varijator?
Meni pocinje da zuji sve vise i vise tako da mi i nervoza raste...
Poslato: Sre Dec 07, 2005 11:36 am
od Gost
nisam, nemam love za njega i iskreno bojim se da ce biti bacene pare (da prozuji posle par hiljada). hocu da uzmem zimske gume i namontiram celicne felne sto mi je mnogo bitnije od varijatora...
bio sam jos par puta kod ricambi-ja, nikakve informacije nisam uspeo da dobijem vezano za one "cake" koje mi je spominjao uz zamenu opruge i teflona...
Poslato: Sre Dec 07, 2005 5:23 pm
od imandic
A...OK...
Ma ja bi odevezo auto kod nekoga ko se STVARNO razume u problematiku, pa da mi kaze sta je u pitanju...Bas mi je bucan motor u zadnje vreme, pa me interesuje da li je do varijatora ili su podizaci poceli da zajebavaju...
U sistini mi nije problem 8-10-12K dinara ako ce to da resi problem dugorocno...
Poslato: Pet Jan 27, 2006 10:25 pm
od Gost
ja sam moj sredjivao u Ricambi-ju... i pppp da ga ne ureknem cuti vec 20000km... e sad ili sam imao mnogo srece ili ljudi stvarno znaju da ga rese!!!
Poslato: Sub Jan 28, 2006 1:13 am
od imandic
Otici cu za desetak dana kod njih pa cemo videti...
Poslato: Pet Mar 24, 2006 8:07 pm
od Gost
Šta bi? Jel bio neko u Ricambiju i kakva su iskustva?
Poslato: Pet Mar 24, 2006 9:08 pm
od Gost
Alfa145 se ne zali...
moj kolega je GTV-a svog terao tamo i posle 30.000 i kusur kilometara
i dalje je sve OK...
Poslato: Čet Maj 11, 2006 12:36 pm
od imandic
Uradio sam reparaciju varijatora u Ricambi servisu u Beogradu.
Obavestavacu vas kako se auto ponasa
(za sada je super, varijator se ne cuje uopste, a i motor je dosta tisi).
Inace, jako sam zadovoljan uslugom u servisu, a imali smo i ultra mini skup (dva clana

)
Interesantno je da su otvorili stari varijator (koji su mi u Autogarant-u u Cacku zamenili za cini mi se 19.000 dinara) i nasli 2 plasticne podloske (umesto jedne), sto navodi na sumnju da su mi tamo uvalili repariran po ceni novog (i to lose repariran)

Poslato: Čet Maj 11, 2006 12:49 pm
od Gost
Jel si zvirno da vidis sta su radili? Koliko te je kostalo?
Poslato: Čet Maj 11, 2006 1:16 pm
od imandic
Nisam video sta su radili, ljubazno su me zamolili da im ostavim prostora za rad

Fini su momci stvarno...
8500 dinara je reparacija varijatora (cini mi se)
8500 dinara je komplet kablova za manje svecice (cini mi se)
4000 dinara je klinasti (kanalni) kais (cini mi se),
------
21000 din sve ukupno, malo li je?
u ove cene su ukljucene i ruke, nemam pojma koliko su samo delovi...
uradili su mi i kompletan pregled auta, zamenili filter za gorivo (moj, nisam kupio kod njih), i dali mi osigurac za jednu brizgaljku, dzabe sve...