Varijator
-
GostGo
- Drug Član

Post
Izgleda ba&š kao na slikama
. Ja skido i terao majstora da izbaci &šljam iz njega i da produva one kanaliće gde prolazi ulje za varijator. Jedan kanal je bio potpuno začepljem, pa je moralo prvo polako žičicom da se čačka, i na kraju kompresor i izletelo je poprilično &šljama. To je rađeno kad sam menjao bregaste. Inače na nekim forumima preporučuju pre zamena ulja onaj "engine flush" pa onda novo ulje i MoS2 aditiv.
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
A ja nesto kontam...
Ujutro auto pali super (posle cele noci mirovanja) i ne cuje se zujanje ali kada vozim auto, pa stanem, pa posle pola sata ponovo upalim, onda se tek cuje...
Znaci tokom cele noci se ulje nije spustilo iz varijatora, a posle pola sata mirovanja se spustilo?
Ili meni uopste varijator ne zuji, vec nesto drugo?
Ujutro auto pali super (posle cele noci mirovanja) i ne cuje se zujanje ali kada vozim auto, pa stanem, pa posle pola sata ponovo upalim, onda se tek cuje...
Znaci tokom cele noci se ulje nije spustilo iz varijatora, a posle pola sata mirovanja se spustilo?
Ili meni uopste varijator ne zuji, vec nesto drugo?
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Bas sam pratio ovih dana...Upalim ujutro auto i cuje se super...dodjem do posla, parkiram, ostavim pola sata, upalim ponovo i cuje se zujanje...
I tako svaki put...
Kako se cuje pumpa?
Kako se cuju podizaci?
A pumpa za vodu?
Ja ne mogu ponovo da idem u cacak i da menjam varijator, i da mi za par meseci opet prozuji, a sa druge strane da im ostavim auto na par dana da oni pronadju sta zuji, to ce da bude brdo para, jer ce da napakuju i sta jeste i sta nije problem...
I tako svaki put...
Kako se cuje pumpa?
Kako se cuju podizaci?
A pumpa za vodu?
Ja ne mogu ponovo da idem u cacak i da menjam varijator, i da mi za par meseci opet prozuji, a sa druge strane da im ostavim auto na par dana da oni pronadju sta zuji, to ce da bude brdo para, jer ce da napakuju i sta jeste i sta nije problem...
-
GostGo
- Drug Član

Post
mislio sam da moze biti uljna pumpa zbog pritiska ulja gore u varijatoru (jer je on prakticno najvisa tacka gde ulje mora da dodje)... i onda recimo nama, motor koji je presao 100k+ uljna pumpa moze biti krivac... zasto odmah nakon prve zamene varijatora dodje i druga pa treca i tako uzalud (verujem da nije problem u varijatoru)... da li ima negde podatak koliki treba biti pritisak gore kod samog varijatora, pa ako moze kod nas da premerimo da vidimo na cemu smo...
a podizaci ventila lupaju nekako praskavije u odnosu na varijator...
oni bukvalno cakcu, a var ima malo tuplji zvuk...
vodena pumpa ne znam zasto bi bila...
a podizaci ventila lupaju nekako praskavije u odnosu na varijator...
oni bukvalno cakcu, a var ima malo tuplji zvuk...
vodena pumpa ne znam zasto bi bila...
-
kilsonki
- Drug Član

Post
alfa156.net napisao:...The reason for this (failure) is many cold starts and driving short distances.
This is because the variator need oil to get its work done, but after
a cold start it takes some time to get the oil in this variator. This is
a poorly constructed part and has been replaced by a new part with
the part number: 60666199
All new Alfa's since April 2000 have this new variator. The "old" one came
from 2 sub suppliers of which 1 made a bad product...
-
GostGo
- Drug Član

Post
obratite paznju pri narucivanju NOVOG varijatora takodje zato shto
Fiat Auto S.p.a. takodje nudi i reparirane varijatore kojima je cena
znatno niza od novog. Naravno nasi vrli prodavci ce pre uzeti reparirani i prodati ga po ceni novog obzirom da isti dolazi u "ricambi" ambalazi.
Reparirani varijator ima posebni kataloski broj koji se razlikuje od novog.
Fiat Auto S.p.a. takodje nudi i reparirane varijatore kojima je cena
znatno niza od novog. Naravno nasi vrli prodavci ce pre uzeti reparirani i prodati ga po ceni novog obzirom da isti dolazi u "ricambi" ambalazi.
Reparirani varijator ima posebni kataloski broj koji se razlikuje od novog.
-
GostGo
- Drug Član

Post
zvao sam dejana (ricambi) i pricao sa njegovim burazerom bojanom vezano za onaj part no. 60666199 novog varijatora... tip me pita sta ce ti to? ja reko pisu da su resili problem starog u novoj verziji, kaze on: doteraj ti meni auto pa cu ja da ti namestim varijator i vise nikada nece da se cuje...
kaze nije to samo zamenis oprugu i podlosku, nego ima druga caka koju nece da kaze... e sad, kod njih taj remont kosta oko 8000 din, nisam pametan sta da radim...
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post

BTW, 8000 je super cena...Pozovi neki od Deltinih servisa pa da vidis onda...meni je bila zamena (losa) 19.000din
Pa pazi, ako garantuju da ce da rese problem, idi ti lepo kod njih, odradi to, pa onda dolazim i ja za tobom...Milos napisao:e sad, kod njih taj remont kosta oko 8000 din, nisam pametan sta da radim...
BTW, 8000 je super cena...Pozovi neki od Deltinih servisa pa da vidis onda...meni je bila zamena (losa) 19.000din
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
-
GostGo
- Drug Član

Post
nisam, nemam love za njega i iskreno bojim se da ce biti bacene pare (da prozuji posle par hiljada). hocu da uzmem zimske gume i namontiram celicne felne sto mi je mnogo bitnije od varijatora...
bio sam jos par puta kod ricambi-ja, nikakve informacije nisam uspeo da dobijem vezano za one "cake" koje mi je spominjao uz zamenu opruge i teflona...
bio sam jos par puta kod ricambi-ja, nikakve informacije nisam uspeo da dobijem vezano za one "cake" koje mi je spominjao uz zamenu opruge i teflona...
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
A...OK...
Ma ja bi odevezo auto kod nekoga ko se STVARNO razume u problematiku, pa da mi kaze sta je u pitanju...Bas mi je bucan motor u zadnje vreme, pa me interesuje da li je do varijatora ili su podizaci poceli da zajebavaju...
U sistini mi nije problem 8-10-12K dinara ako ce to da resi problem dugorocno...
Ma ja bi odevezo auto kod nekoga ko se STVARNO razume u problematiku, pa da mi kaze sta je u pitanju...Bas mi je bucan motor u zadnje vreme, pa me interesuje da li je do varijatora ili su podizaci poceli da zajebavaju...
U sistini mi nije problem 8-10-12K dinara ako ce to da resi problem dugorocno...
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Uradio sam reparaciju varijatora u Ricambi servisu u Beogradu.
Obavestavacu vas kako se auto ponasa
(za sada je super, varijator se ne cuje uopste, a i motor je dosta tisi).
Inace, jako sam zadovoljan uslugom u servisu, a imali smo i ultra mini skup (dva clana
)
Interesantno je da su otvorili stari varijator (koji su mi u Autogarant-u u Cacku zamenili za cini mi se 19.000 dinara) i nasli 2 plasticne podloske (umesto jedne), sto navodi na sumnju da su mi tamo uvalili repariran po ceni novog (i to lose repariran)
Obavestavacu vas kako se auto ponasa
(za sada je super, varijator se ne cuje uopste, a i motor je dosta tisi).
Inace, jako sam zadovoljan uslugom u servisu, a imali smo i ultra mini skup (dva clana
Interesantno je da su otvorili stari varijator (koji su mi u Autogarant-u u Cacku zamenili za cini mi se 19.000 dinara) i nasli 2 plasticne podloske (umesto jedne), sto navodi na sumnju da su mi tamo uvalili repariran po ceni novog (i to lose repariran)
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Nisam video sta su radili, ljubazno su me zamolili da im ostavim prostora za rad
Fini su momci stvarno...
8500 dinara je reparacija varijatora (cini mi se)
8500 dinara je komplet kablova za manje svecice (cini mi se)
4000 dinara je klinasti (kanalni) kais (cini mi se),
------
21000 din sve ukupno, malo li je?
u ove cene su ukljucene i ruke, nemam pojma koliko su samo delovi...
uradili su mi i kompletan pregled auta, zamenili filter za gorivo (moj, nisam kupio kod njih), i dali mi osigurac za jednu brizgaljku, dzabe sve...
8500 dinara je reparacija varijatora (cini mi se)
8500 dinara je komplet kablova za manje svecice (cini mi se)
4000 dinara je klinasti (kanalni) kais (cini mi se),
------
21000 din sve ukupno, malo li je?
u ove cene su ukljucene i ruke, nemam pojma koliko su samo delovi...
uradili su mi i kompletan pregled auta, zamenili filter za gorivo (moj, nisam kupio kod njih), i dali mi osigurac za jednu brizgaljku, dzabe sve...