Pa ako si siguran da ti se živi, onda se usporiš, eskiviraš, nastaviš da voziš, pa posle pizdi na nepravdu koliko ti je volja :-))
Re: Sve o svemu
Poslato: Pon Jul 31, 2017 11:22 pm
od Macola
To da li je traka u datom trenutku njegova zavisi od ispravnosti moje procene koja, opet, direktno zavisi od njegove brzine. Drugim rečima, u tom trenutku je, po mojoj najboljoj proceni, to prazna traka, a on dojuri nenormalnom brzinom. Dakle njegova ekstremna (i pri tom nezakonita) brzina je uzrok problema na prvom mestu i odgovornost je stoga njegova. Kauzalni niz je jasan.
Naravno da ću učiniti sve da izbegnem opasnost. Ja sam oprezan vozač, nisam mlad i neiskusan, ne ubacujem se namerno i ne teram inat. Štaviše volim i brzu vožnju, ali je iz pomenutih razloga ne praktikujem. Poenta je da ako bih ja bio taj koji vozi brže od ograničenja ne bih smatrao da je neko dužan da me propusti već bih se osećao odgovornim da ja budem taj koji se prilagođava onima koji su u okviru propisa.
Re: Sve o svemu
Poslato: Pon Jul 31, 2017 11:30 pm
od junky01
Evo sta kaze na sve to i zakon.
Clanak jeste star par godina ali se propisi nisu promenili...mada su se promenili oni koji ih tumace
Ne smatram da treba po cenu ugrožavanja bezbednosti da se iskoristi prednost, već da prevelika brzina onog iza onemogućava da se pravilno proceni šta je bezbedno.
A ako je neko već krenuo u preticanje onom iza neće kruna pasti s glave da malo prikoči.
"Međutim, ono što vozač koji se kreće iza vas nikako ne bi smeo da radi jeste da vam se primakne bliže nego što je bezbedno. Bezbedno rastojanje zavisi od brzine kretanja i iznosi u metrima polovinu te brzine – ako vozite 100 km/h, minimalno bezbedno rastojanje je 50 m."
"U oba slučaja, i ako je prekoračena dozvoljena brzina i ako vam se vozilo previše približilo, reč je o prekršaju i nebezbednoj vožnji i bahatom ponašanju i saobraćajna policija to treba da sankcioniše. Jedino što vi u tom slučaju možete da uradite jeste da prijavite takvog vozača i vozilo saobraćajnoj policiji", zaključio je Okanovic."
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 7:38 am
od Transporter159
Spadam u grupu vozaca koji voze dosta brze od vecine,ne bi verovali na koliko me upucao radar u c.g. na novom putu kod zabljaka,nije verovao ni crnogorski policajac.Kad god mogu i gde god mogu stiskam,pravci krivine sve jedno.Tzv. bezbedni vozaci koji sa 50km panicno stiskaju kocnicu,oni na auto putu sto bezbedno preticu sa 122km i tako kilometar traje preticanje i slicni koji na svaku krivinu koce do zaustavljanja e oni su ''pravi i bezbedni vozaci''.Uticaj svih okolnosti,da ih ne nabrajam,su stvar licne procene i sposobnosti,dakle individualno.Veci su problem gradski trkaci,gde su tu sankcije ,presretaci,policija.Sto g.din Okanovic malo ne proseta gradovima da vidi saobracajnice koje nam naplacuju jezivo.Otrcane izlizane ,nazovi viceve,o nama smatram samo losim alibijem,nismo mi nista gori od ostalih evropjlana.Ma ne ,njemu i ostaloj gospodi su uvek vozaci na udaru i zastareo vozni park i nas mentalitet.Kao sto neko rece,nasi zakoni su iz doba volgi skoda 1000mb trabanta...kaldrmisanih puteva i sl.Inace ,da naglasim u gradu nikad ne vozim brze od 50. Nikad nisam video da policija kaznjava maajstore koji voze 120 levom trakom,dok sam u evropi to video.A siguran sam da svi volimo i cekamo priliku da vozimo kroz Nemacku..
Nadam se da nikog nisam isprovocirao,nije mi to namera,tema je mnogo sira od nase voznje,spore ili brze
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 8:03 am
od YUgisa
Ja se izvnjavam, ali u vreme kaldrme je bilo dozvoljeno voziti 60km/h u gradu
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 8:16 am
od edin
Transporter159 napisao:Spadam u grupu vozaca koji voze dosta brze od vecine,ne bi verovali na koliko me upucao radar u c.g. na novom putu kod zabljaka,nije verovao ni crnogorski policajac.Kad god mogu i gde god mogu stiskam,pravci krivine sve jedno.Tzv. bezbedni vozaci koji sa 50km panicno stiskaju kocnicu,oni na auto putu sto bezbedno preticu sa 122km i tako kilometar traje preticanje i slicni koji na svaku krivinu koce do zaustavljanja e oni su ''pravi i bezbedni vozaci''.Uticaj svih okolnosti,da ih ne nabrajam,su stvar licne procene i sposobnosti,dakle individualno.Veci su problem gradski trkaci,gde su tu sankcije ,presretaci,policija.Sto g.din Okanovic malo ne proseta gradovima da vidi saobracajnice koje nam naplacuju jezivo.Otrcane izlizane ,nazovi viceve,o nama smatram samo losim alibijem,nismo mi nista gori od ostalih evropjlana.Ma ne ,njemu i ostaloj gospodi su uvek vozaci na udaru i zastareo vozni park i nas mentalitet.Kao sto neko rece,nasi zakoni su iz doba volgi skoda 1000mb trabanta...kaldrmisanih puteva i sl.Inace ,da naglasim u gradu nikad ne vozim brze od 50. Nikad nisam video da policija kaznjava maajstore koji voze 120 levom trakom,dok sam u evropi to video.A siguran sam da svi volimo i cekamo priliku da vozimo kroz Nemacku..
Nadam se da nikog nisam isprovocirao,nije mi to namera,tema je mnogo sira od nase voznje,spore ili brze
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 8:17 am
od edin
YUgisa napisao:Ja se izvnjavam, ali u vreme kaldrme je bilo dozvoljeno voziti 60km/h u gradu
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 8:53 am
od CoyoteKG
Macola napisao:
A ako je neko već krenuo u preticanje onom iza neće kruna pasti s glave da malo prikoči.
Taj rad...
Koliko mi se puta desi, gde i ja vozim oko 140km/h levom trakom dok ne obiđem par kamiona, i posle preticanja uvek se vraćam u desnu traku, tako mi je dinamičnija vožnja i brže prođe.
I u tako nekoj situaciji se desi da iza mene se zalepi neki kr3t3n, bukvalno bez preterivanja na 2m i blica kao sumanut.
I u tom momentu bi ja trebalo da rizikujem da se uglavljujem izmedju kamiona, ili da menjam moju brzinu, kako bih nekulturnom m@jmunu omogućio da on može da vozi svojom brzinom bez da mora da se prilagođava drugima oko sebe.
I u takvim situacijama jedva odolim da ne ostanem u levoj traci i zahebavam ga jos vise...
Doduše kad pop***im, pritisnem kočnicu, ne da kočim nego samo stop lampe da se uključe, odmah i oni zabadaju na kočnicu i usporavaju, ali onda kreće pored blicanja i sirena i pretnja
Sva sreća onaj gore mi nije podario 2m visine i 150 kg, sigurno postoji dobar razlog za to
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 8:56 am
od Zika
Macola napisao:Moram još jednom jer ima nepažljivih čitača.
Ne smatram da treba po cenu ugrožavanja bezbednosti da se iskoristi prednost, već da prevelika brzina onog iza onemogućava da se pravilno proceni šta je bezbedno.
A ako je neko već krenuo u preticanje onom iza neće kruna pasti s glave da malo prikoči.
"Međutim, ono što vozač koji se kreće iza vas nikako ne bi smeo da radi jeste da vam se primakne bliže nego što je bezbedno. Bezbedno rastojanje zavisi od brzine kretanja i iznosi u metrima polovinu te brzine – ako vozite 100 km/h, minimalno bezbedno rastojanje je 50 m."
"U oba slučaja, i ako je prekoračena dozvoljena brzina i ako vam se vozilo previše približilo, reč je o prekršaju i nebezbednoj vožnji i bahatom ponašanju i saobraćajna policija to treba da sankcioniše. Jedino što vi u tom slučaju možete da uradite jeste da prijavite takvog vozača i vozilo saobraćajnoj policiji", zaključio je Okanovic."
Ako ne znaš da proceniš brzinu kretanja vozila iz onda valjda znaš da proceniš po položaju auta u levoj traci da je već u fazi preticanja ?
Vidim nešto si naučio a valjda znaš i ove članove zakona o bezbednosti saobraćaja
Član 55
Preticanje ili obilaženje vozač sme da vrši samo ako time ne ometa normalno kretanje vozila koja dolaze iz suprotnog smera
kada na putu ima dovoljno prostora za bezbedno izvođenje tih radnji.
Vozač ne sme da vrši preticanje ili obilaženje kada time može ugroziti druge učesnike u saobraćaju.
Vozač ne sme vozilom da vrši preticanje ili obilaženje:
1) kolone vozila, 2) ako je vozač koji se kreće iza njega otpočeo preticanje ili obilaženje,
3) ako je vozač ispred njega na istoj saobraćajnoj traci dao znak za preticanje ili obilaženje
Član 32
Vozač ne sme naglo da menja način vožnje, osim u slučaju izbegavanja neposredne opasnosti.
Vozač koji namerava da pomeri vozilo udesno ili ulevo, menja saobraćajnu traku, pretiče, obilazi, zaustavlja, skreće, okreće
se polukružno, vozi unazad, prestrojava se i sl., sme da otpočne takvu radnju samo ako se uverio da to može da učini na
bezbedan način.
Nakon uveravanja da sme da otpočne željenu radnju vozač je dužan da druge učesnike u saobraćaju jasno i blagovremeno
obavesti o tome, dajući im znak pomoću pokazivača pravca ili, ako oni ne postoje, odgovarajući znak rukom. Vozač koji
pokazivačem pravca daje propisani znak, mora davati znak za sve vreme vršenja radnje vozilom, a po izvršenoj radnji mora
prestati sa davanjem tog znaka.
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 9:30 am
od YUgisa
Ovo preticanje i obilazenje me podsetilo na problem koji mene verovatno najvise nervira u saobracaju, a to je kad ljudi preticu vozila pri izlasku iz naselja. To mi se sve cesce desava i ide prilicno na zivce, priblizavamo se tabli zavrsetka naselja, nabija mi se na branik i onda kad prodjemo tablu i krenem da ubrzavam on nadje da zapocne preticanje i onda kad shvate da nisu u mogucnosti da me preteknu krene rasprava. Znaci apsolutno mi ne pada na pamet da prestanem vrsiti svoju radnju odnosno ubrzavanje i razvlacit se dodatan kilometar smanjenom brzinom da bi me neko pretekao.
Sem jednog puta kada je lik poceo da pokazuje nakon dosta sviranja turba sa njegove strane
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 10:27 am
od PapaSle
Pre dva dana sam imao situaciju, idem Obrenovackim putem sa Makisa ka gradu, dolazimo do ukljucenja sa Zarkova gde se likovi velikim brzinama ukljucuju u traku koja im odgovara.
Tako i ovaj put, isao dam recimo 80-90 i lik se ukljuci uz migavac u traku do mene, iako dosta sporiji lik samo resi da se prestroji u moju traku, taman u trenutku kad sam ja pogledao u retrovizor. Kojim madjijama sam ja izbegao sudar zaista ne znaAm.
Ortak iza mene ga je posle zaustavio na semaforu i pokusao da mu objasni sta je ovaj uradio, ovaj nije imao pojma, znaci uopste nije gledao retrovizor.
I cija bi bila krivica? Moja, vozio sam 5-10 iznad dozvoljenog.
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 10:33 am
od Sauriann
Vozim skoro svaki dan auto putem, mesečno jednom do dva puta delom Bg-Ša i tako zadnjih 10 godina i više. Ni najmanje ne karikiram situaciju sa obilaženjem kamiona/autobusa sa minimalnom razlikom u brzini. Više puta sam bio u situaciji da mi se neko bez migavaca ubaci u brzu traku bez obzira što idem 120 a on 80 i tako obilazi nego da me je neko sustigao i blicao na toj brzini (najčešća relacija za ovu situaciju je nakon aerodroma u smeru ka Šidu). Takvi vozači ugrožavaju sve ostale bez obzira na raspon brzina. Ako te neko pusti pokaži malo kolegijalnosti pa podigni na 90 ili 100 a ne da praviš kolonu i obesmišljavaš auto put.
Ko tvrdi da je to karikiranje je očigledno neko ko auto put koristi retko i nema svakodnevnog iskustva i rutine na auto putu jer je nemoguće da se nije susreo sa takvom situacijom.
U većini slučajeva ovi vozači su neiskusni i nesvesni svojih postupaka (mislim na starije sugrađane, obeležene početnike, žene itd. bez ikakvog omalovažavanja) ali ima i starijih i iskusnijih vozača po pravilu sa starijim autom (da ne kažem lošijim) koji bi prvi vozili 120 ili brže da nisu ograničeni ispravnošću automobila ili potrošnjom goriva. E onda se psuje i namerno usporava svaki auto koji je brži od tvog, mrsko je pogedati u retrvizor, mrsko je na vreme dati migavac. Da bi mogao da oceniš potrebno imati rutinu i iskusva vožnje na auto putu, ako ne onda obratiti pažnju i prilagoditi se sopsvenim mogućnostima i mogućnostima auta...
Znači pred preticanje (važi za sve brzine):
1. prvo pogledaj u retrovizor da li je neko u brzoj traci tj. da li ti se približava brzinom veće od tvoje
2. ako jeste, potrebno je da uključiš mozak (da ne kažem da se uključiš u saobraćaj i malo potrudiš) i procesniši da li stižeš da pretekneš i da se vratiš u sporiju traku brzinom kojom smatraš da je tebi bezbedna.
3a. na osnovu procene da stižeš da bezbedno obiđeš tek tada daješ migavac, ponovo gledaš u retrovizor kako bi bio siguran da je auto iza to video i usporio ili da nije ubrzao i krećeš u obilaženje
3b. na osnovu procene da nećeš stići ne daješ migavac dok taj brži u brzoj traci ne prođe pa onda se vraćaš na tačku broj 1.
Nikako drugačije jer sve drugo ugrožava ostale na auto putu.
E tu nastaje problem u konkretnoj situaciji jer su ljudi ili neiskusni kao što sam opisao ili neodgovorni i lenji da se vraćaju na korak 1. Neiskusni ok, ali obično ovi lenji misle da pošto voze po ograničenju ili ispod da im to daje za pravo da prave prekršaj i ponašaju se kao da su jedini na svetu.
Treba imati na umu tuđe greške, da neko neće videti tvoj migavac ili da neko svesvno pravi prekršaj jer žuri na avion koji kasni ili neki sličan hitan slučaj.
Zbog svega što sam naveo ponavljam da će ove izmene na rampama imati kontra efekat, jer ljudi će da se uplaše i uspore (na stranu što masa naroda nema pojma šta je prosečna brzina) a oni koji su vozili preko ograničenja će to usporenje saobraćaja (ubacivanja, preticanja) izbeći ubrzanjem pa posle usporenjem pred naplatnu. Opet, svi ostali koji su vozili brze jer imaju šemu za kazne ili su stranci će nastaviti po svom.
Korake sam naveo ne da nekome solim pamet ili prozivam bilo koga već da neko eventualno neiskusan pročita i razmisli. Jer kao što pomenu Sale neki ljudi stvarno nisu svesni...
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 10:56 am
od turshija
Kad smo kod ovog merenja brzine izmedju naplatnih rampi - dzaba meni i da idem 300 kada svakako moram da stajem bar jednom na pumpu da natocim benzina izmedju svih naplatnih
Inace, interesantan "bug" koji nikako da poprave - kada sam uzeo ENP, vozio sam 159 i registrovao se na tu tablicu. Kada sam uzeo Spidera, otisao da promenim u ENP-u tablicu i kaze mi zena "nema potrebe, ne gleda se registracija auta, ti ENP uredjaj mozes da prebacujes iz auta u auto". 159 prodat prosle godine, tablice odjavljene, ali svaki put kada prodjem kroz ENP meni uredno ispise tu odjavljenu tablicu umesto trenutne Tako da na ENP izgleda ne rade citaci tablice, vec se uzima broj tablice iz ENP uredjaja
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 11:01 am
od YUgisa
Ali isto tako i onaj ko ide 200, ako vidi vozilo da se priblizava kamionu moze da ocekuje da ce ovaj mozda zapoceti preticanje pa bi mogao da smanji brzinu Ono sto ja mogu jedino da vidim je da u uslovima kakvi vladaju na autoputu kad ja vozim, prilicno puno ljudi veruje da treba da voze levom stranom ako voze preko ogranicenja iako je desna slobodna ili da imaju pravo da voze levom jer je kolovoz losiji u desnoj sto opet nije opravdanje ili vozi sporije desnom ili nemoj ici autoputem. Nisu ostali glupi i budale da voze desnom trakom jer im se tako svidja...
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 11:12 am
od Sauriann
turshija napisao:
Inace, interesantan "bug" koji nikako da poprave - kada sam uzeo ENP, vozio sam 159 i registrovao se na tu tablicu. Kada sam uzeo Spidera, otisao da promenim u ENP-u tablicu i kaze mi zena "nema potrebe, ne gleda se registracija auta, ti ENP uredjaj mozes da prebacujes iz auta u auto". 159 prodat prosle godine, tablice odjavljene, ali svaki put kada prodjem kroz ENP meni uredno ispise tu odjavljenu tablicu umesto trenutne Tako da na ENP izgleda ne rade citaci tablice, vec se uzima broj tablice iz ENP uredjaja
Tačno tako, koristim enp redovno koji se vodi na 156 koji je sada na istim tablicama u drugom vlasništvu. Pozajmljivao sam i kolegi a i dosta ljudi to praktikuje. Sa svim manama enp ipak dosta znači i ako bi uveli servis online dopune i provere stanja bilo bi idealno.
@yugiša: tako je, vožnja po auto putu ima svojih specifičnosti kako se ne bi narušavao protok i stvarale guževe i zastoji koji su izuzetno opasni na ovakvom putu. Sam video koji sam postavio za konkretnu situaciju odlično pojašnjava stvari ko je opasniji (pogledati statistiku koliko se ljudi slaže sa konstatacijom a koliko ne).
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 11:17 am
od Zika
Sauriann ta prosta pravila neki uporno ne žele da ukapiraju.
Nebrojano puta iz daljine sustižem par automobila koji se kreću (sl. procena) oko 100 km/h i taj vozić sigurno traje jer meni treba par minuta da im priđem blizu. Šta se dešava prebacujem se u levu traku da bi zadnji iz vozića iznenada rešio da i on pretiče. Nema veze što sam je već u levoj traci (naravno migavac radi) ON je rešio da pretiče. Nema veze što je svo vreme vozio u voziću i šta se sad u tom malom mozgu dešava da on kreće da troši veću količinu goriva. E da i opet njegova brzina je za par km veće u odnosu na onu kojom se pre toga kretao jer ceo postupak traje.
Koje je objašnjenje za tu čestu pojavu ?
Kompleksi , zloba ili jednostavno da napakosti ? Manjak inteligencije, nesposobnost procene ?
Najgore što to isto rade i profesionalci sa šleperima.
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 11:25 am
od Zika
YUgisa napisao:Ali isto tako i onaj ko ide 200, ako vidi vozilo da se priblizava kamionu moze da ocekuje da ce ovaj mozda zapoceti preticanje pa bi mogao da smanji brzinu
Prosto je probaj ispočetka
Sauriann napisao:
Znači pred preticanje (važi za sve brzine):
1. prvo pogledaj u retrovizor da li je neko u brzoj traci tj. da li ti se približava brzinom veće od tvoje
2. ako jeste, potrebno je da uključiš mozak (da ne kažem da se uključiš u saobraćaj i malo potrudiš) i procesniši da li stižeš da pretekneš i da se vratiš u sporiju traku brzinom kojom smatraš da je tebi bezbedna.
3a. na osnovu procene da stižeš da bezbedno obiđeš tek tada daješ migavac, ponovo gledaš u retrovizor kako bi bio siguran da je auto iza to video i usporio ili da nije ubrzao i krećeš u obilaženje
3b. na osnovu procene da nećeš stići ne daješ migavac dok taj brži u brzoj traci ne prođe pa onda se vraćaš na tačku broj 1.
Nikako drugačije jer sve drugo ugrožava ostale na auto putu.
Član 55
Preticanje ili obilaženje vozač sme da vrši samo ako time ne ometa normalno kretanje vozila koja dolaze iz suprotnog smera
2) ako je vozač koji se kreće iza njega otpočeo preticanje ili obilaženje
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 1:04 pm
od YUgisa
Ne razumem sta hoces da kazes meni? Ja sam receno napisao iz razloga da svako treba da brine o svojoj bezbednosti prvo jer vecina nece brinuti o tvojoj posto malo ljudi shvata koncept nemoj raditi drugima ono sto ne zelis da oni rade tebi. Ja ne ostavljam svoju sudbinu u poverenju drugima.
Receno ide u oba pravca i taj koga ti treba da preteknes treba da gleda da li sme da zapocne preticanje kao sto i ti treba da vodis racuna da li smes da pocnes preticati i da li su svi bezbednosni faktori ispunjeni...
Mozda neobjektivno po neke nemam protiv toga da se vozi preko ogranicenja pod odredjenim uslovima, ali za razliku od nekih niti trazim ikakva prava u takvim uslovima. Moje je da reagujem ako drugi nije mogao da reaguje zbog moje brzine, ne ulazeci u to da li bi ispravno reagovao i da sam isao propisanom brzinom.
Ja na autoputu ne preticem ako vidim vozilo iza sebe ili ako nisam utvrdio da se vozilo za mene krece tempom slicnim meni, ali sticajem okolnosti jesam vozio autoputem vozila koja imaju maksimalnu brzinu slicnu ogranicenju i da me brza vozila stizu koja nisu bila vidljiva kad sam zapoceo i izmisljaju neku toplu vodu da ja trebam da podletim pod kamion ili vozim preko ogranicenja u uslovima kada to ne zelim jer ne mogu da se strpe 20s... Jednostavno postoje uslovi gde ne mozes ispuniti dato "pravilo"... Kad sam ja taj koji brzi nije mi problem da usporim i ubrzam. Problem mi je kad trebam da vozim primetno ispod ogranicnja kada to nije uslovljeno ni sa cim sem zeljom vozaca ispred da ide sporije.
Treba ocekivati neocekivano, a ne cuditi se kad se nesto desi...
Vozio sam u Nemackoj i nekako sve ide logicki kad nema ogranicenja, samo nasi ljudi prave problem tamo gde ne postoji... Nemac stigne, blicne jednom i ceka da se sklonis, nas covek ocekuje da podletis pod kamion jer je on najbitniji. Mozda neki nisu bili ili mozda ne zele da se sete toga, ja sam cesto (nekad svojom zeljom nekad ne) na oba kraja govnjive motke pa mogu da (ne)shvatim obe strane.
Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 1:39 pm
od mali radojica
Yugisa, vezano za ono preticanje na izlasku iz naseljenog mesta, ako je neko poceo da te pretice ti ne smes da povecavas brzinu. Tako da ta tvoja prica da krenu pa vide da ne mogu da te preteknu nije na mestu.
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 2:02 pm
od Zika
To tek.
Yugisha kojom ti brzinom taj doleti ? Warp speed ? ili se teleprontuje pa ga ne vidiš u levom retrovizoru ? Pogotovo tamo gde živiš, tu puca pravac unedogled.
Isto tako BG-Niš uglavnom su takvi radijusi krivina da ako paziš nikome nećeš zasmetati.
Kako to meni niko nikad nije blicao ? Šta misliš ?
Više pratim dešavanja iza vozila i korektno se ponašam.
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 2:10 pm
od Zika
Nije mi teško da smanjim brzinu iza kamiona dok taj USS Enterprise ne proleti ili da iskoristim torq koji mi je sa neba dat i preletim Jareta i Paju.
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 5:10 pm
od YUgisa
Nije, ali mislim da nije ni na mestu da mi se neko nabija poslednjih 100-200m u naselju na branik a da nema muda da me pretekne i onda kad krenem da ubrzavam nakon table da izbaci ili vecinom ne zmigavac i da krene da me pretice nakon sto sam ja vec krenuo da povecavam brzinu. Istrpim one koji izbace zmigavac sekund pre nego sto krenem da ubrzavam, ali ako sam vec krenuo mislim da je cisto proseravanje pogotovo sto u vecini slucajeva nakon toga ja moram da ih ponovo preticem jer ne voze ni po ogranicenju. Zakonom je definisano i da preticanje vozila ne sme da remeti vozilo koje se pretice u njegovom kretanju.
Zika, kad budes vozio vozilo od nekih 1150kg sa putnicima koje teoretski ima mozda max 45ks onda mi se javi koliko dugo ti traje preticanje recimo dva slepera koji voze branik na branik... Nije ni meni blicao niko, kad idem svojim autom...
Inace perifernim vidom uvek gledam u retrovizore/ogledalo. Zato me nervira i nabijanje na branik bez ikakve poente, vec nekoliko puta sam izbegavao sudare jer nisu uspeli da prikoce a jednom i nisam uspeo.
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Avg 01, 2017 5:18 pm
od junky01
YUgisa napisao: Ono sto ja mogu jedino da vidim je da u uslovima kakvi vladaju na autoputu kad ja vozim, prilicno puno ljudi veruje da treba da voze levom stranom ako voze preko ogranicenja iako je desna slobodna ili da imaju pravo da voze levom jer je kolovoz losiji u desnoj sto opet nije opravdanje ili vozi sporije desnom ili nemoj ici autoputem. Nisu ostali glupi i budale da voze desnom trakom jer im se tako svidja...
Evo ja to radim...a i ne vidim problem u tome. Zasto bi drndao auto po rupama i zakrpama kada mogu da "preteknem" rupu vozeci levom trakom. Normalno kada u retrovizoru vidim da mi se priblizava neko od pozadi uredno se sklonim, propustim coveka da odjuri svojim putem i vratim se na staro.