
Odlicno su to nemci resili.

Koliko ja vidim mnogi kazu da im auti ne trose ulje u prvih 5000km, ali onda kad pocnu da razvlace do 10.000km prijavljuju 1l potrosnje. Tako da nisam siguran da ta teza stoji. Drugo preporuceni intervali su za idealne uslove. To mogu nemci da rade kada putuju svaki dan na posao 50km pa motor moze da radi zagrejan duzi period i da izbaci kondenz i gorivo od obogacene smese koja je ubrizgana dok je motor postizao radnu temperaturu i da mu se DPF regenerise umesto da ubrizga taj dizel u karter.... Iako taj trend raste u Srbiji i dalje mislim da su mnogi auti zakucani u gradu i to je daleko od idealnih uslova da se ulje razvuce pun interval. Sto inace na mnogim mestima pise sitnim slovima.veljko1 napisao: Današnja ulja imaju i deterdžentska svojstva, tako da zamena ulja na 5000km, umesto na predviđenih (ukoliko je preporuka proizvođača) 20.000 km, nema smisla.
Za navedene uslove i potrebe, jeftinija opcija je ulje koje se vec koristi. Skuplja opcija bi bilo neko 5W40 ulje, na prvom mestu od proverenog dobavljaca.shix napisao:Pozz svima !
Kao sto sam napisao u predstavljanju cale je uzeo alfu 166 2.0 ts 2001. Auto preso 280kkm. Predhodni vlasnik sipao total 10w-40. Ne znamo kako stoje stvari sa potrosnjom na konkretnom autu, ali svakako hoce da zameni ulje.
Elem, kako procitah ovih 30 strana i dalje mi nije jasno sta sipati ? Koliko samo skontao vecina koristi seleniu racing. I koliko mi se cini na par mesta procitah za low budget varijantu elf 10-40.
Da li gresim ili ne ?
Napominjem da cale ima 72 i svakako ga nece topiti od voznje i terati u visoke obrraje.. Vise grad i po nekad auto put.
Neko ce da pita sta ce mu taj auto za grad. Pa voli covek limuzine i kraj. Njemu nije bitna potrosnja goriva jer se ne vozi mnogo i cesto. Bitno mu je uzivanje i ja ga razumem. Ne mora sve u zivotu da bude svrsishodno.
Eto ako ima neki savet sta konkretno, a proverno sipati u skupljoj, a sta u nekoj jeftinijoj varijanti, ako uzmeo u obzir da auto radi normalno ?