Stranica 30 od 75
Poslato: Ned Apr 29, 2007 9:44 pm
od superfly tnt
gle kako me pretekao, ali znas sta? pored mene je sjedalo od alfe 75 ts, i ceka ugradnju. imam ofucanu uredsku stolicu, samo da podlogu izmislim. pa cemo vidit ko ima bolju fotelju.
Poslato: Ned Apr 29, 2007 9:55 pm
od ljube-kugla
od TS-a,ja hteo rekaro sa gomilom podesavanja na struju ali je mnogo tesko pa ce se prevrtati stolica,ovo je od corse,imam i preklop ako neko hoce da prodje pozadi,promenuo sam bar 4.stolice i sa svake ustanem kao da me valjak zgazio ali ova je extra udobna i posle par sati sedenja ja se opet vratim da sedim jos malo
Poslato: Ned Apr 29, 2007 9:57 pm
od TOXON
E kad ste vi bezobrazni bicu i ja!

Poslato: Ned Apr 29, 2007 10:05 pm
od ljube-kugla
ha ha dobar si aj evo jos koja

Poslato: Ned Apr 29, 2007 10:18 pm
od Dora
Tokyo75v6 napisao:Ovako ne zelim ici u vece minuse,ovo nema veze sa mojim autom!
ako ti jedan tocak stoji u minusu a drugi ne,kako ces ovaj tosak sto je u minusu na stock vesanju 75 ispraviti da stoji ravno??
Dorice gde si????
Ma tucam...

Jesam ti rekao da se podme?u podmeta?i pod vilju
Poslato: Ned Apr 29, 2007 11:05 pm
od superfly tnt
e mene ste nasli ....
evo vam sad

Poslato: Ned Apr 29, 2007 11:20 pm
od Gost
@superfly tnt
Ima li koga od Sekta
Poslato: Ned Apr 29, 2007 11:23 pm
od superfly tnt
od nas sektasa nitko, ima momak u lovranu , i ciccio u pazinu, on je okorjeli sektas. koliko ostaju dole?
Poslato: Pon Apr 30, 2007 1:09 am
od Sasha
Do srede.
Poslato: Pon Apr 30, 2007 9:10 am
od TOXON
[quote="Dora"]
Ma tucam...

Jesam ti rekao da se podme?u podmeta?i pod vilju
Poslato: Pon Apr 30, 2007 9:40 am
od superfly tnt
hoce ti rec da da popravis onu sta je u nuli
nego jesi pregledao auto jel sve ispravno, nemoze jedan kotac bit u minusu a drugi dobar. nesto se tu desilo.
Poslato: Pon Apr 30, 2007 9:46 am
od superfly tnt
Sasha napisao:Do srede.
steta sta ne ostaju do nedelje , tada je meeting bas na grobniku. ali eto sta je tu je. nazalost mi sektasi ovdje u hrvatskoj smo zahebani i ne druzimo se sa FWD alfistima. drazi su nam bmwejasi.
dosta sale, znam da ima ekipa u rijeci i sastaju se u nekom bircu. na couresportivo.hr ili alfisti.hr se vide termini. nazalost ne pozbnajem te ljude pa necu odgovarat za eventualnu otmicu. (neznam sta ti kolege voze)
Poslato: Pon Apr 30, 2007 8:53 pm
od TOXON
superfly tnt napisao:
nego jesi pregledao auto jel sve ispravno, nemoze jedan kotac bit u minusu a drugi dobar. nesto se tu desilo.
Nije moj!
deluje da je sve ok ali ko ce ga znati??
Poslato: Pon Apr 30, 2007 9:20 pm
od ljube-kugla
ko zna od kad je to tako mozda je imao nekad udarac u tu stranu
Poslato: Sre Maj 02, 2007 11:10 am
od Gost
Pozdrav ljudi.Treba mi malo vasa pomoc oko regulatora pritiska goriva.Koliko sam ja skapirao pumpa salje gorivo konstantnim pritiskom od oko 3 bara i taj pritisak je na svakoj brizgaljki jednak jer su sve one prikljucene na razdelnik goriva.Kako sad taj regulator pritiska regulise i ispravlja.Povezan je i sa usisnom granom znaci nesto u vezi sa potpritiskom ali sve mi to nije bas najjasnije. :paleconfused:
Poslato: Sre Maj 02, 2007 11:50 am
od superfly tnt
ima dijafragmu i kad je klapna zatvorena imas podtlak u usisu(oko 0.9 bar) tada regulator smanjuje pritisak. regulator se nalazi nakon injekotra i ustvari odrzava tlak (propusta visak nazad u rezervoar. kad odvrnes gas tlak u usisu je 0 i tada je najveci tlak u sistemu. prije injektora se nalazi urejdaj koji sprecava pulsiranje tlaka zbog otvaranja i zatvaranja injektora( neka vrsta amortizera)
Poslato: Sre Maj 02, 2007 5:30 pm
od Gost
Zavidim ljudima koji imaju znanja i uslova (
Poslato: Sre Maj 02, 2007 10:09 pm
od TOXON
Zabolela me glava!
Poslato: Sre Maj 02, 2007 10:30 pm
od Gost
Nema veze, i mi mo
Poslato: Čet Maj 03, 2007 10:38 am
od Gost
Ako sam dobro shvatio,pritisak u razdelniku goriva raste sa brojem obrtaja i obratno.
Poslato: Čet Maj 03, 2007 11:42 am
od superfly tnt
ne, pritisak raste sto je tlak u usisu blizi nuli, a tlak je blizi nuli sto je gas vise otvoren (leptir) stim da je to prilicno mala razlika, od 3 -3.5 bara varira, ono sto odredjuje kolicinu goriva u motoru je duljina intervala otvorenosti injektora a to regulira kompjuter.
Poslato: Čet Maj 03, 2007 4:05 pm
od Gost
Poslato: Čet Maj 03, 2007 5:38 pm
od superfly tnt
ne zasto. pa i ti imas povrat goriva, ako imas karburator bitno je samo da su ti karbovi uvijek puni benzina. pumpa tjera uvijek isto a karb si uzima koliko mu treba ostalo ide nazad u rezervoar
Poslato: Čet Maj 03, 2007 8:08 pm
od ljube-kugla
ovih dana bi trebalo da padne dvolitarka sa nekim menjacem ako me ne zaj..u,pa omanu
Poslato: Čet Maj 03, 2007 10:29 pm
od superfly tnt
dvolitarka neka prava ili fergazeri