ALFA ROMEO 75 - The Legend Continues...
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
gle kako me pretekao, ali znas sta? pored mene je sjedalo od alfe 75 ts, i ceka ugradnju. imam ofucanu uredsku stolicu, samo da podlogu izmislim. pa cemo vidit ko ima bolju fotelju.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
od TS-a,ja hteo rekaro sa gomilom podesavanja na struju ali je mnogo tesko pa ce se prevrtati stolica,ovo je od corse,imam i preklop ako neko hoce da prodje pozadi,promenuo sam bar 4.stolice i sa svake ustanem kao da me valjak zgazio ali ova je extra udobna i posle par sati sedenja ja se opet vratim da sedim jos malo
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post

Jesam ti rekao da se podme?u podmeta?i pod vilju
Ma tucam...Tokyo75v6 napisao:Ovako ne zelim ici u vece minuse,ovo nema veze sa mojim autom!
ako ti jedan tocak stoji u minusu a drugi ne,kako ces ovaj tosak sto je u minusu na stock vesanju 75 ispraviti da stoji ravno??
Dorice gde si????

Jesam ti rekao da se podme?u podmeta?i pod vilju
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
od nas sektasa nitko, ima momak u lovranu , i ciccio u pazinu, on je okorjeli sektas. koliko ostaju dole?
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
hoce ti rec da da popravis onu sta je u nuli
nego jesi pregledao auto jel sve ispravno, nemoze jedan kotac bit u minusu a drugi dobar. nesto se tu desilo.

nego jesi pregledao auto jel sve ispravno, nemoze jedan kotac bit u minusu a drugi dobar. nesto se tu desilo.
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
dosta sale, znam da ima ekipa u rijeci i sastaju se u nekom bircu. na couresportivo.hr ili alfisti.hr se vide termini. nazalost ne pozbnajem te ljude pa necu odgovarat za eventualnu otmicu. (neznam sta ti kolege voze)
steta sta ne ostaju do nedelje , tada je meeting bas na grobniku. ali eto sta je tu je. nazalost mi sektasi ovdje u hrvatskoj smo zahebani i ne druzimo se sa FWD alfistima. drazi su nam bmwejasi.Sasha napisao:Do srede.

dosta sale, znam da ima ekipa u rijeci i sastaju se u nekom bircu. na couresportivo.hr ili alfisti.hr se vide termini. nazalost ne pozbnajem te ljude pa necu odgovarat za eventualnu otmicu. (neznam sta ti kolege voze)
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
ko zna od kad je to tako mozda je imao nekad udarac u tu stranu
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
Go
- Drug Član
Post
Pozdrav ljudi.Treba mi malo vasa pomoc oko regulatora pritiska goriva.Koliko sam ja skapirao pumpa salje gorivo konstantnim pritiskom od oko 3 bara i taj pritisak je na svakoj brizgaljki jednak jer su sve one prikljucene na razdelnik goriva.Kako sad taj regulator pritiska regulise i ispravlja.Povezan je i sa usisnom granom znaci nesto u vezi sa potpritiskom ali sve mi to nije bas najjasnije. :paleconfused:
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
ima dijafragmu i kad je klapna zatvorena imas podtlak u usisu(oko 0.9 bar) tada regulator smanjuje pritisak. regulator se nalazi nakon injekotra i ustvari odrzava tlak (propusta visak nazad u rezervoar. kad odvrnes gas tlak u usisu je 0 i tada je najveci tlak u sistemu. prije injektora se nalazi urejdaj koji sprecava pulsiranje tlaka zbog otvaranja i zatvaranja injektora( neka vrsta amortizera)
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
ne, pritisak raste sto je tlak u usisu blizi nuli, a tlak je blizi nuli sto je gas vise otvoren (leptir) stim da je to prilicno mala razlika, od 3 -3.5 bara varira, ono sto odredjuje kolicinu goriva u motoru je duljina intervala otvorenosti injektora a to regulira kompjuter.
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
ne zasto. pa i ti imas povrat goriva, ako imas karburator bitno je samo da su ti karbovi uvijek puni benzina. pumpa tjera uvijek isto a karb si uzima koliko mu treba ostalo ide nazad u rezervoar
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
ovih dana bi trebalo da padne dvolitarka sa nekim menjacem ako me ne zaj..u,pa omanu
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb