Stranica 29 od 368
Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Sep 18, 2009 12:22 pm
od Sasha
Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Sep 18, 2009 3:16 pm
od fun_alfe
Extra!!!
Taj mora da je tezak fanatik!

Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Sep 18, 2009 7:10 pm
od Mique
Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Sep 18, 2009 8:08 pm
od Viper
Off iz AR 33 1.7 16V
Poslato: Sub Sep 19, 2009 7:02 pm
od mijalko
Lepa alfica... moja je 1.7 8v nista nije menjano unutra sem brzinometra... i svi mi kazu da je kao skupa za odrzavanje,bla bla bla... ali ja ne mogu da objasnim ljudima da kad sednu da voze alfu da bi dali i poslednji dinar za nju,kao sto sam ja letos dao za generalku... i nije mi zao,i opet bi! E da i kladio sam se sa likom koji mnogo hvali svoje automobile u 100e,kaze da ce da me dobije sa Astrom 1.4 enjoy od 90 konja,a ja sa mojom 33-ojkom 1.7 8v,kao njegova masina je zustrija jer je 16v,pa me zanimaju komentari sto se tice ove trke,inace trka treba da bude za 15-ak dana... pozz

Re: AR 33 1.7 16V
Poslato: Ned Sep 20, 2009 9:21 pm
od magic33
hehe-digni ulog

Re: AR 33 1.7 16V
Poslato: Ned Sep 20, 2009 9:25 pm
od fun_alfe
@ mijalko
Koliko konja ima tvoja Alfa?
Re: AR 33 1.7 16V
Poslato: Ned Sep 20, 2009 9:32 pm
od magic33
Ako je na ubrizgavanje 115ks,oko 1000kg,boxer...Ako je auto u OK stanju,astra od 90ks

Re: AR 33 1.7 16V
Poslato: Ned Sep 20, 2009 9:59 pm
od flojd

koja bwe astra od 90 konja sa 33-kom nemoj da me zasmejavas ima da ga ubijes ko sto rekose digni ulog

zustrija masina astra

Re: Sve o svemu
Poslato: Ned Sep 20, 2009 10:16 pm
od caldari
Maserati stavio mu wing od Subarua ^^
http://www.blocket.se/stockholm/Maserat ... ?ca=11&w=3
Re: AR 33 1.7 16V
Poslato: Ned Sep 20, 2009 10:45 pm
od fun_alfe
Ljudi, covek je pitao za misljenje... Treba biti objektivan, realan i dati mu posten odgovor. Lako je da ga lozimo, ali covek ulaze svoje pare...
Ja cu izneti svoje skromno misljenje, na osnovu ovoga sto je receno, a malo je receno... Npr, ne znamo ni kakva je "staza" u pitanju na kojoj ce se trkati, koliko je duga, a od svega toga zavisi, jer jedan auto je mozda bolji za jednu vrstu uslova, a drugi za drugu.... Koje felne nosi koji auto i sl...
Moje misljenje je da je Alfa u blagoj prednosti, jer je Astra teza, a i ima manje konja, mada je to ovde zanemarljivo, sve u svemu nijanse ce pobediti i naravno opste stanje auta i motora.
Inace, postoji taj model 1.4 sa 90 konja, evo pogledajte
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
link je "malo" poduzi, ali nema veze. I Opelov motor ne treba podcenjivati, jer jeste itekako startan...
I ono na sta bih skrenuo paznju coveku, jer ipak ulaze svoj novac, da obrati paznju da li je stvarno 1.4 ili mozda i jaci, ima li chip ili bilo sta, da mu ipak ne uzme pare na kvarno...
Nadam se da sam bio od koristi...

Re: AR 33 1.7 16V
Poslato: Ned Sep 20, 2009 10:52 pm
od fun_alfe
I naravno, vozacke posobnosti i iskustvo su itekako bitne.
I najvaznije: nadjite adekvatno mesto za trku koje je dovoljno bezbedno, da ne napravite nesto nedaj boze... pu, pu... pa posle 100evra je nista!
Re: AR 33 1.7 16V
Poslato: Ned Sep 20, 2009 11:30 pm
od flojd
Upropasticemo coveku temu al ajd ako je astra 1.4 90 konja nema sta da trazi pored alfe koja ima 105 konja i 250 kg manje matematika je jasna i vise puta dokazano u praksi posto vidim da ne vozite 33-ke naravno treba biti obazriv i odabrati pravo mesto za trku!
Re: Sve o svemu
Poslato: Pon Sep 21, 2009 6:39 am
od alfamen
Bas bi voleo da ga upznam!

Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Sep 22, 2009 12:36 am
od QV lale
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Sep 22, 2009 12:33 pm
od Stefan Zailac
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Sep 22, 2009 2:20 pm
od dekideki
astra je teska ko tuch. ako ti je 33 iole ispravna, nema dileme.
sad ako bismo krenuli da pisemo "ali ovo, ali ono" naplasice se covek

uvek moze nesto da podje po zlu naravno.
jedna Corsa meni krenula da se kurchi, to veoooma retko radim ali ovaj put nisam hteo da me ima nacrtanog na krilu. dam malo gas pokazem zube evo nje sustize me. (sve to od semafora na usponu od rakovice pa do vidikovca/cerak vinograda). ja opet malo odmaknem, mislim se mani me se covece, zaista... kad on ne odustaje.
e, kad je postalo ozbiljno, epilog je morao da bude u moju korist. pratio me je 95-110 uzbrdo ali posto ima visoko vesanje, na krivni dugoj iscrpljujucoj je poceo da cima na ivici izletanja pa je digao ruke kad sam ja prosao tu krivinu sa 120-130. kod meka je bio 50-60m iza. na semaforu - ne prepoznajem lika ali sam ga pohvalio na forumu za srcanost, bez obzira na ishod jako je dobro potegao malu kosicu, priznajem.
posle toga su krenuli komentari pljuvanja po meni sto sam odrao korsu pa se jos i hvalim (??? a da se nisam odbranio, sta bi tek ispalo

), i jos mnogo ruznih stvari zbog kojih smo izmedju ostalog i napravili sopstveni forum. inace, kad sam stavio KS/kg na papir ta korsa i ja smo bili 1:1. na papiru.

Sportsko Srce ipak ima malo uticaja, da tas uvek prevagne na nasu stranu, kad je sve na papiru jednako... Astra za razliku od korse slon koliko je teska, ubrzanje joj je losije, jednostano je los projekat. teska je skoro 1:1 sa vektrom iz iste klase.
edit:
Astra 1.4 Enjoy Acceleration (0-100)
13,7s
Alfa Romeo 33 1.7 ie Acceleration (0-100)
9s
ne znam koji chip bi joj ovde pomogao...

Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Sep 22, 2009 3:55 pm
od Sasha
Re: Sve o svemu
Poslato: Uto Sep 22, 2009 4:46 pm
od Blade
Ne da bi usporio, nego...
Poslato: Pet Sep 25, 2009 2:16 pm
od Dragon
Re: Ne da bi usporio, nego...
Poslato: Pet Sep 25, 2009 2:22 pm
od Markoni147
50 je prebrzo za ove uslove...

Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Sep 25, 2009 2:38 pm
od Dragon
Ja bih odmah glasao za novi zakon...

Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Sep 25, 2009 2:56 pm
od SCHUMACHER
Mijalko svaka cast sto ces da se trkas,gledaj samo da nema puno saobracaja da (ne daj Boze) ne nagrdite nekog...
Ima da ga otreses ko cigance slinu sto se toga tice,da je 1.6 16v,pa i necemu da se nada,ne da te stigne,nego da se nada,a ovako zakljucujem da je lik neki kompleksas,ali ti si tu da njega i njegovog opela vratis na mjesto koje im pripada...
Da sam na tvom mjestu ja bih:
1.Provjerio na koliko mi je obrtaja blokada (ako ne znas) i tokom trke trudio se da saltam 200-100 obrtaja prije blokade.
2.Posao bih na mjesto dje ce te se trkati i vjezbao start,krecao bih sa nekih 3.500 obrtaja,sve zavisi do podloge,ako je prasnjavija i sl.kreces sa manjeg broja obrtaja-npr 2.500,glavno je da sto bolje ubrzas,sa sto manje proklizavanja...
3.Dan-dva prije trke,sipao bih neki octane booster u rezervar,samo nemoj da se zaletis,pa da dospes puno.
4.Kad krenete,ne gledaj u njega,gledaj naprijed i krajickom oka prati kazaljku obrtomera,da bi "uhvatio" pravi trenutak za saltanje,jer ako ti se upali blokada izgubices dragocjeno vrijeme.
5.Nasteluj karburatore da malo vise trosi taj dan,jer ako je on rekao da se trkate tek za 15 dana-znaci nesto sprema.
Ne sekiraj se,rasturices ga,uz tebe smo

Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Sep 25, 2009 10:25 pm
od Gocy
Re: Sve o svemu
Poslato: Ned Sep 27, 2009 1:28 am
od QV lale
@Shumi - nema on karbove da steluje... ECU je u pitanju kod njegove trentare...
