Stranica 28 od 56
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Ned Okt 02, 2016 1:05 pm
od alfabg
Mislim da je povecan limit evropskog zapisnika na 200.000 din,skoro su nesto menjali treba proveriti
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Ned Okt 02, 2016 7:35 pm
od Veloce
Jeste,proverio sam danas.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Uto Okt 04, 2016 3:35 pm
od Veloce
Danas je bio procenitelj iz Dunava,popisali ostecenja.. Uzgred rece mi da je Evropski 50000din,ali da obicno isplacuju i preko toga. Tako da kruzi dezinformacija da je 200000din..
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Uto Okt 04, 2016 11:08 pm
od Zvrle
Ne znam koliki je limit ali rekoh vec da su meni isplatili 135675 bez ikakvih problema, mozda sam mogao da izvucem i vise jer je u izvestaju procenitelja pisalo da postoji mogucnost skrivenih ostecenja koje mogu kasnije da se utvrde( i bilo ih je). Nisam se zalio, bio sam zadovoljan cifrom koju su isplatili
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Sre Okt 05, 2016 8:56 pm
od OMP
http://www.radiosarajevo.ba/vijesti/reg ... vic/240317
naravno nisu bili vezani tj suvozac nije ni sediste imao, trkacki auto je daleko nebezbedniji od serijskog ako nisi vezan i u opremi .
imao sam par puta prilike da se tako vozim u raznim trkackim kolima drzeci se za rol bar i upiruci nogama gde uspem pa sam tek kasnije sa godinama skontao koji je to rizik a na zalost ovakve slike samo potvrduju to
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Čet Okt 06, 2016 1:31 am
od alfa&omega
Simovic se zadesio na pumpi, naisao Mijanovic za gorivo. Zla sudbina i neplanirano putovanje su ucinili i da mu bude zadnje
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Pet Okt 07, 2016 9:29 am
od Veloce
Malo pre su javili iz osiguranja da je gotov zapisnik.. Iskreno nisam odusveljen cifrom,tesko da cu se uklopiti.. Sta mi je ciniti ? Prioritet je da mi oni uplate novac i da popravim auto u jednom od servisa sa kojim sam ranije saradjivao..
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Pet Okt 07, 2016 9:32 am
od Falcon037
Moraš da se žališ da odrade procenu ponovo. Dunav je malo škrt pa mora da se pritegne (pripreti) da bi drešili kesu, jbg "državna" firma.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Pet Okt 07, 2016 9:56 am
od Veloce
Problem je sto su cene delova novih i polovnih skoro jednake,npr. nov far 49000din,polovan 43000din.. Ako stignem otici cu danas do osiguranja,a ako ne onda u ponedeljak..
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Pet Okt 07, 2016 11:05 am
od Veloce
Edit: Podigli su cifru za 15-ak % , na konto stanja auta. I kaze da je to-to,tj.sledeca opcija je servis..
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Sub Okt 15, 2016 9:24 pm
od Shanirani
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Ned Okt 23, 2016 6:14 pm
od Shanirani
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Sub Nov 19, 2016 3:09 pm
od Nicola Romeo
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Sub Nov 19, 2016 4:50 pm
od bums85
Nemam nista protiv da stari automobili idu 2 puta na tehnicki, ali da je to normalan tehnicki, a ne aj na valjke 5 sekundi i vozi dalje, uzeli smo pare.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Sub Nov 19, 2016 5:42 pm
od interceptor
Ma kako i tamo pišu najmanje je bitno dali vozilo ima 7 ili 17 godina,bitnije je koliko je vlasnik svestan da se vozilo mora redovno održavati. Ovo ako usvoje neće ništa promeniti osim zarade vlasnicima tehničkih pregleda.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Sub Nov 19, 2016 7:16 pm
od OMP
idalje ce se prolaziti na mufte tehnicki kao i do sada pa ce i dalje biti krseva na ulicama sve dok tehnicki ne bude bio rigorozan i stvarno gledaju sta treba da gledaju sto kaze bums a ne da ti samo uzmu pare, ja sam pre za to da panduracija cesce sprovodi akcije kontrole ispravnosti vozila i da sumnjiva vozila salje na vanredne tehnicke, kad bi se to uvelo tipa svakog meseca da krenu i da kontrolisu par dana mozda bi se narod i opametio pa sredjivao i odrzavao kola. Kakve krseve vidjam na ulicama svakodnevno pa to je strasno, ajde sto im ne radi signalizacija kako treba nego su to stvarno krsevi rizicni po okolinu, truli, nakrivljeni, raspadaju se, jedva se vuku, pa taj auto nikako nije mogao regularno da prodje tehnicki, ja razumem da mozda vecina tih ljudi i nema para da sredi auto vec ga koristi u nuzi da se preveze ali isto tako znam i da ima onih nemarnih koji to i ne zele da srede, polazim pre svega od par ljudi koje licno znam, sta da kazem kad je covek do skoro vozio auto (srecom pa je auto otisao na otpad iako je vec godinama bio zreo za to) kome je letva volana bila vezana zicom umesto srafovima, kad kocis auto vuce cas u levo cas u desno nikad isto, to je stvatrno bio uzas a nije covek toliki slepac da ne moze da kupi ispravan auto od bar 1000e znaci ima ludaka i bice ih uvek dok se ne uvedu neke jace kontrole
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Sub Nov 19, 2016 8:49 pm
od alfa-u-srcu
Bolje neka poprave raspale puteve, ako se ovo kuda vozimo uopste i moze nazvati putevima.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Čet Dec 08, 2016 8:59 am
od Mitar
Kakva su vam iskustva sa dečijim autosedištima veličine 0 i 0+?
Dok je bilo toplije vreme jedva sam vezivao autosedište i to iza suvozača na zadnjoj klupi (kao da mi je tu malo duži pojas). Sad kad je hladnije i kad je beba natruntana, pa još preko nje i neko ćebence, nema šanse da zavežem pojas kako treba, već treba da skinem bebu, zavežem pojas, pa tek onda da je pokrijem. Alfa mi je 2004 godište.
Postoji li mogućnost da se nabavi duži pojas? Gde to uopšte može da se nabavi?
Inače u pašinom golfu se lagano stavi pojas, tako da bi mi duži pojas završio posao.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Čet Dec 08, 2016 11:16 pm
od YUgisa
Vidi po netu ili u nekoj bolje opremljenoj prodavnici auto opreme, imas produzetke za pojas, mislim da su nesto tipa 30cm..
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Pet Dec 09, 2016 9:15 am
od Mitar
Hvala, to bi trebalo da mi završi posao.
Inače čitam sad savete za što bolje vezivanja pojaseva deci i tamo piše da deca ne bi trebala da se oblače u jakne i ostalo pa tek onda u autosediše. Izgleda sam tu grešio...
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Pet Dec 09, 2016 10:14 am
od Shanirani
Deca ne smeju da budu u jaknama, skafanderima, prslucima i slicno. Ne samo sto su pojasevi kratki, vec isti ne mogu da stegnu dete kako treba kad ima dosta slojeva odece preko. A i ako roditelj uspe da stegne pojas preko jakne, detetu nece biti prijatno.
Inace ja sedista sto sam imao, oba su drzali pojasevi automobila iza. Imalo je i vise nego dovoljno duzine da drze sediste. Samo sediste je imalo svoj pojas koje drzi dete.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Pet Dec 09, 2016 12:05 pm
od Mitar
Da, da, to za jakne se odnosi i na pojaseve u autosedištu i na pojaseve u autu. Sad to kontam zašto je oblačenje deteta u debele stvari pre vezivanja pojasa nebezbedno i neću to više raditi.
Izgleda su pojasevi kraći u 147ici nego u 156ici, baš ću da probam kod drugara ovih dana. U svakom slučaju kad beba nije u debelim stvarima može da se uveže auto sedište pojasem kako treba, pa onda sledi utopljavanje preko toga.
Poslato: Pet Dec 09, 2016 8:24 pm
od draganche
Beba u sedistu treba da bude obucena kao u sobi, pa se onda pokrije cebencetom. Nije to zbog pojaseva vec zbog oblika sedista u kategoriji 0, svako podmetanje cebeta, peskira itd ispod bebe ili oblacenje u skafander ili jaknu, menja geometriju sedista i to moze negativno da utice na polozaj bebe u sedistu. Takodje vazi pravilo za sva sedista iz grupe 0 i 0+ da se beba u istom moze voziti najvise dva sata, a nakon toga napraviti pauzu bar pola sata sa bebom van sedista.
Ja imam sediste, u 155 mi je zadnji pojas maksimalno izvucen i u milimetar se prebaci preko naslona nosiljke da upadne u predvidjeni prorez. Sa bebom u sedistu je skoro pa nemoguce namestiti, mada svi proizvodjaci i kazu da se sediste montira prazno, beba se stavlja posle. Pojas je kod mene skroz nategnut i sediste je fiksno potpuno, u pitanju je nosiljka Bertoni Loreli.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Sub Jan 21, 2017 5:29 pm
od Shanirani
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Pon Jan 23, 2017 12:50 am
od edin
Koliko vidim, u pitanju u 166 i 156...
Pa neko neko posle kaze da je losa pasivna bezbenost u alfama.