Stranica 27 od 66

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Čet Jan 31, 2013 7:08 pm
od kilson
Odvrni ZZ Top - Rough Boy i ne prespajaj nista! Evo, ja vec treci put slusam i gledam u ovaj sporiji prozor... :grin:

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Čet Jan 31, 2013 8:06 pm
od Nigy
Tvoje direktno je brzina kojom se inace krece.
Proveri gde ti je problem. Sumnju u prekidac eliminisi tako sto skines konektore sa njega i spojis ih. Ako nije on, onda je kablaza.
A ako hoces da se igras, mozes da prekidace premestis na sama vrata.

@superfly tnt
Kako god, zao mi je sto jedna makina, koja je toliko toga prosla, skoncava svoju karijeru... :this:

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Čet Jan 31, 2013 8:45 pm
od ljube-kugla
to sam imao na zadnjim prozorima i kad sam pojacao sam mase,malo su zivnuli ali glavni problem je u instalaciji ispod instrument table gde su oni dzekovi i struja do prozora merena u voltima dolazi oko 8-10v,sto za tu snagu motora je malo

na yuga sam od 33-ojke i novu instalaciju 2.5mm debljinu zice sa akumulatora,prve godine su isli kao ludi ali posle tri godine,vozacki prozor je usporio kad je hladno i konstatovao sam da su suve sajle jer mi je to od pre neki dan poceo gas da ide tesko na alfi i danas sam podmazao,sad se vraca i pre nego sto skinema nogu sa gasa


sto znaci da slab napon sa suvim sajlama uspori motor,recimo cak i kad upalim auto i sve pogasim ide drasticno brze

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Pet Feb 01, 2013 4:45 pm
od vnov
Jel bio neko sa crnom 75 danas u maskompaniju u Mirijevu.

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 12:46 am
od superfly tnt
danas sam upalio alfu i premjestio jer mi treba garaza. radi ko sat. zvuk je :kadr

Slika

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 8:41 am
od Nigy
Bolje cosak dvorista i cirada, nego brusilica.
I Aleksa ima ista 2 tocka, pa ne sece svoje mezimice. :nakkal:

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Pon Feb 04, 2013 9:33 am
od Pittatore
Cak sta vise isto Apriliu ali Falco ne RSV :)

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Uto Feb 05, 2013 2:16 pm
od JaMaL
Sensor radi ko nov, hvala mnogo.

Auto konacno ide kako treba, zimske gume, pregrejan motor, vreo vazduh, i sve sto ide sa tim, previshe proklizavanja zadnjih tockova, na 0.6 boostu konstantno izmereno od 7.75 do 7.94s do 100 zavisno od toga da li zabodem blokadu u drugoj ili ne.

Merio sa 3 software-a na 2 android telefona sa lockom od 9-10 satelita i minimalnim lagom od 5m tako da su rezultati manje vishe tacni.

dakle na normalnom njenom boostu i sa normalnim gumama koje nece da klizaju celu prvu brzinu i da mi bulja seta svo vreme dok ne ubacim u drugu kapiram da je u tim fabrickim vrednostima od 7.6s i mozda malo manje.

nisam jos uspeo da krenem bez proklizavanja tockova a da spustim vreme ispod 9.

ali ove bregaste su stvarno djubre, fabricke, sad kapiram sto ljudi to kazu.

0-75km/h je 4.85s i za poslednjih 25km/h kad znaci ide preko ~5000 mu treba duplo duze nego sto bi trebalo. Svi se zajebavaju da su bregaste ko za kamion od 2500-4800 sad shvatam na sta misle.

10548 moraju pasti i 1 bar boosta :)

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Uto Feb 05, 2013 2:40 pm
od Dora
Pa lepo ti kažem da je na tom motoru 200 konja previše a ti ne veruješ :)

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Uto Feb 05, 2013 3:28 pm
od ljube-kugla
za sve to sto ti hoces,treba ti 245/40 R16,final drive ratio 3.20 i tek onda ces imati pravi start

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Uto Feb 05, 2013 5:13 pm
od JaMaL
Ma nije i ne treba :)

200ks nije mnogo za ovaj auto. jeste u ovom stanju, mekano vesanje, gumeni nosaci itd.

Kad bi ga ucvrstio propisno, sve od nosaca menjaca, motora, guma kardana i stavio propisno vesanje da se ne cima ko brod na svaku naglu promenu pravca onda bi ti bilo i malo.

odakle 3.20.. 3.54 ajde ali 3.20 neki dizel?

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Uto Feb 05, 2013 5:31 pm
od kilson
ljube-kugla napisao:za sve to sto ti hoces,treba ti 245/40 R16,final drive ratio 3.20 i tek onda ces imati pravi start
Ma 325/50 i variomat! hahaha

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Uto Feb 05, 2013 5:43 pm
od Dora
Ebeš auto ako moram nositi gumu u ustima kao bokseri...

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Uto Feb 05, 2013 8:22 pm
od Nigy
thinkof:
Slazem se, ono sto mene zanima je ogibljenje koje moze ovako nesto :yes:

[youtube]oaiS6PcdaRg[/youtube]

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Uto Feb 05, 2013 10:02 pm
od Dora
Dragi Nigi, pišem ti polako jer ćeš polako da čitaš... ovaj nosi gumu protiv lupanja i na jajima... problem je kad izmeša gume pa pljucka dlake... moraš dobro paziti koja ide dole a koja gore.... čuo sam da farbaju u različite boje da se ne bi zajebunili...


Nadam se da sam lepo objasnio...

I na kraju, znaš kad će ovo moći na turbo-u?, nikad a možda i malo kasnije, tako da zaboravi, ta njesra po makadamu sa 3 cm od patosa, prvi štrucaj i ideš nadalje kao atmo motor.

Turbo je divna kultivisana mašina koja ide isključivo po asvaltu.. pauza...

hahaha

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Uto Feb 05, 2013 11:53 pm
od Nigy
Da ti se zahvalim za detaljan opis - :nakkal:

Naravno da mi nije ideja da vozim po makadamu, vec po asfaltu za koji necu da bude zalepljena, a ipak da nema plivanja kao po moru.
Nije TB jedina.
A evo kako ne moze TB da skakuce po asfaltu, makadamu... :coolguy:

[youtube]SwhXXR8BgyY[/youtube] [youtube]xvppKGL25xE[/youtube] [youtube]DZ7Fnzm6y3I[/youtube]

itd... :P

I nije Nigi vec Najdzi. :fight_twak:

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Sre Feb 06, 2013 12:17 am
od Dora
Dobro Nigi, zapamtiću hahaha

I sad, kao i na svim jutub snimcima, seru pa se mažu. Ja ne znam kakve oni turbaljke voze ali meni je auspuh niži od tog njihovog zaštitnog oklopa, što znači da nije standard. Čak i kad bih napravio sploštenu cev ispod kolevke pa da je široka što bi dalo loše rezultate za rad motora zbog suženja a njima je važna svaka kap a ne litra opet ne može biti tako nisko, znači lažu. Drugo ono nije zaštitni lim nego pancir ploča od 10mm pa kad zvekne samo se odsanka...

I to što se tociljaju po makadamu nije fazon, nema šta da se naginje.
Onaj 206.cin sliker me je zezao na Navaku da se naginjem ko ljuljaška pa me ej demoralisao ali se nisam dao :) Gledajući slike uopšte se nisma toliko naginjao a sve je baš bljaksavo standard. Trećina od ovog što Laza radi bi bila prava mera...

Praviti karting od toneipo bez 700+ konja nema svrhe...

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Sre Feb 06, 2013 12:27 am
od Dora
Nigy napisao: [youtube]SwhXXR8BgyY[/youtube]

Evo opet gledam tu sliku i nije mi jasno ali stvarno. Rekao bih da je ovo fabrička 14 cola felna. Ako ne grešim onda je nemam pojam šta. Luk i odstojanje do vrata mi se čine normalnim kao i kod mene, moja trepna je isto tako od asfalta kao i ta tamo, možda 2 cm višlja ali maksimalno. Kod mene iznad točka mogu da stavim moju ovu zidarsku šaku vertikano , znači 12+ santimetara a ovde je preko gume navučena... Kako to može??
Ili su 18 a izgledaju kao fabrička felna...

Znači lažu kao pasovi...

Šta misli Najdži? Znam da je Nigi samo ti tepam hahaha

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Sre Feb 06, 2013 12:58 am
od vojaalfa
A gume ko majuške, to si zaboravio.

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Sre Feb 06, 2013 11:23 am
od JaMaL
Gr A nikad i nije bila standard.

Gr N je pretezno standard.

GR A po homologacijskim dokumentima je imala modifikovano i prednje vesanje i dedion i sve nosace svega i auspuh. Cak su homologizovali i nezavistan dedion.

Verujem da su ti auspusi provuceni kao cev pored kardana i da je malo kod nogu modifikovana sasija sto bi bilo logicno.

A sama grupa A je imala 3 cm odstipnice od sina i karbonski zastitnik motora ispod.



Slika

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Sre Feb 06, 2013 11:29 am
od Nigy
Cinjenica je da su ih vozili na relijima. ;)
I standardni downpipe je spljosten, a za rally je sigurno specijalno pravljen i verovatno ide iznad 'koske', ne ispod kao kod nas (barem bih ga ja tako stavio...).

Slika Slika

Evo malo podataka vezana za 75 TB rally :P
(spec. ako te mrzi da klikces :whistle: )

Alfa Romeo 75 Turbo Specifications
ACTIVITY: (1988-1992)
BHP@ RPM 240/7900
TORQUE (NM)@ RPM 280/4600
LENGTH WIDTH HEIGHT 4330.1660.1400
WHEELBASE 0
WEIGHT (KG/BPM RATIO) 1075 (0)
TRANSMISSION RWD
ENGINE TYPE
ENGINE POSITION
ENGINE CAPACITY 4 Turbocharged
ENGINE BORE Front Longitudinal
ENGINE STROKE 1767
ENGINE COMPRESSION 80
ENGINE VALVES 88.5
ENGINE CAMS 9.0:1
ENGINE CARBURATION 2
ENGINE ELECTRONICS 2 OHC
SUSPENSION Turbo
BODY DOORS 2510
BODY TYPE 4.6
BODY COMPOSITION 5
BODY PANELS Saloon
BRAKES 0
FUEL TANK 0
WHEELS 0

A evo ti jos jedna, da ova ne bude usamljeni slucaj ;)

Specifications
Group/Class A/8 Homologation number: A 5307
Years active 1987 Homologation start: 1/8/1986
Homologation end: 31/12/1999
Engine
Type straight 4cyl located front longitudinal
Capacity 1779 cc WRC: x 1.4 = 2491 cc
x 1.7 = 3024 cc
Bore x Stroke (mm) 80.0 x 88.5
Compression ratio 7.5:1
Output power - torgue 240 HP / 7900 rpm 28.5 kgm (280 Nm) / 4600 rpm
Main bearings 5
Materials block: aluminium alloy cylinderhead: aluminium alloy
Cams/valves dual overhead camshafts (DOHC) 2 valves/cyl. - 8 valves total
Aspiration Garrett T3 turbocharger with intercooler,
bosch motronic fuel injection pressure: 1.5 bar
Ignition electronic
Cooling system watercooled
Lubrication system dry sump
Transmission
Type rear wheel drive 5 speed gearbox located near rear differential
Gearbox ratios 1st: /1
2nd: /1
3rd: /1
4th: /1
5th: /1
Diffrential ratio 3.910/1 limited slip rear differential
Clutch dry single disk
Chassis-body
Type steel monocoque 162B chassis with roll-cage. 4 door saloon body
Front suspension double wishbones with torsion bar and anti roll bar
Rear suspension watt's linkage with dedion axle, coil spring, anti roll bar
Steering system rack and pinion
Brakes ventilated disks all around. Rear disks are located near rear differential (not in the wheel)
Dimensions
length: 4.420 m (174.0 in) width: 1.660 m (65.4 in) height: 1.400 m (55.1 in)
wheelbase: 2.510 m (98.8 in) front track: 1.380 m (54.3 in) rear track: 1.395 m (54.9 in)
Rims - tires 6.5" x 14" - 15" 195/60 VR14
Weight 1080 kg
Weight/power 4.5 kg/HP
Fuel tank 70 lt
Drag coefficient 0.37

A evo i par fotki neke verzije ogibljenja...

Felne sa onog snimka mogu biti i 15'', a vidim da su tada cepali na 14 i 15...

Nemam slike sa NAVAKa, ali imam iz KG, sto mi je sasvim dovoljno da vidim da se uzasno naginje...
Slika

A to sto je pozadi legla, to je njihova poznata karakteristika kada se odvali gas - da legnu na zadnju osovinu. ;)

Slika

I za kraj - :nakkal:

Edit:
Dok ja kucah, Jamal me dopuni. :)

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Sre Feb 06, 2013 11:45 am
od JaMaL
bosch motronic fuel injection
najbitniji detalj :)

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Sre Feb 06, 2013 11:48 am
od Nigy
Ono sto mi je cudno je da su sa istom Garrett T3 turbinom podigli obrtaje za skoro 2k...

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Sre Feb 06, 2013 11:52 am
od JaMaL
ko nije pratio

fabricka grupa A... jedina promena je kardan od karbona jer je obican pravio probleme...

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!

Poslato: Sre Feb 06, 2013 12:47 pm
od Nigy
Ok, ovo je za krug, ali nisam nasao kako je izgledalo ogibljenje za reli...