ALFA ROMEO 75 - The Last Real Legend!
-
Go
- Drug Član
Post
Rasklopili smo danas pumpu za benzin... kakva zabava 
Posle skidanja smo je testirali, reagovala je na struju (culo se da rotor pokusava da se okrece, ali nista
).
Ocekivao sam unutra topolin panj, posto pumpa nije mogla ni milimetar da mrdne, a na moje ogromno iznenadjenje, unutra nije bilo niceg-ni traga prljavstini
Iz potpuno nepoznatog rasloga, doslo je do cisto mehanickog zaglavljivanja valjcica (imaju funkciju lezajeva) na ulaznoj strani pumpe (rezervoar-pumpa). Verovatno su se neravnomerno istrosili, sto je prouzrokovalo blokadu. Prebrisano-sklopljeno-radi :cool
Ali dokle...
Posto je namazana tecnim metalom po ivicama, sutra cemo videti kako radi na Alfi
NEMOJTE OVO RADITI KOD KUCE

Posle skidanja smo je testirali, reagovala je na struju (culo se da rotor pokusava da se okrece, ali nista

Ocekivao sam unutra topolin panj, posto pumpa nije mogla ni milimetar da mrdne, a na moje ogromno iznenadjenje, unutra nije bilo niceg-ni traga prljavstini

Iz potpuno nepoznatog rasloga, doslo je do cisto mehanickog zaglavljivanja valjcica (imaju funkciju lezajeva) na ulaznoj strani pumpe (rezervoar-pumpa). Verovatno su se neravnomerno istrosili, sto je prouzrokovalo blokadu. Prebrisano-sklopljeno-radi :cool
Ali dokle...

Posto je namazana tecnim metalom po ivicama, sutra cemo videti kako radi na Alfi

NEMOJTE OVO RADITI KOD KUCE
-
Go
- Drug Član
-
Go
- Drug Član
Post
@75v6
Ako tvoj burazer kupi TU 75-icu, ima da padnem u nesvest
U Holandiji su se, i jos uvek se, bave VEOMA OZBILJNO ALFOM 75 :cool
.Van Lingen Brothers. ili ti poznatiji kao SAVALI su prvo podigli staru 2.0 (128ks) na 2.1 (143ks). Taj model se zvao 75 FIRENZA.
Zatim je usledila prerada Milano 75 sa 2.5v6 na 3.0v6. Medjutim, kada je Alfa izbacila 3.0v6, Savali je taj agregat podigao na 3.3v6 (preko 220ks)
Zanimljivi su i Grcki eksperimenti sa 75-icama:
Solunski Alfa Racing specijalista, Andreas Tsolakas je '87god podigao 2.5v6 na 2.8v6 (190ks). Kada se pojavio Alfa 3.0v6 model, usledila je nova .zabava.... 3.6v6 sa 270ks i 300Nm sa max brzinom od 250km/h
Menjac je bio kombinacija 2.4TD i 3.0v6 sa 47% zatvaranja diferencijala
Eto, mozda nekom bude zanimljivo malo tuning istorije...
(podatci su moj slobodan prevod sa alfa75register sajta)
Ako tvoj burazer kupi TU 75-icu, ima da padnem u nesvest

U Holandiji su se, i jos uvek se, bave VEOMA OZBILJNO ALFOM 75 :cool
.Van Lingen Brothers. ili ti poznatiji kao SAVALI su prvo podigli staru 2.0 (128ks) na 2.1 (143ks). Taj model se zvao 75 FIRENZA.
Zatim je usledila prerada Milano 75 sa 2.5v6 na 3.0v6. Medjutim, kada je Alfa izbacila 3.0v6, Savali je taj agregat podigao na 3.3v6 (preko 220ks)

Zanimljivi su i Grcki eksperimenti sa 75-icama:
Solunski Alfa Racing specijalista, Andreas Tsolakas je '87god podigao 2.5v6 na 2.8v6 (190ks). Kada se pojavio Alfa 3.0v6 model, usledila je nova .zabava.... 3.6v6 sa 270ks i 300Nm sa max brzinom od 250km/h

Menjac je bio kombinacija 2.4TD i 3.0v6 sa 47% zatvaranja diferencijala

Eto, mozda nekom bude zanimljivo malo tuning istorije...
(podatci su moj slobodan prevod sa alfa75register sajta)
-
Go
- Drug Član
Post
@Nigy
Plastika
Ima da se kupi ceo Evolution kit na
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1_24.html
ali kosta 1690eura
E sirotinjo i Bogu si teska...
@75v6
Protrcalo mi je motorno koleso
Plastika

Ima da se kupi ceo Evolution kit na
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1_24.html
ali kosta 1690eura

E sirotinjo i Bogu si teska...
@75v6
Protrcalo mi je motorno koleso

- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Branik sa Evo kita mi se, iskreno, nesto posebno ni ne svidja...
Jedino sto ima otvore u donjem delu idealne da se prikace creva i vazduh sprovede prema kocionim kljestima i diskovima.
Plastika? Pa to je lepo cuti. :coolFris75turbo napisao:@Nigy
Plastika![]()
Ima da se kupi ceo Evolution kit na
Branik sa Evo kita mi se, iskreno, nesto posebno ni ne svidja...

Jedino sto ima otvore u donjem delu idealne da se prikace creva i vazduh sprovede prema kocionim kljestima i diskovima.

-
Go
- Drug Član
Post
@Fris
Ma on je ludak ima tamo nekog druga isto iz srbije pa kad im je dosadno zovu tako po oglasima neke likove sto prodaju neke besne makine pa idu i probaju pa nakraju kazu lose.
Isli skoro da probaju neki bmw m5 ja mislim da je rekao da ima 470hp i vozili ga po industriskoj zoni pa mogu da ga cepaju. i nakraju mu rekli slabo ti nesto to ide.
Ma on je ludak ima tamo nekog druga isto iz srbije pa kad im je dosadno zovu tako po oglasima neke likove sto prodaju neke besne makine pa idu i probaju pa nakraju kazu lose.

Isli skoro da probaju neki bmw m5 ja mislim da je rekao da ima 470hp i vozili ga po industriskoj zoni pa mogu da ga cepaju. i nakraju mu rekli slabo ti nesto to ide.

- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
na svim forumima tema alfa75 rastura, to je dokazano. evo decki iz kluba ARC classic cluba iz zagreba su danas malo bili na ina delta rally se pokazivat, vidio sam neke slike al nisam uspio dobit cijeli izvjestaj, htio sam ici i ja al me posao zeznuo. inace samo da znate uskoro bi trebao postat vlasnikom lancie dedre hf integrale, pa cu se moc prebcit i u lancia odjel
svejedno alfa ostaje primarni auto. alfa 75 rulez

svejedno alfa ostaje primarni auto. alfa 75 rulez
