Ajd napisacu ovde cenu konkretno za tvoj auto, ima odstupanja naravno od slucaja do slucaja ako je vec cackano nesto softverski, a ispostavi se da je neispravno sledi "peglanje" mapa iliti ide doplata.
U slucaju da je sve fabrika onda za 159ku vazi cena komplet remap+egr off(svakako ide gratis uz remap)+dpf off 140e.
Ako se radi sve to predlazem onda uklanjanje dpf-a i fizicko zatvaranje egr-a pre remapa zbog podesavanja Boosta jer nastaje Overboost kada se auspuh isprazni.
Ako se samo gasi ekologija onda moze i posle mehanicarski deo da se radi, da ne bude zabune taj deo posla ne radimo.
Koliko bi koštalo čipovanje za 159 jtdm od 110kw? Dpf odstranjen a egr je stavljen nov, bar mi je tako rekao prethodni vlasnik. Ne žalim se ni na šta, Alfica sjajno vuče ali bih želeo više Nm, koliko sam video, oko 400Nm bih mogao da očekujem? U pitanju je model sa q tronik menjačem, 2008 god
Potrebna pomoc iskusnijih cipera , u pitanju je Fiat Punto 2 facelift 1.9 8v Multijet. Auto ima turbinu sa fiksnom geometrijom sto mi pravi problem za malo vecu snagu, sta je sve potrebno da se spakuje turbina sa varijabilnom geometrijom? I sa cega uzeti delove, da li mora sa 8v Multijeta ili moze i sa 16v, 20v?
??? A što bi promašio forum? Ili je možda sa novim zobs donešen i novi pravilnik na forumu da se ne sme pitati ništa što nije izričito vezano za alfa romeo ???
Sent from maj el dži ge-2 manji
Re:
Poslato: Pet Apr 06, 2018 8:51 am
od Zex
interceptor napisao:??? A što bi promašio forum? Ili je možda sa novim zobs donešen i novi pravilnik na forumu da se ne sme pitati ništa što nije izričito vezano za alfa romeo ???
Cipovana od moje supruge, nisu izvukli previse konja, oko 175, ali odlicno rasporedjen obrtini moment, uz to pod obavezno skidanje DPF, EGR, krila a na usinoj grani, i ostalo, rezultat auto se neiporedivo lepse vozi.
Osim turba, interkuler i DP su neophodni da bi moglo da se razmišlja o 220ks. Naravno, postoje optimistični valjci koji mogu da izbace svašta, ali to je druga priča
Meni nije bitno da ima puno ks, najvise mi smeta sto je auto mrtav do 2000 obrtaja, znaci stisnem gas do kraja i nista se ne desava. Posle 4-5 sekundi krene da ubrzava, ali do tad je vec prosao trenutak, izasao sam iz raskrsnice ili se pojavi neko pa ne mogu da preteknem. Nije bas za gradsku voznju gde ti treba nesto lagano sa brzom reakcijom na gas. Giulietta ima oko 1400kg + ima veliki turbo lag.
To ako bih mogao da popravim sa chip-om bilo bi super.
Nas više je imalo zamerke na tu osobinu 2.0JTDm, i potpuno je rešivo. Blagi remap + promena mape potenciometra pedale gasa, posle toga je potpuno drugačije voziti ga. Verujem da će se to u lakšoj Giulietti još bolje osećati.