i kad budes vracao malo namazi sa mascu da sledeci put ide lakse,ja skidao dva puta i islo je ali ga je relativno tesko i vratiti,lepak u spreju neces naci,uzmu konzervu i razredis malo sa nitro razredjivacem ali napravi koliko ti treba da se ne susi sve i naspes u pistolj za farbanje sa sto vecom diznom i lagano,mada je nebo na 75-ici je jako tesko tapacirati nebo,ja ga radio,mora izuzetno rastegljiv materijal,da bi se dobio oblik oko svetla
Poslato: Uto Feb 19, 2008 9:28 pm
od Gost
Uzmi slobodno sintelan i nitro kao sto Ljube rece.Meni je to odradio tapetar inace prijatelj,Ja nisam ponovo stavljao sundjer vec je lepljeno direktno na karton.Platno mozes da kupis u svakoj radnji metraze.Slobodno trazi za nebo
od auta jer ti materijali su rastegljivi, cena je smesna mislim da je bilo oko 600 dinara.Ako imas koliko iskustva sa tekstilom mozes taj posao da odradis sam ali ako nemas ne preporucujem,jer moras sve da radis ponovo.
Poslato: Uto Feb 19, 2008 11:16 pm
od TOXON
jim_mojo napisao:
Inace sundjer sam vec ogulio i poskidao one plasticne konzole... sad je pitanje ici na srecu sa sintelanom ili neko zna gde se moze naci neki lepak u spreju za tekstil... bio sam u kralja petra i u balkanskoj i nisu to imali skoro niti ce... a 10 farbara u kraju nije nikada ni culo za to... wurth takodje to ne uvozi u programu kod nas...
Lepak za tekstil u spreju imas kod glavne zeleznicke stanice,fima se bavi prodajom marketinskog materijala,kalendara privezaka i gluposti,pokusacu da ti objasnim kako da dodjes do njih!
Kada krenes iz pravca Savske,ili sa pocetka Nemanjine (glavna zeleznicka) i nastavis prema Brankovom mostu,prodjes skretanje za onaj tramvajski most sto se sad radi,posle tog semafora druga levo (ulaz na lastin deo autobuske),cim tu skrenes posle nekih pedesetak metara imas jednu malu ulicicu desno,cim udjes u nju posle par desetina metara videces prodavnicu sa desne strane!
Ako neisi razumeo?,pitaj!
Poslato: Uto Feb 19, 2008 11:18 pm
od ljube-kugla
dva materijala sam upropastio jer nije moglo da se lepo oblikuje oko svetla i guzvalo se,pa planiram kad otopli da ponovo uradim ali u eko kozu,u beloj ili sivoj boji posto mi je ovo sto sam radio malo probio lepak na par mesta i ruzno izgleda ali lepo stoji,mada sam ja lepio sundjer 0.5mm,da malo bude mekse kao sto sam i na tapacirunge na vratima radio
Poslato: Uto Feb 19, 2008 11:26 pm
od TOXON
Koliko se secam vozio sam se sa nekim (mislim da je Aleksa) ko uopste nije imao taj pokrivac nego je samo karton ofarbao u crno i bilo je super!
Poslato: Uto Feb 19, 2008 11:31 pm
od ljube-kugla
moze ali nekako mi je to suvise grubo
Poslato: Uto Feb 19, 2008 11:46 pm
od superfly tnt
ja to sve pocupao, najbolje. jedino je malo vruce gore kad upekne sunce
al zato puse odozdola kod nogu, samo neznam otkud tocno.
Poslato: Uto Feb 19, 2008 11:51 pm
od TOXON
To je posao.... ,samo pleharija,kakvi bre tapacirunzi i mebl stofovi... to je za trosede
P.S Sto je to lepo kad ti odozdole puse
Poslato: Uto Feb 19, 2008 11:54 pm
od ljube-kugla
sto si bezobrazan
Poslato: Uto Feb 19, 2008 11:55 pm
od superfly tnt
slucajno sam se izlajao
Poslato: Sre Feb 20, 2008 12:04 am
od JaMaL
@TOKYO
Thx, SITOLOGIKA ... Ulica je Mostarska 2 iza Simpa na shtajgi, znam thx... tamo cesto kupujem folije i boje za sito stampu nije mi palo na pamet da imaju i to...
A sutra idem da uzmem nesto rastegljivo... jedina dilema je crno ili nesto krem, svetlo, posto znam da sivo nema trazio sam nema slicne nijanse kao sto je fabricka a i iskreno mi se to sivilo 80-ih ne svidja previshe...
@Ljube
Za eko kozu mi rekoshe u kralja petra da ne stavljam jer .ne dishe materijal. i kada se zalepi oce da se skine posle 6-12 meseci od sunca i ponovo si na istome... drugaru u kortini stoji vec 2 god ali on ima garazu i vozi auto 1 nedeljno... tako da ne znam da li to drzi vodu... ali tako mi rekoshe...
Poslato: Sre Feb 20, 2008 12:05 am
od superfly tnt
crno
Poslato: Sre Feb 20, 2008 12:11 am
od ljube-kugla
... re=related
Poslato: Sre Feb 20, 2008 1:57 am
od Gruja
Crna definitivno
Ja sam moje nebo lepio sintelanom, ali bez razredjivaca vec samo kantica&spahtlica...
E sad, samo sam vratio origigi tapacirung i nije ispalo bas najsrecnije...
Mislim, stoji to gore, nema sta, ali kad je vlaga u vazduhu samo se potklobuci na milion malih mehurica...
Ali ionako sam to radio kao privremeno resenje, samo da ne visi, dok ne bude vise vremena i $$$ za zahebavanciju....
Poslato: Sre Feb 20, 2008 2:16 am
od Nigy
Jbg, zao mi sto je prso...
Dva razlicita izvadih bez ikakvih problema...
Sto se spreja tice, probaj Bison - imaju prodavnicu u 27. marta, sa iste strane gde je i Masinac, malo ka centru.
Poslato: Sre Feb 20, 2008 10:25 am
od JaMaL
Thx nigy ali ti kriminalci nemaju nista... svaki dan prolazim tuda to mi je u kraju, i pitao sam vec mnogo puta... samo lepkovi i smole u najosnovnijoj formi... izvade mi katalog na 600 strana i kazu da imaju 10 proizvoda...
Poslato: Sre Feb 20, 2008 10:18 pm
od TOXON
Zipa felne
Poslato: Sre Feb 20, 2008 10:23 pm
od ljube-kugla
ili ovog ludaka
i ove felne
Poslato: Sre Feb 20, 2008 10:28 pm
od ljube-kugla
simpaticno kvacilo
Poslato: Čet Feb 21, 2008 12:55 am
od TOXON
@ljube
Smanji te slike malo ili koristi forumski. . .
P.S Ima jos likova!
Ali ima i drugih. . .
Jedini repni spojler koji podrzavam na 75!
Lepo!
Zlo!
I ovo cudo koje mi nikada nece biti jasno??
1.Zasto ovaj auto nije jos spusten??
2.Neverovatno ali NEVEROVATNO ruzne felne!!!!
Poslato: Čet Feb 21, 2008 3:11 am
od JaMaL
@Ljube
To je kevlar-nesto... kvacilo... verovatno ap ili centerforce zlo u najmanju ruku... za mnooogoo konja i samo za trke jer ne postoji sansa da se krene sa tim... samo on i off varijanta... ili grize ili ne... lagano pustanje znaci gasenje motora... Imaju u varijante sa 6 krakova za preko 400ks i sama korpa grize preko 50% vishe u odnosu na standardnu...
Evolution serija nikada nije bila spustena zbog roll centra i neke frke sa vesanjem, ne mogu tacno da se setim ali imali se neku racunicu sa rasporedom tezine, dedion vesanjem i aerodinamikom itd... i zbog toga su ostavili kola na toj visini... bilo je u nekom italijanskom casopisu iz 90-ih, da bi dobili vozne karakteristike odnosno drzanje i stabilnost u krivini podignut auto je imao neki efekat koji se gubio kod spustenih kola... bla truc... nije mi toliko dobar italijanski da shvatim fizicki princip o kome su pricali...