Stranica 26 od 75
Poslato: Uto Apr 17, 2007 9:49 am
od superfly tnt
Fris75turbo napisao:superfly tnt napisao:...eto bas si razmisljam kada cu ici u NS...
OBAVEZNO SE MORAMO VIDETI!!!
Da li to zna
Poslato: Uto Apr 17, 2007 10:15 am
od Nigy
superfly tnt napisao:ali losa kombinacija za autoput i duza putovanja

Pa sad...
TS motor, 1.6 finalni prenos sa LSD iz TS-a, samo zadnji lonac u izduvnom sistemu (sto daje malo manu snagu na nizi obrtajima,al' ne toliko drasticno).
Krstareca brzina moze biti na 160km/h i na veoma duge staze. Moze se doci do 200km/h i preko na krace intervale. Buka na 120km/h, koliko je i ogranicenje, je potpuno prihvatljiva (nesto ispod 4krpm). Ubrzanja i u 5. na neprihvatljivom nivou za mnoge vozace koji prate desavanja u retrovizorima.

Istina, malo je tuzno kada potpuno inferiorno vozilo do tog tad odzuji na 210+
Ali tada ni stock TS ne bi imao sta da trazi...

Poslato: Uto Apr 17, 2007 10:17 am
od Gost
superfly tnt napisao:evo danas sramote, na kvartu sam se izvrtio skoro ko biiiip!. zavoj pod 90 i malo ga piknem u drugoj na 2000 okretaja a znam da je asfalt ko staklo, i naravno krene u drift a u susret dolazi golf 4 sa tatom i kcerkom. izravnam ga ali me prebaci u kontra stranu, opet izravanam i krene opet u drift ali je tako bio vec blizu golf a covjek se jadan uplasio pa je stao skroz. i sad reko ili cu ga opet probat izravnat ali postoji mogucnost da ocesem golfa ili cu stat ( nije bas siroka ulica ). i tako ja stao. ljepo se spustio sto nize u sic , lagano u prvo i i pa-pa. brzina je bila negdje 40kmh
dosao sam do zakljucka da sam pokvario balans auta jer mi se to desavalo bez gasa , sama inercija auta mi je bacala straznjicu ljevo desno i nikako da se ukopa u asfalt. definitvno moram olaksat prednji kraj i stvrdnut ju isto.
Ista situacija kod mene u nedelju, samo bez ikoga u suprotnom smeru. Vozam se ceo dan po Vojvodini sa dvojicom drugara u lorencovoj TS. Stalno komentari
Poslato: Uto Apr 17, 2007 10:20 am
od superfly tnt
hm neznam jel ti imas to, ali ja upravo imam 1.6 getriba sa lsd jedan lonac i TS motor, i malo je drugacije. krajnja brzina je 188 kmh i onda lupa blokada, na 150 je skoro pa 5k okretaja i potrosnja je nemoguca i tako 200km voznje, izlazis van a glava ko helikopter. ja nemam sta trazit na autocesti jer ako mislim vozit 120 to mogu i po magistrali.
Poslato: Uto Apr 17, 2007 12:59 pm
od Nigy
Da, to bas imam, i prenosim iskustva.
(imas u prehodnoj epizodi 'Druzine od sekte' opis prepravke menjaca)
Inace, na pocetku crvenog (6.2k rpm) u 5. treba da ide 193km/h ,a na 6.5k rpm je 203km/h (naravno, sa stock dimenzijom pneumatika) Sve ovo kaze suva matematika, a provereno i u praksi sa GPS-om.
Sad, limitator se malo ranije pali u 5., ali ako se iskljuci (nisam to radio) moze se postici gore navedeno (meni se pali na nesto preko 190).
Inace, cim sam postavio skraceni menjac, sektasica je imala vatreno krstenje do Pirota i nazad i utiske sam preneo u gore pomenutoj epizodi, uz potrosnju koja je isla ispod 10l! (bar 200km je bilo iznad 160km/h)
Put u Madjarsku je bio skoro 500km i voznja na prosecnih 150km/h (u nekim trenucima je isla i do 170). Izasli bez buke u glavi, opusteno. Mada, imam glasnu muziku u kolima!

Poslato: Uto Apr 17, 2007 2:06 pm
od Gost
superfly tnt napisao:hm neznam jel ti imas to, ali ja upravo imam 1.6 getriba sa lsd jedan lonac i TS motor, i malo je drugacije. krajnja brzina je 188 kmh i onda lupa blokada, na 150 je skoro pa 5k okretaja i potrosnja je nemoguca i tako 200km voznje, izlazis van a glava ko helikopter. ja nemam sta trazit na autocesti jer ako mislim vozit 120 to mogu i po magistrali.
glava ko helikopter,a trebao si bit samnom u autu kad sam se vracao iz zadra doma s puknutom granom i vozio sam po autoputu sve 150-160 pa da vidis sta je bila bucna voznja..............
Poslato: Uto Apr 17, 2007 6:58 pm
od superfly tnt
evo kupio bebi novo ulje, filter ulja goriva i zraka.
selenia racing, kosta ko suho zlatoi da ne zaprljam novo ulje odlucio sam otvorit poklopac ventila i isisat ulje sta ostane u glavi (nakupilo se oko pola litre) usput cu prekontrolirat ventile, lanac i bregastu. a kad sam vec ispustio ulje skinut cu i karter pa cu bacit pogled i na lezajeve, pocisit sito na uljnoj pumpi i ugradit cu senzor temperature ulja. eto kako se obicna izmjena ulja zakomplicira.
za koji dan ce mi doci ulje za getribu. castrol TAF-X ulje je nenormalno skupo (20 ? litra) ja ga nabavljam ispod pulta , imam 1,5l, jos 2 moraju stic.
inace to ulje je cesto preporuceno na stranima forumima za transaxle sa LSD.
Poslato: Uto Apr 17, 2007 10:18 pm
od Gost
@vule
E jbga sto kopiras Alexu.. jel to da bi bio brzi od Steve...budi malo inovativan...bolje da stavis 3.2 iz GTA

Poslato: Uto Apr 17, 2007 11:27 pm
od Gost
@75ts
Ma nekopiram ga nego kad je za male pare shto da ne a da zbog steve je
E a mogao bi da nadjem v6 2.0 tyrbo kad se vec drndam sa tim

Poslato: Čet Apr 19, 2007 12:22 pm
od superfly tnt
samo da vas upozorim , cuvajte se one plocice na servo pumpi di pisu podaci o njoj, mozete se gadno ozljedit

Poslato: Čet Apr 19, 2007 5:49 pm
od TOXON
Konkretno pitanje ne spominjano do sad?
Kad se 75 spusti (prednji deo) dodje do sabijanja uporne ruke koja drzi gornju viljusku,da li postoji stelovnje i da li necemu smeta nastala situacija!
Posto sam kod mene primetio da je unutra ispod auta kod kosa tako reci sabijena a gledano iz motornog prostora se odvojila za 2mm od kad sam ga spustio??
Da li je neko vec nesto radio sa tim?
Na ovo mislim!
Drugo pitanje?
Da li je neko menjao zadnji unibal i koliko kosta??
Poslato: Čet Apr 19, 2007 6:57 pm
od ljube-kugla
ja sam menjao te silen blokove na upornim sponama i stavio sam daleko tvrdje,stabiniji je auto na kocenju ali je i malo tvrdji na putu,unibol mogu da napravim ali mi treba unutrasnja mera i duzina caure,zaboravio sam,najbolje kad bi de dion bio skinut da izbijem silen blok i ubacim unibol i onda mogu da dam garanciju
Poslato: Čet Apr 19, 2007 7:59 pm
od superfly tnt
znam da ekipa vani stavlja iz 105 serije upornu stangu i jos neki adapter tj distanca
kod spustanja se nebi nista smjelo desit osim sto su sad kotaci malo nagnuti prema nazad, onaj selen u gornjoj vilici se malo savije, nista strasno.
ako oces bit 100% siguran moraces na spur, kad upise u program alfa 75 onda mu javlja koliko se mora stelat uporna stanga, mislim da se to zove zatur
Poslato: Čet Apr 19, 2007 8:07 pm
od superfly tnt
@ ljube , jel imas ti mogucnost proizvesti kugle vilice ( gornje )za alfu 75? i sta sve jos mozes napravit za 75icu?
Poslato: Čet Apr 19, 2007 8:51 pm
od TOXON
vidjao sam po netu te uporne ruke!
Jel imate neku sliku nasih skinutih ali da se dobro vidi??
@ljube
Koliko para ta izrada i koliko kosta u radnji??
Kad povucem rucnu uzmem da guram auto napred nazad i on mrda po neki cm!,znaci da se pomeranja u unibalu!
Danas sam bio na centriranju trapa i covek mi rece da mi se pri spustanju mnogo otvorio trap i to je izvukao extra!
I rekao mi je da mi je prednji levi tocak bio malo pomeren unazad to je nastelovao na onom srafu gore na upornoj ruci!
Poslato: Čet Apr 19, 2007 8:59 pm
od ljube-kugla
ja uglavnom radim remont,pa mi trebaju stari delovi,mogu da napravim unibol na de dionu ali mi treba isti zbog mere jer koliko sam nacuo da se razlikuju do 2000 i preko,teflone na ili tvrde silen blokove na zadnjim upornim sponama na de dionu,mogu i gornje kugle da uradim,verovatno i silen blokove na istima,nisam rasturao ali po slikama ne bi trebalo da je problem,na donjim viljuskama nisam imao priliku da radim pa ne znam kako izgledaju,a donje kugle su dosta skupe da ih radim jer moraju bukvalno kompletne da se prave
Poslato: Čet Apr 19, 2007 10:18 pm
od superfly tnt
to znaci da bi mogao napravit od teflona ona 4 bloka na watt-u i onaj veliki sta ide na dedion?
jel mozes napravit 4 komada napred na balans stangi?
daj mi reci to sa teflonom, cini mi se prilicno tvrd, jel to izdrzljivo? kako se to upresava? ja sam zainteresiran pa da obavimo kakvu trgovinu dok sam u ns, koliko ti cijenis taj posao?
Poslato: Čet Apr 19, 2007 10:48 pm
od ljube-kugla
znas kako,teflon je prilicno tvrd i nije dugotrajan,relativno se brzo pojavi luft na vitalnim delovima a i prenosi buku,sto tebi verovatno ne znaci mnogo,mora se cesto rasturati i podmazivati,problem je jedino sto nemam starih delova da uzmem mere da napravim ali te teflone moze bilo koji metalostrugar da uradi,samo je bitno da caure koje prolaze kroz teflon budu polirane i podmazane,i samo se uguraju na presi ili stegi i ne smeju da idu mnogo tesno da ne cvile,a za prednju balans stanglu ne znam kako bi stajale moram sutra pogledati ali i to moze bilo koji metalostrugar nije sveto pismo,bice ti sigurno jeftinije da tu nadjes nekog da ti napravi
Poslato: Čet Apr 19, 2007 10:54 pm
od TOXON
@superfly
Jel spremas auto za kruzne utrke???
Ma sta ce ti teflon?? Bice i pre tvrdo i malo funkcijonalno.....
Poslato: Čet Apr 19, 2007 10:55 pm
od superfly tnt
pitam kako je to, nisam nikad vidio to. radije bi poliuretane ali su skupi. moram nesto napravcit jer su gume stare ko i auto.
Poslato: Čet Apr 19, 2007 11:09 pm
od ljube-kugla
tefloni se bukvalno prave kao i poliuretani,oblik kalema i seku se na pola i jedan sa jedne strane a drugi sa druge i caura kroz njih i caura mora biti iste mere kao i tefloni ili za 0.5mm sira da moze da radi i kad se ubaci u one nosace ili usice i kad se stegne nema kud,a i poliuretani moraju da se podmazuju sa silikonskom masti a i ona je preskupa a tefloni mogu sa grafitnom ili litijumska LPD koje ima na svim benz. pumpama,imam jedan par silen blokova od poliuretana pa cu slikati kako bi mogli i tefloni da se urade
Poslato: Čet Apr 19, 2007 11:10 pm
od superfly tnt
a sta mi vi preporucate, koristim uglavnom auto za jurcanje po gradu, koji put sam na stazi, duza putovanja rijetko i gradske guzve izbjegavam.
Poslato: Čet Apr 19, 2007 11:16 pm
od ljube-kugla
zavisi ko sta voli,sto ja svima kazem udobnost i stabilnost ne idu nikako zajedno,neko insistira na preterano tvrd auto sa unibolovima za po gradu,a neki se odlucuju na utegnut auto ali sa tvrdjim silenblokovima,zato probas jeftiniju varijantu,nesto tvrdji silen blokovi nesto teflona,pa provozas neko vreme i vidis kako se ponasa pa kad se zasitis ili ako ne valja onda extremnu varijantu sa unibolovima
Poslato: Čet Apr 19, 2007 11:19 pm
od superfly tnt
znaci moze se izvesti i tvrdji silent blokovi od gume , jeli? pa to je primamljivo. i to mozes da radis?
Poslato: Čet Apr 19, 2007 11:20 pm
od TOXON
Za tvoje potrebe?
FULL
Koni,spustanje,po mogucstvu neki dodati feder na amort rucne izrade (zamena za coil) jaci federi za nazad,anti roll 27mm street a ostalo u fabrickoj varijanti,seleni,unibali,upornice....
MEDIUM
Koni,spustanje,fabrika trapovi i teraj..
NOTHING
Stock.