Stranica 25 od 56
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Uto Sep 28, 2010 4:26 pm
od speedfreak968
DejanGT napisao:OK, slažem se, ali to su uvoznici koji su i dileri. Fiat je proizvođač koji je i diler. Na tu razliku sam mislio. Kad Fiat počne da proizvodi prave automobile ovde i da ih izvozi on će u jednom momentu imati toliko slobodnog profita ovde da bi lako mogao da oduva sve ostale zajedno, e sad šta će genijalci uraditi ostaje nam da vidimo...
Upravo tako...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Uto Sep 28, 2010 4:35 pm
od Woodoo
E pa vidis ovako, tvoj bes je okrenut prema Delti, mogu to da razumem. Samo, Delta je sada obican diler, kao Bogunovic, Stojanov, Autogarant.... Svi kupuju delove od FAS-a. Zasto se sada ne ceka manje na delove? E u tome je poenta moje reakcije na tvoje pisanje. Delta ovo, Delta ono, tu je sada FAS, sta se promenilo na bolje? Veoma malo toga, uglavnom u marketingu, ostalo je skoro sve isto. A ti ih dizes u nebesa kao da su izmislili automobile. Za mene je njihov rad pod vecom lupom jer je Fiat sada direktno prisutan na trzistu (kao u razvijenijim zemljama) i sasvim je normalno da ocekujem vise od njih. Imaju bukvalno sve sto im je potrebno a njima je i dalje glavna strategija uvaljivanje zastarelog modela po dosta jakoj ceni. I da, delovi nece biti jeftiniji, tj. vec se pokazalo da nisu jeftiniji dolaskom FAS-a. Ranije sam originalne plocice kupovao u Delti za 4.500 din, sada mislim da nisu ispod 6.000.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Uto Sep 28, 2010 4:41 pm
od DejanGT
Speedfreak,
ma nisu me nagazili... vozim ja i bez šusplehova, ionako ih lomim brzinom svetlosti. Beograd je dobio novi Bulevar Kralja Aleksandra, a ja sam izgubio dva šuspleha u tom procesu
Malo mi je neverovatno da neko neće ni da zaradi 23.000 din, i to mu gadno...
Sve što si opisao sam i ja prošao. Prvo vozio Fiate i Lancie koje se ovde nisu nikad zvanično prodavali pa je i odgovor u prodavnici uvek bio - mi imamo delove samo za ono šro mi uvozimo... A onda kupio ono što su oni uvezli... ali avaj, lakše je kupiti sajtnu za Space Shuttle u Beogradu nego neki deo za 147 Facelift
Ma sve je to deo šarma posedovanja italijanskog automobila na drugom kraju planete - u Srbiji. Na sve to navikneš. Samo nas fakira ima malo... a to onda bude njihov problem... oni bankrotiraju. Mi će se snađemo...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Uto Sep 28, 2010 4:53 pm
od vnov
Jel FAS otrvorio negde maloprodaju da lepo može da se pazari kod njih.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Uto Sep 28, 2010 4:57 pm
od speedfreak968
@GT
Ma ja sam moj shus vec toliko vario, da kada ga skinesh i pogledash izgleda ko puzzle
@woodoo
Gorepomenuta iskustva sam imao pre ulaska FAS na nashe trzishte... Dakle, Delta je to radila kako je radila i ja lichno nisam bio zadovoljan ni blizu, a ove ne dizem u nebesa, taman posla... Tek od njih ochekujem da pokazu svoje namere, i zasluze nashe poverenje, ako im je do toga uopshte stalo... Ono chime sam zadovoljan to je njihov rad na imidzu marke, na pravovremenoj i ne preko one stvari promociji novih modela... mada, kao shto vec rekoh, slazem se da smo mi specifichno trzishte i da bi trebalo da razrade neki specifichan modus operandi za nas, ali... Vreme ce pokazati... Nadam se boljem, jer pochetak obecava...

Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Uto Sep 28, 2010 4:58 pm
od Sasha
Znam da trenutno u NS-u traže dilera za Alfu, Lanciu, Krajzler i Jeep, znači ništa od njihove maloprodaje.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Uto Sep 28, 2010 10:33 pm
od cirko83
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Čet Sep 30, 2010 9:30 pm
od SHQ
da mi je neko reko da cu danas, nedelju dana od premijere kod nas, u gradu da vidim 2 Giuliette na razlicitim mestima u razlicitim delovima dana ne bih rekao... prvo se mimolilazim sa belom Giuliettom KG tablice u centru (to je onaj test model koji je neko ovde i provozao i postavio fotke), a zatim na Banjici posle sat vremena obilazi me bordo Giulietta na BG tablice

Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 12:59 pm
od starac vujadin
Provozah danas Giuliettu 2.0 dizel od 170ks. Utisak nakon krace voznje je da je auto mnogo bolji u voznji nego estetski i to ga razlikuje od od ostalih novijih Alfi kod kojih je bilo obrnuto. Najzad je osecaj za volanom cvrst i utegnut i komunikacija sa kolovozm je direktna, brza...taktilna i organska koliko god to moze biti fwd hatchback... Licno sem nekih sportskih Renaulta nisam osetio bolji osecaj za volanom auta s prednjim pogonom...Normal mode je sasvim dobar i realan, dynamic mode ima malo vestacki tezak volan za gradsku voznju...mozda najbolja kombinacija bi bila volan iz normal, a odziv na gas iz dynamic mode. Auto se lako vozi, vrlo efikasno, sasija je odlicno izbalansirana. Iako je tvrd i utegnut, nije neudoban...auto je udobniji od 159...nije udobno kao 156 i 147, ali se zato dobilo mnogo vise na drugoj strani. Ogibljenje je stvarno izvanredno. Ovaj auto je imao sport paket...voleo bih da vidim kako su setovane "obicne" verzije. Kocnice deluju dobro sto se tice doziranja, nisam mogao ozbiljnije da ih testiram...ne lice na Alfine kocnice od ranije. Motor je odlican, turbo rupa je skoro potpuno neprimetna. Agilnost u voznji je vrh za kola s prednjim pogonom. Menjac lepo uparen s motorom..plasticna "satro-alu" rucica je prevelika. Sedenje je dobro, malkice prenisko, ali moze se podesiti. Preglednost je nazad limitirana kao i kod drugih modernih autmobila, ali je bolja od vecina kola iz te klase. Komande deluju nepregledno na prvi pogled (sem cajgera)...Nisam se odmah srodio sa enterijerom i komandama, ali jesam sa samim autom spolja. Komande deluju kao odbaceni predlog za enterijer nekog Bangle BMW-a.
Auto u voznji ostavlja utisak izmedju Audija i BMW-a...ne lici bas na Alfu...i pri tome ne mislim da je to mnogo lose, sem za zagrizene Alfiste i stare poznavaoce. Verovatno ce se to svideti prosecnom kupcu za tu klasu kola. "Germanski osecaj" lezi pre svega u efikasnosti s kojom se krece, dampiranosti sasije koja je kruta, ali ne neudobna.
Ostaju, po meni, kritike na mnostvo jeftinih detalja u unutrasnjosti koje su neoprostive za sminekrske kupce kakvu su uglavnom u toj klasi, kao i na nemastovit i vec vidjen spoljni izgled koji nicim ne iznenadjuje, a sto nije Alfina osobina u poslednje vreme. Kao da im je u naporu da isprave mane iz prethodnih nekoliko modela, ponestalo daha samo da odrze i malo poboljasaju ono sto je bilo dobro. Fali par mastovitih i originalnih detaljai, pa makar i neprakticnih i sumanutih, da daju malo arome autu i da deluje vise italijanski.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 1:10 pm
od igorkrnic
Iju kakva recenzija osecam se ko da sam i sam vozio auto

Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 1:26 pm
od starac vujadin
Hvala, ali trebalo bi jos dosta voziti za potpuni utisak u vezi svega ovoga navedenog i plus jos stvari koje nisam spomenuo (brisaci, farovi, klimatizacija, potrosnja, muzika, ponasanje na krajnjoj granici mogucnosti, detalji u eksploataciji, neke moderne dzidza-bidze koje mene mnogo ne intersuju blue & me i gomila nekih povezivanja i umrezavanja...)
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 2:36 pm
od alessandro
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 3:29 pm
od alfaholic
Ne shvatam otkud toliko kritika na volan sa svih strana, u Fifth Gear ima jedna recenica da volan cini to da auto nije pravi drivers car kao Golf...

Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 3:39 pm
od starac vujadin
Zavisi od ukusa vozaca, gde se vozilo, itd...Osim toga ja bas nisam cepao auto do daske i u razlicitim uslovima voznje. Za umereno ostru voznju kako sam danas imao upravljanje je vrhunsko. Prednost Golfa GTI vs Giulietta QV u vezi upravljanja vazi prilikom naterivanja kola do krajnjih granica gde se Golf pokazuje zabavnijim od Alfe koja tu pocne da popusta...ja nisam stigao dotle.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 4:57 pm
od alfaholic
I to je opet nesto sto je neko negde rekao. Nije da stajem u odbranu napamet, ali cesto se pise i prica sve i svasta.
Sad se cesto pominju 147 i 156 kao nedovoljno okretne i sa losim osecajem na volanu, pa se to kao nastavilo sa 159, Brerom i Spider-om, a svemu tome je paralela Giulietta koja se napokon vozi dobro kako bi trebalo.
Sve bi to bilo ok da niko od nas nije vozio i nesto drugo osim Alfe pa znamo da to nema veze sa realnoscu, jer u poredjenju sa pojedinim kolima iz tog perioda, koja se pominju u tim slucajevima kao benchmark, razlika je ocigledna i jasna, a u isto vreme nema veze sa tim sto se sada prica.
Secam se starog Top Gear-a gde Clarkson 1994. vozi 145 i samouvereno tvrdi da ne postoji bolji automobil za taj novac i tu klasu.
Vrlo slicno sa 156, kad je posle desetak provozanih sedana ipak nju izabrao.
Nije da je relevantno njegovo misljenje, ali jedno se pricalo pre desetak godina, a drugo sada, cini se pomalo iz neznanja i napamet...
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 5:33 pm
od milance
ja svoju 147 prosto obozavam,sa svim manama i vrlinama....tacno je da je trap osetljiviji,krug zaokreta je bas velik,ponekad se pali lampica air bag i jos stosta ali zato sa druge strane izgleda fantasticno sto spolja sto iznutra,vozi se nevidjeno tecno i glatko,konkretno moj jtd sa 140hp me odusevljava....
a tek giulietta fantastican auto,da imam pare uzeo bij je da ne pogledam nijedan drugi auto u klasi....i bas mi prija sto nema tako puno ljudi sto voze alfe....
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 6:09 pm
od starac vujadin
@alfaholic
Prica oko ponasnaja kola na putu je kompleksna i poldozna je subjektivnom dozivljaju. Takodje, mora se gledati u kontekstu vremena kada je neki auto konstruisan. Ono sto je nepobitno je da su skoro sve Alfe lezale na putu od vrlo dobrog do izvanrednog...ali to ne znaci da su imale sve dobar osecaj na volanu. Mnogi Mercdesi su primer autmobila koji imajuu vrlo los odnos sa podlogom, a imaju dobro lezanje na putu.
Rwd Alfe su dobro lezale dugo godina dok god je De Dion bio savrmeno resenje, 155 je imala odlicno lezanje, Alfa 156 je imala takodje izvanreno lezanje. Da nie tako, ne bi ta dva automobila bila uspesna na trkama. Moze se reci da je oslanjanje 156/147 naprednije i komplesnije u osnovnoj konstrukciji od Giuliette, ne racunajuci elektroniku. Medjutim, u vreme kada je 156 konstruisana to je bilo vreme automobilskog blagostanja, ta konstrukcija je komplesna, skupa i za mnogo trzista nezna. Poredd toga ne omogucuje povecanje unutrasnjeg prostora. Alfa 159 je imala i jos uvek ima odlicno lezanje o cemu svedoce mnogi testovi. Medjutim auto je tezak sto u nekim situacijama moze da uzrokuje neke probleme.
Zatim, nisu se oduve automobili pravili da imaju direktan, sportksi osecaj na volanu i da budu sportski tvrdi. To je trend koji je poceo u poslednjih desetak godina. Pored Giuliette koja me je odusevila, uz ogradu da je nisam dugo vozio i isprobao u raznim situacijama), najbolja Alfa sto se tice celokupnog dozivljaja oji sma ja licno imao je Alfa GTV. Ono sto je pojacalo diskusiju o lezanju, laganom volanu itd je to sto neki poslednji modeli nisu bili dobri - Brera, 8c i Mito. Brera je premekana i ima lose teziste, 8c ima lose podeseno ogibljenje u odnosu na pretvrdo vesanje, a Mito je prepakovani Punto, pa ni ne moze da ima bog zna kakvo vrhunsko lezanje.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 7:30 pm
od sErGiO
Danas sam je video po prvi put uživo u Kragujevcu i ostavila je na mene vrlo bled vizuelni utisak. Možda će se to vremenom promeniti ali za sada je tako. Unutrašnost mi sa druge strane deluje fenomenalno.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 7:42 pm
od alfaholic
Necu da idem puno u off, ali samo malo osvrtanje na Grande Punto i MiTo, pa realno 145/6 i 155 su skoro pa jedan isti automobil, a ustvari je to sve prepakovani Fiat Tipo, cak su mu sve komponente vesanja identicne, a opet je osecaj za volanom ispravan i handling je dobar za te godine i tu koncepciju.
A opet, trke i ulica, pa razlike su, zar ne? Sve sto je ostalo Alfino na 155 i 156 iz turistickih trka su skoljka, bedz i tim.
Pa da, sada se svi otimaju za deo trzista, potpuna konfuzija, sto je i logicno, svi bi da budu sportski nastrojeni, svi bi da imaju dobro lezanje, a sto je najzanimljivije vecina i uspeva. Nekada je Alfa bila specificna jer je imala neke modele ponasanja super automobila, a sve to za neke relativno normalne novce, a sada je doslo vreme da i jedan VW bude benchmark i da jedan Bugatti u sebi ima VW motor.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 8:24 pm
od DejanGT
starac vujadin napisao:Provozah danas Giuliettu 2.0 dizel od 170ks.
Kakva je zvučna izolacija, čuje li se u kabini
drkedrkedrke pri gradskoj vožnji? Kakva su sedišta, jel sportpaket ima onu polukožu i jel sedište ima neku bočnu potporu ili je samo šminka?
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 8:38 pm
od starac vujadin
Zvucna izolacija je odlicna...vrata su preterano teska. Zvuk je u dynamic mode neprirodno dobar za dizel...rekao bih da je vestacki tuniran. Sedista su bolja nego sto izgledaju, ali uz ogradu da pravi utisak treba steci posle bar 100km voznje u kontinuitetu. Dobro drze to je sigurno...simulirao sam "severnog jelena", auto se ponasa kao da je teledirigovan i bez ikakve drame, a vozac se ne pomera. Bazicna ergonomija mozda i nije najbolja, ali se nizom podesavanja sve moze podesiti. Nisam bas obatio paznju na materijal...nije mi primarna stvar koju gledam, a imao sam samo pola sata...bila je koza, a da li je polukoza ne znam. Prvo sto sam uradio je da ugasim muzilu, iskljucio start/stop i digao naslonjac za ruke koji ne volim.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 10:05 pm
od DejanGT
Mrzim i ja naslon za ruke... potpuno ne razumem čemu služi... jesi li barem probao stop-start, to sam hteo sledeće da te pitam, jel se oseća i jel nervira?
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 10:18 pm
od starac vujadin
Ma, znam start\stop od ranije, nemam sta da ga probam. Mucenje za alternator, akumulator i svecice...samo da nam otimaju pare po servisima. A i ako je iskljucen motor na krace od 30 sekundi onda vise izbaci stetnih gasova i potrosi goriva prilikom paljenja nego sto se ustedi. To je stari podatak koji se naravno sada precutkuje.
Naslon za ruke ima smisla ako je auto sa automatskim menjacem i kod sportskih autmobila gde je centralni tunel prakticno naslonjac za ruke. Ali, ljudi ga vole...moje misljenje je manjina. Dobro je da moze da se digne, pa svakom prema zelji.
Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 10:35 pm
od Zillgian
Starce, alal ti vera!
Mozda se i ne slazem sa svime sto napises, ali volim kad imam sta da procitam, a da se tekst ne sastoji mahom ili samo od smajlija, pohvala ili neosnovanih kritika.
Da se neko ne bi nasao prozvanim, ne govorim samo o ovom forumu, vec uopsteno.
P.S.: Treb'o si da radis ko novinar, ako vec nisi

Re: Alfa Romeo Giulietta
Poslato: Ned Okt 03, 2010 10:44 pm
od pejo
starche chiju alfu si vozio ako smem da te pitam.
