Stranica 25 od 104
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Okt 08, 2009 6:27 pm
od Blade
Nista lose zvuk motora jeste mnogo jak, nego reko zbog toga sto me komentator jos vise nalozio a i ortaka

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Okt 08, 2009 6:42 pm
od OMP
gledao sam ovaj klip ranije, ovo je italijanski sampionat inace poslednja sezona voznje 155ice(1998 je uletela 156), audiju je ovo bila tek druga sezona

Djovanardi je bio vice semapion sa ovom alfom te godine i sampion u Spanskom sampionatu(doduse malo slabijem) sa istim autom, odlicna trka i 2 odlicna vozaca, sta reci sem da je ovo veliki uspeh alfe ako uzmemo u obzir da je bila na zalasku karijere, 10ak konja slabija od audija, kisne uslove i da je audi imao kvatro pogon koji je posebno po kisi bio nepobediv( kasnije je ukinut jer su bili jako nadmocni u svim sampionatima)

ali dobro ovo je i italijanski sampionat gde je alfa morala da se pokaze u najboljem svetlu poslednji put pa je i bila najspremnija kao auto i tim , konkretno te godine je vozena jos i u stw(nemackom sampionatu) gde je bila jako losa i gde se ta "zastarelost" ,ako tako mogu reci, znatno osetila, doduse vozena je u okviru privatnih timova pa je i to malo "ukocilo" ali nebitno, te godine su dominirali pezoi 406, audiji i vectre koji su bili novi automobili tek uvedeni u serijsku proizvodnju i trke sa znatno boljim tehnickim inovacijama dok je alfa pokazala sta je imala i polako napustala svetske i evropske staze, na moju veliku zalost

mada 156ica je opet opravdala ime marke kad se pojavila sledece godine

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pet Okt 09, 2009 10:30 am
od starac vujadin
Najbolje trke sa 155-icom su trke BTCC sredinom 90-ih...Sarolika i ujednacena kola, beskompromisna voznja, prelepe staze...srecom pa ih je Eurosport prenosio.

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pet Okt 09, 2009 12:56 pm
od kovalski
Nije se valjda Volvo takmičio sa karavanom

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pet Okt 09, 2009 1:58 pm
od starac vujadin
Da, to im je bio eksperiment te godine. Razlog je, prema njihovim recima, bio da na karavanu mogu bolje da sprovedu aerodinamiku i da je auto brzi na pravcima i ima veci downforce. Mana je bila slaba upravljivost u sporim krivinama. Ipak, sledece godine, kada su dozvoljeni spojleri sve prednosti karavana su nestale i onda su presli da se trkaju sa "normalnim" 850 i bili su daleko opasniji. U svakom lsucaju bio je to dobar marketinski trik za jedna sjajan auto kakav je bio Volvo 850.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pet Okt 09, 2009 8:36 pm
od OMP
prva slika je iz 1994 godine kad je alfa uletela i razbila konkurenciju pre svega zbog paketa spojlera i najmanje tezine u klasi, ostalim automobilima nisu bili dozvoljeni spojleri iz razologa sto nisu imali serijske verzije sa takvim paketom, alfa je to planski uradil prethodno izbacivsi serijsku verziju silverston koja je imala zadnji spojler koji su prosledili i na trkacku ali mi nije jasno kako su se provukli sa prednjim spojlerom

kad ga silverstonka nije imala, sve jedno uleteli su sa inovacijom i osvojili sampionat sto se na zalost nije dogodilo i sledece godine kad su svi imali paket spojlera koji je bio dozvoljen nevezano za serijske modele, 1996 se alfa i povukla iz btcc-a jer vise nije imala sta da trazi pored nadmocnije i "novije" konkurencije
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Okt 10, 2009 9:23 am
od starac vujadin
Imala je i prednji spojler. Tj, kada se kupovala 155 Silverstone dobijao se auto sa zadnjim spojlerom i dodatnim kitom za zadnji i prednji spojler, tako da se zadnji spojler mogao dodatno dici za nekoliko cm, a prednji spojler sa nekoliko dodatnih elemenata jednostavno "nadogradio"...pre svega u duzinu. 2500 automobila je napravljeno i cena kostanja je bila iznad prodajne cene. Druga bitna stvar je sto je auto za trke bio u stvari trkacka konstrukcija za razliku od konkurencije, kao u sasiji, tako i u motoru. Motor je imao znatno krace intervale reparacije, kao pravi trkacki motor i ceo auto je bio mnogo skuplji od ostalih. 1995. su svi prionuli mnogo zesce na pripremu svojih automobila i Alfina prednost se izgubila.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sub Okt 10, 2009 9:57 am
od OMP
evo i zanimljivog teksta i objasnjenja kako je alfa odrala konkurenciju
Code: Obeleži sve
In standard road trim, as delivered from the factory, the 155 Silverstone came with an additional front spoiler and small rear wing, but neither were likely to provide them with the advantage they required.
Where Alfa got clever was to include a number of plastic "packing pieces" with each car, which could be used to raise the rather harmless boot spoiler into clean air where it would provide downforce. There were also 30-odd rivets which could be used to hold the lower portion of the front spoiler in an extended position, producing an effective front splitter. Both items were totally impractical for use on the road, but it was never Alfa's intention for them to be used there anyway.
The protests were heard up and down the pitlane as Alfa and their winged 155 took the first five wins of the season. Most vocal was Andy Rouse, one of the creators of the rules, who accused Alfa of braking the "spirit" of the series by not running the cars in their road going form. Alfa responded by claiming the items were well within the rules, so when the cars failed scrutineering at the first visit to Oulton Park, they decided to pack-up and go home.
The FIA were quick to respond with a rule clarification - manufacturers must indicate the entirely completed position of any adjustable aerodynamic bodywork and will only be allowed to run in this entirely completed position. Alfa returned but were forced to revert their cars to road-going form, but by this time they had such a lead in the championship that it was to make little difference.
Other teams, namely Renault and BMW, soon followed the Alfa example and produced their own homologation specials, which caused a more noticeable gap between those teams with wings and those without. In response, the FIA introduced new aerodynamic rules for the 1995 season thus giving all teams the same advantage. They also increased the minimum production run to an extremely high 25,000 units, thus removing the chance of a similar problem happening again.
The new rules allowed each manufacturer to design a front air dam and rear wing within strictly controlled dimensions. The front air dam must not project further forward than the original bodywork and must also be at least 45mm off the ground. The rear wing must fit within an imaginary box with a cross-section of 150mm x 150mm and fitted no nearer than 100mm from the rear of the car. Neither could be adjustable, and their design must be registered with the FIA before the beginning of the season and then cannot be changed during that season.
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Okt 12, 2009 3:30 pm
od SCHUMACHER
Moze li neko da se postara za prevod,kad bude imao vremena...?
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pon Okt 12, 2009 6:06 pm
od dekideki
evo na jedan klik. nije ni priblizno idealno, ali ko je tanak sa engleskim ,shvatice poentu.
translate.google.com
"У стандардном путу исећи, као испоручује из фабрике, 155 Силверстоне дошла са додатним предњи спојлер и задње крило мали, али ни је вероватно да ће им обезбедити предност су обавезна.
Где је добио "Алфа паметан био да су од пластике број" комада паковање "са сваким аутомобилом, који би могао да се користи да се подигне, а безазлени за покретање спојлер на чист ваздух, где би обезбедити доунфорце. Ту су и 30-ак нитне које се могу користити за одржавање доњег дела предњи спојлер у проширени положај, производећи ефикасан испред сплитер. Оба издања су потпуно непрактични за коришћење на путу, али то никада није било "Алфа намера за њих да се користи било свеједно.
Протести су се чули горе и доле питлане као и њихови крилати Алфе 155 је првих пет победа ове сезоне. Већина вокал је Енди Роус, један од твораца правила, који је оптужио "Алфа кочења" дух "серије које не приказују аутомобила у њиховом путу иде облик. Алфа одговорио тврдећи да су и ставке у правилима, тако да када аутомобили нису сцрутинееринг у прву посету Оултон парк, одлучили су да пакет-уп и идем кући.
ФИА су брзо да одговори правило појашњење - произвођачи морају да указују на потпуно завршено подешавање положаја било аеродинамичких каросерија и само ће бити дозвољено да ради у овој позицији у потпуности завршена. Алфа вратио, али су били приморани да се вратите својим аутомобилима на путу у току форми, али овај пут су имали такве вођство у шампионату да је направити малу разлику.
Остали тимови, односно Рено и БМУ, ускоро следи Алфа пример и продуцирао сопствени хомологације специјалаца, што је изазвало још приметан јаз између тих тимова са крилима и оних без. Као одговор, ФИА уводи нова аеродинамичка правила за 1995 сезону дајући свих тимова исти предност. Они такође повећана минимална производња на изузетно висок 25.000 јединица, чиме је отклањању Могуће сличан проблем понови.
Новим правилима дозвољено да сваки произвођач дизајна предње брана ваздуха и задња крила у строго контролисаним димензијама. Испред ваздух бране не сме да пројекат даље напред него оригинална каросерија и мора бити најмање 45мм ван земље. Задње крило мора да стане у имагинарну кутију са пресек 150мм кс 150мм и опремљена не ближе од 100мм од задњег дела аутомобила. Нити може бити подесив, а њихов дизајн мора бити регистрован са ФИА је пре почетка сезоне и онда се не може мењати током те сезоне."
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Okt 13, 2009 8:33 am
od SCHUMACHER
Hvala Deki
Da im Briatore nije bio na celu ekipe

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Okt 13, 2009 10:23 am
od Flavio
Flavio Briatore

??
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Uto Okt 13, 2009 10:41 am
od SCHUMACHER
Pa zeznuli su FIA-u

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Okt 14, 2009 8:22 am
od SCHUMACHER
Zna li neko "pasuju" li na 155 1.7 8v ramena,glavcine,spone,kontrolna tabla i ostali "elementi" sa 155 1.8 8v?
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Okt 14, 2009 9:25 am
od Flavio
Gotovo sam siguran da je sve isto

...
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Okt 14, 2009 11:06 am
od SCHUMACHER
Marijan (Cuore Sportivo 155) bi uzeo jednu za djelove,bas dzabe ga je izasla pa me zamolio da pitam-nije mu nesto u redu sa net-om...
Hvala puno
p.s:One letke kacim na GTI,VR6,320,CRX-malo nabijanja kompleksa nije na odmet

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Okt 14, 2009 3:06 pm
od Flavio
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Okt 14, 2009 3:51 pm
od Santino
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Sre Okt 14, 2009 7:13 pm
od OMP
da v6 i q4(zestoke masine

) imaju razlicite delove a od 1,7-2,0 je sve to isto
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Okt 15, 2009 8:19 am
od SCHUMACHER
Zestoke masine sa motorima i izduvnim granama od pola tone i 2.50000000000 kubika sa 165 konja
2.5 V6-66 KS/1.000ccm
1.7 8V-67,6 KS/1.000ccm
2.0 8V-73,5 KS/1.000ccm

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Okt 15, 2009 9:16 am
od brzi_pas
Eeeeee
kad bi se to tako gledalo

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Okt 15, 2009 10:02 am
od SCHUMACHER
Eeeee to znaci da bi 2.0 8v kad bi bio 500 ccm veci imao 183 ks...
Ali dobro...dobri su ti V6 sa 2v po cilindru
samo mijenjajte te kaiseve na vrijeme

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Okt 15, 2009 10:53 am
od brzi_pas
ja tek sad kapiram, ono moje govno od gtv-a je V6 sa kaisem i 2V po cilindru, a na sve to ima josh i dufaljku
Znaci, trazim 2.0 8v da ubacim u nju, razbushim je na 2.8 i eto prave makine.... a ne ova zastarela tehnologija sa odvratnim preteshkim V6 u nosu

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Čet Okt 15, 2009 11:54 am
od SCHUMACHER
he he he znas ti dobro o cemu ja pricam
Mnogo mi nesto potcjenjujete 4 cilindra s obzirom da vise izvlace nego V6...
Strah me da se ne opecete nedje

Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslato: Pet Okt 16, 2009 12:07 am
od Santino
shumi, nesto ti ne ide u prilog tvoj potpis uz ovu pricu!
shalimo se malo, 8v motori su za respekt, po meni mnogo ispred 16v...