ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
ja probao da skinem i odustao,radapciger krivi glavu,ja vukao volan a cale udarao cekice po centralnom srafu,kad me nije ubio,prodje mi cekic pored glave i u krov,nije spao volan,nego sa na slican fazon kao superfly,glavu na glavu ali od nege fiatove aluminijumske prepravio na oko 2cm i izbusio nove rupe,za abarhov volan
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
neznam kako je vama , ali meni je volan uvijek bio predaleko. vozio sam uvijek sa krajnje izvucenim volanom, i sada s ovim reducirom ga uguram do kraja i dolazi na polozaj max izvucenog originalnog. kad trebam neke zesce manevre izvest samo ga povucem ksebi.
sto se tice vadjenja glave 99% da nece ic. odvrnite maticu i ako neide udaranjem rukama onda nemojte ni pokusavat dalje. 4 zakovice se probiju i naprave novih 6 rupa. ali ako idete radit ono sta sam ja onda se taj reducir zasarafi na postojece rupe stim da se mora zakrenut za 45 stupnjeva. tada i 2 rupe na reduciru pasu na volan. manje posla a i preciznije ispadne.
2 nigy: neznam zasto , ali pretpostavljam zbog lakse izrade a i zbog deformiranja celika pri temperaturi, iako bi bilo idealnije da ima flan
sto se tice vadjenja glave 99% da nece ic. odvrnite maticu i ako neide udaranjem rukama onda nemojte ni pokusavat dalje. 4 zakovice se probiju i naprave novih 6 rupa. ali ako idete radit ono sta sam ja onda se taj reducir zasarafi na postojece rupe stim da se mora zakrenut za 45 stupnjeva. tada i 2 rupe na reduciru pasu na volan. manje posla a i preciznije ispadne.
2 nigy: neznam zasto , ali pretpostavljam zbog lakse izrade a i zbog deformiranja celika pri temperaturi, iako bi bilo idealnije da ima flan
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Ja sam vec 2 puta skidao volan i ok je... posle drugog puta sam razvio jednostavan princip... trokraki radapciger kada ga postavim malo stegnem uzmem vojni debeli kozni kais... i obmotam da oko radapcigera , donje strane, da ne moze da spadne i stegnem dobro... onda ga samo zavrnem i spadne volan kao nista...
@Nigy link:
Link1
Link2
I ako te zanima varijator faze... mada je na italijanskom... jbg..:
Link 3
@Nigy link:
Link1
Link2
I ako te zanima varijator faze... mada je na italijanskom... jbg..:
Link 3
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
da i meni se cini da je malo predaleko,ili je pravljen auto za krakate,ja sam doda oko 2cm ali mislim da ova tvoja verzija zadovoljava duzinu,na una kad sam stavio volan sa nekim dugackim nastavkom savrseno se vozi i ne teglim sesuperfly tnt napisao:neznam kako je vama , ali meni je volan uvijek bio predaleko. vozio sam uvijek sa krajnje izvucenim volanom, i sada s ovim reducirom ga uguram do kraja i dolazi na polozaj max izvucenog originalnog.
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
Go
- Drug Član
Post
Skidao sam komplet tablu- konzolu da bi ustanovio gde mi curi freon iz klime,majstor ustanovio da curi na dovodu,pritegao,ja sve vratio na mesto sem konzole koja je na tunelu.
Sve je funkcionisalo normalno.Posle par dana montirao sam i konzolu na tunelu i tad pocinju moje muke, cuje se neko pistanje kao na radiju bez stanice,i ne radi mi onaj prekidac za klapnu koja regulise da li se vazduh dovodi spolja ili kruzi unutrasnji.
Verovatno sam nesto poremetio gurajuci konzolu preko rucne,sa teskom mukom sam je prevukao na silu.
to pistanje utice na mozak,trenutno ga ponistavam pojacanjem radija i sumom ventilatora,ali me nervira a gledajuci nisam uspeo da ustanovim sta sam pokarabasio guranjem(silovanjem)konzole preko rucne.
Ima li neko ideju sta pisti????
Sve je funkcionisalo normalno.Posle par dana montirao sam i konzolu na tunelu i tad pocinju moje muke, cuje se neko pistanje kao na radiju bez stanice,i ne radi mi onaj prekidac za klapnu koja regulise da li se vazduh dovodi spolja ili kruzi unutrasnji.
Verovatno sam nesto poremetio gurajuci konzolu preko rucne,sa teskom mukom sam je prevukao na silu.
to pistanje utice na mozak,trenutno ga ponistavam pojacanjem radija i sumom ventilatora,ali me nervira a gledajuci nisam uspeo da ustanovim sta sam pokarabasio guranjem(silovanjem)konzole preko rucne.
Ima li neko ideju sta pisti????
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
kako mislis pishti? na zvucnike? a klapna ne radi vjerojatno jer se sajla otkopcala na komandi ili nije dobro sjela negdje. ali neznam kakve to ima veze sa plastikom koja ide preko tunela.vlasta napisao:Skidao sam komplet tablu- konzolu da bi ustanovio gde mi curi freon iz klime,majstor ustanovio da curi na dovodu,pritegao,ja sve vratio na mesto sem konzole koja je na tunelu.
Sve je funkcionisalo normalno.Posle par dana montirao sam i konzolu na tunelu i tad pocinju moje muke, cuje se neko pistanje kao na radiju bez stanice,i ne radi mi onaj prekidac za klapnu koja regulise da li se vazduh dovodi spolja ili kruzi unutrasnji.
Verovatno sam nesto poremetio gurajuci konzolu preko rucne,sa teskom mukom sam je prevukao na silu.
to pistanje utice na mozak,trenutno ga ponistavam pojacanjem radija i sumom ventilatora,ali me nervira a gledajuci nisam uspeo da ustanovim sta sam pokarabasio guranjem(silovanjem)konzole preko rucne.
Ima li neko ideju sta pisti????
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
kad bolje pogledam neke sjene su mi cudne pa mi izgleda kao fotosop. ako je onda je dobro uradjen
kad povecam vidi se da je los fotosop
uglavnom nije neizvedivo a i kul bi izgledalo
al ova alfa nije piljena,nego je samo shtok pomaknut iza i vrata produzena. a escort je cijeli skracen
kad bolje pogledam neke sjene su mi cudne pa mi izgleda kao fotosop. ako je onda je dobro uradjen
kad povecam vidi se da je los fotosop

uglavnom nije neizvedivo a i kul bi izgledalo
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
ma izgleda perverzno,ako poludim mozda i napravimo tako nesto,posto imam drugara savrsenog limara,koji moze od lima i coveka sto hoda da napravi samo mu kugle fale na kojima ce da se giba i pomera,ako nam finansije dozvole mozda i napravimo,moj cale je jos davnih 80-ih pravio zastavu 101 karavan,malopre sam se setio,posto mi je snimak na kinoprojektoru da prebacim na digitanu mediju
ko na nas krene iz mesta je naje&o
-
Go
- Drug Član
Post
Radi se o elektrinom zatvaranju otvaranju klapne preko prekidaca a ne
mehanickom preko sajle.Pistanje se javlja odmah po ukljucivanja kontakta na bravi za paljenje,nema veze sa radiom,zvucnicima. Pistanje je elektricnog porekla,a javilo se posle montaze konzole nad tunelom.
Pri toj montazi nesto se desilo,jer sam vozio par dana bez nje,sve je radilo, a po montazi se javilo pistanje i prekidac nema funkciju. Pokusacu
to da snimim dig.aparatom sa zvukom ali ne znam kako se to ubacuje na forum,slabo se razumem u kompjutere.
mehanickom preko sajle.Pistanje se javlja odmah po ukljucivanja kontakta na bravi za paljenje,nema veze sa radiom,zvucnicima. Pistanje je elektricnog porekla,a javilo se posle montaze konzole nad tunelom.
Pri toj montazi nesto se desilo,jer sam vozio par dana bez nje,sve je radilo, a po montazi se javilo pistanje i prekidac nema funkciju. Pokusacu
to da snimim dig.aparatom sa zvukom ali ne znam kako se to ubacuje na forum,slabo se razumem u kompjutere.
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Realno najlaske je da odsrafis 3 srafa koliko drze konzolu sve opet lepo skines... uplais auto, vidis da li pisti... ako ne... pocnes da vracas stvari na mesto dok je auto upaljen i kada prikljucis sporni kontakt videces sta je... uzmes lepo el. semu u ruke i nadjes prave zice... za sta su i znaces koji ti je problem... kapiram da pricas o srednjoj konzoli sa naslonom za ruku... iznad rucne... u kojoj se nalazi nekoliko zica... od kojih su realno spojene samo davac signala rucne i mozda el retrovizori ako ih imas... mislim daje to to... sve u svemu ako ti auto radi i vozi se a jos se nisi zapalio [pu pu daleko bilo] kapiram da nije opasno... vec je neki kontakt...
Inace... imam sad ja jedno pitanje...
cuo sam juce detonaciju 2 puta kada pustim gas... dakle u izduvnoj grani... samo kada je motor zagrejan... mislim pretpostavljam jer ne idem preko 2000 kada je hladan... pucanje mi se javlja kada posle 4500-5500 pustim gas... cuo sam 2-3 puta puc iz auspuha...
Jel moguce da mi je samo paljenej pomereno ili moze nesto gore da bude... minus je preveliki napolju i ne mogu sad da rasklapam auto ali cim ode iznad 0 moram da vidim sta je... neki predlog?
Inace... imam sad ja jedno pitanje...
cuo sam juce detonaciju 2 puta kada pustim gas... dakle u izduvnoj grani... samo kada je motor zagrejan... mislim pretpostavljam jer ne idem preko 2000 kada je hladan... pucanje mi se javlja kada posle 4500-5500 pustim gas... cuo sam 2-3 puta puc iz auspuha...
Jel moguce da mi je samo paljenej pomereno ili moze nesto gore da bude... minus je preveliki napolju i ne mogu sad da rasklapam auto ali cim ode iznad 0 moram da vidim sta je... neki predlog?
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
pucanje je sasvim normalno na ts-u. moze bit da nisi skorz maknuo nogu s gasa pa ti se nije aktivirao cut-off koji gasi gorivo. tada se uljeva mala kolicina goriva i puca. ili ti pustaju injektori, al tada bi stalno pucao. meni je to cak i simpaticno, kad naletim na nizbrdicu samo ga usaltam da bude na 4000 i lagano drzim gas, iza mene rafali rokaju a ljudi bjeze
btw paljenje se nemoze pomjerit jer je regulirano elektronski. moze jedino bit nesto sa svjecicama pa da ne spale smjesu i/ili da imas visak goriva u ispuhu
btw paljenje se nemoze pomjerit jer je regulirano elektronski. moze jedino bit nesto sa svjecicama pa da ne spale smjesu i/ili da imas visak goriva u ispuhu
-
Go
- Drug Član
Post
Nasao sam,postiji neka elektronska ploca ispod same konzole na delu klima- grejanje,ona je bila skroz bela od onoga sto se hvata i na klemama akumulatora,na njemu postiji i nesto u vidu relejcica pa je to pistalo.
Ocistio sam to preletovao ulazne zice ,vratio na mesto i sad radi ne pisti i proradio mi prekidac za klapnu.
Predpostavljam da je to neka elektronska ploca koja sluzi motorcicu za otvaranje i zatvaranje klapne,da je poremecen spoj guranjem konzole,ali sreca opet sve fercera.
Ocistio sam to preletovao ulazne zice ,vratio na mesto i sad radi ne pisti i proradio mi prekidac za klapnu.
Predpostavljam da je to neka elektronska ploca koja sluzi motorcicu za otvaranje i zatvaranje klapne,da je poremecen spoj guranjem konzole,ali sreca opet sve fercera.
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
to je relej koji gasi motor klapne kad dodje do kraja da nebi vrtio u besvijest. bimetal koji se zagrije kad dodje motor do kraja zvog otpora i gasi motor. isto tako zamjenjuje plus i minus kad treba klapna ic u drugom smjeru. bezvezarija uglavnom.
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Meni isto tako pivlasta napisao:Radi se o elektrinom zatvaranju otvaranju klapne preko prekidaca a ne
mehanickom preko sajle.Pistanje se javlja odmah po ukljucivanja kontakta na bravi za paljenje,nema veze sa radiom,zvucnicima. Pistanje je elektricnog porekla,a javilo se posle montaze konzole nad tunelom.
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Brzo pitanje,
Kako da skinem plafon....roof lining. sa sektasice... dakle skinuo sam sve sem ovoga...

Za razliku od onih radionickih uputstava koja sam citao meni srednji srafovi se nalaze ispod sijalica ovih okruglih a en kako je u upustvima napisano... tako da kapiram da imam jos jedan sraf ispod ovog nosaca za retrovizor ali ne smem da ga cimam jer cu da ga izvalim... kako se on skida ili kako da dodjem do poslednjeg srafa... sve ostalo se odvaja i vec je skinuto...?
thx.
Kako da skinem plafon....roof lining. sa sektasice... dakle skinuo sam sve sem ovoga...

Za razliku od onih radionickih uputstava koja sam citao meni srednji srafovi se nalaze ispod sijalica ovih okruglih a en kako je u upustvima napisano... tako da kapiram da imam jos jedan sraf ispod ovog nosaca za retrovizor ali ne smem da ga cimam jer cu da ga izvalim... kako se on skida ili kako da dodjem do poslednjeg srafa... sve ostalo se odvaja i vec je skinuto...?
thx.
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Ako se dobro secam ispod nosaca retrovizora ima vise srafova, ali nebitno... U svakom slucaju moras da ga skines...
Vrati retrovizor na mesto, uhvati ga sa obe ruke tj. za oba kraja i cimni ka sebi...
Druge nema... Nemoj ni da pokusavas srafcigerima i slicnim pljosnatim alatima...
Vrati retrovizor na mesto, uhvati ga sa obe ruke tj. za oba kraja i cimni ka sebi...
Druge nema... Nemoj ni da pokusavas srafcigerima i slicnim pljosnatim alatima...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
I jedno i drugo... prvo sam probao za nosac... i bilo je previshe nezgodno za hvatanje... onda sam jedva vratio ogledalo... i povukao njega... krckalo je ali je kao izdrzalo da pukne u momentu kada sam povukao prema sebi na unutra kapirajuci da ako vucem prema soferki mogu samo nju da polomim...
i kada sam se obesio o ogledalo bukvalno... a imam 98 kg... samo sam seo u sediste sa pola nosaca i ogledalom u ruci... jbg... ostatak sam izvacio srafcigerom posto sam izbio feder napolje... na gore... prema soferci... da sam znao kako izgleda mehanizam mogao sam to odmah lakse da uradim... svaka skola se placa tako mi rekoshe...
Inace nije bilo sanse drugacije da se izvadi... kada sam vratio feder posle u nosac one sa strane poluloptaste zaptivace nisam mogao ni gedorama da pomerim... izgleda da su od kondenzacije zapekle u aluminium...
Inace sundjer sam vec ogulio i poskidao one plasticne konzole... sad je pitanje ici na srecu sa sintelanom ili neko zna gde se moze naci neki lepak u spreju za tekstil... bio sam u kralja petra i u balkanskoj i nisu to imali skoro niti ce... a 10 farbara u kraju nije nikada ni culo za to... wurth takodje to ne uvozi u programu kod nas...
i kada sam se obesio o ogledalo bukvalno... a imam 98 kg... samo sam seo u sediste sa pola nosaca i ogledalom u ruci... jbg... ostatak sam izvacio srafcigerom posto sam izbio feder napolje... na gore... prema soferci... da sam znao kako izgleda mehanizam mogao sam to odmah lakse da uradim... svaka skola se placa tako mi rekoshe...
Inace nije bilo sanse drugacije da se izvadi... kada sam vratio feder posle u nosac one sa strane poluloptaste zaptivace nisam mogao ni gedorama da pomerim... izgleda da su od kondenzacije zapekle u aluminium...
Inace sundjer sam vec ogulio i poskidao one plasticne konzole... sad je pitanje ici na srecu sa sintelanom ili neko zna gde se moze naci neki lepak u spreju za tekstil... bio sam u kralja petra i u balkanskoj i nisu to imali skoro niti ce... a 10 farbara u kraju nije nikada ni culo za to... wurth takodje to ne uvozi u programu kod nas...
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
najgluplja stvar u alfi. jedino se tako moze vadit a oce puknut. ja cu to skinut ionako(skidao par puta i nije puko, bice da je kod mene neka zilava kuja) i stavit onaj sta se ljepi na sajbu. pa ako jos nisi nasao posaljem ti