Stranica 25 od 75

Poslato: Ned Apr 15, 2007 9:01 pm
od TOXON
Gruja napisao:Koliko sam shvatio kada krene zadnjica da ti 'brise' kao metla, zanci da si napravio osnovnu gresku: predugo je volan bio u kontri...
Tokyo???

Idem da probam ovu foru sa zabadanjem kocnice... ;)
P.S. E, da, jer kocinicu samo zviznes ili je zadrzis pritisnutu?
Metla moze da se desi bilo kome i bilo kada! Kad je suvo mnogo teze i mnogo krace,a kad je klizavo mnogo lakse i mnogo duze!

Meni se jedne godine po ledu sa Mercedesom 123 200d desilo da sam ga i sto metara vukao na pravcu levo desno dok ga nisam smirio!

za foru sa udaranjem kocnice sam saznao posle i veoma je delotvorna,znaci kada ti se auto iz zanosenja vraca na neutralnu putanju oce da se desi da te povuce na suprotnu stranu i tako dok ga ne smiris!
Ovo nema veza sa driftom ovo je parola snadji se kada ti se to desi!

Secam se pre neke zime snimak sa nekog auto puta u Rusiji kada je lik sa ladom metlao auto put tako kilometar ali ne zato sto voli da driftuje nego zato sto se zaebao!:lool:

Poslato: Ned Apr 15, 2007 9:08 pm
od superfly tnt
ovi profici koriste rucnu, to se u 75ici nije bas pokazalo dobrim. ali da je zeznuto, to je istina. nisam ni ja neki drifter ali volim se zafrkavat stime, samo je problem sto se ucim na cesti a tu treba dosta rezerve, znaci nemozes dati sve od sebe i riskirati. ponekad odem na parking kada je prazan i to je super. od 10 puta mi uspije mozda 2 ili 3 puta da se ne izvrtim, ali me boli briga jer necu nista razbit. uglavnom na cesti treba pazit , a to i radim jer da kucnem u drvo dosta nisam u zivotu imao kontakt ni sjednim autom, bilo je bar rubnjaka i dosta puta sam se izvrtio na cesti ali sam i ostao na njoj.

probat cu dogovrit sa ekipom tu da odem na neko prakiraliste i da vjezbamo, el nino ima hrpu cunjeva a i moze se naucit stosta od njega.

Poslato: Ned Apr 15, 2007 9:11 pm
od superfly tnt
Gruja napisao: Posto nisam ljubitelj drifta (jos uvek :lool: ) to mi se desilo svega par puta, jednom namerno jer sam je gasom zanosio a dva tri puta jer je bilo ekstremno klizavo...
U svakom slucaju mnogo zaheban osecaj, ides 30ak na sat a auto siba gde mu volja... brrr... :mrgreen:
i ja sam tako poceo, pa sam ostao ziv i svidilo mi se, pa sam sve vise namjerno to radio, osjecaj je zaheban ali tjera onaj osmjeh na lice, pogotovo ako uspije kako treba.

sto se tice volana, nemora on bit predugo u kontri nego ako jako izbacis zadnji kraj i krenes ga vracat a nemas dovoljne brzine , tada ti se zadnji kraj otprilike jednako brzo vraca kao i kad si ga izbacio iz ravnoteze, i to je dovoljno da te okrene na drugu stranu, bitno je ublazit vracanje. a to ces rjesit da sto veci put prevalis, tj da ubrzas. kod drifta se bas nemoze puno teoretski pricat nego treba vjezbat, sve je stvar u osjecaju, na tv-u izgleda ko macji kasalj a u stvarnosti je to jako tesko.

Poslato: Ned Apr 15, 2007 9:32 pm
od TOXON
Drift sa rucnom mi se uopste ne dopada i ja to izbegavam,ne zato sto je tesko nego zato sto je ruzno ali kod nekih kola i nuzno!

Ima u Drift Bibliji skola drifta sa Takahasijem i tu ima razlicitih nacina drifta koji se prilagodjavaju balansu automobila!

Vezba vezba i samo vezba,naravno koliko mogucnosti omogucavaju i naravno ne na putu i parkinzima nego na fudbalskom terenu!

Ja sam se dosta izvezbao pa sam poceo da se zazam i po ulicama ali nije pametno!

Na primer danas sam se zezao u centru Beograda kod skupstine grada na skretanju u Takovsku ,peraci prali ulice i ostalo mokro, normalno cim sam video mogucnost ja raspalim po zanosenju i stanem na semafor u Takovskoj svi koji su bili oko mene gledali su me kao buudalu koja je ostala bez kontrole nad vozilom a ja ocu da puknem od smeha hahaha

Poslato: Ned Apr 15, 2007 9:35 pm
od ljube-kugla
drift nije uopste jednostavan pogotovo ako imas ekonomik menjac i slabiji motor pod haubom,koliko sam uspeo da vidim iz onih snimaka ni jedan nema ispod 200 ks,sto znaci,ergela i kratke brzine da ne bi morao prvom da vozas celu stazu,hvalitetne gume za tajvansko trziste izuzetne tvrdoce i glatak asfalt za lepse klizanje

Poslato: Ned Apr 15, 2007 9:39 pm
od TOXON
Ima Toyota ae86 imaju oni neki nadimak za nju nekako haciroku!

Ima svega 130ks, na primer za nju je govorio da driftuje non stop sa punim gasom!

Poslato: Ned Apr 15, 2007 9:49 pm
od ljube-kugla
moze i sa slabijim motorom lepo da se driftuje ali moraju brzine biti kratke kao na novim kamionima samo da se salta

Poslato: Ned Apr 15, 2007 10:24 pm
od superfly tnt
hatchiji su super za drift jer su lagani iza, ali gotovo svi voze na gumama 165 iza. imam dosta filmova gdje najbolji hrvatski drifter Zax drifta stakvim autom.

http://www.go-drift.com/

Poslato: Ned Apr 15, 2007 10:50 pm
od Gost
Tokyo75v6 napisao:Ima Toyota ae86 imaju oni neki nadimak za nju nekako haciroku!

Ima svega 130ks, na primer za nju je govorio da driftuje non stop sa punim gasom!
hachy roku na japanskom znaci 86,a za drift nije potrebno puno konja nego puno volje i znanja,haha

akjo fali konja uvijek mozes se pomoc kuplungom,haha ja ga cesto mijenjam.........

evo jedan film kako se drifta sa 130 konja..............ekstremno......


Poslato: Pon Apr 16, 2007 12:11 am
od Gost
Ljudi danas sam pricao sa 75v6 i dace mi njegov v6 12v ali moram da uzmem za njega karter, pumpu za ulje, zamajac i jos nesto valjda :twisted:
Posto je on skinuo kad je ubacivao 24v.

Poslato: Pon Apr 16, 2007 7:29 am
od ljube-kugla
i cini mi se da i alnaser ne odgovara,ja cu morati da sredim zadnji nosac motora kako sam stavio pletenicu na auspuhu motor mi ide napred nazad klacka se pa se cuje cangrljanje grane i desava mi se da kad idem u rikverc po travnatom terenu,zapnem granom i zaglavim se i to mi se desava za dva dana cetiri puta

sto se tice drifta ako auto ne moze da se iz mesta potpise nego samo lizne i krene,tu zaboravi ozbiljan drift,to se meni desava,ali to sam imao problem i sa prednjom vucom,VIDI BRDO PRE MENE,e tad je pocela igranka sa menjacima,kombinacije finalnog prenosa itd,sto znaci da je menjac sa dugim prenosima,vecina menjaca od 75-ice imaju

uporedno 75TD,gtv
1.-2.875 --- 1.-3.500
2.-1.720 --- 2.-1.956
3.-1.226 --- 3.-1.258
4.-0.946 --- 4.-0.946
5.-0.780 --- 5.-0.780

i kombinacija sa finalnim prenosom

e sad me interesuje da li na menjacima postoji neki identifikacioni kod da se zna od kog je modela ili bar dal oznaka (C) ili (W) kratak ili dugacak kao sto je na opelovim menjacima cak pise i koji je finalni prenos i koja ga je smena radila

Poslato: Pon Apr 16, 2007 11:09 am
od Nigy
@ VULE 75TS

Eh da ja imam takvog batu.. :cool


@ ljube-kugla

Ti bi od 3 menjaca da pravis jedan? Brzine od dizelke, finalni prenos od 1.6 i sper? Mozda se sve moze spakovati, al' sumnjam u neki bitniji rezultat. Dok ne uradis sto smo ti svi ovde rekli - ubacis jaci motor, nema tu pomoci. :?

Poslato: Pon Apr 16, 2007 2:07 pm
od superfly tnt
na benzincima jedino mozes vidit po broju zupcanika a za to moras otvorit getribu.

Poslato: Pon Apr 16, 2007 2:35 pm
od TOXON
@ljube

2.0 karb minimum,ja sam ti to vec govorio....

Evo ti kombinacija za tebe naj povoljnija i najlaksa!

2.0 karb.
1.6 getriba sa LSD-om!

I vec druga prica!

Ja sam sa mojom proslom 2.0 karb i sa njenim menacem bez LSD-a bio vrlo zadovoljan!

A ova tvoja kombina bi bila super!

Poslato: Pon Apr 16, 2007 2:36 pm
od Gruja
@superfly
Jeste osecaj zaheban ali nisam mislio u skroz negativnom smislu! =]
I meni je izmamio osmeh... ;)
Samo moram jos da poradim na autu da mi se ne bi raspao diff pri takvim egzibicijama.... :lool:

@ljube
3,5:1 je suvise kratko za prvu brzinu... jos sa 1.6 diffom dobijas prakticno neupotrebljivu prvu brzinu... a nazalost ne mozes da kombinujes samo 2. i 3. kracu iz dizel/GTV a da ostavis std. 1. :(
Aleksa mi rece da mora prve cetiri da idu u paketu ili nista.... :(

Poslato: Pon Apr 16, 2007 5:35 pm
od ljube-kugla
igrao sam se sa opelovim menjacima i prepakivao i na kraju dobio extra rezultat ali je i motor friziran,motor mi je sad prilicno zivahan i po klizavom se odlicno ponasa i prilicno nervozno ide otima se na gasu cak se desava da i drugom lizne put sto znaci da ima snage samo je menjac ustinut i neda mu,od prilike prenos je isti kao kad bi sad na corsi kretao drugom i probao sam identicno se ponasa,sto znaci treba mu daleko kraci zbog boljeg zaleta

evo snimak cajgera u corsi
http://videos.streetfire.net/video/1110 ... 05a653.htm

Poslato: Pon Apr 16, 2007 9:10 pm
od ljube-kugla
evo nasao sam prenose u corsinom menjacu
1.-3.73
2.-2.14
3.-1.41
4.-1.12
5.-0.89
finalni prenos
4.29

Poslato: Pon Apr 16, 2007 10:22 pm
od Gost
Tokyo75v6 napisao:@ljube

2.0 karb minimum,ja sam ti to vec govorio....

Evo ti kombinacija za tebe naj povoljnija i najlaksa!

2.0 karb.
1.6 getriba sa LSD-om!

I vec druga prica!

Ja sam sa mojom proslom 2.0 karb i sa njenim menacem bez LSD-a bio vrlo zadovoljan!

A ova tvoja kombina bi bila super!
ja imam 2.0 carb sa 1.6 menjacem i LSD i mogu rec da je odlicna kombinacija i za drift i za brzu voznju po pisti(moja je samo za pistu)bez tapicirunga i nepotrebnih stvarcica......................................

Poslato: Pon Apr 16, 2007 10:28 pm
od superfly tnt
ali losa kombinacija za autoput i duza putovanja :twisted:

Poslato: Pon Apr 16, 2007 10:41 pm
od ljube-kugla
ma ebes ta duza putovanja zbog dva puta godisnje ja cele godine moram da vozim penzionerku a i ogranicenja su nam takva da ti ni ne treba neka krajnja brzina

Poslato: Pon Apr 16, 2007 10:48 pm
od superfly tnt
istina ali eto bas si razmisljam kada cu ici u NS da neidem autoputom. meni je takva buka u autu da preko 130 nema razgovaranja sa suvozacem. a i to je najdosadniji autoput koji postoji kod nas. jos da placam 13 eura. mislim da cu podravskom magistralom

Poslato: Pon Apr 16, 2007 10:56 pm
od ljube-kugla
lep je put i solidna ogranicenja ali ima na par mesta radara,tako da ne prelazis mnogo preko ogranicenja ili radar detektor,auto put je toliko monoton da popi..is,ja vise volim kad ima sta da se obilazi,ablenduje,itd

Poslato: Pon Apr 16, 2007 11:22 pm
od TOXON
Ibarska magistrala je zakon za te stvari!

Kolege iz HR, kad idete na More jel idete novim auto putem?

Poslato: Uto Apr 17, 2007 12:02 am
od Gost
superfly tnt napisao:...eto bas si razmisljam kada cu ici u NS...
OBAVEZNO SE MORAMO VIDETI!!! ;)
Da li to zna

Poslato: Uto Apr 17, 2007 1:52 am
od JaMaL
poz ljudi...

da se nadovezem na ovu pricu od ranije sa driftom...

nije previshe bitna snaga motora... potrebna je samo zadnja vuca, mnogo dobre volje, celave gume nazad i grande cohonas [poveci kokoshiji proizvodi medju nogama] :)

naime ono o cemu se vecinom ovde prica je power sliding... znacajna razlika u odnosu na drift... koriscenje snage motora i obrtnog momenta da bi se proklizali zadnji tockovi... Pravi drift je ono sto mu i ime samo kaze... drift iliti lelujanje, lebdenje... drift je tehnika klizanja automobila vestinom... dakle inercijom i umetnoscu vozaca... pocetak drifta ispod 70-80 km/h nije drift... poenta je uci u krivinu veoma brzo, cimnuti auto naglo ili na sec zakociti i cimnuti volan da bi se prebacila tezina automobila na prednje tockove i time podigao zadnji kraj... iliti izgubio prijanjanje za podlogu i posle toga putanju korigovati dodavanjem ili oduzimanjem gasa...

Ako je bilo ko to probao na PZ-ejcu ili slabijoj ladi sa 1300ccm ili manje, asconi... znace o cemu pricam... :)

poz...