ALFA ROMEO 75 - The Legend Continues...

Alfa Romeo 75 | Alfa Romeo Alfetta | Alfa Romeo GTV | Giulietta | Alfa 90 | SZ/RZ
Legende koje jure.
Korisnikov avatar
TOXON
Garaža: Bmw E30 318is
Lokacija: Beograd
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:06 pm

Ned Apr 15, 2007 9:01 pm

Gruja napisao:Koliko sam shvatio kada krene zadnjica da ti 'brise' kao metla, zanci da si napravio osnovnu gresku: predugo je volan bio u kontri...
Tokyo???

Idem da probam ovu foru sa zabadanjem kocnice... ;)
P.S. E, da, jer kocinicu samo zviznes ili je zadrzis pritisnutu?
Metla moze da se desi bilo kome i bilo kada! Kad je suvo mnogo teze i mnogo krace,a kad je klizavo mnogo lakse i mnogo duze!

Meni se jedne godine po ledu sa Mercedesom 123 200d desilo da sam ga i sto metara vukao na pravcu levo desno dok ga nisam smirio!

za foru sa udaranjem kocnice sam saznao posle i veoma je delotvorna,znaci kada ti se auto iz zanosenja vraca na neutralnu putanju oce da se desi da te povuce na suprotnu stranu i tako dok ga ne smiris!
Ovo nema veza sa driftom ovo je parola snadji se kada ti se to desi!

Secam se pre neke zime snimak sa nekog auto puta u Rusiji kada je lik sa ladom metlao auto put tako kilometar ali ne zato sto voli da driftuje nego zato sto se zaebao!:lool:
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Ned Apr 15, 2007 9:08 pm

ovi profici koriste rucnu, to se u 75ici nije bas pokazalo dobrim. ali da je zeznuto, to je istina. nisam ni ja neki drifter ali volim se zafrkavat stime, samo je problem sto se ucim na cesti a tu treba dosta rezerve, znaci nemozes dati sve od sebe i riskirati. ponekad odem na parking kada je prazan i to je super. od 10 puta mi uspije mozda 2 ili 3 puta da se ne izvrtim, ali me boli briga jer necu nista razbit. uglavnom na cesti treba pazit , a to i radim jer da kucnem u drvo dosta nisam u zivotu imao kontakt ni sjednim autom, bilo je bar rubnjaka i dosta puta sam se izvrtio na cesti ali sam i ostao na njoj.

probat cu dogovrit sa ekipom tu da odem na neko prakiraliste i da vjezbamo, el nino ima hrpu cunjeva a i moze se naucit stosta od njega.
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Ned Apr 15, 2007 9:11 pm

Gruja napisao: Posto nisam ljubitelj drifta (jos uvek :lool: ) to mi se desilo svega par puta, jednom namerno jer sam je gasom zanosio a dva tri puta jer je bilo ekstremno klizavo...
U svakom slucaju mnogo zaheban osecaj, ides 30ak na sat a auto siba gde mu volja... brrr... :mrgreen:
i ja sam tako poceo, pa sam ostao ziv i svidilo mi se, pa sam sve vise namjerno to radio, osjecaj je zaheban ali tjera onaj osmjeh na lice, pogotovo ako uspije kako treba.

sto se tice volana, nemora on bit predugo u kontri nego ako jako izbacis zadnji kraj i krenes ga vracat a nemas dovoljne brzine , tada ti se zadnji kraj otprilike jednako brzo vraca kao i kad si ga izbacio iz ravnoteze, i to je dovoljno da te okrene na drugu stranu, bitno je ublazit vracanje. a to ces rjesit da sto veci put prevalis, tj da ubrzas. kod drifta se bas nemoze puno teoretski pricat nego treba vjezbat, sve je stvar u osjecaju, na tv-u izgleda ko macji kasalj a u stvarnosti je to jako tesko.
Korisnikov avatar
TOXON
Garaža: Bmw E30 318is
Lokacija: Beograd
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:06 pm

Ned Apr 15, 2007 9:32 pm

Drift sa rucnom mi se uopste ne dopada i ja to izbegavam,ne zato sto je tesko nego zato sto je ruzno ali kod nekih kola i nuzno!

Ima u Drift Bibliji skola drifta sa Takahasijem i tu ima razlicitih nacina drifta koji se prilagodjavaju balansu automobila!

Vezba vezba i samo vezba,naravno koliko mogucnosti omogucavaju i naravno ne na putu i parkinzima nego na fudbalskom terenu!

Ja sam se dosta izvezbao pa sam poceo da se zazam i po ulicama ali nije pametno!

Na primer danas sam se zezao u centru Beograda kod skupstine grada na skretanju u Takovsku ,peraci prali ulice i ostalo mokro, normalno cim sam video mogucnost ja raspalim po zanosenju i stanem na semafor u Takovskoj svi koji su bili oko mene gledali su me kao buudalu koja je ostala bez kontrole nad vozilom a ja ocu da puknem od smeha hahaha
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Ned Apr 15, 2007 9:35 pm

drift nije uopste jednostavan pogotovo ako imas ekonomik menjac i slabiji motor pod haubom,koliko sam uspeo da vidim iz onih snimaka ni jedan nema ispod 200 ks,sto znaci,ergela i kratke brzine da ne bi morao prvom da vozas celu stazu,hvalitetne gume za tajvansko trziste izuzetne tvrdoce i glatak asfalt za lepse klizanje
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
TOXON
Garaža: Bmw E30 318is
Lokacija: Beograd
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:06 pm

Ned Apr 15, 2007 9:39 pm

Ima Toyota ae86 imaju oni neki nadimak za nju nekako haciroku!

Ima svega 130ks, na primer za nju je govorio da driftuje non stop sa punim gasom!
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Ned Apr 15, 2007 9:49 pm

moze i sa slabijim motorom lepo da se driftuje ali moraju brzine biti kratke kao na novim kamionima samo da se salta
ko na nas krene iz mesta je naje&o
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Ned Apr 15, 2007 10:24 pm

hatchiji su super za drift jer su lagani iza, ali gotovo svi voze na gumama 165 iza. imam dosta filmova gdje najbolji hrvatski drifter Zax drifta stakvim autom.

http://www.go-drift.com/
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Apr 15, 2007 10:50 pm

Tokyo75v6 napisao:Ima Toyota ae86 imaju oni neki nadimak za nju nekako haciroku!

Ima svega 130ks, na primer za nju je govorio da driftuje non stop sa punim gasom!
hachy roku na japanskom znaci 86,a za drift nije potrebno puno konja nego puno volje i znanja,haha

akjo fali konja uvijek mozes se pomoc kuplungom,haha ja ga cesto mijenjam.........

evo jedan film kako se drifta sa 130 konja..............ekstremno......

Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Apr 16, 2007 12:11 am

Ljudi danas sam pricao sa 75v6 i dace mi njegov v6 12v ali moram da uzmem za njega karter, pumpu za ulje, zamajac i jos nesto valjda :twisted:
Posto je on skinuo kad je ubacivao 24v.
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pon Apr 16, 2007 7:29 am

i cini mi se da i alnaser ne odgovara,ja cu morati da sredim zadnji nosac motora kako sam stavio pletenicu na auspuhu motor mi ide napred nazad klacka se pa se cuje cangrljanje grane i desava mi se da kad idem u rikverc po travnatom terenu,zapnem granom i zaglavim se i to mi se desava za dva dana cetiri puta

sto se tice drifta ako auto ne moze da se iz mesta potpise nego samo lizne i krene,tu zaboravi ozbiljan drift,to se meni desava,ali to sam imao problem i sa prednjom vucom,VIDI BRDO PRE MENE,e tad je pocela igranka sa menjacima,kombinacije finalnog prenosa itd,sto znaci da je menjac sa dugim prenosima,vecina menjaca od 75-ice imaju

uporedno 75TD,gtv
1.-2.875 --- 1.-3.500
2.-1.720 --- 2.-1.956
3.-1.226 --- 3.-1.258
4.-0.946 --- 4.-0.946
5.-0.780 --- 5.-0.780

i kombinacija sa finalnim prenosom

e sad me interesuje da li na menjacima postoji neki identifikacioni kod da se zna od kog je modela ili bar dal oznaka (C) ili (W) kratak ili dugacak kao sto je na opelovim menjacima cak pise i koji je finalni prenos i koja ga je smena radila
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Pon Apr 16, 2007 11:09 am

@ VULE 75TS

Eh da ja imam takvog batu.. :cool


@ ljube-kugla

Ti bi od 3 menjaca da pravis jedan? Brzine od dizelke, finalni prenos od 1.6 i sper? Mozda se sve moze spakovati, al' sumnjam u neki bitniji rezultat. Dok ne uradis sto smo ti svi ovde rekli - ubacis jaci motor, nema tu pomoci. :?
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Pon Apr 16, 2007 2:07 pm

na benzincima jedino mozes vidit po broju zupcanika a za to moras otvorit getribu.
Korisnikov avatar
TOXON
Garaža: Bmw E30 318is
Lokacija: Beograd
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:06 pm

Pon Apr 16, 2007 2:35 pm

@ljube

2.0 karb minimum,ja sam ti to vec govorio....

Evo ti kombinacija za tebe naj povoljnija i najlaksa!

2.0 karb.
1.6 getriba sa LSD-om!

I vec druga prica!

Ja sam sa mojom proslom 2.0 karb i sa njenim menacem bez LSD-a bio vrlo zadovoljan!

A ova tvoja kombina bi bila super!
Korisnikov avatar
Gruja
Garaža: Alfa Romeo 75 TS
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 673
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:40 pm

Pon Apr 16, 2007 2:36 pm

@superfly
Jeste osecaj zaheban ali nisam mislio u skroz negativnom smislu! =]
I meni je izmamio osmeh... ;)
Samo moram jos da poradim na autu da mi se ne bi raspao diff pri takvim egzibicijama.... :lool:

@ljube
3,5:1 je suvise kratko za prvu brzinu... jos sa 1.6 diffom dobijas prakticno neupotrebljivu prvu brzinu... a nazalost ne mozes da kombinujes samo 2. i 3. kracu iz dizel/GTV a da ostavis std. 1. :(
Aleksa mi rece da mora prve cetiri da idu u paketu ili nista.... :(
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pon Apr 16, 2007 5:35 pm

igrao sam se sa opelovim menjacima i prepakivao i na kraju dobio extra rezultat ali je i motor friziran,motor mi je sad prilicno zivahan i po klizavom se odlicno ponasa i prilicno nervozno ide otima se na gasu cak se desava da i drugom lizne put sto znaci da ima snage samo je menjac ustinut i neda mu,od prilike prenos je isti kao kad bi sad na corsi kretao drugom i probao sam identicno se ponasa,sto znaci treba mu daleko kraci zbog boljeg zaleta

evo snimak cajgera u corsi
http://videos.streetfire.net/video/1110 ... 05a653.htm
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pon Apr 16, 2007 9:10 pm

evo nasao sam prenose u corsinom menjacu
1.-3.73
2.-2.14
3.-1.41
4.-1.12
5.-0.89
finalni prenos
4.29
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Apr 16, 2007 10:22 pm

Tokyo75v6 napisao:@ljube

2.0 karb minimum,ja sam ti to vec govorio....

Evo ti kombinacija za tebe naj povoljnija i najlaksa!

2.0 karb.
1.6 getriba sa LSD-om!

I vec druga prica!

Ja sam sa mojom proslom 2.0 karb i sa njenim menacem bez LSD-a bio vrlo zadovoljan!

A ova tvoja kombina bi bila super!
ja imam 2.0 carb sa 1.6 menjacem i LSD i mogu rec da je odlicna kombinacija i za drift i za brzu voznju po pisti(moja je samo za pistu)bez tapicirunga i nepotrebnih stvarcica......................................
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Pon Apr 16, 2007 10:28 pm

ali losa kombinacija za autoput i duza putovanja :twisted:
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pon Apr 16, 2007 10:41 pm

ma ebes ta duza putovanja zbog dva puta godisnje ja cele godine moram da vozim penzionerku a i ogranicenja su nam takva da ti ni ne treba neka krajnja brzina
ko na nas krene iz mesta je naje&o
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Pon Apr 16, 2007 10:48 pm

istina ali eto bas si razmisljam kada cu ici u NS da neidem autoputom. meni je takva buka u autu da preko 130 nema razgovaranja sa suvozacem. a i to je najdosadniji autoput koji postoji kod nas. jos da placam 13 eura. mislim da cu podravskom magistralom
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pon Apr 16, 2007 10:56 pm

lep je put i solidna ogranicenja ali ima na par mesta radara,tako da ne prelazis mnogo preko ogranicenja ili radar detektor,auto put je toliko monoton da popi..is,ja vise volim kad ima sta da se obilazi,ablenduje,itd
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Korisnikov avatar
TOXON
Garaža: Bmw E30 318is
Lokacija: Beograd
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:06 pm

Pon Apr 16, 2007 11:22 pm

Ibarska magistrala je zakon za te stvari!

Kolege iz HR, kad idete na More jel idete novim auto putem?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Apr 17, 2007 12:02 am

superfly tnt napisao:...eto bas si razmisljam kada cu ici u NS...
OBAVEZNO SE MORAMO VIDETI!!! ;)
Da li to zna
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Uto Apr 17, 2007 1:52 am

poz ljudi...

da se nadovezem na ovu pricu od ranije sa driftom...

nije previshe bitna snaga motora... potrebna je samo zadnja vuca, mnogo dobre volje, celave gume nazad i grande cohonas [poveci kokoshiji proizvodi medju nogama] :)

naime ono o cemu se vecinom ovde prica je power sliding... znacajna razlika u odnosu na drift... koriscenje snage motora i obrtnog momenta da bi se proklizali zadnji tockovi... Pravi drift je ono sto mu i ime samo kaze... drift iliti lelujanje, lebdenje... drift je tehnika klizanja automobila vestinom... dakle inercijom i umetnoscu vozaca... pocetak drifta ispod 70-80 km/h nije drift... poenta je uci u krivinu veoma brzo, cimnuti auto naglo ili na sec zakociti i cimnuti volan da bi se prebacila tezina automobila na prednje tockove i time podigao zadnji kraj... iliti izgubio prijanjanje za podlogu i posle toga putanju korigovati dodavanjem ili oduzimanjem gasa...

Ako je bilo ko to probao na PZ-ejcu ili slabijoj ladi sa 1300ccm ili manje, asconi... znace o cemu pricam... :)

poz...

Povratak na “Alfa Romeo Transaxle”