Stranica 238 od 368
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 10:49 am
od Dika
Na stazi 201m je jaka konkurencija, vodi Djuka pezo 206 109ks

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 11:13 am
od Skuks
Mislim da ima velike sanse da bude na prvom mestu posto se niko nije prijavio

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 11:46 am
od Sauriann
Evo da napišem utiske o Giulietti jtdm2 170ks čiji je vlasnik postala moja svastika a održavanje makine je palo na mene pošto sam je nagovorio da kupi Alficu...Generalno auto je kao nov i sa te strane je super i zanimljivo videti kako Alfa hvata korak sa novim trendovima. Napraviću razliku između 156 sa sličnim motorom.
prednosti: novija, udobnija, tiša, motor fenomenalan, dna veoma zanimljiv, elektonika i oprema u koraku sa vremenom
mane: položaj vozača, vešanje i ležanje na putu, menjač, kvalitet izrade pojedinih delova enterijera, preglednost, previše fiat bravo, generalno ipak "ženski" auto.
Položaj vozača me nije oduševio i suviše mi je sličan sa fiat bravom kojeg sam službeno imao priliku da provozam do N.Pazara i nazad. Đulku sam vozio par puta do Šapca i dosta po Beogradu i jednostavno mi položaj vozača ne odgovara. Prvo sam mislio da je to nešto na šta ću se navići ali ipak to jednostavno nije tako. Sama sedišta nisu bolja nego u 156, mislim da je naslon za ruku identičan. Ma kako podesio sediše položaj je u odnosu na kokpit drugačiji, sedi se više, položaj volana suviše tetkast ma koliko ga spustio. Na duže staze ne mogu da zamislim vožnu bez naslona jer ruke nekako vise u položaju 9:15 i zbog položaja i dizajna volana ruke se više zamaraju itd.
Vešanje i ležanje na putu naročito auta u krivinama i u oštrijoj vožnji defintivno nije na nivou 156 i nekako mi suviše nazad "žvaće" dok 156 drži ravno.
Menjač izgleda da je boljka jer hoće da zapne prilikom šaltanja a hoće malo i da slini. Što se njega tiče sviđa mi se samo izgled tj. dužina ručice kao i kugla koja opet ne leži u ruci baš sjajno (klizav utisak). Predpostavljam da je u pitanju opelovo rešenje jer isti problem imaju fiati bravo.
Kvalitet izrade tj. tačnije ručke i tapacirunzi vrata su me definitivno razočarali dok je armatura genralno ok ali opet doživljaj kvari to što previše sve to podseća na bravo i deltu. Nekako 156 ima neke karakteristične osobine i ubedljivija je svakako. Kako su tapaciri vrata nešto za šta se najviše hvatate i nešto što se odmah primeti kada otvorite vrata đulka ne ostavlja utisak kvaliteta i klase sa te strane, nažalost. Konrole na volanu takođe slabije rešene...
Preglednost naročito za preglednost nazad, 156 iako sw mi je nekako preglednija zbog širine stubova na đulki nazad kao i generalno visini/natrćenosti auta. Takođe, položaj kontrola retrovizora je mnogo bolje poziconiran na 156 (na desnoj ruci kod menjača) neko na đulijeti. Opet nije samo navika nego i logična stvar za vozače koji desnom rukom svakako menjau brzine ili koriste ocije na armaturi.
Previše fiat bravo ili ti nedostatak autentičosti zbog svega predhodno navedenog koje takođe važi i za bravo a verujem dobrim delom i deltu. Treba reći da je poredim sa mojom alfom koja je stara 10 godina ali u veoma dobrom stanju ali ta činjenica barem mene dovodi do zaključka da je 156 kada je bila nova bolji auto od đulijete. Jeste i 156 je imala predhodnika što se platforme tiče ali uporedite tipo i 156 pa bravo i đulku. Shvatićete šta hoću da kažem.
Generalno ipak "ženski" auto jer zaista imam utisak da u većini đulki koje vidim na putu su sa ženskim vozačima. Ispravite me ako grešim ali mislim da je ta pojava dosta očigledna.
Na kraju bih dodao i da je đulka svakako noviji i meni možda trenutno zanimljiviji auto u tom kontekstu ali definitivno nakon njene vožnje i sedanja u 156 zapravo nemam utisak da sam seo u nešto lošije već samo u nešto što ima više godina ali je i više Alfa
Ovo je moje mišljenje na osnovu svakodnevnog druženja sa oba auta, nhf za vlasnike đulke. Ko sebi može da je priušti samo napred.

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 2:24 pm
od FantomX
Znaci cekamo Juliju, sve izmedju se preskace

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 2:59 pm
od elas
Tomo potpuno si upravu...to sam i ja primetio da je kvalitet delova unutrasnjosti jako los i nekako mi izgleda previse krti kao da ce se svakog trenutka odlomiti.Potpuno je indentican fiatu sto ne bi smelo jer taj isti fiat alfu predstavlja kao premium brend a ispada da nije tako.
Konkretno rucice za brisace i migavce nisu dobro uradili i vise mi se svidjaju na 156.Nekako mi ni prednja strana auta nije po mom ukusu dok zadnja odlicno izgleda,to je moje licno misljenje i o tome necemo raspravljati jer su ukusi razliciti.Mada mislim da su i to mogli malo bolje da rese jer ima potencijala i dobrih dizajnera koji sve to projektuju.Nekako sticem utisak da sto si gore vec rekao nista bolje nego samo mladje od 156 je ta djulka...
A koliko sam primetio i na novoj Giuliji nece nista konkretno da se poboljsa oko tih sitnica,i tamo se primecuje da je jeftina plastika,mozda me slike varaju dok ne vidim i ne pipnem necu komentarisati dalje.
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 3:25 pm
od sinisa
+1
Radio sam slično poređenje, 159 i Giulietta, koja je svakako moderniji automobil, ali 159 je urađena kvalitetnije, pogotovo enterijer i (bar meni) deluje ubedljivije u vožnji. Giulietta je udobna, DNA je interesantna igračka, ali izgustirao sam ga posle 20min (D treba da bude always on). Zasmetao mi je taj položaj za volanom, nekako mi to nije to - u 159 se čovek spusti i ceo automobil nekako leži (iako je pretežak).
Posle par vožnji utisak mi je svaki put bio da posle 159 logičan skok ipak nije Giulietta... Naravno, to je samo moje mišljenje. Da ne bude sve negativno - Giulietta je svakako odličan automobil, dobar za vožnju, sa sjajnim motorima, i svetlosnim godinama je daleko od uporedivog Golfa ili Megana. Za 159 opet svi kažu da nije čistokrvna Alfa...
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 3:33 pm
od FantomX
156 majka mara

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 3:38 pm
od Alfanatic
Sve je stvar ukusa, ali mislim da je jedino fer poređenje 147 vs. Giulietta. Diretkan naslednik protiv pretka, oba klasični primerci C segmenta za doba kad su nastali. Naravno, baš kao predmetni modeli protiv rivala drugih marki iz iste klase...
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 4:24 pm
od Shanirani
Pa dosta nas koji imamo 156 hoce da uskocimo u nesto mladje-novo. I za sad je jedino djulieta tu. Dobro i Mito je tu, ali je on dosta manji. Pa zato ta pitanja. Hvala Sauriann na tom objasnjenju. Znaci ipak treba jos malo da se saceka.
Poslato: Čet Jan 14, 2016 4:56 pm
od Rik
Moramo uzeti u obzir i to da je 156 uradjen dosta kvalitetnije od svojih savremenika, pa je u neku ruku u prednosti u odnosu na njih. Opet, ocekivao sam da utisci budu dosta bolji od gore opisanih..
Sent from my A0001
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 5:49 pm
od MiloshBg
sinisa napisao:Za 159 opet svi kažu da nije čistokrvna Alfa...
Ali je opet mnogo vise Alfa nego ovi naredni modeli...
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 9:13 pm
od Alfanatic
Shanirani napisao:Znaci ipak treba jos malo da se saceka.
Ako slušaš isključivo tuđa iskustva bez da sam probaš, onda možeš tako da rezonuješ. Evo, koristim priliku kao neko ko je iz obožavane 156-ice seo u MiTo (obe su Alfe, obe benzinci i sa identičnih 155 KS, pa recimo da možemo da poredimo) i osim te pozicije sedenja koja je kod 156-ice niža, u skladu sa potrebama tadašnjih limuzina D segmenta, kao i nekih detalja enterijera, meni MiTo više odgovara. Ono malo iskustva sa Giuliettom takođe idu njoj u prilog. Pa sada vidi da li ćeš da sačekaš ili da posegneš

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 9:31 pm
od Shanirani
Totalno se slazem sa tobom. Npr Koliko ljudi su mi pricali da je Bmw 5 bolji u krivinama i osecaju od bilo kog drugog auta. A meni je bas 156 mnogo bolja od istog.
Sve se da probati u dogledno vreme, ali do tada volim da poslusam tudja misljenja. Cisto da se pripremim.

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 9:55 pm
od Gruja
Pa pogrešno su ti pričali.

5 je ipak limuzina višeg segmenta kojoj "krivine i osećaj" nisu u prvom planu i 3ka je po tome
uvek bila bolja.
156 može da se poredi sa 3kom, sa 5icom nikako. Od nje mora da bude agilnija i zabavnija za vožnju, kao i od 166...
FantomX napisao:156 majka mara

Nije.
75 je majka mara i
.
Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 10:03 pm
od erdeljan
alfanatic napisao:...u skladu sa potrebama tadašnjih limuzina D segmenta...
Hoces da kazes da je 156 limuzina iz D segmenta?

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 10:19 pm
od Coo
Zanimljiv tekst 147 vs. Djulijeta
Prvo što meni upada u oko je da je Đulka dosta viša napred od 147, pričam za haubu.
http://alfa-corse.com/web/2013/08/10/us ... prve-ruke/

Re: Sve o svemu
Poslato: Čet Jan 14, 2016 11:56 pm
od Alfanatic
erdeljan napisao:Hoces da kazes da je 156 limuzina iz D segmenta?

Naravno kolega, limuzina sa 443 cm dužine u vreme kada je proizvedena bila je tipičan primer D segmenta, baš kao i konkurenti poput serije 3, C klase, Audja A4, Passata, Lagune, 406, C5, Mondea i slično. Hatchevi poput 147-ice, Golfa i ostalih su klasičan C segment, a Clio, Corsa, (danas MiTo, Grande Punto) su B segment. A su mirko automobili. Od onih većih naravno imamo E i S kao luksuznije varijante.
Podrazumeva se da se vremenom i rastom automobila pomerala i granica, pa danas C hatch postaje dugačak poput 156-ice, 159-ka je osetno duža od 156-ice, a recimo E klasa je duga gotovo 5 metara. Možda bi se ta nomenklatura mogla i malo redefinisati, ali dok je takva sve je jasno

Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Jan 15, 2016 12:03 am
od erdeljan
Ja sve vreme mislio da je 159 D segment
Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Jan 15, 2016 8:09 am
od Shanirani
A inace 156 je i bila jedna od manjih auta u to doba. Pogotovo pored Pasata koji nit je tamo nit ovamo segment.
Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Jan 15, 2016 8:33 am
od Alfanatic
@ erdeljan
Pa jeste i 159-ka D segment, samo što su se u međuvremenu malo promenile dimenzije automobila po segmentima
Pogledaj samo novu Mečkinu E klasu, ona je svega par cm kraća od 5 metara i danas je klasični pripadnik E segmenta, dok oni najluksuzniji iz S guraju preko 5 metara. Tačno se po tome vidi kako iz godine u godinu automobili postaju sve veći i bogatije opremljeni u sladu sa promenjenim željama i ukusima kupaca.
@ shanirani
Alfa kao Alfa, uvek manje brine o komforu i praktičnosti, a akcenat (na moju sreću) stavlja na druge stvari. Kod 156-ice se posebno oseti manjak unutrašnjeg prostora za jedno vozilo tog segmenta, dok je gepek po pravilu među manjima. Upravo ta niža pozicija sedenja koju je kolega Sauriann spominjao kao prednost za vozača uticala je da je rasoloživi prostor za putnike nazad ispod proseka u poređenju sa konkurentima. Kada bih zauzeo idealnu poziciju sa volanom (sa prilično odmaknutim sedištem) prostor za kolena putnika iza mene bio je zabrinjavajuće mali. Uvek su se ljudi čudili kako je tako tesno nazad za jednu srednje veliku limuzinu, pa je zanimljivo recimo da tek za dlaku manje prostora ostaje iza mene u MiTo, a da nije tog padajućeg krova (manje prostora za glavu!) i neminovno manje raskošne zadnje klupe u poređenju sa 156-icom, moglo bi se reći kako jedan automobil B segmenta nudi uporedivo sličnu prostranost putnicima nazad u poređenju sa nominalno za dva broja većem automobilu iz druge ere.
Otud kod Julke nešto povišenija pozicija za volanom, ali i prilično raskošne unutrašnje dimenzije za vozilo C segmenta (iako i dalje manje u poređenju sa nekim drugim konkurentima), u skladu sa današnjim standardima.
Kao što već rekoh, poređenja te vrste su prilično nezahvalna. Po meni je najzanimljivije staviti na crtu dva automobila od kojih jedan direktno nasleđuje drugi, pa sagledavati koliko je tehnologija napredovala i koliko su se menjali neki stadardi u međuvremenu...
Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Jan 15, 2016 8:59 am
od edin
156 ima prilinco prostora pozadi...
ja sam povisoka osoba, 190 cm, i kad sebi namesti. poziciju za voznju, mogu da sednem iza sebe...
Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Jan 15, 2016 9:41 am
od Shanirani
Da ali nije bas najudobnije na duzim putovanjima. Kad bi seo u nekog konkurenta (opet vw pasat) video bi koliki je to automobil. Zbog toga dosta ljudi porede 156 sa golfom.. Sto nema nikakve veze sa mozgom, al ajde.
Nego jel moze neko da napise imena segmenata? Uvek mesam srednji sa D itd..
Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Jan 15, 2016 9:59 am
od edin
pa za omegom A nijedan auto nije za porediti, po pitanju prostora na zadnjoj klupi...
Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Jan 15, 2016 12:19 pm
od Zex
Shanirani druze,posle passata b5.5 sve ostalo je .i. b6 gepek 990l pozadi za putnike mozes samo da prdnes,ako je neko normalne visine...audi a3,a4,a5. Zlo i napoko,pogotovo a5,koji gepek ima duzinski 1,5 a otvor 60cm sa 60cm,i...tuga i jad od njihovog dizajnera ili konstruktora
Re: Sve o svemu
Poslato: Pet Jan 15, 2016 2:27 pm
od Dika
A skoda Superb ?:-) ubica koliko prostora ima i to svuda, pasat mala beba za nju...
A A5 je pravljen da mami uzdahe a ne za prevoz robe :-)