Stranica 233 od 368

Re: Sve o svemu

Poslato: Pon Dec 07, 2015 6:34 pm
od BojanR
Ne znam gde da pitam ovo pa rekoh - ajd ovde. Našao sam zanimljiv auto u Beču. Jel imate ideju koga bih mogao da kontaktiram da proveri auto, i da ga uveze za mene ako je sve u redu?

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Dec 08, 2015 2:14 am
od Shanirani

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Dec 08, 2015 10:58 pm
od Pepe012

Re: Sve o svemu

Poslato: Uto Dec 08, 2015 11:41 pm
od Shanirani
Taman sam dosao ovde da okacim isti taj link. :D :D

Re: Sve o svemu

Poslato: Sre Dec 09, 2015 2:03 am
od Pepe012
hehe :D prestigao sam te :D

Re: Sve o svemu

Poslato: Čet Dec 10, 2015 10:14 am
od CoyoteKG
Otkad sam zamenio amorte i opruge, nestali su skoro svi zvukovi za koje sam mislio da su trap, i zbog kojih sam izmenjao sve...

Ali i dalje preko pukotina na putu se cuju lupkanja, odnosno ne apsorbuje te pukotine...

Zanimljivo je, da kad pada kisa, nista se ne cuje, i auto je udoban kao da je tek iz salona izasao...

Jedino mi logicno zvuci, da su gume lose?

Re: Sve o svemu

Poslato: Čet Dec 10, 2015 11:21 am
od Veloce
Kada si menjao stabilizatore ?

Re: Sve o svemu

Poslato: Čet Dec 10, 2015 1:49 pm
od derg38
Zna li ko gde ima da se kupi CRC mass airflow sensor cleaner ili neki drugi dobar specijalizovani za maf?
Planiram sledece nedelje ciscenje usisa pa bi mozda moglo i na MAF da se prsne to sredstvo.
Za Egr sam kupio Wynns i za Turbinu wynns sprej.
Za Maf bi bas taj specijalizovani ako ga uopste i dirati.

Re: Sve o svemu

Poslato: Čet Dec 10, 2015 4:17 pm
od Shanirani
Maf mozes onim break cleaner-om. Tj odmascivacem za kocnice. Samo siprskas senzor i produvas ga kompresorom iz daljine i ostavis da se osusi.

Re: Sve o svemu

Poslato: Čet Dec 10, 2015 5:41 pm
od MiloshBg
Kompresor ni u ludilu.

Re: Sve o svemu

Poslato: Čet Dec 10, 2015 9:26 pm
od Shanirani
Moze kompresor samo iz daljine. Ne da ga nabije na senzor.

Re: Sve o svemu

Poslato: Čet Dec 10, 2015 11:26 pm
od derg38
Neka firma Jugoauto u Pancevu ima Liqui molly airflow cistac pa cu ih zvati sutra da vidim ima li na stanju i salju li poizecem pa cu s tim a ako ne nadjem onda alternative.
Ne bih bas kompresorom :))
Nek stoji deset minuta da se osusi :)
Cime Map sensor cistiti? Ima li potrebe uopste a i razmisljam dal i kako interkuler,cime?

Re: Sve o svemu

Poslato: Pet Dec 11, 2015 12:18 am
od CoyoteKG
Ajd da mi pojasnite nesto...

Mucio me trap dugo. Nije bilo nista strasno, ali neko skriputanje i lupkanje nisam mogao da otklonim, izmenjao sam sve moguce na trapu i dalje se culo.
Trapadzije digle ruke od mene...

Eto, nedavno zamenih opruge i amorte, i sad je sve super.
Ali i dalje lose apsorbujem neravnine, odnosno pukotine po putu i slicno.
Auto preko vece rupe bolje apsorbuje nego preko tih sitnih pukotina...

I onda ovako padne kiša, meni sve full. Auto kao iz salona da je izašao.

Jedino što mi logično zvuči, da su mi gume problem? Ili...?

Re: Sve o svemu

Poslato: Pet Dec 11, 2015 12:21 am
od OMP
kod vecine automobila koje sam vozio po kisi je bolje stanje sto se tice neravnina i uopste voznje po losem putu

Re: Sve o svemu

Poslato: Pet Dec 11, 2015 12:24 am
od CoyoteKG
i sta je uzrok tome?
Mekse gume? Meksi asfalt?
voda izmedju guma i asfalta ublazi donekle truckanje?

Re: Sve o svemu

Poslato: Pet Dec 11, 2015 12:48 am
od Ognjen_HN
Posto imam problem s variranjem obrtaja samo na plinu, interesuje me da li na to moze da utice bilo koji senzor/davac? Konkretno sam procitao da moze da utice davac za skalu temperature vode u motoru, koji meni nije ispravan, uvjek pokazuje 10ak stepeni manje.
Kablovi su eliminisani, svjecice takoodje , bobine takoodje, step motor i klapna gasa oprana , protokomjer nije, sva crijeva usisa provjerena i ok su. Stelovana mapa od plina i provjerena..... Plinadzija tvrdi da je problem do struje/senzora nekog, a da je problem toliko mali da se ne osjeti u radu na benzin a na plin osjeti....jedino sto nisam probao svjecice bas za plin....

Re: Sve o svemu

Poslato: Pet Dec 11, 2015 7:03 am
od edin
@Coyote
od kad sam stavio "sprtskije" amorte i opruge, pre koju godinu, i meni se pojavilo, neko grozno lupkanje, preko sitnih neravnina i pukotina, bas kao i tebi, dok preko vecih rupa, kao da citroena vozim, pala redaljka kod svih zivih, i niko ne zna sta je, tako da sam digao ruke od toga i vozim i ne razmisljam puno :wave:

Re: Sve o svemu

Poslato: Pet Dec 11, 2015 8:12 am
od YUgisa
Koje ste amortizere stavljali? Mozda su ventilisani da imaju puno pocetne sile, oni su osetljivi na te male neravnine.

Re: Sve o svemu

Poslato: Pet Dec 11, 2015 10:15 am
od Shanirani
Kod mene izgleda opet gumice balans stangle. Uzeh birth u ricambi-ju. I nije proslo 10 meseci i opet lupa kao i pre zamene. Ako se ispostavi da su one, celu balans stanglu ima da zamenim.

Re: Sve o svemu

Poslato: Pet Dec 11, 2015 10:24 am
od YUgisa
Slika

Napravis ovako nesto i zaboravis na b. stanglu :D

Re: Sve o svemu

Poslato: Pet Dec 11, 2015 10:25 am
od Zvrle
@Ognjen, meni je drugar imao problema sa trzanjem, na benzinu je bilo sve ok, ali na plinu je trzalo stalno, sve zivo je pokusavao i na kraju je zamenom svecica resio problem. Svecice su bile nove ali se ispostavilo da nisu dobre za plin dok za benzin su bile ok.

Re: Sve o svemu

Poslato: Pet Dec 11, 2015 2:46 pm
od edin
@yugisa
b6 + eibach pro kit

Re: Sve o svemu

Poslato: Pet Dec 11, 2015 3:32 pm
od CoyoteKG
weitec + kayaba g excel

Ali mi se isto i culo i sa fabrickim starim oprugama i amortima.
Nije do toga sigurno. I zasto se ne cuje po kisi.

Re: Sve o svemu

Poslato: Pet Dec 11, 2015 3:33 pm
od Veloce
Stabilizatori hoce da se cuju preko malih neravnina,iako nisu propali skroz,dovoljno je da su malo labaviji.. Naravno ako je sve ostalo na trapu ok..

Re: Sve o svemu

Poslato: Pet Dec 11, 2015 3:54 pm
od YUgisa
edin napisao:@yugisa
b6 + eibach pro kit
Pa ne bih rekao da je do amortizera u tom slucaju jer oni bas praktikuju male pocetne sile i velike maksimalne pa onda bude relativno udoban a stabilan samo je komplikovan ventil za izradu. Mada mozda se desava malo zbog tog njihovog progresivnog ventilisanja kod B6, ali ja bih proverio stabilizatore, mozda zbog spustenosti auta su vise optereceni (stoje pod drugacijim uglom).