Sve o svemu
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
I te 97 se radio ozbiljan crash test samo je alfa podbacila sto se bezbednosti tice...
evo jednog iz 92 a astra vazi za mekan auto
[youtube]t1Gq5lTzqoE[/youtube]
evo jednog iz 92 a astra vazi za mekan auto
[youtube]t1Gq5lTzqoE[/youtube]

- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Sve o svemu
@ elas
Rade se odavno ozbiljni crash testovi, ali značaj Euro NCAP testiranja i dobijanja famoznih zvezdica naglo je porastao taman negde u to vreme. Danas se ti rezultati javno navode odmah nakon ulaska u produkciju i imaju udela u izboru kupaca. Dobro je što je tako jer treba proizvođače podsticati na trku i u ovom segmentu.
Inače slažem se u vezi 156-ice i uopšte mi nije prijalo kad sam prvi put video crash test iste.
Rade se odavno ozbiljni crash testovi, ali značaj Euro NCAP testiranja i dobijanja famoznih zvezdica naglo je porastao taman negde u to vreme. Danas se ti rezultati javno navode odmah nakon ulaska u produkciju i imaju udela u izboru kupaca. Dobro je što je tako jer treba proizvođače podsticati na trku i u ovom segmentu.
Inače slažem se u vezi 156-ice i uopšte mi nije prijalo kad sam prvi put video crash test iste.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Sve o svemu
Nije ristajl 156 isti kao pre ristajl.Baš zbog bezbednosti na podu je dodatna greda,sad koliko je to pomoglo...
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Sve o svemu
Toliko se takmice da varaju
Pogledajte aute od pre koju godinu koji su imali 5 zvezdica kako su prosli na novom testu sa malim preklopom, skoro svi popadali jer je dizajn samo da se zadovolji test a ne da se napravi opste bezbedno vozilo.

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Sve o svemu
Kolega, ne bih baš bio toliko oštar po ovom pitanju. Ranije se testovi nisu radili kao danas (sa malim preklopom) i proizvođači su se tome prilagođavali, a tek kada je kroz praksu i istraživanje utvrđeno da se velik broj sudara dešava upravo na taj način, krenulo se sa prilagođavanjem novoj situaciji.
Hoću reći da se rezultati ipak vide i da se bezbednost vozila permanentno povećava, a to dokazuju rezultati testova. Vozila danas su mnogo bezbednija nego ranije, a da li je moguće postavljati još bolje rezultate – naravno da jeste i da treba na tome insistirati.
Hoću reći da se rezultati ipak vide i da se bezbednost vozila permanentno povećava, a to dokazuju rezultati testova. Vozila danas su mnogo bezbednija nego ranije, a da li je moguće postavljati još bolje rezultate – naravno da jeste i da treba na tome insistirati.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Sve o svemu
Stvar je da ako test to ne trazi, skoro niko u to ne ulaze jer proizvodjaci gledaju kako ce da ustede i vise zarade a ne da vam ponude ultimativno vozilo. I to nije stvar bezbednosti, vidi se i po potrosnji, eko normama i slicno gde se polako menjaju pravila merenja jer proizvodjaci prilagodjavaju vozila tim specificnim uslovima radi boljih ocena a u praksi najcesce nije tako.
Realno u bezbednosti vozila se nije puno napredovalo od kraja 90ih godina, jer ako pogledate kabine nisu puno prostranije a vozila su u istoj klasi po 30cm sira i 50-80cm duza, samo imate vecu zonu pre nego sto udarac stigne do vas.
Realno u bezbednosti vozila se nije puno napredovalo od kraja 90ih godina, jer ako pogledate kabine nisu puno prostranije a vozila su u istoj klasi po 30cm sira i 50-80cm duza, samo imate vecu zonu pre nego sto udarac stigne do vas.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Sve o svemu
Pazi, koliko je bezbednost uznapredovala od devedesetih do danas najbolje će pokazati snimci testova (i realni rezultati!) kojih barem danas ima na svakom koraku. Po meni bezbednost jeste značajno uznapredovala.
Obično važi da se niko ne češe tamo gde ga ne svrbi, pa je tako i kod proizvođača. Ulažu onoliko koliko im je potrebno. Mada ima izuzetaka kao što je Volvo na primer i oni su upravo ti koji pomeraju teoriju o češanju
Ultimativno vozilo? Čak i da naprave jedno takvo danas, već sutra dolaze nove tehnologije, novi standardi i nova rešenja, pa smo ponovo u potrazi za ultimativnim...
Obično važi da se niko ne češe tamo gde ga ne svrbi, pa je tako i kod proizvođača. Ulažu onoliko koliko im je potrebno. Mada ima izuzetaka kao što je Volvo na primer i oni su upravo ti koji pomeraju teoriju o češanju

Ultimativno vozilo? Čak i da naprave jedno takvo danas, već sutra dolaze nove tehnologije, novi standardi i nova rešenja, pa smo ponovo u potrazi za ultimativnim...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Sve o svemu
Pa naravno da se sve vrti oko zarade,samo što su došla takva vremena da kupci sve više gledaju testove i ocene i bezbednosti vozila pa su proizvodjači praktično naterani da se više pozabave tom temom. Volvo kao takav važi za pionira u mnogim bezbednosnim sistemima i uvek je neki reper sigurnosti i to naravno i njihove verne mušterije očekuju pa je i Volvo samim tim teran da se mnogo ulaže u bezbednost. Jer da se ne zanosimo velika većina kupaca Volvo automobila se za njih opredeljuje baš iz razloga što oni mnogo ulažu u razvoj bezbednosnih sistema.
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Baksuzna krivina samo se pakuju...
https://www.facebook.com/AutoMoto.it/vi ... 210043226/
https://www.facebook.com/AutoMoto.it/vi ... 210043226/

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
svaka bi bila baksuzna sa ovolikim blatom i peskom a obzirom da se solidnom brzinom dodje izletanja su neminovna
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
pa nije svaka blatnjava
malo je glupo i cudno da publika mirno gleda i snima i niko da upozori vozace a kad neko izleti svi trce da ga vade, pa koji ce im onda q..., nije ovo prava publika, na mnogim relijima, pa i kod nas, gde su pravi reli fanovi, skakali bi 100m pre krivine i upozoravali vozace, prava publika nije zeljna izletanja i slupavanja nego dobrih i brzih prolaza!

malo je glupo i cudno da publika mirno gleda i snima i niko da upozori vozace a kad neko izleti svi trce da ga vade, pa koji ce im onda q..., nije ovo prava publika, na mnogim relijima, pa i kod nas, gde su pravi reli fanovi, skakali bi 100m pre krivine i upozoravali vozace, prava publika nije zeljna izletanja i slupavanja nego dobrih i brzih prolaza!

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Da da samo je tu bilo kise i traktori nanaeli blato iz njive odnosno sume kad su izvlacili drva
ovde treba prekrstiti jednu mladu i lepu devojku da se razbije maler

ovde treba prekrstiti jednu mladu i lepu devojku da se razbije maler

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
uvek postoji neko nezgodno mesto na brzincu gde bude prljavo ili ne stigne lepo da se osusi ili sta god pa iznenadi takmicare, ovo me podseti na neki interspeed ili yu reli ne secam se vise pre xx godina na kosutnjaku, padala neka kisa ujutro pa stala i krenulo da se susi, gledali smo na prilicno nezgodnom mestu i vec u prvom prolazu nekih 100tinak metara nize od nas izleti jugic, skliznuo sa puta nekih 2-3m nize i zaustavi se uz drvo jedno (ne bi mi ni znali nego sa nama gledao brat od tog vozaca pa mu ovaj javio telefonom da sleteli), takodje zbog nekog blata i sljama koji se slio niz stazu i tu ostao (neka debela ladovina bila pa i nije bilo logicno da se prosusi obzirom da sunce nije dopiralo), trcali smo tih 100tinak metara nize a usput mahali onima koji nailaze upozoravajuci ih sta ih ceka a takodje i dok smo pokusavali da izvucemo auto na stazu jednog smo postavili pre kirive da usporava vozace da se jos neko ne bi nasukao kao ovi, da smo ostali da gledamo gde smo prvobitno i bili ko zna ko bi jos sve sleteo na toj krivini, secam se da je i pod nogama bilo klizavo skoro pa ko na snegu, to su bili lepi dani relija i druzenja ali na zalost kod nas je reli totalno zamro 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Sve o svemu
Samo? Ta zona se guzva i upija udarac, tako da se manje prenese na putnike. Inace testovi su godinama postali rigorozniji, auto koji je pre 10ak ili vise godina imao 5 zvezdica, sada bi osvojio mozda 3YUgisa napisao:samo imate vecu zonu pre nego sto udarac stigne do vas.

- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.3EFI Stroker i Yugo 1.3EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Sve o svemu
Poenta tog komentara je bila da nisu puno sta smislili, nego samo povecali zonu guzvanja. Ne bi osvojili jer nisu puno sta rigorozniji nego su uveli penale za one koji nemaju elektronska pomagala... A novija kola su toliko mehanicki losa, da bez elektronike ne mogu da se voze... Narem vecina a opet to je najveca "zasluga" pasivne bezbednosti sto su automobili dobili na dimenzijama i preteranoj masi...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Legenda odlazi u penziju.
B92: Valter de Silva odlazi iz Volkswagena http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... id=1060601
B92: Valter de Silva odlazi iz Volkswagena http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... id=1060601
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace