Koliko ja mogu da primetim kočioni disk se lepo vidi iza tako da nisu ratkapne već felne koje asociraju na neke tipične Alfine ratkapne. Generalno mi je ponuda interesantna i verujem da svako može izabrati makar jedne koje mu odgovaraju...sawa napisao:Jel su ono ratkapne na prvoj slici?
Alfa Romeo Giulia Nuova
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re:
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- alaza
- Garaža: ex AR 166 2.4 jtd 2005.g.,
ex AR 155 2.0 16v Super '98,
ex AR 155 1.7ts '94,
ex AR 164 2.0ts '89,
ex AR 164 2.0ts '91,
ex AR 164 2.5td Super '96,
ex AR 164 2.0tb Super '96,
ex AR 164 2.0ts Super '98. - Lokacija: Pecinci
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Biće Giulia odlična, samo to ide u orbitu za nas sa jeftinijim ulaznicama, čak i kao polovnjak...
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Ovo oko gubitka cene da je tako sada bi Đulijeta bila oko 6k €, a ona stoji na ~10k € i to 6 godina stara. Takođe ni Mito baš nije klocnuo sa cenom. Poredio sam baš ovih dana Deltu i Đulku. Za 10k€ da biraš 1.9 twinturbo Deltu u opremi..., a Đulijetu da valja teško. Kako će polovnjak da se kreće sa cenom zavisi od mnogo faktora.PapaSle napisao:Nisu za potcenjivanje al ovo je realno skupo...
Videcemo, al ako se nesto drasticno nije promenilo bice ovo strasan fijasko alfe... Ogromna cena a vrednost auta ce da pada koliko brzo ide cajger na obrtomeru... I onda ne vidim zasto bi iko bacio recimo 40ak hiljada evra za nesto sto ce za par godina vredeti 10ak hiljada...
Mislim svaki auto kad kupis nov izgubis mnogo para, al je Alfa po tome narocito poznata ..
Biće Giulia odlična, samo to ide u orbitu za nas sa jeftinijim ulaznicama, čak i kao polovnjak...
If it ain't broke, don't fix it.
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Stelvio 2.0 Estrema
Alfa Giulietta 1.4 TCT - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Uporedite cene Astre i Julke sa sličnim motorima, i slično opremljenih. Platforma je ista , Astri pada cena haos a Julka se drži bolje. Astri J sam nalazio za 7500e 2012-2013. godište, Julka za te pare nema ni 2010.
EDIT: Sad gledam, nisu ista platforma. prolupao sam haos

EDIT: Sad gledam, nisu ista platforma. prolupao sam haos


- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Pa cinjenica je da ti Nemci (Audi, Vw, Bmw i Merc) drze cenu bolje od ostalih proizvodjaca. Razlozi su razliciti. Sto se mene tice, neka padaju cene Italijanskih polovnjaka jer cu ja lakse da ih kupim
. Sa druge strane je to lose jer niko nece nove da ih kupi. Jbg to moraju oni da provale i da se uslihtaju potencijalnim kupcima.
A cene novih automobila nece sigurno biti ni manje ni vece od cene pomenutih Nemaca.
Inace poceli prvi testovi!!
[video][/video]
i jedna slika sa uljezom!

. Sa druge strane je to lose jer niko nece nove da ih kupi. Jbg to moraju oni da provale i da se uslihtaju potencijalnim kupcima.
A cene novih automobila nece sigurno biti ni manje ni vece od cene pomenutih Nemaca.
Inace poceli prvi testovi!!
[video][/video]
i jedna slika sa uljezom!

- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Smoriše sa tim QV-om
ko da su je pravili da bude Maser, onda su i trebali da bude samo jedna verzija...

- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Ako mislis na slikama zadnjim nema ovde samo Qv..
Vec i manji benzinac i dizel. I poredjenje sa Merc,Bmw i Audijem.
Vec i manji benzinac i dizel. I poredjenje sa Merc,Bmw i Audijem.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
ma ok tu na slikama, ali po netu 95% stvari koje mogu da se nadju su vezane za QV
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- PapaSle
- Garaža: "Il Biscione" 147 JTDm
- Lokacija: Citta di Belgrado
- Lokacija: Cita di Belgado
Post
Meni se lično Đulijeta mnogo dopada i bila mi je dugo na listi, al me njen krckavi enterijer mnogo odbija....
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Coo napisao:Ovo oko gubitka cene da je tako sada bi Đulijeta bila oko 6k €, a ona stoji na ~10k € i to 6 godina stara. Takođe ni Mito baš nije klocnuo sa cenom. Poredio sam baš ovih dana Deltu i Đulku. Za 10k€ da biraš 1.9 twinturbo Deltu u opremi..., a Đulijetu da valja teško. Kako će polovnjak da se kreće sa cenom zavisi od mnogo faktora.
Biće Giulia odlična, samo to ide u orbitu za nas sa jeftinijim ulaznicama, čak i kao polovnjak...
Mislim da su 147, 156 i 159 sa pouzdanim dizel motorima od Alfe napravile vrlo pouzdano vozilo, pa onda Đulijeta kada se provereni JTDm motori i revolucionarni ( iako neproverni)TBI motori upare sa izgledom i šmekom kojim zrači vrlo dobro drži cenu.TheWickerMan napisao:Uporedite cene Astre i Julke sa sličnim motorima, i slično opremljenih. Platforma je ista , Astri pada cena haos a Julka se drži bolje. Astri J sam nalazio za 7500e 2012-2013. godište, Julka za te pare nema ni 2010.
EDIT: Sad gledam, nisu ista platforma. prolupao sam haos![]()
Meni se lično Đulijeta mnogo dopada i bila mi je dugo na listi, al me njen krckavi enterijer mnogo odbija....
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
znaci u Srbiji top model Mazde jeftiniji preko 6 soma E od Biznis paketa Djulije sa slabijim motorom u Italiji (pretpostavljamo da ce kod nas slicno kostati)...
stvarno bih volio da neko iz Alfe objasni te cene, ok Alfa ima poseban smek i ime, ali realno ni Mazda nije bas tamo neka Lada/Cherry i sl...
Poredim sa Mazdom jer mi se cini da je to nekako glavni konkurent, uz recimo Insigniu, Avensis, Accord kupce koji pripadaju grupi koja bi mogla da se odluci za promenu i kupovinu Alfe, posto onaj ko zeli Audi/Mercedes/BMW toga nista drugo ne interesuje il je bar 9/10 takvih...
Gledam cenu Audija A4 150ks TDI i u evro se skoro gadja sa Djulijom...
Po meni ako se Djulija sa ovim cenama bude prodavala i 10% vise od 159tke bice to uspeh...
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Mazda6 CD175 Revolution TOP (crna koža) 129/175 6 brzina € 31,890
znaci u Srbiji top model Mazde jeftiniji preko 6 soma E od Biznis paketa Djulije sa slabijim motorom u Italiji (pretpostavljamo da ce kod nas slicno kostati)...
stvarno bih volio da neko iz Alfe objasni te cene, ok Alfa ima poseban smek i ime, ali realno ni Mazda nije bas tamo neka Lada/Cherry i sl...
Poredim sa Mazdom jer mi se cini da je to nekako glavni konkurent, uz recimo Insigniu, Avensis, Accord kupce koji pripadaju grupi koja bi mogla da se odluci za promenu i kupovinu Alfe, posto onaj ko zeli Audi/Mercedes/BMW toga nista drugo ne interesuje il je bar 9/10 takvih...
Gledam cenu Audija A4 150ks TDI i u evro se skoro gadja sa Djulijom...
Po meni ako se Djulija sa ovim cenama bude prodavala i 10% vise od 159tke bice to uspeh...
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Sve to stoji, ali meta nisu Mazda, Ford i slični već nemačka trojka. Koliko je to realno ostaje da se vidi, ali tako stoje stvari u svim segmentima. Cena se formira prema onima iz top klase. Iz mog ugla to je opravdano, ali videćemo da li i tržište misli isto...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Evo meni malo bilo dosadno pa sam ispisao cene konkurencije.
Cene su za nase trziste.
I cene su sve za osnovno modele.
Jedino od tih premium proizvodjaca nisam nasao cene za Jaguar XE.
Cene Bmw 3
dizel
318d 1995/150 - 32.490
320d 1995/190 - 34.990
320d ED 1995/163 - 34.990
325d 1995/224 - 37.990
330d 2993/258 - 42.990
benzin
318i 1499/136 - 27.890
320i 1998/184 - 32.490
320i ED 1598/170 - 32.490
330i 1998/252 - 36.990
340i 2998/326 - 42.990
Cene Bmw 4
dizel
418d Coupé 1995/150 - 35.390
420d Coupé 1995/190 - 38.390
425d Coupé 1665/218 - 40.990
430d Coupé 2993/258 - 47.990
benzin
420i Gran Coupé 1997/184 - 36.390
430i Gran Coupé 1998/252 - 41.890
440i Gran Coupé 2998/326 - 50.990
To je bez Xdrive (4x4)
Audi A4
dizel
A4 B9 2.0 TDI 110/150 - 33,123 €
A4 B9 2.0 TDI S-tronic 110/150 - 35,723 €
A4 B9 2.0 TDI 140/190 - 35,323 €
A4 B9 2.0 TDI S-tronic 140/190 - 37,923 €
benzin
A4 B9 1.4 TFSI 110/150 - 29,467 €
A4 B9 1.4 TFSI S-tronic 110/150 - 32,067 €
A4 B9 2.0 TFSI 140/190 - 34,767 €
A4 B9 2.0 TFSI S-tronic 140/190 - 37,367 €
Mercedes C klasa limuzina
dizel
C 180 d 205,036 Limuzina - 31,548.
C 200 d 205,037 Limuzina - 33,600.
C 220 d 205,004 Limuzina - 35,640.
C 220 d 4M 205,005 Limuzina - 39,840.
C 250 d 205,008 Limuzina - 40,236.
C 250 d 4M 205,009 Limuzina - 42,276.
benzin
C 300 h 205,012 Limuzina . - 42,792.
C 160 205,044 Limuzina . - 29,496.
C 180 205,040 Limuzina - 31,212.
C 200 205,042 Limuzina - 33,072.
C 200 4M 205,043 Limuzina - 37,272.
C 250 205,045 Limuzina - 36,960.
C 300 205,048 Limuzina - 39,828.
C 400 4M 205,066 Limuzina - 39,420.
Mazda 6
dizel
Mazda6 CD150 Challenge 110/150 6 brzina - € 26.790
Mazda6 CD150 Attraction 110/150 6 brzina - € 28.490
Mazda6 CD150 AT Attraction 110/150 6 brzina automatik - € 30.490
Mazda6 CD175 Revolution TOP (crna koža) 129/175 6 brzina - € 31.890
Mazda6 CD175 AT Revolution TOP (crna koža) 129/175 6 brzina automatik - € 33.890
benzin
Mazda6 G145 Emotion 107/145 6 brzina - € 21.990
Mazda6 G145 Challenge 107/145 6 brzina - € 24.790
Mazda6 G145 Attraction 107/145 6 brzina - € 26.490
Mazda6 G165 AT Attraction 121/165 6 brzina automatik - € 28.490
Mazda6 G165 Revolution 121/165 6 brzina - € 28.090
Mazda6 G192 AT Revolution TOP (crna koža) 141/192 6 brzina automatik - € 32.390
Cene su za nase trziste.
I cene su sve za osnovno modele.
Jedino od tih premium proizvodjaca nisam nasao cene za Jaguar XE.
Cene Bmw 3
dizel
318d 1995/150 - 32.490
320d 1995/190 - 34.990
320d ED 1995/163 - 34.990
325d 1995/224 - 37.990
330d 2993/258 - 42.990
benzin
318i 1499/136 - 27.890
320i 1998/184 - 32.490
320i ED 1598/170 - 32.490
330i 1998/252 - 36.990
340i 2998/326 - 42.990
Cene Bmw 4
dizel
418d Coupé 1995/150 - 35.390
420d Coupé 1995/190 - 38.390
425d Coupé 1665/218 - 40.990
430d Coupé 2993/258 - 47.990
benzin
420i Gran Coupé 1997/184 - 36.390
430i Gran Coupé 1998/252 - 41.890
440i Gran Coupé 2998/326 - 50.990
To je bez Xdrive (4x4)
Audi A4
dizel
A4 B9 2.0 TDI 110/150 - 33,123 €
A4 B9 2.0 TDI S-tronic 110/150 - 35,723 €
A4 B9 2.0 TDI 140/190 - 35,323 €
A4 B9 2.0 TDI S-tronic 140/190 - 37,923 €
benzin
A4 B9 1.4 TFSI 110/150 - 29,467 €
A4 B9 1.4 TFSI S-tronic 110/150 - 32,067 €
A4 B9 2.0 TFSI 140/190 - 34,767 €
A4 B9 2.0 TFSI S-tronic 140/190 - 37,367 €
Mercedes C klasa limuzina
dizel
C 180 d 205,036 Limuzina - 31,548.
C 200 d 205,037 Limuzina - 33,600.
C 220 d 205,004 Limuzina - 35,640.
C 220 d 4M 205,005 Limuzina - 39,840.
C 250 d 205,008 Limuzina - 40,236.
C 250 d 4M 205,009 Limuzina - 42,276.
benzin
C 300 h 205,012 Limuzina . - 42,792.
C 160 205,044 Limuzina . - 29,496.
C 180 205,040 Limuzina - 31,212.
C 200 205,042 Limuzina - 33,072.
C 200 4M 205,043 Limuzina - 37,272.
C 250 205,045 Limuzina - 36,960.
C 300 205,048 Limuzina - 39,828.
C 400 4M 205,066 Limuzina - 39,420.
Mazda 6
dizel
Mazda6 CD150 Challenge 110/150 6 brzina - € 26.790
Mazda6 CD150 Attraction 110/150 6 brzina - € 28.490
Mazda6 CD150 AT Attraction 110/150 6 brzina automatik - € 30.490
Mazda6 CD175 Revolution TOP (crna koža) 129/175 6 brzina - € 31.890
Mazda6 CD175 AT Revolution TOP (crna koža) 129/175 6 brzina automatik - € 33.890
benzin
Mazda6 G145 Emotion 107/145 6 brzina - € 21.990
Mazda6 G145 Challenge 107/145 6 brzina - € 24.790
Mazda6 G145 Attraction 107/145 6 brzina - € 26.490
Mazda6 G165 AT Attraction 121/165 6 brzina automatik - € 28.490
Mazda6 G165 Revolution 121/165 6 brzina - € 28.090
Mazda6 G192 AT Revolution TOP (crna koža) 141/192 6 brzina automatik - € 32.390
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Iz tih detaljnih cena se lepo vidi uspesna taktika Mazde, sjajan dizajn, motori na nivou i manje cene od nemaca sto automatski dovodi do solidne prodaje.
Stvarno ne vidim kako Alfa misli sa onim cenema da postigne kvantitet prodaje, mozda im to i nije cilj? Bilo bi lepo znati projektovani broj proizvodenih Djulija u narednih recimo 5god, na osnovu toga bismo mogli zakljuciti da li oni zele neku masovniju proizvodnju i prodaju ili da budu na neki nacin premium u svoj toj prici - slicno kao Jaguar/Lexus a klasu ispod Masera.
Stvarno ne vidim kako Alfa misli sa onim cenema da postigne kvantitet prodaje, mozda im to i nije cilj? Bilo bi lepo znati projektovani broj proizvodenih Djulija u narednih recimo 5god, na osnovu toga bismo mogli zakljuciti da li oni zele neku masovniju proizvodnju i prodaju ili da budu na neki nacin premium u svoj toj prici - slicno kao Jaguar/Lexus a klasu ispod Masera.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Projektovani, odnosno željeni obim prodaje koji bi Alfu ostavio u zoni zarade jeste 400.000 primeraka na godišnjem nivou nakon što se u prodaji pojave svi predviđeni modeli. Ne znam kakve su cifre samo za Giuliu, ali znam ko je konkurencija i to svakako nije Mazda niti neki drugi proizvođač koji prodaju bazira na masovnosti. Alfa definitivno cilja premium segment od starta. Inače Mazdi svaka čast na svemu što radi u poslednje vreme...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
400,000 je iluzija... kada su izbacili 147, a 156 se lepo zaletela pa je bilo 200 hiljada.
http://left-lane.com/european-car-sales ... lfa-romeo/
FIAT prodaje 600 hiljada u Evropi, sa sve Pandama i 500...
http://left-lane.com/european-car-sales-data/fiat/
Biće to obim prodaje kao i do sada. Neće da propadnu (kad nisu do sada), ali neće ni da poremete konkurenciju. 50-70 hiljada Giulia godišnje cenim da je plafon, 100 hiljada u najboljem slučaju.
http://left-lane.com/european-car-sales ... lfa-romeo/
FIAT prodaje 600 hiljada u Evropi, sa sve Pandama i 500...
http://left-lane.com/european-car-sales-data/fiat/
Biće to obim prodaje kao i do sada. Neće da propadnu (kad nisu do sada), ali neće ni da poremete konkurenciju. 50-70 hiljada Giulia godišnje cenim da je plafon, 100 hiljada u najboljem slučaju.
If it ain't broke, don't fix it.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Da ali 156 realno nije obarala nikakve rekorde u dinamicnosti niti je bila pionir novih tehnologija. Pogotovu sto je imala prednju vucu pa nije ni bila neki konkurent bmw-u, a ni na strani udobnosti audiju sa quatro pogonom.
Sa 159 su us**li motku jer je bila teza od 156 a ništa novo nije ponudila osim lepote i jos gore GM motora.
Kod Giulije je sve to ispravljeno. Baza je zadnja vuca sa mogucnoscu q4 (odmah u startu prodaje). Tehnološki i dinamicki je naprednija od konkurencije. Tako da je moje misljenje da ce da se prodaje super.
Sa 159 su us**li motku jer je bila teza od 156 a ništa novo nije ponudila osim lepote i jos gore GM motora.
Kod Giulije je sve to ispravljeno. Baza je zadnja vuca sa mogucnoscu q4 (odmah u startu prodaje). Tehnološki i dinamicki je naprednija od konkurencije. Tako da je moje misljenje da ce da se prodaje super.
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Pa ono 156 nije bila pionir novih tehnologija osim sto je prvi common rail u serijski auto ugrađen u nju.
Super će da se prodaje Giulia u Italiji-nesporno. Samo što sa ovakvom logikom gde imaš 164 pa ništa, pa 166 (jedno vreme paralelno sa 159) pa ništa, pa Giulia i da pogađam-5 godina ništa. Za to vreme Germani doterali Pasat do B8 i funfera do F10 ili dokle već. Kupiš novu Giuliu sada, voziš 5 godina i kupiš šta posle nje?
Super će da se prodaje Giulia u Italiji-nesporno. Samo što sa ovakvom logikom gde imaš 164 pa ništa, pa 166 (jedno vreme paralelno sa 159) pa ništa, pa Giulia i da pogađam-5 godina ništa. Za to vreme Germani doterali Pasat do B8 i funfera do F10 ili dokle već. Kupiš novu Giuliu sada, voziš 5 godina i kupiš šta posle nje?
If it ain't broke, don't fix it.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Bice krajem gidine Suv konkurent bmw x3. A u naredne dve limuzina visljeg segmenta, konkurent bmw 5 i E klasi. Kao i sasvim nova Djulieta. Ulozili su mnogo para u Alfu zadnjih godina.
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Ja bi volio samo da vidim Alfu u klasi BMW 7, Audia A8 i VW Pheaton(ili kako se vec pise
) .....

NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! 

- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
@ Coo
Ponavljam, 400k SVIH modela ukupno gde ćemo imati Giuliu, dva SUV-a, veliku limuzinu, naslednicu Giuliette, coupe,... uz širenje u USA. Nije nerealno ako se sve odradi po planu i kvalitetno, ali za Alfu prodaja nikada nije med i mleko naravno. Giulia je tu prva da povuče prodaju i mislim da je jako važno na koji način će ona biti prihvaćena. U svakom slučaju lova je uložena, krenulo se od nule, nove platforme, motori, tehnologija, tržišta... Samo da i marketing odrade kako valja pa da se nadamo nečemu jer u suprotnom je verovatno zbogom Alfa!
Ponavljam, 400k SVIH modela ukupno gde ćemo imati Giuliu, dva SUV-a, veliku limuzinu, naslednicu Giuliette, coupe,... uz širenje u USA. Nije nerealno ako se sve odradi po planu i kvalitetno, ali za Alfu prodaja nikada nije med i mleko naravno. Giulia je tu prva da povuče prodaju i mislim da je jako važno na koji način će ona biti prihvaćena. U svakom slučaju lova je uložena, krenulo se od nule, nove platforme, motori, tehnologija, tržišta... Samo da i marketing odrade kako valja pa da se nadamo nečemu jer u suprotnom je verovatno zbogom Alfa!
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 1.9 jtd
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
Po meni - samo da auto odrade kako valja
dzabe marketing i sve ostalo ako opet omanu na glupostima tipa plastika enterijera i sl...

- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace