Stranica 23 od 75
Poslato: Čet Feb 07, 2008 11:45 am
od kilson
Ja podrzhavam ovu transplantaciju i chak shta vishe, siguran sam da mozhe gurati dosta snage. Nadam se da cesh ceo motor osvezhiti i dooobro pregledati / pripremiti za ono shto ga cheka.
Nachuo sam da su uljne pumpe slaba tachka - pogotovo kod Lancie 8vT, obrati pazhnju na to...
Poslato: Čet Feb 07, 2008 11:54 am
od Nigy
Da, motor ce prvo biti otvoren i na njemu odradjeno sve sto treba. Karter mora drugi a sigurno i uljna pumpa, tako da laganica.
Motor kad se sastavi, prvo ce da radi bez turbine, pa onda u standardu, gde ce se voziti dok ne legne sve na mesto.
Tek onda ide 'budzenje'.

Poslato: Čet Feb 07, 2008 12:01 pm
od superfly tnt
o kojim konjima pricas. na radilici? evo za dedru Max. output: 182.4 PS (180 bph) (134.2 kW) @ 5500 rpm. a 155 je bio jos jaci koliko znam.
ovo ti mozda pomogne
http://www.guy-croft.com/phpBB3/index.php
ne zaboravi zaplombirat one debilne balansne osovine u bloku. to su besplatni konji.
Poslato: Čet Feb 07, 2008 12:09 pm
od Nigy
To su podaci za motore sa 16V.

Cini mi se da su sa ovog motora skinuti balanseri.
Hvala, svaka pomoc je dobro dosla.

Poslato: Čet Feb 07, 2008 12:11 pm
od superfly tnt
Type: 4-S
Wet sumped
DOHC
2 valves per cylinder
Bore x stroke: 84.00 mm. × 90.00 mm.
Bore / stroke ratio: 0.93
Displacement: 1995 cc 121.74 cu in
Compression: 8
Aspiration: Turbo
Max. output: 182.4 PS (180 bph) (134.2 kW) @ 5500 rpm
Max. torque: 279 Nm (205.7 lbft) (28.4 kgm) @ rpm
ko tu koga...
stim da jeto podatak pri 0.8 bara. u overboostu sto je 1 bar ima i vise. ovo je integrale i motor e identican onom iz delte. 16v su davali 220ks. nije to slab motor da se razumijemo.
ipak puno je to posla i nebi se upustao. radije bi to gurnuo u fiat tipo i da vidis pjesme. zasto ne pretvors ts8v u turbo? ceka te isti posao a sjeda u 75 tvornicki.
Poslato: Čet Feb 07, 2008 12:18 pm
od Nigy
Da gi bem.
Evo sta ja iskopah
link1 link2 a kod kuce sam nasao jos neke sajtove za cipovanje tih motora, gde se snaga slaze sa ovom...
Evo i za Themu
link1 link2...
A u 155 mislim da nije isao 8V motor...
Poslato: Čet Feb 07, 2008 12:25 pm
od superfly tnt
isao je u 164 . u ono vrijeme je bilo opasno imat previse konja na fwd , otud mana snaga. integrale je bio jaci. u sustini su to isti motori
Poslato: Čet Feb 07, 2008 12:33 pm
od kilson
U 155 nikad nije ishao 8v TB, samo u 164-ku.
164-kin redni 4 TB nema balansere (90% siguran), dok Fiat ima... Njen menadzment za paljenje i ubrizgavanje je katastrofa (kao i u 75T). Odmah trazhi Marelli od Dedre za varijantu bez zlotokomera. Dora zna shifru kompa, a cena je oko 100 eur.
Predpostavljam da ce ti neko predlozhiti da ostavish skrnavi Bosch jer, Boze moj, Marelli je pakovan u Fiat.

Poslato: Čet Feb 07, 2008 12:39 pm
od Nigy
Kako god, 2.0T 8V nije nesto zaostajao za 2.0T V6 po performansama, a trebalo bi da moze vise da mu se dize snaga.
Sto se tice Turba na TS, to nije, niti ce doci u obzir. Vec imam jednu turbinu na bloku sa hilznama, i od mene dosta.
Prvobitna ideja je bila da se ubaci V6 TB u sektasicu, cak je i bocnut viljuskom jedna motor, ali se nije otvorila kombinacija, taj motor je prakticno unisten, a ovaj je dosao kao porucen. A posle ikustva sa hilznama na 1.8, ne bih danas ni odabrao V6...
Sto se ECU-a tice, u zavisnosti od finansija, mozda tu upadne i nesto mnogo savremenije. :cool
A predrasuda o italijanskoj elektronici i nemam preterano.

Poslato: Čet Feb 07, 2008 1:30 pm
od Sasha
Nije losa ideja, samo bez 1.6 menjaca, suvise je kratak. Menjac iz ts, ako budes imao kesa vems, druga turbina i to bi bilo to

Poslato: Čet Feb 07, 2008 2:27 pm
od Nigy
I pored matematike da bi na taj motor bilo besmisleno staviti menjac iz 1.6, nije iskljuceno da cu provo njega isprobati, posto je isti vec na makini.
A vems je zelja br. 1.

Poslato: Čet Feb 07, 2008 7:30 pm
od Gost
A kako planira
Poslato: Čet Feb 07, 2008 8:56 pm
od Nigy
Presidente je vec prepravljao kardan (
link) za FWD motor koji je postavljen da pogoni RWD, tako da to ne bi trebalo da predstavlja problem.
Poslato: Pet Feb 08, 2008 1:39 am
od Gost
Sorry, potpuno sam zaboravio na to...

Poslato: Pet Feb 08, 2008 3:52 am
od Gost
TOKYO napisao:Ako se secas NS skupa??,do sto sam te uzeo sa kankunenovim autom koji je isao kao traktor u poredjenju sa ispravnim v6 agregatom!

Pro
Poslato: Pet Feb 08, 2008 10:24 am
od Nigy
Kad vec pominjete NS...
Dobio me je za onoliko koliko sam ja dobio prethodna dva puta, i to posto je Aleksin bata seo kod mene.
A i svi moji startovi taj dan (a nisam ni hteo da izadjem na crtu) su bili smesni - 5000rpm i otpustanje kvacila sa ogromnim spinom. Razlog za to je bio potencijalna prodaja makine, pa nisam hteo da rizikujem i spalim lamelu.
[size=]A na prozivke da nije mogla da postigne 7.6 do 100 cu odgovoriti kada sredim TS.

[/size]
Poslato: Pet Feb 08, 2008 2:19 pm
od Gost
Drugari, poenta je da svako bude zadovoljan sopstvenim vozilom, pa kakve god da su mu performanse...
Ako se ikada organizuje negde neki Alfa 75 Cup, pa svi sednu u identi
Poslato: Pet Feb 08, 2008 3:29 pm
od Gruja
Jes' pa da shvatimo da i pored svilenog odela, kajle i braon kravate zavoleti me nece, s moje crne sektasice ona svoj pogled skrece...
Nego, kocnice....
Nesto se razmisljam o poboljsanjima, za pocetak o diskovima...
Gledam katalog Bremba sto je dekideki ostavio o smorio sam se kao bubica... BremboMax nema za sektomobil....
Sta je drugo na njihovom nivou a da ima za nas???
Koliko se secam i M-power je gledao u katalogu kod njega za Ate, i oni imaju obicne diskove, bez 'rezbarija', ali ja bi nesto jace....
Poslato: Pet Feb 08, 2008 3:31 pm
od kilson
Dve identichne 75-ice... To postoji u paralelnom univerzumu (od prilike).

Poslato: Pet Feb 08, 2008 3:33 pm
od TOXON
kankkunen napisao:TOKYO napisao:Ako se secas NS skupa??,do sto sam te uzeo sa kankunenovim autom koji je isao kao traktor u poredjenju sa ispravnim v6 agregatom!

Pro
Poslato: Pet Feb 08, 2008 5:44 pm
od ljube-kugla
znaci ubacujemo gsi motor u alfu ili onaj iz calibre 2.0 turbo
nego Grujo,zaboravi skupe diskove sa imenom i lepo resi jeftijie a mnogo dobro i jednostavno,od omege 2.5-3.0mv6,diskove 284mm,sa malom prepravkom,unutrasnje rupe i rupa za brezone,klesta od omege,plocice kao saka a kostaju malo skuplje od hvalitetnijih zastavinih,jedino sto mora bar 16'' felna
levo su omegina a desno od 75-ice 1.6

pripremljen disk

spakovan disk i izbusene nove rupe,tri se buse nove a jedna se slicuje

ja koristim levu plocicu jer su vectrina klesta i 272mm disk a desno je omegina

Poslato: Pet Feb 08, 2008 9:52 pm
od Gost
Gde bih mogao da nadjem ePER za sektomobil ,a da ga ne platim?
Poslato: Sub Feb 09, 2008 12:56 am
od Nigy
@ TOKYO
Spakovace se TS, uzecemo stopericu u ruke pa ce sve biti jasno. =]
Poslato: Sub Feb 09, 2008 4:54 pm
od TOXON
To si mogao i sinoc da mi kazes
Ma opusteno......
Poslato: Sub Feb 09, 2008 5:46 pm
od JaMaL
EPER Klik
Gledaj iz explorera... firefox oce da zeza...
eper...