ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!

Alfa Romeo 75 | Alfa Romeo Alfetta | Alfa Romeo GTV | Giulietta | Alfa 90 | SZ/RZ
Legende koje jure.
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 07, 2008 11:45 am

Ja podrzhavam ovu transplantaciju i chak shta vishe, siguran sam da mozhe gurati dosta snage. Nadam se da cesh ceo motor osvezhiti i dooobro pregledati / pripremiti za ono shto ga cheka.


Nachuo sam da su uljne pumpe slaba tachka - pogotovo kod Lancie 8vT, obrati pazhnju na to...
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Čet Feb 07, 2008 11:54 am

Da, motor ce prvo biti otvoren i na njemu odradjeno sve sto treba. Karter mora drugi a sigurno i uljna pumpa, tako da laganica.
Motor kad se sastavi, prvo ce da radi bez turbine, pa onda u standardu, gde ce se voziti dok ne legne sve na mesto.
Tek onda ide 'budzenje'. ;)
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Čet Feb 07, 2008 12:01 pm

o kojim konjima pricas. na radilici? evo za dedru Max. output: 182.4 PS (180 bph) (134.2 kW) @ 5500 rpm. a 155 je bio jos jaci koliko znam.

ovo ti mozda pomogne http://www.guy-croft.com/phpBB3/index.php

ne zaboravi zaplombirat one debilne balansne osovine u bloku. to su besplatni konji.
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Čet Feb 07, 2008 12:09 pm

To su podaci za motore sa 16V. ;)
Cini mi se da su sa ovog motora skinuti balanseri.
Hvala, svaka pomoc je dobro dosla. :dugokosi:
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Čet Feb 07, 2008 12:11 pm

Type: 4-S
Wet sumped
DOHC
2 valves per cylinder
Bore x stroke: 84.00 mm. × 90.00 mm.
Bore / stroke ratio: 0.93
Displacement: 1995 cc 121.74 cu in
Compression: 8
Aspiration: Turbo
Max. output: 182.4 PS (180 bph) (134.2 kW) @ 5500 rpm
Max. torque: 279 Nm (205.7 lbft) (28.4 kgm) @ rpm

ko tu koga...

stim da jeto podatak pri 0.8 bara. u overboostu sto je 1 bar ima i vise. ovo je integrale i motor e identican onom iz delte. 16v su davali 220ks. nije to slab motor da se razumijemo.

ipak puno je to posla i nebi se upustao. radije bi to gurnuo u fiat tipo i da vidis pjesme. zasto ne pretvors ts8v u turbo? ceka te isti posao a sjeda u 75 tvornicki.
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Čet Feb 07, 2008 12:18 pm

Da gi bem. :?
Evo sta ja iskopah link1 link2 a kod kuce sam nasao jos neke sajtove za cipovanje tih motora, gde se snaga slaze sa ovom... :roll:
Evo i za Themu link1 link2...
A u 155 mislim da nije isao 8V motor...
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Čet Feb 07, 2008 12:25 pm

isao je u 164 . u ono vrijeme je bilo opasno imat previse konja na fwd , otud mana snaga. integrale je bio jaci. u sustini su to isti motori
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 07, 2008 12:33 pm

U 155 nikad nije ishao 8v TB, samo u 164-ku.
164-kin redni 4 TB nema balansere (90% siguran), dok Fiat ima... Njen menadzment za paljenje i ubrizgavanje je katastrofa (kao i u 75T). Odmah trazhi Marelli od Dedre za varijantu bez zlotokomera. Dora zna shifru kompa, a cena je oko 100 eur.

Predpostavljam da ce ti neko predlozhiti da ostavish skrnavi Bosch jer, Boze moj, Marelli je pakovan u Fiat. :roll: hahaha
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Čet Feb 07, 2008 12:39 pm

Kako god, 2.0T 8V nije nesto zaostajao za 2.0T V6 po performansama, a trebalo bi da moze vise da mu se dize snaga.

Sto se tice Turba na TS, to nije, niti ce doci u obzir. Vec imam jednu turbinu na bloku sa hilznama, i od mene dosta. ;)

Prvobitna ideja je bila da se ubaci V6 TB u sektasicu, cak je i bocnut viljuskom jedna motor, ali se nije otvorila kombinacija, taj motor je prakticno unisten, a ovaj je dosao kao porucen. A posle ikustva sa hilznama na 1.8, ne bih danas ni odabrao V6... :roll:

Sto se ECU-a tice, u zavisnosti od finansija, mozda tu upadne i nesto mnogo savremenije. :cool
A predrasuda o italijanskoj elektronici i nemam preterano. :mrgreen:
Sa
Sasha
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 07, 2008 1:30 pm

Nije losa ideja, samo bez 1.6 menjaca, suvise je kratak. Menjac iz ts, ako budes imao kesa vems, druga turbina i to bi bilo to ;)
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Čet Feb 07, 2008 2:27 pm

I pored matematike da bi na taj motor bilo besmisleno staviti menjac iz 1.6, nije iskljuceno da cu provo njega isprobati, posto je isti vec na makini. :mrgreen:
A vems je zelja br. 1. ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 07, 2008 7:30 pm

A kako planira
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Čet Feb 07, 2008 8:56 pm

Presidente je vec prepravljao kardan (link) za FWD motor koji je postavljen da pogoni RWD, tako da to ne bi trebalo da predstavlja problem.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Feb 08, 2008 1:39 am

Sorry, potpuno sam zaboravio na to... :oops:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Feb 08, 2008 3:52 am

TOKYO napisao:Ako se secas NS skupa??,do sto sam te uzeo sa kankunenovim autom koji je isao kao traktor u poredjenju sa ispravnim v6 agregatom! ;)
Pro
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Pet Feb 08, 2008 10:24 am

Kad vec pominjete NS...
Dobio me je za onoliko koliko sam ja dobio prethodna dva puta, i to posto je Aleksin bata seo kod mene.
A i svi moji startovi taj dan (a nisam ni hteo da izadjem na crtu) su bili smesni - 5000rpm i otpustanje kvacila sa ogromnim spinom. Razlog za to je bio potencijalna prodaja makine, pa nisam hteo da rizikujem i spalim lamelu. ;)

[size=]A na prozivke da nije mogla da postigne 7.6 do 100 cu odgovoriti kada sredim TS. ;)[/size]
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Feb 08, 2008 2:19 pm

Drugari, poenta je da svako bude zadovoljan sopstvenim vozilom, pa kakve god da su mu performanse... ;)
Ako se ikada organizuje negde neki Alfa 75 Cup, pa svi sednu u identi
Korisnikov avatar
Gruja
Garaža: Alfa Romeo 75 TS
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 673
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:40 pm

Pet Feb 08, 2008 3:29 pm

Jes' pa da shvatimo da i pored svilenog odela, kajle i braon kravate zavoleti me nece, s moje crne sektasice ona svoj pogled skrece... :lool: :lool: :lool:

Nego, kocnice....
Nesto se razmisljam o poboljsanjima, za pocetak o diskovima...

Gledam katalog Bremba sto je dekideki ostavio o smorio sam se kao bubica... BremboMax nema za sektomobil.... :( :evil: :mad:

Sta je drugo na njihovom nivou a da ima za nas???

Koliko se secam i M-power je gledao u katalogu kod njega za Ate, i oni imaju obicne diskove, bez 'rezbarija', ali ja bi nesto jace....
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Pet Feb 08, 2008 3:31 pm

Dve identichne 75-ice... To postoji u paralelnom univerzumu (od prilike). hahaha
Korisnikov avatar
TOXON
Garaža: Bmw E30 318is
Lokacija: Beograd
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:06 pm

Pet Feb 08, 2008 3:33 pm

kankkunen napisao:
TOKYO napisao:Ako se secas NS skupa??,do sto sam te uzeo sa kankunenovim autom koji je isao kao traktor u poredjenju sa ispravnim v6 agregatom! ;)
Pro
Korisnikov avatar
ljube-kugla
Contact:
Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v
Lokacija: Batajnica
Lokacija: batajnica
Postovi: 3401
Pridružio se: Uto Nov 18, 2008 8:10 pm

Pet Feb 08, 2008 5:44 pm

znaci ubacujemo gsi motor u alfu ili onaj iz calibre 2.0 turbo

nego Grujo,zaboravi skupe diskove sa imenom i lepo resi jeftijie a mnogo dobro i jednostavno,od omege 2.5-3.0mv6,diskove 284mm,sa malom prepravkom,unutrasnje rupe i rupa za brezone,klesta od omege,plocice kao saka a kostaju malo skuplje od hvalitetnijih zastavinih,jedino sto mora bar 16'' felna
levo su omegina a desno od 75-ice 1.6
Slika
Slika
pripremljen disk
Slika
spakovan disk i izbusene nove rupe,tri se buse nove a jedna se slicuje
Slika
ja koristim levu plocicu jer su vectrina klesta i 272mm disk a desno je omegina
Slika
ko na nas krene iz mesta je naje&o
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Feb 08, 2008 9:52 pm

Gde bih mogao da nadjem ePER za sektomobil ,a da ga ne platim?
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Sub Feb 09, 2008 12:56 am

@ TOKYO
Spakovace se TS, uzecemo stopericu u ruke pa ce sve biti jasno. =]
Korisnikov avatar
TOXON
Garaža: Bmw E30 318is
Lokacija: Beograd
Postovi: 63
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 3:06 pm

Sub Feb 09, 2008 4:54 pm

To si mogao i sinoc da mi kazes ;)

Ma opusteno......
JaMaL
Garaža: 75 TS
75 TB
Lokacija: Severno od Albukerkija
Lokacija: Bgd
Postovi: 1369
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 9:04 pm

Sub Feb 09, 2008 5:46 pm

EPER Klik

Gledaj iz explorera... firefox oce da zeza...

eper...

Povratak na “Alfa Romeo Transaxle”