ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!
-
ki
- Drug Član
Post
Ja podrzhavam ovu transplantaciju i chak shta vishe, siguran sam da mozhe gurati dosta snage. Nadam se da cesh ceo motor osvezhiti i dooobro pregledati / pripremiti za ono shto ga cheka.
Nachuo sam da su uljne pumpe slaba tachka - pogotovo kod Lancie 8vT, obrati pazhnju na to...
Nachuo sam da su uljne pumpe slaba tachka - pogotovo kod Lancie 8vT, obrati pazhnju na to...
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Da, motor ce prvo biti otvoren i na njemu odradjeno sve sto treba. Karter mora drugi a sigurno i uljna pumpa, tako da laganica.
Motor kad se sastavi, prvo ce da radi bez turbine, pa onda u standardu, gde ce se voziti dok ne legne sve na mesto.
Tek onda ide 'budzenje'.
Motor kad se sastavi, prvo ce da radi bez turbine, pa onda u standardu, gde ce se voziti dok ne legne sve na mesto.
Tek onda ide 'budzenje'.

- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
o kojim konjima pricas. na radilici? evo za dedru Max. output: 182.4 PS (180 bph) (134.2 kW) @ 5500 rpm. a 155 je bio jos jaci koliko znam.
ovo ti mozda pomogne http://www.guy-croft.com/phpBB3/index.php
ne zaboravi zaplombirat one debilne balansne osovine u bloku. to su besplatni konji.
ovo ti mozda pomogne http://www.guy-croft.com/phpBB3/index.php
ne zaboravi zaplombirat one debilne balansne osovine u bloku. to su besplatni konji.
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
Type: 4-S
Wet sumped
DOHC
2 valves per cylinder
Bore x stroke: 84.00 mm. × 90.00 mm.
Bore / stroke ratio: 0.93
Displacement: 1995 cc 121.74 cu in
Compression: 8
Aspiration: Turbo
Max. output: 182.4 PS (180 bph) (134.2 kW) @ 5500 rpm
Max. torque: 279 Nm (205.7 lbft) (28.4 kgm) @ rpm
ko tu koga...
stim da jeto podatak pri 0.8 bara. u overboostu sto je 1 bar ima i vise. ovo je integrale i motor e identican onom iz delte. 16v su davali 220ks. nije to slab motor da se razumijemo.
ipak puno je to posla i nebi se upustao. radije bi to gurnuo u fiat tipo i da vidis pjesme. zasto ne pretvors ts8v u turbo? ceka te isti posao a sjeda u 75 tvornicki.
Wet sumped
DOHC
2 valves per cylinder
Bore x stroke: 84.00 mm. × 90.00 mm.
Bore / stroke ratio: 0.93
Displacement: 1995 cc 121.74 cu in
Compression: 8
Aspiration: Turbo
Max. output: 182.4 PS (180 bph) (134.2 kW) @ 5500 rpm
Max. torque: 279 Nm (205.7 lbft) (28.4 kgm) @ rpm
ko tu koga...
stim da jeto podatak pri 0.8 bara. u overboostu sto je 1 bar ima i vise. ovo je integrale i motor e identican onom iz delte. 16v su davali 220ks. nije to slab motor da se razumijemo.
ipak puno je to posla i nebi se upustao. radije bi to gurnuo u fiat tipo i da vidis pjesme. zasto ne pretvors ts8v u turbo? ceka te isti posao a sjeda u 75 tvornicki.
- superfly tnt
- Contact:
- Garaža: Ford Tabanus
- Lokacija: Zagreb
Post
isao je u 164 . u ono vrijeme je bilo opasno imat previse konja na fwd , otud mana snaga. integrale je bio jaci. u sustini su to isti motori
-
ki
- Drug Član
Post
U 155 nikad nije ishao 8v TB, samo u 164-ku.
164-kin redni 4 TB nema balansere (90% siguran), dok Fiat ima... Njen menadzment za paljenje i ubrizgavanje je katastrofa (kao i u 75T). Odmah trazhi Marelli od Dedre za varijantu bez zlotokomera. Dora zna shifru kompa, a cena je oko 100 eur.
Predpostavljam da ce ti neko predlozhiti da ostavish skrnavi Bosch jer, Boze moj, Marelli je pakovan u Fiat.

164-kin redni 4 TB nema balansere (90% siguran), dok Fiat ima... Njen menadzment za paljenje i ubrizgavanje je katastrofa (kao i u 75T). Odmah trazhi Marelli od Dedre za varijantu bez zlotokomera. Dora zna shifru kompa, a cena je oko 100 eur.
Predpostavljam da ce ti neko predlozhiti da ostavish skrnavi Bosch jer, Boze moj, Marelli je pakovan u Fiat.


- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Kako god, 2.0T 8V nije nesto zaostajao za 2.0T V6 po performansama, a trebalo bi da moze vise da mu se dize snaga.
Sto se tice Turba na TS, to nije, niti ce doci u obzir. Vec imam jednu turbinu na bloku sa hilznama, i od mene dosta.
Prvobitna ideja je bila da se ubaci V6 TB u sektasicu, cak je i bocnut viljuskom jedna motor, ali se nije otvorila kombinacija, taj motor je prakticno unisten, a ovaj je dosao kao porucen. A posle ikustva sa hilznama na 1.8, ne bih danas ni odabrao V6...
Sto se ECU-a tice, u zavisnosti od finansija, mozda tu upadne i nesto mnogo savremenije. :cool
A predrasuda o italijanskoj elektronici i nemam preterano.
Sto se tice Turba na TS, to nije, niti ce doci u obzir. Vec imam jednu turbinu na bloku sa hilznama, i od mene dosta.

Prvobitna ideja je bila da se ubaci V6 TB u sektasicu, cak je i bocnut viljuskom jedna motor, ali se nije otvorila kombinacija, taj motor je prakticno unisten, a ovaj je dosao kao porucen. A posle ikustva sa hilznama na 1.8, ne bih danas ni odabrao V6...

Sto se ECU-a tice, u zavisnosti od finansija, mozda tu upadne i nesto mnogo savremenije. :cool
A predrasuda o italijanskoj elektronici i nemam preterano.

- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Kad vec pominjete NS...
Dobio me je za onoliko koliko sam ja dobio prethodna dva puta, i to posto je Aleksin bata seo kod mene.
A i svi moji startovi taj dan (a nisam ni hteo da izadjem na crtu) su bili smesni - 5000rpm i otpustanje kvacila sa ogromnim spinom. Razlog za to je bio potencijalna prodaja makine, pa nisam hteo da rizikujem i spalim lamelu.
[size=]A na prozivke da nije mogla da postigne 7.6 do 100 cu odgovoriti kada sredim TS.
[/size]
Dobio me je za onoliko koliko sam ja dobio prethodna dva puta, i to posto je Aleksin bata seo kod mene.
A i svi moji startovi taj dan (a nisam ni hteo da izadjem na crtu) su bili smesni - 5000rpm i otpustanje kvacila sa ogromnim spinom. Razlog za to je bio potencijalna prodaja makine, pa nisam hteo da rizikujem i spalim lamelu.

[size=]A na prozivke da nije mogla da postigne 7.6 do 100 cu odgovoriti kada sredim TS.

- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Jes' pa da shvatimo da i pored svilenog odela, kajle i braon kravate zavoleti me nece, s moje crne sektasice ona svoj pogled skrece...
Nego, kocnice....
Nesto se razmisljam o poboljsanjima, za pocetak o diskovima...
Gledam katalog Bremba sto je dekideki ostavio o smorio sam se kao bubica... BremboMax nema za sektomobil....
Sta je drugo na njihovom nivou a da ima za nas???
Koliko se secam i M-power je gledao u katalogu kod njega za Ate, i oni imaju obicne diskove, bez 'rezbarija', ali ja bi nesto jace....



Nego, kocnice....
Nesto se razmisljam o poboljsanjima, za pocetak o diskovima...
Gledam katalog Bremba sto je dekideki ostavio o smorio sam se kao bubica... BremboMax nema za sektomobil....



Sta je drugo na njihovom nivou a da ima za nas???
Koliko se secam i M-power je gledao u katalogu kod njega za Ate, i oni imaju obicne diskove, bez 'rezbarija', ali ja bi nesto jace....
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
znaci ubacujemo gsi motor u alfu ili onaj iz calibre 2.0 turbo
nego Grujo,zaboravi skupe diskove sa imenom i lepo resi jeftijie a mnogo dobro i jednostavno,od omege 2.5-3.0mv6,diskove 284mm,sa malom prepravkom,unutrasnje rupe i rupa za brezone,klesta od omege,plocice kao saka a kostaju malo skuplje od hvalitetnijih zastavinih,jedino sto mora bar 16'' felna
levo su omegina a desno od 75-ice 1.6


pripremljen disk

spakovan disk i izbusene nove rupe,tri se buse nove a jedna se slicuje

ja koristim levu plocicu jer su vectrina klesta i 272mm disk a desno je omegina

nego Grujo,zaboravi skupe diskove sa imenom i lepo resi jeftijie a mnogo dobro i jednostavno,od omege 2.5-3.0mv6,diskove 284mm,sa malom prepravkom,unutrasnje rupe i rupa za brezone,klesta od omege,plocice kao saka a kostaju malo skuplje od hvalitetnijih zastavinih,jedino sto mora bar 16'' felna
levo su omegina a desno od 75-ice 1.6


pripremljen disk

spakovan disk i izbusene nove rupe,tri se buse nove a jedna se slicuje

ja koristim levu plocicu jer su vectrina klesta i 272mm disk a desno je omegina

ko na nas krene iz mesta je naje&o