Stranica 23 od 75
Poslato: Čet Maj 18, 2006 9:30 pm
od Gost
[quote="sira"]Evo malko sam se bacio u tro
Poslato: Pet Maj 19, 2006 10:52 am
od Gost
@ Nigy
A na koje je table i gde se nalazi ta, da nije iz Cacka?
@ kilaz
Zna bre da tamo ima puno toga da se procita, redovno citam tamo svasta nesto, ali ima toliko toga na sve strane, da nemogu sve da pohvatam, ali polako ima vremena

Nasao sam neke korisne stvari, kad budem krenuo da radim nesto konkretno sigurno ce mi znaciti pomoc ljudi sa dela foruma koji se bavi motori,tuning....

Poslato: Pet Maj 19, 2006 11:30 am
od Nigy
75ts napisao:A na koje je table i gde se nalazi ta, da nije iz Cacka?
Bez tabli je + papiri iz Italije da je odjavljena i kupljena je u Cacku pre oko godinu dana.
75ts napisao:kad budem krenuo da radim nesto konkretno sigurno ce mi znaciti pomoc ljudi sa dela foruma koji se bavi motori,tuning....

Pa valjda ces i nas zvati u pomoc - ako nista bar da dodajemo pivo!!! :jumper3: :jumper4: :jumper3:

Poslato: Pet Maj 19, 2006 1:17 pm
od Gost
@nigy
kako izgleda voznja sa kracim prenosom, sve cekam da napises tvoj utisak?
Poslato: Pet Maj 19, 2006 1:52 pm
od Gost
Naravano da cu zvati u pomoc, polako to je projekat da duge staze posto treba i skola, i posao i vosjka da se usut zavrsavaju...na pivo moze uvek...e da ti nisi negde kod kluza slucajno?...makar sam ti tamo video auto..e kolko si para dao Njegusu za tu belu?
Poslato: Pet Maj 19, 2006 2:14 pm
od Nigy
Milos napisao:kako izgleda voznja sa kracim prenosom, sve cekam da napises tvoj utisak?
Pa ono sto napisah pri prvom testu stoji. Mala je mnogo nervoznija. :cool
Cak sam i u tripu da mi obrtaji manje padaju pri saltovanju na vise.
Nisam nasao davac okretaja sa 1.6 menjaca (a necu da skidam sa svoje) pa brzinomer neravnomerno laze (juce smo merili koliko) od 10 do 25km/h - progresivno. Jos nisam merio ubrzanja, ali docice i to na red (mada nemam ista sa neprepakovanim menjacem

). Danas krecem put juga pa ce biti malo testiranja na auto putu.

Ovo sto probah do sada je da brzine preko 170km/h vec opterecuju motor (vrti preko 5k)

PS. Pitajte Gruju za utiske - njega sam provozao, a onda je i on sam provozao 5-6km. :cool
@75ts
Ne, tamo radim.
900? Svi su me pljuvali da je suvise, ali sam ja bio srecan kao dete kada sam je pazario (a ta sreca raste iz dana u dan...

)
Poslato: Pet Maj 19, 2006 2:16 pm
od Gost
Auto je u extra stanju, tako da mislim da je OK.
Sad znam odakle tebi Speedline felne na sivoj

Poslato: Sub Maj 20, 2006 11:30 am
od Gost
[quote="vladaromeo"][quote="sira"]Evo malko sam se bacio u tro
Poslato: Ned Maj 21, 2006 7:47 pm
od Gruja
Uf ljudi...
Isao danas da gledam dva TS-a...
Crni u Valjevu i sivi na ceraku...
Ovaj u VA je '92., 2 somica i stvarno je spolja kao casa. Mehanika:
Menjac klizi lagano, nemam zamerki. Trapovi koliko sam ja laicki mogao da primetim su dobri - u smislu nista ne lupa po neravninama, stavise lepo ih pegla. E motor sad, ide lepo ali cini mi se da to moze bolje... Lik nece da dolazi u BG na proveru mehanike ali kaze slobodno dovedi koga hoces, meri kompresiju, stagod.... Autu pise da je presao 98k ali slobodna procena je da je to pre 198.
E ova na ceraku, '89., ide bre bolje. Druga, pun gas - potpise, u trecu pun - opet pisnu gume. Menjac lepo ide, trapovi ne lupaju ali cini mi se da tu ipak ima malo posla, nekog malog zatezanja... Limarijski je dobra, ima malo povrsinske rdje ali nista strasno. I ona je dva soma.. Presla po satu 136k, ali cenim da je to oko 250k... pedale su izlizane do metala...
Obe koce dobro. I da, ova u VA je fiksno 2k, kaze ne da za manje...
puh...
P.S. Nigy-jeva ide stvarno kao metak!!!

Al dzaba da vam pricam, dok vas Nigy ne potera koji krug

Nisam verovao da je fizicki moguce na tako kratkom prostoru poterati preko 100 =] =] =]
Poslato: Ned Maj 21, 2006 8:31 pm
od Gost
Uzmi onu sa boljom limarijom, to se najte
Poslato: Ned Maj 21, 2006 9:49 pm
od Gost
Taj sto pise i trecom mora da ima celave gume

Poslato: Ned Maj 21, 2006 10:51 pm
od Gost
Kupi sve tri, nece da se bace
Sto se mene tice, mislim da ti je posao sa gosn Nigyjem sigurica, tj. nas je covek (bolje reci sektas

)...
Sto budes vise .mozgao. i trazio dlaku u jajetu, manje ces znati sta zapravo hoces i bices sve dalje i dalje od kupovine 75-ice
Stoga, kesh u dzep i pravac po Nigy's 75 :cool
Poslato: Ned Maj 21, 2006 11:41 pm
od Gruja
Ima samo jedan problem s Nigy-evom....
kesh...
Sto bi rekli Englezi ''out of my reach''.... =[
moram da gledam nesto ispod ili max 2 soma...
E a ova sto potpisuje trecom ima zimske Kontinentalke sa prilicno dobrom sarom, mozda je do vozaca

... a i radio je auto jedno vreme kod Mise pa se smorio sto je tamo guzva a treba mu auto... Jes da je auto na oko ofucaniji ali lik deluje 'postenije', neznam, nekako prijatniji za komunikaciju pa cenim da se sa covekom da lakse dogovoriti, a i pristaje na sve varijante pregleda, inspekcija itd...
75 - tamo i nazad
Poslato: Pon Maj 22, 2006 12:31 am
od Nigy
Evo utisaka sa putesestvija od nekih 700km ka jugu i nazad.
KAKO DA UBACIM 6. BRZINU U MENJAC???
Ali da krenem redom. :cool
Nas cetvoro se u petak potrpalo u Alficu sa svom kamp opremom (satori, rancevi i sl.). Na zalost, ja jedini predstavnik muskog roda u kolima, pa sam se vec spremao za komentare i molbe tipa .Vozis ko' manijak!., .Ti nisi nor_ma_lan!., .Plasim se!., .Nemoj tako brzo!., .Molim te uspori.... i resio da budem odlucan u nameri da 'vidim kako ide'!

Ziska do OMV-a posle V.Plane, pun rezervoar, pa natrag na asfalt. :cool
Prepakovani menjac je fantazija! Povlaci u svim brzinama kao nenormalan. Prilepiti se za branik nekom ko se usudio da pretekne Alfu je pesma. Pogotovo sam uzivao lepiti se onim 'brzim vozacima' skupih novih automobila sa stranim tablicama.

Naravno, i poneko od domacih. Do Nisa, niko nije uspeo da parira ubrzanju. Samo je par njih uspelo da se odlepi kada je limitator na nekih 180-185 (slobodna procena) poseo da stiti masinu od teske noge na gasu.

(Sram te bilo limitatoru ni jedan!

)
Nedostatak anti radarskih sistema mi nije dozvoljavao da uvek budem prvi, pa sam na kraju nasao neku ekipicu koja je vozila oko 160 - 180 i tako do Nisa. Posle toga do malo iza Pirota uglavnom po PS-u (plus dvadesetak km/h preko za srecu

)
Lezanje - savrseno, kako se i ocekuje od Alfe koja u nazivu nosi jedan jubilej fabrike (tome malo doprinose i kvalitetni Toyo pneumatici i novi amortizeri). Ni 'kanali' teskih vozila nisu veca opasnost pri velikim brzinama. Zaista, nisam vozio nista sto bolje lezi na asfaltu.

Na jugu malo vozikanja po lokalu, pa veceras nazad. Trazeci austrijsku pumpu, sa velikom znakom pitanja o zedji za benzinom sive lepotice, vozikao sam oko 120km/h sto je otprilike na kraju zelenog podrucija obrtaja. Tocenje goriva na OMV-u na 112 km do BG-a. Tank to 'koske' i prijatnog iznenadjenja - potrosnja je iznosila izmedju 9.2 i 10 l/100km!!!
U odnosu na 14-15 po gradu, ovo je milina. :cool
Na kraju, malo zala za 6. brzinom, ali cilj je bilo lepljenje za sedista po pritisku na papucicu gasa sto je i ostvareno. :pleased: :pleased: :pleased:
PS. Sorry ako sam malo udavio.

Poslato: Pon Maj 22, 2006 12:51 am
od Nigy
Gruja napisao:Uf ljudi...
Isao danas da gledam dva TS-a...
Crni u Valjevu i sivi na ceraku...
Kao neko ko je kupio tri do sada, evo sta sam morao promeniti/uraditi na svakoj.
Osim standardnog - sva ulja, filtere, svecice i antifriz, u prvih par meseci (dana) je menjano:
- kocione plocice (sve)
- obrada ili novi diskovi (svi)
- sajla rucne
- korpa, lamela i druk lager
- zadnji amortizeri
- nosaci motora i menjaca (manje - vise svi)
- manzetne
- jos ponesto na vesanju
- barem jedan deo izduva
- sam motor (prvo predihtovanje glave, a zatim i ostalo)
- limarija
- spoljni retrovizori
- gume...
Bez ovog poslednjeg, nisam prosao ispod 500? za inicijalno ulaganje bez registracije i prebacivanja.
Tako da se spremi za dodatna ulaganja pre nego sto pocnes da je vozis da ti se ne bi desila neka neprijatna iznenadjenja.

Srecu zelim u izvlacenju buduce ljubimice. :cool
Poslato: Pon Maj 22, 2006 3:35 pm
od Gruja
Evo cuo sam se sa majstor Misom i pomogao mi je da suzim izbor
Posto zna tu sivu preporuka je - zaobilazenje...
Poslato: Pon Maj 22, 2006 4:25 pm
od Gost
@Nigy
Daj okaci molim te par slika svoje 75-ice, pa da vidimo ima li ili nema razloga da nam se Gruja brine, tj. da li da pozajmljuje pare ili ne

Poslato: Pon Maj 22, 2006 9:30 pm
od Nigy
Poslato: Uto Maj 23, 2006 7:19 am
od Gost
Ovako izgleda povratak kuci VESELOG ALFISTE, posle srecne kupovine ALFE 75 TURBO EVOLUTION

Detalj: pritisak turbine je na samo 0,5bar
.I tata bi sine...

Poslato: Uto Maj 23, 2006 3:38 pm
od Nigy
Fris75turbo napisao:Ovako izgleda povratak kuci VESELOG ALFISTE, posle srecne kupovine ALFE 75 TURBO EVOLUTION

Detalj: pritisak turbine je na samo 0,5bar
Ovo je neko sa 'skracenim' menjacem. :cool
Poslato: Uto Maj 23, 2006 4:06 pm
od Gost
To moze biti neko samo sa normalnim menjacem i tuning motorom
Sa skracenim menjacem, jedva da bi dogurao do 200km/h, posto je maximalna brzina serijske Evolucuje (ali takodje i standardne turbaljke) 210km/h, a slika pokazuje nesto sasvim drugo

Najsmesnije od svega je sto je to na slici ustvari obicna 1.8 Turbo iz '85-'87god.
Na Evolution-u su brojke crvene boje :cool
Lik je pazario Turbo sa Evo kit spojlerima, a adrenalin mu je pomutio razum

Eeee... sto mene tako neko ne .prevari.

SVAKA CAST KAKO MU ALFA IDE, pa taman i da je 2.0TD

Poslato: Uto Maj 23, 2006 4:48 pm
od Gost
Na Holandskom .Auto Week. sajtu vodi se ljuta borba izmedju nase .stare. 75-ice i nove 159-ke :cool
Citao sam gomilu komentara na AlfaBB sajtu gde je 90% ljudi glasalo za 75-icu

Na AutoWeek-u za sada vodi 75-ica
Ajmo SEKTO na glasanje:
http://www.autoweek.nl/occasionindex.php
Poslato: Uto Maj 23, 2006 8:22 pm
od Gost
evo ja sam glasao iako nisam u sekti.... tesno je ali vodi 75ca!
Poslato: Uto Maj 23, 2006 8:46 pm
od Gost
Glasao
Pitam li se za koju

Poslato: Uto Maj 23, 2006 9:20 pm
od Gost
Za sve .sludjene sektase. koji ne posecuju druge delove foruma (ja ih potpuno razumem

) 75ts je postavio snimak .tajnog skupa sekte. na
http://www.memoimpex.co.yu/alfa/alfaromeo_skup_PC.avi
Ponovo poziv za glasanje 75 vs 159 na
http://www.autoweek.nl/occasionindex.php
p.s.-75 jos uvek vodi
