
ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Khm.. Dosta bre neozbiljnosti hebivetri jedni!
Da pitam ja jednu ozbiljnu stvar:
Koliko bi komplikovano bilo preraditi pedalu gasa na BMW style? Ono iz patosa....
Nešto se mislim
Da pitam ja jednu ozbiljnu stvar:
Koliko bi komplikovano bilo preraditi pedalu gasa na BMW style? Ono iz patosa....
Nešto se mislim

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Nismo mi neozbiljni, Laza je, on se nećka...
Morao bih da pogledam jer mi niej padalo na pamet takvo nešto ali u principu ne bi trebalo da je neki problem. Dole mora šarka, odseče se postojeća pedala, produži se šipka od postojeće pedale, stavi se neki roler (klizač) na kraju da ne zapinje i to je to
Morao bih da pogledam jer mi niej padalo na pamet takvo nešto ali u principu ne bi trebalo da je neki problem. Dole mora šarka, odseče se postojeća pedala, produži se šipka od postojeće pedale, stavi se neki roler (klizač) na kraju da ne zapinje i to je to

- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Aj pogledi ako imaš gdi...
Kapiram da nije neka nauka. Za šarku mi je naravno jasno, jedino nisam siguran kako bi se izvelo to kačenje otpozada pošto mi je ideja naći neku polovnu papučicu, od E30 recimo, pa nju ubudžiti. Gledao sam malo slike tih pedala po netu ali mi nije baš najjasnije, ipak bih morao da vidim to uživo pa da skontam
Pošto ću najverovatnije raditi patos ove godine rekoh možda ne bi bilo zgoreg napraviti ovako nešto. Pogotovu što je meni ta pedala dole vr'.
Toksone, ako čitaš ovo i imaš neku ideju reci slobodno!
Kapiram da nije neka nauka. Za šarku mi je naravno jasno, jedino nisam siguran kako bi se izvelo to kačenje otpozada pošto mi je ideja naći neku polovnu papučicu, od E30 recimo, pa nju ubudžiti. Gledao sam malo slike tih pedala po netu ali mi nije baš najjasnije, ipak bih morao da vidim to uživo pa da skontam

Pošto ću najverovatnije raditi patos ove godine rekoh možda ne bi bilo zgoreg napraviti ovako nešto. Pogotovu što je meni ta pedala dole vr'.
Toksone, ako čitaš ovo i imaš neku ideju reci slobodno!

- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
fizicki je izvodljivo ali je malo posao bez posla,kao prvo vadis sediste napolje da ne bi radio naglavacke
postojeca pedala se skida i rastura,odseca se deo na koji je navucena gumena navlaka i tu se pravi mesto za mali valjak po kom bi klizila pedala
pravi se pedala sa klizacem gde ce ici onaj valjak,pravi se mehanizam sa oprugicom i sarkom da drzi pedalu nategnutu na valjak i polugu,ali je i bitno koliko je to sve prakticno da ne bi dosao u situaciju da nema dovoljno gasa ili da nece da se vraca dovoljno brzo
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Gruja napisao:Khm.. Dosta bre neozbiljnosti hebivetri jedni!
Da pitam ja jednu ozbiljnu stvar:
Koliko bi komplikovano bilo preraditi pedalu gasa na BMW style? Ono iz patosa....
Nešto se mislim
fizicki je izvodljivo ali je malo posao bez posla,kao prvo vadis sediste napolje da ne bi radio naglavacke
postojeca pedala se skida i rastura,odseca se deo na koji je navucena gumena navlaka i tu se pravi mesto za mali valjak po kom bi klizila pedala
pravi se pedala sa klizacem gde ce ici onaj valjak,pravi se mehanizam sa oprugicom i sarkom da drzi pedalu nategnutu na valjak i polugu,ali je i bitno koliko je to sve prakticno da ne bi dosao u situaciju da nema dovoljno gasa ili da nece da se vraca dovoljno brzo
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Jesam ozbiljan.
No kako sam napisao opširniji post pa mi ga komp izbrisao (Opera 'rsla)
samo kratko:
Ne bi išlo kroz patos, koristio bih sve postojeće elemente sam bi kraj pedale bio kako Dora i ljubson pominju.
Sad kapiram da je hod pedale zaista potencijalni problem i da tu treba dosta opreza da ne bude šajse.
U glavi mi je ovako nešto da se iskoristi:

Ovo bi trebalo da je sa E30, pa da se preradi na naš sistem, tj. da se prikači na naše poluge, samo kraj da bude različit.
Definitivno moram da vidim uživo ovakvu pedalu pa da vidim kako kemijat

No kako sam napisao opširniji post pa mi ga komp izbrisao (Opera 'rsla)
samo kratko:
Ne bi išlo kroz patos, koristio bih sve postojeće elemente sam bi kraj pedale bio kako Dora i ljubson pominju.
Sad kapiram da je hod pedale zaista potencijalni problem i da tu treba dosta opreza da ne bude šajse.
U glavi mi je ovako nešto da se iskoristi:

Ovo bi trebalo da je sa E30, pa da se preradi na naš sistem, tj. da se prikači na naše poluge, samo kraj da bude različit.
Definitivno moram da vidim uživo ovakvu pedalu pa da vidim kako kemijat

- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Pazi moze to mnogo jednostavnije da se napravi... mnogo...
kad se vec bacamo u egzotiku... sto ne sve 3 pedale. floor mounted box. unutrasnji cilindri i stelovanje, miran si za sve i mozes namestiti kako hoces?
http://www.locostusa.com/forums/viewtop ... 22&t=13340
kad se vec bacamo u egzotiku... sto ne sve 3 pedale. floor mounted box. unutrasnji cilindri i stelovanje, miran si za sve i mozes namestiti kako hoces?
http://www.locostusa.com/forums/viewtop ... 22&t=13340
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
To je to što završava posao.
Uzgred i Škoda ima papuču od gasa dole malo je samo pitanje kako okrenuti sajlu pošto je kod nje motor nazad.
Uzgred i Škoda ima papuču od gasa dole malo je samo pitanje kako okrenuti sajlu pošto je kod nje motor nazad.
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Šta ste zapeli sajla pa sajla, pa ne dira se sajla, ostaje sve kako je bilo samo se doda papuča na patos. Ko je baš zapeo ko pijan za tarabu ne treba ništa baš da dira, samo doda papuču sa šipkom koja gura gornju papuču.
Hod se reguliše "visinom" klizača na ledjima papuče, klasična poluga, dužina kraka puta...
Nisam razmišljao o tome uopšte ali sad kad reče, pogledaću
Smor je za nogu kad "visi" u vazduhu.. 
Hod se reguliše "visinom" klizača na ledjima papuče, klasična poluga, dužina kraka puta...
Nisam razmišljao o tome uopšte ali sad kad reče, pogledaću


- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Dorsone samo me ti razumeš!
Džamalesku, prestani da mi bacaš ideje!
Prvo onaj menjač iz 'vette sad ovo...
Ozbiljno si me istripovao za ovaj pedal box! Mada realno, ipak u tako nešto ne verujem da ću se upuštati...

Džamalesku, prestani da mi bacaš ideje!

Prvo onaj menjač iz 'vette sad ovo...
Ozbiljno si me istripovao za ovaj pedal box! Mada realno, ipak u tako nešto ne verujem da ću se upuštati...
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Laki?
Da li želiš biti pokusni kunić?
Ako ti uspe eto mene za tobom...
Nemoj još i ti da podgrevaš, na kraju ću to i da uradim

Da li želiš biti pokusni kunić?
Ako ti uspe eto mene za tobom...

Nemoj još i ti da podgrevaš, na kraju ću to i da uradim

- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Box je skroz ok resenje, ali ima dve mane za every day car.
Prvo, nema servo pojacavac, pa je potrebno malo posecivati teretanu pre voznje. A drugo, u slucaju nekog curenja, nema nikakvog signalnog upozorenja da je kociona tecnost u opadanju...
Prvo, nema servo pojacavac, pa je potrebno malo posecivati teretanu pre voznje. A drugo, u slucaju nekog curenja, nema nikakvog signalnog upozorenja da je kociona tecnost u opadanju...
- StefanMih
- Garaža: 156 JTD, 33 Racer, Panda 750
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Tezhina pedale se regulishem pravilnim odabirom cilindra i odnosa na pedali....nije nikakav problem da se napravi i dosta je bolji osjecaj nego s vakum aparatom...
Shto se tiche signaliziranja, ti mozhes chak da iskoristish fabrichku posudu za technost tako da i to nije problem...mada ima i ovih aftermarket posudica sa senzorom/plovkom...
...iii bmw-ove autobuske papuchE su mi uzhas..pogotovo kombinacija kvachilo/kochnica viseci i gas podni...ovi "trkachki" podni pedal box-ovi su prava stvar i prilichno lako se mogu napraviti
Jedini problem mozhe biti to shto su ovi podno montirani nezgodni u varijantama dje sic/kadica nije pozicionirana da noge budu skoro ispravljene...
Shto se tiche signaliziranja, ti mozhes chak da iskoristish fabrichku posudu za technost tako da i to nije problem...mada ima i ovih aftermarket posudica sa senzorom/plovkom...
...iii bmw-ove autobuske papuchE su mi uzhas..pogotovo kombinacija kvachilo/kochnica viseci i gas podni...ovi "trkachki" podni pedal box-ovi su prava stvar i prilichno lako se mogu napraviti

Jedini problem mozhe biti to shto su ovi podno montirani nezgodni u varijantama dje sic/kadica nije pozicionirana da noge budu skoro ispravljene...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
najjednostavnije je uzeti sa vw bube,sve je tu
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
@ StefanMih
Da bi se stavila fabricka posuda, mora se praviti nekakav razvod iz nje do 3 cilindra, sto je besmisleno.
Naravno da se sve moze napraviti i dokupiti, ali ovo na slici 'iz kutije' tesko da ce zadovoljiti ono gore sto sam napisao.
Jedino da se neko ozbiljno poigra sa tim na sektasici, pa da posle bude copy-paste...
(pod uslovom da nije i ostatak kocionog sistema prepravljan..
)
Da bi se stavila fabricka posuda, mora se praviti nekakav razvod iz nje do 3 cilindra, sto je besmisleno.
Naravno da se sve moze napraviti i dokupiti, ali ovo na slici 'iz kutije' tesko da ce zadovoljiti ono gore sto sam napisao.

Jedino da se neko ozbiljno poigra sa tim na sektasici, pa da posle bude copy-paste...

(pod uslovom da nije i ostatak kocionog sistema prepravljan..

-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Zar nema kod Opela?ljube-kugla napisao:najjednostavnije je uzeti sa vw bube,sve je tu

- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
nema,mada mozda kadett c ima i generacija 60-ih ali nisam upucoen u to ali znam ko jos nosi,zastava 750


ko na nas krene iz mesta je naje&o
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
E ne vidim fasciniranost 1 pedalom...
Ili 3 ili nista...
Koliko sam ja shvatio i doziveo, kad vozis brzo i put je talasast ili ima nagle promene nagiba, noga ti pliva po pedali jer je tehnicki balansiras u vazduhu.
Koliko je to tacno za pedalu gasa i bitno da ne dajes seckavo gas, a desavalo mi se i kapiram fazon, JOS JE BITNIJE za KOCNICU jer kad si na samoj ivici blokiranja tockova tih 1 cm ili koliko je vec to plivanje je mnogo bitnije kod kocenja nego dodavanja gasa.
To je razlika izmedju izletanja sa puta i prolaska glatko kroz krivinu.
Sto opet dolazimo do logicnog zakljucka da osim za trkacki auto je totalno nepotrebno celo zahebavanje.
Ili 3 ili nista...
Koliko sam ja shvatio i doziveo, kad vozis brzo i put je talasast ili ima nagle promene nagiba, noga ti pliva po pedali jer je tehnicki balansiras u vazduhu.
Koliko je to tacno za pedalu gasa i bitno da ne dajes seckavo gas, a desavalo mi se i kapiram fazon, JOS JE BITNIJE za KOCNICU jer kad si na samoj ivici blokiranja tockova tih 1 cm ili koliko je vec to plivanje je mnogo bitnije kod kocenja nego dodavanja gasa.
To je razlika izmedju izletanja sa puta i prolaska glatko kroz krivinu.
Sto opet dolazimo do logicnog zakljucka da osim za trkacki auto je totalno nepotrebno celo zahebavanje.