Stranica 22 od 104

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Sep 25, 2009 6:01 pm
od OMP
pa jbg jeste nelogicno posebno sto trkacka verzija ima i nekih stvari vise nego fabricka(npr. pneumatika sa stopama za podizanje auta i jos dosta sitnica za razna podesavanja) ali mora se uracunati npr. kompletna zastitu na celom autu(unutra i spolja) znaci sve premaze, zvucne, termo i hidro izolacije koje prilicno kg odnesu, a kod haube i gepeka nema olaksavanja ;) mora sve da ostane serijsko, jedino se iz vrata mogu povaditi ojacanja unutra i mehanizmi i eventualno da se odsece onaj lim koji drzi tapacire a tapaciri se prave od karbona, gepek i hauba se ne smeju olaksavati(sto se i vidi na slikama da su ostala ojacanja ispod haube npr.) motor se takodje moze olaksati skidanjem nepotrebnih delova i zamenom odredjenih delova laksim, rezervoar od plastike i manje litara, oko trapova se takodje moze dobiti koji kg manjka, branici su takodje laksi od serijskih, pa nakupi se sitnica jbg, kad je drugar olaksavao juga za trke smejali smo se koliko je sitnica i gluposti poskidao a kad smo to stavili na vagu nismo verovali koliko izadje tako da je toga kod alfe jos vise ;) kod jugica se recimo skine oko 150kg, voleo bih i ja da saznam detaljan spisak stvari koje su oduzele alfi tih 250kg ali tesko cemo to naci :D

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Sep 25, 2009 8:02 pm
od dekideki
kad sam video stvari od karbon fajbera na andrejevoj ST, nisam verovao sta su sve zamenili. na primer, plasticni retrovizor je zamenjen istim ali od karbon fajbera.
Slika
koliko su tu dobili? 10g? znaci nista nije nebitno kod tih kola.
a hauba i gepek (bar na onoj zutoj)
Slika
jesu spolja ostali isti ali celicna konstrukcija koja ojacava pomenute delove je komplet zamenjena karbon fajberom. e, na takvim perverzijama se dobija ozbiljno olaksanje na masi.

celicni delovi su zamenjeni aluminijumskim, ima i tu i te kako olaksavanja.

a izolaciju su ljudi skidali, teska je ko tuch...

eh kad bih mogao da snimim 155 ST :love: kao sto sam andrejevu...

*s druge strane, koliko je teska kavez-zastita od prevrtanja? ok hrom molbiden ali nije ni to zanemarljivo... znaci morali su i ispod te tezine da idu da bi tu bilo mesta i za to...

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Sep 25, 2009 8:35 pm
od OMP
deki jesi ti siguran da je ojacanje haube od karbona??? koliko znam to nije dozvoljeno, mada mozda je naknadno budzeno van homologacije ;)
definitivno se na svaku sitnicu kod takvih automobila obraca paznja, kao sto rekoh 100 po 100 grama i nakupi se, svaki gram znaci ;)
rol bar od obicnih celicnih cevi je u jugicu tezak oko 40kg, u alfi ima mnogo vise metraze a samim tim i kilaze cevi, mada hrom molibden je laksi ali i dosta jaci od celika ali recimo da komplet rol u alfi ima 50ak kg :rolleyes:

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Sep 25, 2009 8:40 pm
od dekideki
voleo bih da ti kazem iz prve ruke od cega je ono ojacanje :grin: meni lici na ono sto sam rekao, ne verujem da se neko cimao sa folijom na mestu koje niko ne vidi...

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Sub Sep 26, 2009 11:34 pm
od OMP
listah malo slike ove zute i nisam naleteo na te gde se moze videti unutrasnji deo haube :rolleyes: ali nebitno



Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Sub Sep 26, 2009 11:44 pm
od dekideki
uf odlicne slike.
(i ja sam listao, ucinilo mi se da sam video i ispod haube, pa sam se setio da ako sam video haubu video bih i motor, tako da... ipak ne postoje slike, ja sam podsvesno zakljucio da je i napred isti rad.) :blush:
"pretpostavka je majka svih zajeba"
:beerchug: sori maj folt

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Ned Sep 27, 2009 8:41 pm
od OMP
Slika
Slika
Slika

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Uto Sep 29, 2009 12:42 am
od sz13shumi
Šta bi sa tim STILO-vim retrovizorima, a i ovo za smanjivanje tezine pa mi i nećemo da se takmičimo u regularnim takmičenjima pa da moramo da se toga pridržavamo tako da bi haubu i gepek mogli da zamenimo karbon fajberom i koliko toliko smanjimo težinu pa će naši ljubimci da prodišu nadam se da bi tu bilo 100-tinak kg manje, a to nije zanemarljiva kilaža i motoru bi bilo lakše da diše i tu bi se dobila neka konjaža više barem 7-8% više i neke lakše felne i tu još 2-4% i šta nam više treba, konkretno kod mene sa 140ks na 155ks to jes sa 1200kg na 1100kg a to je već za respekt. E jedino bi posle trebalo da se vidi ko bi nam to dobro odradio i to cirka do 300-400 eura, jer neverujem da bi neko od nas naručio to iz inostranstva čini mi se da je bila cifra oko 800 ili 1000 eura i to zadnji bio skuplji, a još i transport.

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Uto Sep 29, 2009 10:42 am
od OMP
:rotfl: ne znam samo kako mozes da racunas dobitak konja olaksavanjem delova karoserije :rotfl: konjice nikako ne mozes da dobijes bez tjuninga motora ;)

sto se tice cene karbonskih delova, jel si pogledao negde kako se krecu te cene :doh: ima da odradim itekakav tjuning motora za te i pare i dobijem mnoooogo vise za uzvrat nego da pravim haube od karbona :eek: , karbon je sam po sebi skup, izrada je skupa a dosta materijala ode na haube obzirom da su prilicno velike, evo ti malo pogledaj cene tih delova, ovo je prvo sto sam naleteo na netu a nailazio sam i na dosta skuplje ;)

http://www.ilovebodykits.com/product_li ... OnUSA.html
http://www.ilovebodykits.com/product_li ... tions.html

kad bi video kako se krecu cene karbona za trkacke automobile ne bi verovao, da jedan tapacir za vrata zna da kosta i preko 500e ;)

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Uto Sep 29, 2009 4:23 pm
od Santino
@omp covek racuna performanse na gubitak kg i na taj nacin poredi tuning motora umesto smanjenja kg

ta racunica iznosi negde oko 10kg za 1ks.

p.s. kad nabavim levi retrovizor krecem u akciju, za sada imam samo desni od stila.

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Uto Sep 29, 2009 5:02 pm
od OMP
ma razumem sta je hteo reci ali se zezam a i smesno mi je ovo u procentima, odakle te racunica, ko moze da izracuna da bi 100kg manje dalo 10 konja :eek: mislim kako se to moze izracunati??? okvirno mozemo da lupamo ali mislim da ni priblizno ne mozemo da pogodimo :rolleyes:

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Uto Sep 29, 2009 5:30 pm
od Santino
http://www.letstorquebhp.com/calculator.asp

nisam rekao da je 100% tacno ali moze da se uzme kao reper...

- 140ks i 1100kg - 0-100 = 8.17s, qmile = 16.63s
- 150ks i 1200kg - 0-100 = 8.3s, qmile = 16.75s
- 160ks i 1300kg - 0-100 = 8.4s, qmile = 16.84s

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Uto Sep 29, 2009 5:34 pm
od OMP
nisam znao za ovaj kalkulator :rolleyes:
to je vec druga prica kad moze priblizno da se izracuna nije ni bitno 100% precizno, a kako izracunas ubrzanja, ne interesuje me ovo koliko bih isao na 100, 200 ili 400m vec koliko bih sa odradjenom kilazom manjaka postigao ubrzanja do 100 na sat recimo i max brzinu :rolleyes: kako si ti ovo izbacio gore u postu?

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Uto Sep 29, 2009 5:47 pm
od Santino
za svaku zadatu vrednost kad kliknes calculate imas generalije na sledecoj strani...

Power at Flywheel (BHP) : 230
Weight without Driver (KG) : 1330
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 175.71
0 - 60 (Secs) : 6.25
0 - 100 (Secs) : 15.46
60 - 100 (Secs) : 9.21
Quarter Mile (Secs) : 14.62
Terminal Speed (MPH) : 97.26
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 14.42
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 98.96

p.s. ovo je neka moja racunica za sledeci motor... :rotfl:

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Uto Sep 29, 2009 7:41 pm
od Blade
Milose to planovi 3.0 V6 24v 231 iz 164 QV :love:
A zar onaj nemac ne rece da bez prepravki staje iz GTV bese al on slabiji malko :scratch:

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Uto Sep 29, 2009 10:35 pm
od Santino
svi 24v motori su isti, razlika je u usisnim cevima i mapi. modeli sa 210ks imaju 39mm usisne cevi dok je kod 230 45mm cev + malo pojacana mapa.

There are two 24v versions for the 164. The 210 bhp and the 230 bhp. The 230 bhp version was delivered in two models. The 164 24v QV (Motronic M1.7) and the 164 Q4 (Motronic M3.7), the 4 wheel drive topmodel of the range. The ONLY difference in engine between the 210 and 230 QV version are the intakerunners. A rolling road test gave this easy result. When you replace the "thin" intakerunners from the 210 bhp version with the thick intakerunners from the 230 QV version you simply gain 20 bhp and about 10 Nm at 5000 RPM.

oni spominju motor iz gtv-a samo zbog razvoda za vodu koji ne mora da se prepravi - nemaju pojma, to se uradi za 10 min... :grin:

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Sre Sep 30, 2009 7:01 am
od alfaskorpion
Srbin je cudo ne vidjeno :grin:

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Sre Sep 30, 2009 5:33 pm
od Blade
Santino napisao: oni spominju motor iz gtv-a samo zbog razvoda za vodu koji ne mora da se prepravi - nemaju pojma, to se uradi za 10 min... :grin:
Da da 10 min pitaj lakija za savet :rotfl:

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Sre Sep 30, 2009 7:48 pm
od Santino
blejde ako ne znas lazina 75-ica je radjena u garazi na karaburmi u kojoj smo bili on i ja, mislim da ne treba trositi reci na to...
nemoj pricati o necemu napamet!

pogledaj 3.0 u 164 pa pogledaj isti u gtv/spideru, pa mi reci koliko takva prepravka moze trajati u minutima kada je motor napolju...?

no nema veze, vidim da se ovde pojavila ekipa nevernih toma! :rotfl:

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Čet Okt 01, 2009 5:32 pm
od Blade
Ma znam da ste radili pratio sam temu od pocetka na canonu ;)
Nisam pricao napamet ja to citirao lakija
kilson napisao: Ipak je cela pricha daleko od one .shraf na shraf. - kako bi neki rekli... :)
Ali ako lakse upada u 155 :love:
NHF :wave: :arflag

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Okt 02, 2009 10:28 am
od SCHUMACHER
Ljudi sve hocu da Vas pitam:Koja je prosjecna tezina 155-ice,iz Vase price i onog Users manual-a kapiram da je 1.250kg,ali meni,Marijanu,i kumu u saobracajnoj pise 1.395kg,sto mi je logicnije jer recimo G3 gti ima 1.250kg,a 155 je veci auto...A i kazu da se 155 2.0 16v ne moze "drzati" G3 gti 2.0 16v jer je G3 laksi,a kako laksi ako oba imaju po 1.250 kg???

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Okt 02, 2009 12:38 pm
od Santino
ts-ovi sa 8 ventila imaju oko 1210-1250kg, 16v se krecu od 1230-1270, v6 ide oko 1350-1380kg

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Okt 02, 2009 2:38 pm
od OMP
kod mene u sabracajnoj pise 1200kg ;) ne znam Sumi odakle kod vas tih 200kg vise :rolleyes:

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Okt 02, 2009 5:35 pm
od sasa km
kod mene pise 1395 praznog vozila + boca za plin od 56 L (mada od benzina je na pola puna)

zimus kad sam isao preko kopaonika pa sa one strane neociscen i izgazen sneg pa kad sam sabrao sve izadje skoro 2 tone i vratio se na josanicku banju pa okolo - naokolo

Re: Alfa Romeo 155 (167)

Poslato: Pet Okt 02, 2009 11:28 pm
od Santino
u mojoj saobracajnoj pise 1350, sto nije daleko od istine jer je auto sa alu 15'-icama i rezervnom 17' izmeren na 1330kg uz napomenu da ima samo prednja sedista i plinsku bocu pa se otprilike kompenzuje sa enterierom koji nije prisutan... :grin: