Stranica 22 od 75

Poslato: Ned Feb 03, 2008 6:39 pm
od superfly tnt
znam da je brzo i prilicno daleko ali evo prilike da se upoznamo.

http://forums.cjb.net/alfa75-about448.html

Poslato: Ned Feb 03, 2008 7:54 pm
od Gost
Dao sam oglas pa mozda se neko i javi,mada vecina kada cuje za kubikazu padne u nesvest i bez pomena o prodaji.Nisam bas skroz odusta ako nadjem neki manji motor sve je moguce.

Poslato: Uto Feb 05, 2008 1:10 am
od superfly tnt
jos jedna za tokya. vozali se danas po sumi i skupljali drva .

Poslato: Uto Feb 05, 2008 4:18 pm
od superfly tnt
da ne ispadne da jedini imate zver
Slika

Poslato: Uto Feb 05, 2008 8:03 pm
od Nigy
I mi motora za trku imamo. ;)
Da najavim pocetak jedne zanimljive akcije. :dugokosi:

Slika
Evo ga kako cuci pogresno postavljen. :twisted:

Slika
Par problema za pravilnu orjentaciju motora... :?

Slika
I fen je malo daleko pa ce se praviti izduvna grana...

Slika
I evo ga na sigurnom. ;)

Ovom prilikom se zahvaljujem prijatelju koji je pomogao u vadjenju ovog sportskog srca.
TRENTA TRE :plavi_voli: :beerchug:

Poslato: Uto Feb 05, 2008 8:21 pm
od TOXON
superfly tnt napisao:jos jedna za tokya. vozali se danas po sumi i skupljali drva .
Mislim da je ovako nesto prikladnije ali necemo trovati temu ;)


Poslato: Uto Feb 05, 2008 8:59 pm
od Gost
@Nigy

Ni

Poslato: Uto Feb 05, 2008 11:40 pm
od Nigy
Pa mislim da smo vec utvrdili da hilzne nisu dobro resenje kada je u pitanju nadpritisak. A i ugradjivao se u Alfu (plus ima 200ccm vise ;)).

Naravno, bice dosta keksa oko cele price, al' verujem da ce i rezultat biti adekvatan. :twisted:

Poslato: Sre Feb 06, 2008 12:17 am
od kilson
Josh kad bi upao marelli komp to bi bila pesma! :cool :cool :cool

Proveri da li izduvne pasuje ako je okrenesh na gore, tj rotirash je za 180 stepeni... :)

Poslato: Sre Feb 06, 2008 8:10 am
od Gost
@Nigy

Uz malo truda i zezanja: 200ks!

Dovoljno,

Poslato: Sre Feb 06, 2008 8:37 am
od ljube-kugla
nek prica ko sta hoce ali bez kubikaze se ne dobija nista veliko,kad ima kubika ima i potencijala,svaka dorada se oseti,i u voznji a i po dzepu,sinoc mi bio drugar i prica za nekog da'l iz Vrsca sto je u benkicu ubacio 2.7 turbo a turbinu od malog mana kamiona,precnika oko 25-30cm,kaze da je babaroga ali nece ispod 30L,losijeg benzina

Poslato: Sre Feb 06, 2008 3:34 pm
od Nigy
@ Fri

Poslato: Sre Feb 06, 2008 4:11 pm
od TOXON
Alo.... dreseri, ukrotite konje da vam se ne razbeze!!!


Nemate ni fabrickih 155 a vec pucate na 220 :?

Poslato: Sre Feb 06, 2008 6:20 pm
od Nigy
Be eM Weista, pricam o motoru koji je na gornjim fotkama. ;)
2.0 Turbo 8v straight-4 1995 cc 129 kW (175 PS+overboost) 265 Nm (195 ft·lbf) @ 2500 rpm
LM, u taj motor ce, kad se bude sredio, doci i NOS, tako da opusti se. :dugokosi:
Zar mislis da bi se upustao u ceo taj Slika a da ne izvucem vise nego sto ima V6 24V QV?

Poslato: Sre Feb 06, 2008 9:18 pm
od TOXON
Znam ja dobro sta vi pricate a odlicno poznajem i generalije motora,cak znam i kako ide dedra sa tim motorom!

Aleksa je sa starim 12v uzimao drugara u dedri sa solidno odvrnutom turbinom i chipom,tako da..... opusti se,to nece leteti! :cool

Daleko je on od 24v!

A za te prepravke o kojima ti pricas NOS i slicno treba mnogo para!!!

Poslato: Sre Feb 06, 2008 10:29 pm
od Nigy
U Dedri je taj motor slabiji za 15KS, ubrzava do 100 za 8.30s (164 ide na 7.2 ili 7.6 u zavisnosti od izvora), Aleksa ima TS menjac (koji ce verovatno ici i kod mene :cool) + pogon na zadnje tockove, tako da tu nista nije sporno. ;)
Al' da prekinemo pricu o letenju, rezultati ce biti vidljivi, pa cemo onda pricati ponovo. :dugokosi:

Poslato: Sre Feb 06, 2008 10:52 pm
od TOXON
Pa nije bas 15 ali ajde,nemoj da viris u carfolio!!! :?

I stvarno ne znam koliko moze da ima ks-a ?? sa fino odvrnutom turbinom t.j prEtiskom???,ispod 180 nema,da se ne lazemo!!

Price NOS i ostalo me ne interesuju,to je isto sto i steroidi!!!

Sto se tice tih sekundi,sa obzirom da tvoja ide,ako se secam?? nesto oko 7,sitno onda nemamo sta da pricamo!

Ako se secas NS skupa??,do sto sam te uzeo sa kankunenovim autom koji je isao kao traktor u poredjenju sa ispravnim v6 agregatom! ;)

Poslato: Sre Feb 06, 2008 11:03 pm
od Nigy
Vidim da imas veliku potrebu da budes u pravu, a ja nemam zelju da se prepirem.
Od sada cu svaki post vezan za ono sto nameravam da radim preseliti u temu u kojoj je predstavljena moja siva zverka, a ti nemoj da je citas i necemo se daviti glupostima. Deal? ;)

Poslato: Sre Feb 06, 2008 11:32 pm
od TOXON
No deal!

Nemoj zbog mene da ne predstavljas tvoje planove,ovde ima dosta ljudi koje interesuje ugradnja tog motora tako da sam ja najmanje bitan!

I nemam veliku .potrebu. nego iznosim cinjenicno stanje koga definitivno neki nisu svesni i cak pripomazem da se ljudima ne smeju iza ledja.

Dakle, sa dobro setapovanim 2.0 8v turbo moze da se izvuce zdravih 195-200 ks sto je i vise nego dovoljno za kvalitetnu voznju!

Ako ti je rezon? Daj da moj bude veci to jest jaci od 24v onda batali posao!

Ja se ne secam da sam, dok sam vozio 75 preterano pricao o turbinama i 24v motorima,iskreno bio bih najsretniji da svi sektasi vladaju sa tih 180-desetak konja onako kako sam ja vladao sa mojim! (znam da zvuci prepotentno) :evil:

Uvek bi se pre odlucio za prave kocnice,balans stangle opruge i amortizere nego za neki .brutalni. motor koji ako bar znam da vozim ne mogu pristojno ni da zaustavim!

No Ljutis,pricam iskreno i otvoreno,znam da nekima smeta ali takav sam prihvatili me ili ne!!!!

Poslato: Čet Feb 07, 2008 1:43 am
od superfly tnt
meni se osobo ne svidja taj motor. ima usko podrucje rada. 3000-5500. da je 16v bilo bi drukcije. imao sam dedru integrale i moja ts + 1.6 getriba ga jede. nakon 3000 silovito povlaci ali ne dugo. potrosnja me dotukla.prodao nakon 2 mjeseca. ici ce bolje od dedre ali sumnjam od v6. osim ako ga ne trpas zrakom i gorivom.

moras dobro odabrat getribu za taj motor. usko podrucje.

samo moje misljenje ;)

Poslato: Čet Feb 07, 2008 2:14 am
od kilson
superfly: Svaka chast za te .Lego kockice. ispod haube! :twisted: :twisted: :twisted:

Poslato: Čet Feb 07, 2008 8:58 am
od ljube-kugla
na starim opel corsama za reli su iz 1.6 8v sa karburatorima izvlacili do 200ks,sa menjacima

1.--2.5
2.--1.9
3.--1.5
4.--1.1
5.--1.0

final drive
4.5---5.5

imama negde tih podataka,ali treba para za to planinarenje,najbolje je ubaciti vankel motor i eto resenja,jeftina registracija a preko 200ks iz 1.3 motora


Poslato: Čet Feb 07, 2008 11:31 am
od superfly tnt
killaz napisao:superfly: Svaka chast za te .Lego kockice. ispod haube! :twisted: :twisted: :twisted:
nije to moje ljudi. ja imam nesto drugo u planu. nabavio sam 2.5 v6 i imam vizije.

Poslato: Čet Feb 07, 2008 11:35 am
od kilson
24v ili 12v?

Poslato: Čet Feb 07, 2008 11:36 am
od Nigy
Ajd' onda redom.
Izbor motora je pao na bazi ponude, tj. onoga sto se zateklo. 2.0T 8v motor je u raznim modelima izvlacio od 150 do 175 KS. Alfa je imala naj jaci.
Na istom ce doci drugi ECU i dizne, a mozda i turbina. Povrh svega ce ici i NOS.
Kada se sve to skupi, 220KS na tockovima sumnjam da ce biti nedostizno.

Sto se menjaca tice, u opciji su 1.6, TS i 1.8T. Sta ce ici na kraju, utvrdice se teorijskim i experimentalnim putem. =]

@ superfly tnt
Znam za podrucije rada 1.8T motora, i to je odprilike to, ispod 3krpm je prakticno mrtav. Verovatno je slicno i sa 2.0 .
Ali za mesec i nesto dana koliko sam ga vozio, polako sam se i navikao da ga drzim u tim obrtajima kad je bilo potrebno. Cak je i serijski menjac lepo prilagodjen, pa sam odustao od stavljanja TS-ovog.

Makina koju spremam ce biti vozena u specijalnim prilikama. Bice spustena i olaksana. ;)

Jedino pitanje koje se postavlja je kada ce sve biti gotovo.
Nece ove godine, to je sigurno, al' i nemam potrebe za zurbom.

@ TOKYO
Sreca te nemaju svi jedan rezon (bio on tvoj, moj ili bilo ciji), jer bi tako sve ono sto nije u njemu ostalo neotkriveno. Svoj sam vec izneo i, boze zdravlja i srece, ostvaricu ga. :dugokosi: