Stranica 22 od 22
Poslato: Čet Sep 18, 2008 7:57 am
od Gost
Alfa 145 1.8TS, 99% se vozi u gradu na kratkim relacijama, max 3km. Mese
Poslato: Čet Sep 18, 2008 8:33 am
od Gost
Pazi sad,Alfa 145 1.4TS svaki dan do posla koji mi je na 1km od kuce... kad preracunam potrosnju ispada nekih 15l/100 !!! mesec dana nisam isao kolima dok je bilo lepo vreme,vec sam je samo koristio ono za po gradu znaci malo duze voznje,potrosnja 11l sa klimom,na otvorenom 7,5 sa klimom,sto navodi na zakljucak da ona sve vreme radi pod sauhom u tih tvojih 3km i ugradnja plina ti tu ne bi nesto mnogo pomogla...
Poslato: Čet Sep 18, 2008 10:18 am
od Gost
Pa to je besmisleno... Plin se isplati i sa 15000 godisnje, ali najvise smisla ima ako prelazis dosta, 25 000-30 000 godisnje, sto je moj slucaj...
Ipak, cak i u tvom slucaju bi postojala neka usteda, ali vrlo mala. Ako ti je aluminijumska usisna grana onda ti ne moras mnogo da cekas dok prebacis na plin, mozda minut da se zagreje malo motor.
Stavi sve na papir...
Ja predjem godisnje minimum 25 000 km sa prosecnom potrosnjom od 12 litara na 100 km jer ne vozim mnogo po gradu, sto na kraju godine bude oko 160 000 dinara, ili 2000 eura, a tolika mi je i usteda jer je voznja sa plinom duplo jeftinija, poznato...
U sustini je to usteda samo na papiru, tog novca nema, ali u svakom slucaju je pozitivno...

Poslato: Čet Sep 18, 2008 10:35 am
od Gost
Godi
Poslato: Čet Sep 18, 2008 12:37 pm
od Flavio
Posto ja vozim onu najprostiju,vakum verziju uredjaja.Faktor kratkih voznji,racunaj da na temperaturama od -5 do +5 (najcesce zimske temperature),upalis hladan auto na benzin,ostavis je u mestu 2-3 minuta,krenes i vozis 200-300 metara(1. ili 2.,do oko 2.500 rpm).Obicno to bude dovoljno da prebacis na plin i vozis na njega dalje.
Moze to i grublje tj. ranije da se prebaci ali ...
Sto se tice leta(10C i toplije),upalis hladnu,pustis je u mestu 1-3 min,prebacis pa vozis.Podrazumeva se da prve stotine metara vozis malo lakse,kao uostalom i kad je hladan auto a vozis na benzin(kao ti sada).
Kapirung

?
Ako bi isao na sekvent plin,obicno motor treba da se ugreje do oko 40C na benzin da bi plinski ECU prebacio na plin,pa sad racunaj.
Poslato: Čet Sep 18, 2008 4:30 pm
od Gost
Kako vidim, za ono kako vozim, ne isplati se.
Poslato: Pet Sep 19, 2008 10:13 pm
od Vuk 166
Pozdrav drugari,potrebna mi je slika instalacije koja se nalazi ispod one plastike ispod volana i slika table sa osiguracima Alfe 145/6 Boxer 94-96,ako neko ima malo vece rezolucije ali ako ima bilo kakva slika i to moze! Nesto kao ovo:

menjac 1.7 IE 33 na 1.7 16V 146 ?
Poslato: Sub Okt 11, 2008 4:30 pm
od Gost
Kao sto kaze i subject..
Da li pashe menjach sa 1.7 IE 33 na 1.7 16V 146
Raspao mi se menjach...
A gaston ima jedan iuzgleda pa me interesuje da li pashe..?
Poslato: Ned Okt 12, 2008 7:59 pm
od srdjan_p
Ne pase...

Na 145/6 je sa biracem brzina na sajle a na 33 je na poluge...
Poslato: Ned Okt 12, 2008 10:43 pm
od Gost
e j... ga...
Hvala na brzom odgovoru!
Poslato: Uto Okt 14, 2008 9:21 am
od Gost
Menjao sam viljuske pre oko 30 000 km i vec su silen blokovi poceli da zvacu, imaju mali luft, dok su kugle ok kolikoi ja vidim...
Neko mi rece da nema smisla menjati samo njih, jer su loseg kvaliteta, jel to zaista tako, ili da uzmem samo silen blokove i guram jos ovoliko?!
Poslato: Uto Okt 14, 2008 10:51 am
od Flavio
Koliko znam,sileni su oko 600-700 din./kom.Ako su kugle skroz OK,ja bih verovatno zamenio silene pa koliko traje.Steta baciti ispravnu kuglu

.
Poslato: Sre Okt 15, 2008 6:44 pm
od Vuk 166
Ne znam da li je ovo pravo mesto za to ali...evo kako izgleda moja bivsa Juniorka,nadam se da ce biti buduca.. :cool
