Stranica 22 od 75
75 Serie Numerata
Poslato: Sre Maj 17, 2006 12:39 pm
od Nigy
In 1991 the 75 Turbo Quadrofoglio Verde Serie Numerata was introduced on the Italian market. The extra features are:
a numbered aluminium plate on the dashboardunit, a Recaro interior and special light-alloy wheels. Alfa Romeo also
introduced a twin spark version of this car with the same extra`s.
Text sa cuvenog alfa75.info.
Ono sto mene zanima ima li neko fotke ove serije, neki link ili info o njima. Naime, zanima me GDE je na tabli stajala plocica sa brojem i da li su felne istog dizajna kao na SZ/RZ?
Poslato: Sre Maj 17, 2006 2:23 pm
od Gost
:plavi_sumnja: :plavi_sumnja: :plavi_sumnja: :plavi_sumnja:
Poslato: Sre Maj 17, 2006 3:42 pm
od Gost
Poslato: Sre Maj 17, 2006 4:47 pm
od Gost
[quote="Nigy"][quote="sira"]Evo malko sam se bacio u tro
Poslato: Sre Maj 17, 2006 7:20 pm
od Sasha
Poslato: Sre Maj 17, 2006 7:25 pm
od Gost
Ima li netko slu
Poslato: Sre Maj 17, 2006 7:26 pm
od Sasha
Poslato: Sre Maj 17, 2006 11:33 pm
od Gost
Poslato: Čet Maj 18, 2006 12:06 am
od Nigy
Fris75turbo napisao:serijski broj im se nalazi na centralnoj tabli, imaju Recaro enterijer, retrovizore u boji auta (Turbo) i Speedline Alu-felne (14.-2.0TS, a 15.-Turbo)
Sta ces vise, san snova :cool
Pa skoro sam siguran da imam jedan san snova!!! :cool :cool :cool
LM, u pitanju je TS, proizvedena je '91, prodata u Italiji, retrovizori u boji karoserije, felne odgovaraju, na mestu tablice zvrlji rupa...
Jedino mi se sedista ne uklapaju u pricu, ali su ocigledno zamenjena jer cak nemaju ni onaj ispupceni deo za odmaranje nogu na kraju...
Plocicu je neko iscupao (sasvim normalno) i sedista zamenio.
Ima li negde na mrezi gde se moze ovo proveriti po seriskom broju karoserije?
Poslato: Čet Maj 18, 2006 12:10 am
od Nigy
Fris75turbo napisao:Alfa 75 3.0-V6 24V (motor iz 164QV) oko 250ks...
Alfa 75 3.7-V6 24V (motor iz 156GTA) preko 300ks...
Ima li info kako su resili radilicu?

Poslato: Čet Maj 18, 2006 5:44 am
od Gost
Nigy napisao:Fris75turbo napisao:Alfa 75 3.0-V6 24V (motor iz 164QV) oko 250ks...
Alfa 75 3.7-V6 24V (motor iz 156GTA) preko 300ks...
Ima li info kako su resili radilicu?

Radilicu?
Misli
Poslato: Čet Maj 18, 2006 7:03 am
od Gost
@Nigy
Moram da nadjem sliku, negde sam je zaturio...
Radi se o Milano 75-icama, tj likovi koji se ovako .igraju. su Ameri

Ko bi rekao da su ovako mastoviti, ako se uzme u obzir kakve Shabanske automobile umeju da naprave
KADA IMAS PARA, SVE SE LAKO RESAVA... :x
Poslato: Čet Maj 18, 2006 7:39 am
od Gost
Pa nije to ni
Poslato: Čet Maj 18, 2006 7:45 am
od Gost
Moja je Limited edition sa rednim brojem 3000i nesto i ima Recaro sedista, ostaje mi samo da ofarbam retrovizore, a felne da skinem od alekse ili nigija

takodje LE imaju kozni volan, ostalo je sve isto kao i kod standardnih verzija.
@ sira
Nesto sam sa Aleksom pricao, tj on je isao da gleda neki 24v da ubacimo kod njega i kaze mi da nije problem sa zamajcem.....nego je problem kako zamajac od 2.0 v6 turbo da se prepravi da moze da ide na kardan.. e to bi bio posao, tih motora ima dosta a nisu ni skupi, a idu zverski.
Jeli kako da smanjim kompresiju na TS-u, da je spustim na 8-9?
Poslato: Čet Maj 18, 2006 7:49 am
od Gost
Stavi klipove od 2.0 karb. mislim da su oni s ravnim
Poslato: Čet Maj 18, 2006 8:06 am
od Gost
he bas mislim da je kontra, imam jedan ts rasturen i ravni su mu klipovi, a koliko se secam carb verzija ima onako ispupcene klipove.
E pitacu danas ove kod mene za glavcine pa ti javljam.
Poslato: Čet Maj 18, 2006 8:21 am
od Nigy
[quote="sira"]Radilicu?
Misli
Poslato: Čet Maj 18, 2006 8:35 am
od Gost
75ts napisao:he bas mislim da je kontra, imam jedan ts rasturen i ravni su mu klipovi, a koliko se secam carb verzija ima onako ispupcene klipove.
E pitacu danas ove kod mene za glavcine pa ti javljam.
Mogu
Poslato: Čet Maj 18, 2006 8:52 am
od Gost
koliko ja kontam, 75ts bi da ubije stepen... verovatno zbog truba?!?
Poslato: Čet Maj 18, 2006 9:00 am
od Gost
Milos napisao:koliko ja kontam, 75ts bi da ubije stepen... verovatno zbog truba?!?
Truba se stavlja na akumulator
Ma znam, ali ako skonta da mu je to prevelika zajebancija onda
Poslato: Čet Maj 18, 2006 10:11 am
od Gost
Vidis kako Milos sve kapira
Naime nesto sam sa Alexom pricao, ovako cemo drugovi onako, i reko ajde da probamo, ja nisam neki expert ali sam voljan da ucim i da probam, tako da smo nabavili par turbina, imamo jedan TS, samo jos da utvrdim koja je kakva po karakteristikama turbina, imama coveka koji ce da mi pravi grane (burazer znaci mogu da ga gnjavim do mile volje

), pa polako, ako ima neko dobro stivno za citanje o turbinama i sl. dobro dodje ili neki savet isl.
Poslato: Čet Maj 18, 2006 10:27 am
od Gost
Evo ti link na jedan forum di ima puno toga lijepog o turbu:
http://www.quartermile.ws/forum/index.php?gid=82
Mislim da
Poslato: Čet Maj 18, 2006 5:07 pm
od kilson
@75TS: Pa mislim da nema jacheg foruma od Cannona vezano za materiju posvecenu Turbo motorima...
Da krenesh recimo lagano sa temom u .Motor i upravljachka jedinica.?
Btw, samo napred - podrshka sa moje strane!

Poslato: Čet Maj 18, 2006 5:11 pm
od Gost
Poslato: Čet Maj 18, 2006 6:57 pm
od Nigy
Fris75turbo napisao:TS ima ravne klipove a stariji Carb ima .kupole....
Avaj, evo slika MONSTRUMA 3.7V6-24V

Mocno, nema sta. =] =] =]
Nego, pardonirajte me na neznanju, ali zar nije naj veca zapremina Alfinih motora 3.2???
Btw. evo i devojcice o kojoj pricah:

kozni volan, retrovizori u boji karoserije, rupa na mestu plocice, sedista koja nisu proizvodjena '91. (felne ste imali prilike da vidite)... :cool