ovako sto se guma tice. iz vlastitog iskustva znam da 205 55 16 neide. iza da ali napred struze po plastici. i to na serijskoj visina auta. na spustenoj nemozes ni volan okrenut. razgovarao sam s mikom i on vozi na 17 ali nikako preko 40. znaci mozes 205 40 ili 215 40 . sada imam 205 45 16 i taman su.
moj savjet za po beogradu 205 50 15, najbolja guma za 75icu
Poslato: Pet Feb 01, 2008 2:06 pm
od Gruja
I jos ostaje u okviru fabrickih dimenzija...
Razlika u odnosu na 195/60 14 je dva-tri mm...
Samo da jos pazarim ovakve neke 15ice....
Poslato: Pet Feb 01, 2008 4:34 pm
od TOXON
@jim_mojo
Ne razumes,nije problem dijametar tocka,fizicki on moze da stane,problem je ET felne i sirina gume a kad pri tome dodas i visinu (debelu gumu) dobijes problem grubo prikazan na slici!
Ovo je slika prednjeg kosa iz pticije prespektive,shvatash o cemu pricam??
Poslato: Pet Feb 01, 2008 5:20 pm
od JaMaL
Kapiram sta mi pricas... to sam mislio da se resi sa distancima... ali jbg iovako nema nista od 17 po beogradu tako da je prica suvisna... osim ako ne zelite da vozite auto jednom nedeljno 10 km i parkirate ga sto rece Nigy...
mislim da bi za svakodnevnu voznju to bio preveliki cim i za auto i za nas... da ne pominjem lezece policajce koje iovako prelazim sa 1km/h da ne bih zabo auspuhom dole...
nista jedne lepe 15. i da se tera...
ti si tokyo imao 16.... 205/45 rece... kako je to radilo...? za voznju po gradu...
ovo na mom auto sto vidis dole su 14. 195/55... i vec je blizu blatobrana... tako da mi je auto spusten dosta... 16 ne znam kako bih stavio bez dizanja malo...
inace jedno pitanjce... gde da najdem kvake ... uzeo bih sve 4 moze i 2... sta god... hvatac mi je gore...?
Poslato: Pet Feb 01, 2008 5:36 pm
od Gost
superfly tnt napisao:...205 50 15, najbolja guma za 75icu
Sla
Poslato: Pet Feb 01, 2008 6:08 pm
od ljube-kugla
napred 205/50/15 a pozadi 225/40/16 ili 17,pa da moze i pozadi da se spusti a da stoji ravno,meni je pozadi seriska visina sa tezinom boce od 60L a napred je kombinacija na o.5 zuba visine,posto su pozadi sitniji zubi pa sam kombinovao
Nigi
ni danas nisam stigao,do malopre sam imao guzvu,aj sutra cu,posto radi do 18h
Poslato: Pet Feb 01, 2008 7:32 pm
od Gost
Prepravke blatobrana nisu isklucene da bi stale vece felne.Ja sam radije za varijantu 17 ali vec imam 16 .gume pa bih da izbegnem zamene.Druga stvar 16. serije 55 je odprilike istog precnika kao 17. serije 45.Probao sam 205/65/15 to je takodje manje vise isti precnik kao 17 45 i znam da udara u branik ,a verovatno bi cesala i krilo ali brusilica je tu.
Poslato: Pet Feb 01, 2008 7:34 pm
od superfly tnt
ma ide i 16 ako je 45 samo sto onda trebas pazljivo se penjat po rubnjacima. sa 15 je ipak lakse. idealno je po meni 205 45 16 sto tice vizualnog , udobnosti i drzanja. negativno je to sto su gume skupe i lako se ostete. zasto ljudi koriste 15 najcesce na stazama, ne zato jer je bolja od 16 nego ih ima zabadava kod svakog vulkanizera.
evo budget antirollbar. treba nabavit gume sta drze stangu, one polumjesece, flekserica treba i nekih polsata slobodnog vremena
Poslato: Pet Feb 01, 2008 10:38 pm
od JaMaL
Heh ovo je kao nekad sto se radilo na starijim fiat-ima... ladama i ostalim slicnim kolima... vozio sam argentu [mislim da je bila argenta... ili nesto slicno] sa tim setupom i napred i pozadi duple stangle... sta reci sem da se tockovi veoma lako podizu u krivini i da je zadnji kraj bio prilicno nervozan pod gasom kroz krivinu... bese 128 ili nesto konja...
nego cela ova prica sa negativnim camber-om nije losa ali ultimativno cemu... kapiram da imamo gde to da vozimo ali zivimo u zemlji koja ima 2 pristojne karting staze , trkacku necu ni da pominjem... nashe komsije su u malo boljoj poziciji, ali ovde nam je to zaista suvisna prica... ne kazem da to nije extra, svidja mi se ideja samo mi se smuci kada se setim gde zivim...
Poslato: Pet Feb 01, 2008 10:43 pm
od superfly tnt
na koje susjede mislis? bugare ili rumunje?
Poslato: Pet Feb 01, 2008 11:41 pm
od kilson
Svaka chast superfly, zavrshio si .shtangliranje.!
Razmisli samo da li ce se ova nova shtangla okrenuti oko osnovne... Mozhda ne bi bilo loshe izvariti jednu za drugu, makar u krajevima. (?)
Javljaj kako se ponasha!
(Ovo bi trebalo staviti u posebnu posebnu temu - kao i masu korisnih stvari koje se utope u 75 strana...)
Poslato: Sub Feb 02, 2008 12:14 am
od ljube-kugla
mislim da ne bi valjalo variti,jer materijal menja strukturu ili se zakali ili odpusti,zavisno kako varis i kako hladis,bolje je ovako na srafove u silen blokovima,samo ih treba napraviti tvrdje (ako treba)
Poslato: Sub Feb 02, 2008 1:32 am
od TOXON
Nikako varenje,obe stangle se uvijaju drugacije i mislim da varenje moze stvoriti samo problem!!!
Inace super fly , svaka cast , odlicno osmisljeno i uradjeno ,ne znam sta bih ti rekao???
Respect!
Poslato: Sub Feb 02, 2008 2:44 am
od Nigy
@ superfly tnt
Evo odgovora na pismo koje sam poslao u vezi dihtunga.
Ko hoce da sroci sa mnom odgovor - mozda stvarno i urade nesto. :cool
Good Morning Mr. Baras,
thank you for your inquiry.
Unfortunately the item you requested is not in our range at the moment. Anyway, we would like to include the 1.8 Turbo racing head gasket in our catalogue, so we are thinking to the availability of it in the near future.
In order to speed up the availability, it will be more than helpful if you can send us (to my address below) a sample of a stock gasket (new or used), so we can start tooling production as soon as we will receive it.
Also, please write me precisely how much do you want to increase turbo pressure, and whether or not you want to modify the compression ratio as well as the gasket thickness.
Feel free to contact me for any further information.
Cristiano Cazzolato
Design - Racing Division
Product Development
SPESSO Gaskets Srl
Strada del Francese 133
10156 Torino (TO)
ITALY
Poslato: Sub Feb 02, 2008 8:44 am
od superfly tnt
dobro decki polako. stvarno nije neki izum. ovaj me lik nekako nagovorio da to ucinim. iako mi se cini da je moje bolje. njegovo je mozda vise usminkano. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=9587
Poslato: Sub Feb 02, 2008 10:07 am
od ljube-kugla
nesto za tokya ... re=related
Poslato: Sub Feb 02, 2008 10:34 am
od superfly tnt
ma pusti to,
... re=related obratite paznju kako se auto propinje
Poslato: Sub Feb 02, 2008 9:24 pm
od Gost
Superfly obrati paznju kako je prednja balans stangla vezana kod njega ,mislim da tvoja nece imati puno efekta jer se sile ne prenose direktno na obe vec samo na jednu .Mislim da se ova donja neceupridati uopste pod opterecenjem.Mozda i gresim ali cini mi se da je tako.
Poslato: Ned Feb 03, 2008 1:08 am
od superfly tnt
pogledaj sliku. donja stanga se se drzi za gornju. znaci ima fiksnu tocku. pogledaj krajeve donje stange, drze se fiksno za gornju koja radi. sad recimo opteretis desni kotac. gornja stanga krene gore i uvija se u odnosu na ljevi kotac. ako su krajevi donje stange fiksni za gornju onda se i donja uvija u odnosu ljeva i desna. tj neda gornjoj da se uvija. malo bolje pogledaj i vidices da je stvar sasvim logicna. ako bi recimo one gume na krajevima pomaknuo prema napred , time bi oslabio otpor donje stange prema gornjoj. kada bi skroz maknuo gume , onda bi bilo kao da je i nema.
Poslato: Ned Feb 03, 2008 2:25 pm
od JaMaL
da ali... zar prvo ne pocnu gume da ti se uvijaju pa tek onda stangla... dakle dobijas prvo progresivni efekat uvijanja mekse gume pa tek onda stangle... a pri povratku dobijah vrlo nezgodnu reakciju federa... jer se prvo otpusta cvrsta stangla a onda mekana guma i u tom momentu mozes dobiti o[ruge koji nije bas pozeljan na balans stangli.... ?
Poslato: Ned Feb 03, 2008 3:05 pm
od Gost
Video sam da rade i jedna i druga ,ali sam vec poslao post,medjutim problem je i to sto ti je gornja uvek vise opterecena ,posebno na kraju gde je vezana sa tockom. Kompletno opterecenje trpi deo koji ulazi u gumu dok donja na kraju nije opterecena.