Na osnovu gornjeg citata, i ako se bliži vreme za zamenu ulja, treba za početak probati sa drugim uljem. Pritom ne znamo ni u kakvom je opštem stanju taj motor ni koliko je prešao. Crevo od turbine do IC-a je normalno zamašćeno, prema prethodnim fotografijama, tako da turbina otpada kao potencijalni uzrok. Postavlja se pitanje finansijske smislenosti popravke motora (osim ako se radi o curenju na nekom zaptivaču ili možda na gumicama ventila) koji na 10000km potroši 3L ulja. Da li se isplati otvarati i reparirati motor zbog 3L ulja na 10000km (+ 2L ulja jednom godišnje za put na more) ili voziti tako? To ipak treba da odluči vlasnik vozila. Tema je dobra, mislim da smo svi dali dobre predloge i da će svima koji posle nas budu čitali ovu temu biti od koristi.bums85 napisao:Ne mozes benzinca da poredis, za JTD je to prevelika potrosnja, 600g moze da potrosi od zamene do zamene. Takodje koliko znam Selenia Turbo Diesel nije najbolje ulje za taj motor, to moze da bude jedan od razloga vece potrosnje. Ne moze bas da te boli uvo kod turbo dizela kad trosi ulje, jer moze da se zavrsi iberturazom
