Stranica 3 od 5
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 9:25 pm
od Zex
Ovaj dim sam uzeo od pitatoreove 147ice
@mladenke, prosle god mi je duvao 1.8 relativnog,a sad 2.2 relativnog,razlika u pritisku velika a u snazi 10hp...a na autu sve perfect...ma turbo kasni jer turbadzija usrao motku,nije do mape..a to sto dimi,jbg,gorivo,ne bi imao toliko ks,kad ucitamo mapu sa normalnom i potrebnom kolicinom,nema nista,a opet sve ispravno...duhovi su medju nama

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 9:27 pm
od Pittatore
Kanda si me malo pomesao, nisam nikad imao u posedu 147icu

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 9:38 pm
od mladenke
zexmaster gt napisao:Ovaj dim sam uzeo od pitatoreove 147ice
@mladenke, prosle god mi je duvao 1.8 relativnog,a sad 2.2 relativnog,razlika u pritisku velika a u snazi 10hp...a na autu sve perfect...ma turbo kasni jer turbadzija usrao motku,nije do mape..a to sto dimi,jbg,gorivo,ne bi imao toliko ks,kad ucitamo mapu sa normalnom i potrebnom kolicinom,nema nista,a opet sve ispravno...duhovi su medju nama

16v motori imaju vecu efikasnost na vecim obrtajima, bolja iskoriscenost... Pa tako razlika u istom setup-u izmedju 8v i 16v motora je nekih 20-30hp na merenju. Na 3.2bara relativnog imao bi negde oko 1500mg/i na mafu, sto je dovoljno za 110-115mm3. Po ovome kolko dimi reko bih da ima min 120mm3 a mozda i vise ako je pritisak 3.2bara. Sto opet mora da bude preko ovoga sto je izmereno. Jednostavno mi se ne poklapaju brojke.
Pittatore napisao:Kanda si me malo pomesao, nisam nikad imao u posedu 147icu

Lazes, licno sam te video kako skidas oznaku 147 i lepis 156.... Zato ti je i mali auto, jer to u stvari 147.

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 9:41 pm
od Pittatore
Onda su mi dusmani uvalili 147icu uz pricu da je 156 sw

Poslato: Ned Nov 01, 2015 10:09 pm
od FantomX
16v motori imaju bespotrebnih 8 ventila viska
Sent from G4
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 10:24 pm
od Zex
[youtube]m_pvhhnS5i0[/youtube] ja mislio da je tvoja...
@ i trebao bi da ima vise 20ks,ali eto,nema iz nekog razloga..najvise buni sto je kompresija idealna..oataje jos dizne da probam od nekog sve cetiri,mada sumnjam da je do toga...mozda i do common rail pumpe,stavio sam od fiata 16v,trabolo bi da se poklapaju,kobtam da pumpa ili gura ili ne
Poslato: Ned Nov 01, 2015 10:30 pm
od FantomX
I pumpu si menjao, ojhaaaa
Sent from G4
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 10:32 pm
od Zex
Pumpa procurela jos na stocku
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 10:34 pm
od mladenke
to si mogo i da remontujes, nije skupo a dobijes garanciju i bude ko nova. To ti isto ko i sa turbinom 50-50 dal ce da se pokaze kao dobra.

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 10:37 pm
od Zex
Pa nije isto,remont oko 150e,a pumpa 60e org 40.000km presao auto,od stila ostali delovi oko pozarnog zida
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 10:42 pm
od mladenke
jbs ga, 50e remont kod nas u Nisu, sa sve proverom od 1h po svim pritiscima sa sve diznama. Prosle godine radio na mojoj.

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 10:45 pm
od Zex
Ovde je od 120 do 150,zavisi gde...sta ti mislis u cemu moze da bude problem moj?
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 10:49 pm
od mladenke
Ne znam, Milan tarot je na odmoru.

Uradi neki log, sa gorivom, pritiskom turbine, maf-om pa ce buljimo u brojke i trazimo duha. Za to sam uvek raspolozen.

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 10:52 pm
od Pittatore
@Zex - Ovo je gosn Raletova bivsa, ja samo kacio snimak

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 10:57 pm
od Zex
BzvZ smo razvukli u ovoj temi,nije za to predvidjena
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 10:59 pm
od Zex
Mi raletovci dimimo i imamo snagu

Poslato: Ned Nov 01, 2015 11:05 pm
od FantomX
Ima li i dalje 223 na kotacima?
@zexmaster gt
Koji map koristis?
Sent from G4
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Ned Nov 01, 2015 11:31 pm
od Zex
Ne znam,davno je prodao,nesto su skoro radili na njoj sadasnjem vlasniku..na oglasu pise da ima
Sve sto moze da vam padne na pamet,sve je provereno

3,5bara
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Pon Nov 02, 2015 9:08 am
od G0XY
Imam za tebe CR pumpu - kao balerina

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Pon Nov 02, 2015 2:35 pm
od Ognjen_HN
Jerotije dal je moguce da je izbacio 163ks na valjcima? Pa koliko onda ima moja ts sa fabrickih 150ks? 90 ?

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Pon Nov 02, 2015 2:37 pm
od G0XY
To sve zavisi od stanja motora,ali ne samo motora nego i senzorskih paketa koji regulišu parametre rada.
Što je veća kilometraža i starije godište,konji se polako tope ako se neke komponente ne zanavljaju...
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Pon Nov 02, 2015 4:16 pm
od Zex
Ima tu vise stavki koje utucu na snagu,mozda ga zeza i protokomer,mozda klapna gasa,a mozda jednostavno fali i kompresije...
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Pon Nov 02, 2015 7:43 pm
od jerotije
Ne fali ni kompresije, niti je neki drugi problem, kriva obrtnog momenta je slicna fabrickoj, samo je obrtni momenat manji jer je motor pregrejan, ulje na toj temperaturi postaje redje i motor ima manju kompresiju. Posto mi skala temperature ne radi, upalio je lampicu temperature nakon merenja, a poceo je i da se cuje lezaj na radilici, juce upalio lampicu za ulje dok je radio na leru... Necu nikoga da optuzujem, mozda taj lezaj nije riknuo zbog pregrevanja, ali bi svakako momci iz Novaspeed-a trebalo da koriste ventilatore koji duvaju u motor dok je na valjcima.
Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Pon Nov 02, 2015 9:04 pm
od Zex
@jerotije- naravno da ne mozes da krivis nikog,to bi se desilo kad tad u najskorije vreme,a realno je da auto nije mogao da se pregreje na valjcima,jer je bukvalno jedno merenje obavljeno,jedan gas ...ventilator na 2,3,4 stepena ne igra preveliku ulogu,upravo zbog jednog gasa u jednoj brzini...a snagu si izgubio godinama i stanjem motora a ne temperaturi...ventilator inace pale kad je malo veca temperatura...mozda si dosao sa nekim kvarom jbg,a mozda i ne,jbg,ne raditi merac temp...eto bilo vise nas pa i jos jedan 3.0 niko nihe imao problem sa temperaturom...zar ventilator ne pali pre paljenja lampice,?
Iskreno mi je krivo sto se dogodilo

Re: Novaspeed dyno day 31.10.2015. -subota
Poslato: Pon Nov 02, 2015 9:12 pm
od MiloshBg
Ja koliko znam, ti ventilatori ne treba samo da hlade motor vec imaju jos neku, bitniju funkciju.
