Stranica 3 od 4

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Pet Jul 03, 2015 8:42 am
od Ognjen_HN
I manje zezancije od bilo koje druge varijante :)

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Pet Jul 03, 2015 8:52 am
od Gruja
Naceli smo mnogo lepu temu bre :D
@Andrej sori, jos malo da offiramo, sta ces kad je slatko :)

@Ognjen nisam bio siguran da li si znao razliku, pa cisto da napomenem :D
Elem, ja sam se zanosio na razne nacine sya da radim sa mojim autom, TS 8v Nord takodje.
Posto volim ovaj motor posto poto sam hteo da ga zadrzim ali da bide dosta jaci
Pa sad opcije:
1. Turbo - iako izgleda prosto, nakacis turbo, standalone ecu, izmapiras i eto veselja saznadoh da je zapravo to toliko pipavo da su sanse za uspeh cirka 10%. A pare odose u nepovrat...
Jer na svaku turbo konverziju koju vidis na netu ide jos barem 10 propalih pokusaja koje niko nece da objavi. A da ne pricam o tome ko to ovde moze da uradi... ne zato sto su losi majstori vec jednostavno nemaju prakse sa tim. Ja da im budem "pokusni kunic" ne mogu, finansijski..
2. Kompresor - momenta na pretek ali nista od visokih obrtaja a to necu. Mada, moze biti lakse za montazu, pogotovu ako pricamo Rotrex-u jer je dosta "samostalan" i zahvalan ali i kosta. Nekih 2000+ evra samo on..
3. Atmo tuning - skupo kao otrov za mali dobitak, iz ovog motora moze da se dobije 175-180ks a da je ulicno upotrebljiv, ali za tu zajebanciju treba poceti od cca 700 eura samo za bregaste, pa na to standalone, pa mapiranje, pa.... i ode u nebesa. A ostade na 170-180 konja..
4. Busso - za oko 1000 eura gotov transfer. Dodaj nepredvidjene troskove, papire itd i za nekih 2-2,5 hiljade eto 220+ konja fabricki izdrzljivih. Momenta Kraz-a da prevrnes..

Jos uvek nisam nista uradio, novci jbg :D ali kad bude samo i jedino V6. Najlakse, siguran dobitak i sto je najvaznije opeobano vise puta!

Eto, my 2 cents :)

3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Pet Jul 03, 2015 9:49 am
od mali radojica
Neka v6 varijanta sa menjacem i difom iz 75 bez kardana naravno. uzduzno centralno postavljen motor, sex droga nasilje i strah.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Pet Jul 03, 2015 10:07 am
od Andrej
Opusteno, i onako je sve sto se trenutno radi na ovu temu samo prica i diskusija... :)

@Gruja
2.0 Fiat/Lancia turbo imaju Boboovci, a posto smo drugari, znam koje patnje su prosli za ~450ks...
V6 mi zvuci kao mera za ovu namenu, jer je robustan dovoljno da trpi svasta a i zapremina je zapremina. U principu sam uvek voleo da radim nesto sto nije cesto, jer je to prosto zanimljivije i izazovnije, tako da se nesto ne bojim za usmeravanje. Princip je isti, a fakat je da bi iskustvo sa slabim tackama bilo cenjeno.
Sto se tice ovih kit-ova, to ne zelim cak i kada bih imao novce, jer to nije zabava. Cilj je sklopiti u garazi 90% auta, bez vremenskih ciljeva, samo izbeci stranputicu sto je vise moguce... :)

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Pet Jul 03, 2015 10:31 am
od Gremlin
mali radojica napisao:Neka v6 varijanta sa menjacem i difom iz 75 bez kardana naravno. uzduzno centralno postavljen motor, sex droga nasilje i strah.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Je l' se uklapa menjac ili mora neka adapter ploca?

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Pet Jul 03, 2015 11:21 am
od erdeljan
Gremlin napisao:
Shanirani napisao:Ili 2.0 v6 turbo i razbusis ga na 3.0..negde sam procitao da je neko to hteo da radi. Mislim samo dajem predlog.
Ovo mi zvuci zanimljivo ;)
Da, akcenat je na "hteo" 

3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Pet Jul 03, 2015 12:26 pm
od mali radojica
Gremlin napisao:
mali radojica napisao:Neka v6 varijanta sa menjacem i difom iz 75 bez kardana naravno. uzduzno centralno postavljen motor, sex droga nasilje i strah.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Je l' se uklapa menjac ili mora neka adapter ploca?
Ma ja to mastam, ima tu sektasa koji bolje poznaju materiju pa ce se javiti, nadam se. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Pet Jul 03, 2015 1:22 pm
od Gremlin
Sektasa...
hahahahahahahahaha

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Pet Jul 03, 2015 3:12 pm
od Gruja
Da? :P

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Pet Jul 03, 2015 10:05 pm
od Andrej
Evo ga - 3.2 ~600hp. :)

Slika Slika

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Sub Jul 04, 2015 9:58 am
od Gremlin
I nesto preko 6k evrica :-D

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Sub Jul 04, 2015 10:42 am
od Andrej
To je skroz razumna cifra, ako uzmes u obzir da je generalna sa malo cackanja vec postojecih delova za Fiat SOHC mene kostala oko 1.5k eur.

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Sub Jul 04, 2015 10:58 am
od Alex V6
Ako si spreman da izdvojis toliki kes, zar nije bolje da nadjes neki ozbiljniji motor koji vec ima turbo / twin-turbo? Izbor ti je veliki a neces lomiti glavu sa problemima koji te cekaju. Jedno sam siguran, neces se usreciti sa Alfinim V6 motorom ako ides na velike konjaze. Delova nema, sve se ceka mesecima, a nedostaje ti pravi menjac.

Ako ipak hoces DIY sistem bolje uzmi VR6, R32 ili R36. Za njih imas i delova i iskustva ljudi koji su radili.

Ili prepraviti Alfin V6 na 3.7. Sa odgovrajaucim usisom, leptirom i sl. dobija se 330 KS i dosta momenta. I sigurno je pouzdanije nego twin-turbo sistem, a da ne pominjem jednostavnost NA sistema. Ustedeo bi i na masi, nema dve turbine, komplikovanog izduva, creva, interkulera.

Imao sam obican 3.7 sa 280-290KS i razlika je ogromna u odnosu na 3.2. Auto polece iz nizih obrtaja. Jedino mu fali vazduha preko 6000 o/min, ali se to resava vecim i bolje projektovanim usisom, leptirom...

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Sub Jul 04, 2015 11:33 am
od Gremlin
Alex, koliko izadje ta konverzija, tj. razbusivanje i stavljanje novog usisa?

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Sub Jul 04, 2015 1:41 pm
od Andrej
Logikom najlakseg izbora je vrv C20LET nenadjebiv. Jedino sto ja hocu nesto sa vise od 4 cil. VW mi stvarno nije simpatican, neka je i najbolji, protivno je mojim shvatanjima...
Napisah da ukoliko atmo verzija moze da dohvati 300ks to je sasvim dobra opcija. A i auto bi bio predvidljiviji za voznju bez turbo rupe... Koji kombo klipovi+klipnjace+radilica se koriste za 3.7 zapreminu?

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Sub Jul 04, 2015 1:52 pm
od Alex V6
Blok sa 3.0 / 3.2 razbusen, nove hilzne, fabricke klipnjace, veci klipovi 101mm, radilica sa 3.2 (moze i sa 3.0, ali se zbog kraceg hoda dobija 3.5), obradjivanje glava i varenje kanala zbog vecih klipova / hilzni, specijalni dihtunzi.

Najbolje je poci od 3.2 posto vec ima potrebnu radilicu i bolje bregaste pa onda na obradu. Rad je specifican i ne znam da li bi u Srbiji nasao ljude da ti sve odrade kako treba.

Sa 101mm klipovima i standardnim 3.2 hodom dobija se 3.8.

AHM prodaje set 2500 funti:
http://www.ahmotorsports.co.uk/RaceParts.htm#V6

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Sub Jul 04, 2015 2:44 pm
od Gremlin
Onda uzmes Audijev 4.2 V8 sa 330ks i 420nm, uparis sa menjacem 01X i dobijes zverku :)
Longitudinally mounted rear-mid engine, rear-wheel drive ;)

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Sub Jul 04, 2015 4:13 pm
od Ognjen_HN
U svoj ovoj prici meni bi bilo bitno da je to ALFA. Znaci ne samo sasija nego i motor. Znaci nikakvi vw ni bilo koji drugi brend auta ne dolazi u obzir. Pa neka je i 30ks vise ali imam preradjenu alfu ! :)

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Sub Jul 04, 2015 10:37 pm
od IMSA75
U ovoj temi ima dosta ***** iz vise razloga:
1. Navodjenje nekih agregata koji veze nemaju sa alfom, a nisu ni ferrarijevi. hahaha
2. Fabricki leptir na Busso je dovoljan za 550 KS. Sto se tice plenuma, ovde se verovatno misli na onaj fancy carbon plenum i leptir sa ferrari-a (konjici lete). Vazduh i dalje upada na pogresan cyl, a prvi cyl je i dalje u siromasnoj smesi. Postoji jedno resenje za fwd koje stvarno donosi bolje disanje, ali ga do sada nisam video realizovanog. ;)
3. Grk Margaritis vozi 24v 3.0 turbo sa jedinom izmenom a to su kovani klipovi i gura 500+ KS. Kovane klipove porucis po kakvoj hoces specifikaciji za 60$/kom.
4. Ako guramo ozbiljnu snagu, imace probleme sa menjacima u svakom slucaju - ovo sa menjacem od jtd mu je dobra ideja - ide na 6 cyl gde svaki cyl salje slabije ali ucestalije pulseve snage. To moze biti dobitna kombinacija u smislu koliko Nm isti moze izdrzati.
5. Koga briga za masu od +40kg, na recimo 360 ks i 500 Nm? :coolguy:
6. Razbusivanje za nove hilzne + hilzne x 6 + 101mm klipovi x 6 + 3.2 V6 + radovi na glavi u najboljem slucaju = 2.300-2.800 eur, a kod AHM deraca je set 3500eur + siguran remap koji ce ici i na TB varijantu. Ove stvari mogu i kod nas da se urade za gore navedenu cenu...
7. Postoje jeftine i pouzdane solucije za odlazak u ozbiljno nadpunjenje, a ovaj motor moze dosta toga da istrpi. ;)

Eto, nisam vise mogao da cutim...

Pozz / Laki hahaha

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Ned Jul 05, 2015 9:14 am
od Gremlin
Prosvetli nas.
Daj konkretan info, ime i prezime ko je uradio, sta je sve zamenio, koliko para potrosio...

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Ned Jul 05, 2015 10:49 am
od Alex V6
Laki, fabricki leptir jeste dovoljan za 500 konja, ali sve zavisi na kojim obrtajima. Nije dovoljan za 3.7/3.8 na 7000 o/min, sve postaje jasno kad se pogleda dyno ili provoza takav auto. Od 3000 do 5500 ide odlicno, posle staje, tj. ne raste mu snaga, nema dovoljno vazduha.
Uz leptir i usis je krivac, ali se lako resava, kao Alan sto je uradio, nije bitno kako izgleda, bitno je da funkcionise.
Sto se JTD menjaca tice, unutrasnost je identicna V6 modelima, tako da nista ne bi trajao duze, bar jedan u rezervi je obavezan.

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Ned Jul 05, 2015 11:19 am
od IMSA75
Alex; leptir ne moze biti restrikcija ako dozvoljava xy protok vazduha, 500 ks trazi odredjeni ekvivalent volumetrijskog protoka bez obzira na zapreminu motora, broj cyl, obrtaje i slicno. .. Ako motoru fali vazduha u visokom rezimu, onda problem lezi dalje od leptira a to je plenum i usisni kanali na glavama. Plenum na fwd varijantama je potpuno pogresno dizajniran i postavljen (ako pricamo o performansama). Sto se tice 3.2 verzije negde sam nacuo da je sastavljan sa glavama od 2.5 - mozda bi tu znacilo cacnuti kanale ali ne preterano..?

3.0 24v glava ima presiroke usisne kanale, pa je u problemu u niskom rezimu u atmo izvedbi ali je zato idealan za nadpunjenje.

Osnovni problemi oko svakog plenuma; mala zapremina, pogresno orijentisan usis, prvi cilindar bez vazduha. Alan je delimicno korigovao vecinu nedostataka, ali za 100% ok plenum potrebno je izmestanje - naravno, ovo se sve odnosi na ozbiljno izforsirane agregate, za std je sve fabricko vise nego ok. :)

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Ned Jul 05, 2015 11:47 am
od Alex V6
Upravo i jeste restrikcija zato sto dozvoljava odredjen protok vazduha, a 3.8 motoru treba vise od toga preko 6000 obrtaja. Ali opet usis je glavni problem. Tacno je da mu je zapremina 2.5l, dakle nedovoljno za 3.0/3.2, a pogotovo 3.8. Glave su su identicne na 3.0 / 3.2, samo 2.5 ima manje ventile i naravno komore zbog manjeg precnika klipa.

U svakom slucaju mislim da je bolje ici na 3.8 nego na turbo. Prvo zbog jednostavnosti samog sistema, a drugo da sacuva karakteristike NA motora. Cena ce biti slicna. Takodje, sa 3.8 motorom menjaci nece biti preveliki problem dok sa turbinama ima da ih menja mesecno ako koristi snagu.

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Ned Jul 05, 2015 12:39 pm
od Gremlin
Laki, sta vozis i koliko konja imas pod haubom?

Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?

Poslato: Ned Jul 05, 2015 12:44 pm
od TheWickerMan
Prelistaj temu viewtopic.php?f=6&t=30539