Stranica 3 od 7
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pon Maj 05, 2014 2:47 pm
od Alex V6
Kao sto sam vec rekao, potreban je samo motor (blok i glava). Svi senzori i agregati ostaju sa starog motora.
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pon Maj 05, 2014 3:51 pm
od Jurke
Ovako stoje stvari. Čitav dan okrećem brojeve i ponude ima ali je šarenolika.
Ovaj link što je okačio Dragon, i njega sam zvao jutros, taj je euro 2, traži 200evra a nisam mu ni nudio moj pa da mi smanji cenu.
Najveća mi je briga i problem: kako ubosti pravu strvar? Nemam novaca da mogu sebi dopustiti zajeb
Ne mora biti kao iz fabrike, ali bar da me posluži lepo.
Najviše gledam euro 3 jer je plug and play varijanta. Ako euro 2 ima razlika ne da mi se te krive Drine ispravljati još, verujte mi, majstorima objašnjavati i tražiti nekoga ko to zna da uradi

I ti motori su uglavnom 98-99 godište, ne verujem da su malo prešli

Mada sve je moguće pa i da su bolji od novijih.
A nećete mi verovati, raspitujem se kod svih za euro2-euro3 varijante i razlike i svako ima neku svoju priču, tj. nikog nema da zna o čemu priča rekao bih, klasični nakupci.
Imam u Žablju to mi je blizu 2 komada, oba su u autima i mogu da se upale i ošacuju, a čekam i Srđu da pogleda jedan motor koji je ubedljivo najskuplji u celoj priči ali ako zaista valja možda ga i uzmem.
Flavio, za komplet auto nemam uslova, živim u stanu a da ga nekom parkiram u dvorište i odatle da ga kupusam i rasprodajem takođe ne mogu
Što se tiče legalnosti, to mi je druga teškoća. Svi imaju uglavnom papire auta stranca ali mi za carinjenje treba još i račun od tog motora a to niko nema. Kako doći do toga i kako tu prepreku rešiti nemam pojma još uvek :cray:
I poslednja stvar, naći pouzdanog majstora koji se neće učiti na njemu i koji je dovoljno ozbiljan i odgovoran da ne ujebe celu stvar.
Ukratko, najeb'o sam, bez ulepšavanja. Ali proći će i ovo, Bože zdravlja samo.
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pon Maj 05, 2014 4:01 pm
od sale_75
065/615-40-89 Aleksa, ako se on nije naubacivao prepravljenih motora nije niko, zovi momka i pitaj ga za detalje. Sta moze, a sta ne moze!
Majtor za 10-ku, covek za 10-ku!
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pon Maj 05, 2014 4:08 pm
od Bojan90
Izmedju e2 i e3 jedina razlika je izduvna grana, to smo ustanovili

. To je jedina stvr koju ces morati da promenis ako uzmes e2.
Cekamo Edina da se javi, da vidimo koji je postupak carinjenja motora, posto ocigledno zna nesto vise od nas o tome. Mislim da ti je to najveca briga, da sve bude zakonski kako treba.
Mislim da za majstora nije problem. Svako ko je par puta radio generalnu motora ce znati da odradi posao kako treba, posebno sto dolazi ceo motor.
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pon Maj 05, 2014 4:22 pm
od flojd
Jedina razlika je u debljini karika sto ovde nema nikakav znacaj jer se ubacuje ceo motor i razlikuje se zupcasti kais kao sto sam rekao.Njemu ostaje izduvna grana sa njegovog motora sve pase sraf na sraf elektronika se prebaci sa njegovog motora i tu nema greske jedino ostaje da se nadje dobar motor i majstor koji ce sve to da spakuje i da se vidi kako da se naprave papiri za taj motor
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pon Maj 05, 2014 4:33 pm
od sale_75
Da se ne lazemo svi zajedno sto se tice papira

, vecina zna o cemu pricam!
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pon Maj 05, 2014 6:21 pm
od OMP
155
Poslato: Pon Maj 05, 2014 7:00 pm
od miljan
+1
bas da se nelazemo ima dosta varijanti i sve su legalne
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pon Maj 05, 2014 9:22 pm
od sale_75
Pa kada se odredjeni alati prodaju na pijacama, znaci da je legalno

Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Pon Maj 05, 2014 9:41 pm
od delic
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Uto Maj 06, 2014 6:26 pm
od DushanSD
sale_75 napisao:065/615-40-89 Aleksa, ako se on nije naubacivao prepravljenih motora nije niko, zovi momka i pitaj ga za detalje. Sta moze, a sta ne moze!
Majtor za 10-ku, covek za 10-ku!
Nije 065 nego 064

.
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Uto Maj 06, 2014 7:43 pm
od sale_75
Jbg, greska. Stalno pisem preko tel. pa pravim greske.
Dokle si stigao? Jesi li kupio motor?
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Uto Maj 06, 2014 8:48 pm
od moth3
Zbog ovakvih situacija me strah da zavrtim alficu. Ima jedna cuknuta 75-ica sa 2.0 motorom, mozda bi to bilo idealno. Sto se tice 1.8 motora, mozda mogu da pomognem.
Poslato: Uto Maj 06, 2014 8:49 pm
od TheWickerMan
Ona crna? Ništa ne paše na 156, ne isplati se...
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Uto Maj 06, 2014 8:57 pm
od moth3
Da, crna. Ne znam kolika je igranka spakovati to, ali da je zanimljivo - jeste.
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Uto Maj 06, 2014 9:15 pm
od mali radojica
ma 8v otpada u startu jer mu ne paše apsolutno ništa, izduvna grana, usisna, kompletna struja, verovatno i nosači motora, možda i zvono menjača... a tek 75 koja ima uzdužno postavljen motor.
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Uto Maj 06, 2014 10:41 pm
od sErGiO
Ne stajte čoveku na muku, ne radi on ovo iz zajebancije nego ga muka naterala. Najjednostavnije i najisplativije je 1.8 16v i da ga ne boli glava.
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Uto Maj 06, 2014 11:19 pm
od DushanSD
Nije da ja sad tu nešto solim pamet Jurketu i ostalima ali...
Po meni...
Najbolje je da stavi isto E3 motor, isto 1.8 16v. I kraj
Zašto?
1.) E2 I E3 razlikuju se po mnogo čemu, po elektronici najviše.
2.) Nećeš celog života voziti tu 156, biće i novijih Alfi

. Veliki minus će ti biti kad je budeš prodavao ako je neki E2 unutra, ili bilo šta drugo osim izvornog motora (tj 1.8 16v E3) . I da je sve idealno, opet će ljudi zazirati. Pre će kupiti neki lom sa auto placa ili neku Alfu kojoj je skršena duša nego takvu u perfektnom stanju.
3.) Imaš sve od svog motora. Svećice, ubrizgavanje, izduvnu, usisnu, sve kajiševe i španere, pumpu za vodu, kompresor klime, alternator, zamajac, bobine, lamelu... Znači tebi samo treba go motor bez ičega. I jedini uslov je da je u dobrom stanju i da može da se uredno i zakonski uvede u saobraćajnu dozvolu

.
To je neko moje gledanje na problematiku.
Setio sam se sad nečega...
Sutra ću nazvati jednog poznanika iz Smedereva da se raspitam kod njega. Da li ima motor, ako ima u kakvom je stanju, itd itd. Pa ti pišem ovde šta je i kako je

. Barem da imaš u vidu .
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Sre Maj 07, 2014 6:16 am
od Jurke
sale_75 napisao:Jbg, greska. Stalno pisem preko tel. pa pravim greske.
Dokle si stigao? Jesi li kupio motor?
Nisam još. Tražim i zvao sam već brdo telefona. Šarlatana i muljatora imamo na izvoz... Ne bih ovu igranku poželeo nikome
Juče sam gledao jedan motor, još je u autu ali ne može da se kresne... Malo je mastan motor ali samo oko dihtunga između glave i bloka, ali zaista malo, onako ne da se sliva ali je crno, pomešano ulje i prašina, a i više i niže od toga je sve suvo kao barut, sve do kartera.
Iz Švajcarca SW, 2001., kaže da je lepo radio koliko ga je on vozikao po dvorištu samo a dovezao mu je čovek iz Švajcarske od koga je kupio. Auto ima rđe ispod pa pretpostavljam da kao takav nije bio atraktivan za carinjenje a i sad je to skupa igranka i ne isplati se (ovo sve pišem iz razloga jer sam ga pitao što ga nije carinio ako je već 2001.).
Lik mi deluje ok ali opet šta znam.
Na satu piše 117.000, enterijer je jako očuvan, motorni prostor uredan itd. Ima drvenu ručicu menjača i još se ona slova nisu izlizala a to je retkost videti na pre-ristajl verzijama.
Šta vi mislite?
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Sre Maj 07, 2014 6:56 am
od sale_75
Koliko trazi za motor ili po nekom tvom objasnjenju kao da sam te razumeo da gledas ceo auto da uzmes?
Neko je spomenuo da treba nesto da uradis pre nego sto ga ubacis mislim da menjas lezajeve da ti se ne bi ponovio kvar!
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Sre Maj 07, 2014 9:57 pm
od DushanSD
Ma ne treba da menja ležajeve. Nije to do njih. Da je do njih okrenuo bi ležajeve, shebao radilicu, izgubio pritisak ulja i prolupao. On je napravio prozor na bloku jer se klipnjača otkačila. To je sasvim drugi problem čiji je uzrok nepoznat...
Elem, zvao sam danas čoveka iz Smedereva koji rastura Alfe. Ima E2 1.8 16v u dobrom stanju. Samo go motor. Cena je 300e. Kaže da provereno bez problema leže sve od E3 na njega i da sve radi bez problema kad se spakuje.
Jedini je zaeb što je E2 pa carinjenje nije moguće, ili tako nešto. Reče mi on.
E3 nisam uspeo da izbunarim

.
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Sre Maj 07, 2014 10:48 pm
od sErGiO
Što se tiče izduvnih grana:
viewtopic.php?f=13&t=49552
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Čet Maj 08, 2014 2:37 pm
od sErGiO
Ima li šta novo?
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Sub Maj 10, 2014 8:57 am
od darko qv
Re: Razlike 1.8 i 2.0 16v TS
Poslato: Sub Maj 10, 2014 11:02 am
od Jurke
Pa ima nerviranja, traženja, mudrovanja itd.
Ko nije tražio motor za Alfu taj ne zna šta je patnja
1.8 euro 3 sa papirima nema ni za leka, pa tražim 2.0 i nađoh 3 komada.
Na jednom je odrađena generalna, vozio se u autu 2-3.000 km i bio udes pa stoji oko 2 godine, naše papire ima i to mi je najskuplja varijanta. Ne mogu da ga upalim, stoji izvađen iz tih kola, nemam pojma kako bi radio itd.
Drugi sam palio, vozi se i dalje, lepo vuče, ne dimi kad se zagreje, malo je mastan oko ventil dekle više nazad nego napred. Taj se malo po meni glasno čuje dok radi na leru?! Onako kao da nije benzinac, kao da brunda, ko dizel. A u vožnji se ništa od toga ne čuje

Može li biti varijator malo kaput? Ako je to onda me briga, prepakujem moj koji je bio ekstra. Bojim se da nije nešto drugo, morate me razumeti, prosto sam fobiju dobio od nedelje kad mi se ono desilo, imam osećaj da će mi se ponovo desiti
A treći sa papirima nisam video, takođe izvađen iz domaće slupane 166-ice, ne mogu ga probati...