
A I na slikama se vide u daljini druga vozila na našim tablama, verovatno nije prevara
U pravu si za ovo da nisu svi automobili youngtimer-i ali to nisam ni gadjao. Meni se ovaj auto upravo i dopada zbog toga sto si naveo, retro smek sa relativno pristojnim performansama.range napisao:Ah vidi, bavim se vec neko vreme istrazivanjem tih... youngtimera ili automobila sa potencijalom da to postanu. Posle nekih 20-30 godina, automobili postaju retro i to ima svoj smek, tako da manje vise svi postaju "interesantni". Ali to treba razlikovati od da imaju posevnu vrednost. Da bi se to desilo, automobili moraju:
- da budu proizvedeni u dovoljno malom broju;
- da izazivaju emociju kod dovoljnog broja ljudi da bi to generisalo trziste;
Za prvo, to mesto je uglavnom rezervisano za high end modele: 156 GTA, 155 Q4, 75 1.8 (ako pricamo o alfama). Za drugo to je vise manje nagadjanje... recimo buba ili T1 transporter, proizvedeni su u milione primeraka, ali oni pogadjaju odredjenu grupu ljudi (ex hipici or wannabe hipici). Tu ti je i cuvena integralka: cuvena je zbog istorije i jer nam je svima visila kao poster na zidu iako je proizvedena u prilicnom broju.
E sada, postoji i sansa da modeli koji su potpuno nevazni i nespektakularni u smislu broja primeraka, da budu na ceni. Ali za to moraju da budu 100% stock, ocuvani kao casa i mala kilometraza. Imas na mobile.de 166 2.5 sa 10ak k km. Ceni se oko 15k i stoji vec 6 meseci. Ako pogledam ovaj auto... prva slika je strokav auto, druga sa sapunicom na betonu. znaci potrudio se da opere auto! Drugo, nema volan, budzen cd, naglasio je da ima rdju, plin i 200k km... Znaci sta hoces sa ovim autom? Da ga vratis u fabriku? kostace te jos 3k-5k. I sta si dobio? Vozilo nece biti lako izvesti odavde. Drugo, ako vidis da taj auto kosta 10k u CH, prvo ne znaci da se i proda za te pare. A i ovaj auto nikad nece primirisati autu u CH sa MFK i racunima od svakog servisa...
Dakle suma sumarum: ako neko kupi ovaj auto, sem ako se ne radi o nekom 100% emotivnom razlogu, voleo bih bas da cujem zasto je to uradio (naravno za ove ili blisno ove pare).
Tu zutu je pravila tako da se izrazim cipiripi i njen cale i super je bila jedino mana pogon i motor ali jbg.paul smart napisao:Svidja mi se taj auto. Secam se da je pre 7-8 godina na Dorcolu bio jedan isti, HF turbo..sveze ofarban u zutu boju. Kako je to dobro izgledalo..
Jeste, u pravu si. Znam da ju je vozila neka devojka i da je bio sveze ofarban u zutu, secam se da je bio i na oglasima i da cena nije bila previsoka. Nece imati kolekcionarsku vrednost ali mi se svejedno svidja. Manje vise svi automobili koje danas vozimo su van te kategorije (kolekcionarske) ali ih svejedno volimo. Uz to su nam putevi katastrofa, meni bi bilo naporno po gradu da vozim nesto solidno spusteno, svakim danom je sve gore.Blade napisao:Tu zutu je pravila tako da se izrazim cipiripi i njen cale i super je bila jedino mana pogon i motor ali jbg.paul smart napisao:Svidja mi se taj auto. Secam se da je pre 7-8 godina na Dorcolu bio jedan isti, HF turbo..sveze ofarban u zutu boju. Kako je to dobro izgledalo..
Radjena kako kopija hf integrale 16v prosirena krila kao inazad bokovi hauba farovi branici, ova je kako da kazem obicna ali generalno auto nece imati neku preveliku vrednost nikada pored hf integrale evo 1 evo 2 i onih limitiranih serija.