
Vidim ja da cemo uz cugu volan i tempomat da ugradjujemo

Zeks napisao:Sad ja... Kada sam bio kod električara da probamo celu operaciju bilo je bezuspešno.
Elem, mf špulna uopšte ne pasuje na moj ablender. Isti je raspored rupa i to sve, ali onaj nastavak koji ulazi u ablender ne pasuje. Pošto sam to pokušavao pre nekoliko meseci pišem po sećanju... Kod mene se senzor položaja volana nalazi u gornjem delu ablendera, a koliko sam primetio na vašim slikama nikome nije tako (ok, kapiram nije isti model auta).
Nakon toga sam ja poručio i drugi ablender, ali onda ne pasuje taj senzor, pa se nisam dalje igrao sa tim. Ako neko zna u čemu je fora, cenio bih da podeli.
Shanirani napisao:Imas gomilu razlicitih spulni. Moras da nadjes spulnu sa istim onim zarezima pozadi ali da je za mf volan.
Tj ti zarezi pozadi su bitni kako stoje da li na 10 i 2 sata ili drugacije.
Ajde da ne piskaras sam sa sobomCoyoteKG napisao:
Ovako sam uradio.
Na volanu sa gornje strane postoje dva džeka. Izvadio sam taj džek i proveravao kada će mi se uključiti pozicija tako što bih spojio tu jednu žicu sa masom. I došao do zaključka da je br. 5 sa sledeće fotke pozicija. A 6 masa.
Ako bih spojio 5 i 6 onda bi mi svetlela pozicija.
A realno jesam spojio 5 i 6 spajalicom i ukljucile su mi se pozicije. 3. zica mislim da je bila kratka svetla.Ako ti je zica br.5 plus(+) od pozicije ili za poziciju a br.6 minus (-) ili masa, tesko da bi ti bilo sta svetlelo kada to spojis, odnosno svetlelo bi sve naokolo posto bi napravio kratak spoj![]()