Stranica 3 od 3

Re: Turbina zastaje

Poslato: Ned Avg 24, 2014 1:00 pm
od dejan nis
Ubedjujem se sa jednim drugom pa mora da pitam.Kada je ugasen auto u kom su polozaju krilaca turbine i na kom principu radi kada su krilca otvorena bolje nabija pritisak ili kada su zatvorena logicnije je kada je auto ugasen da su otvorena kada se upali vakum povuce krilca i zatvori ih i kada se daje gas krilca se pomeraju i usmeravaju vazduh na peraja i brze se vrte ili je kontra kada su zatvorena brze se vrti izduvni gasovi idu direktno u rotor a kada se otvorena usmeravaju vazduh u auspuh i sporije se vrti rotor.Moze li neko objasnjenje?

Re: Turbina zastaje

Poslato: Ned Avg 24, 2014 1:23 pm
od Falcon037
[youtube]oZnV2SUOA4k[/youtube]

Re: Turbina zastaje

Poslato: Ned Avg 24, 2014 1:59 pm
od dejan nis
Hvala.

Re: Turbina zastaje

Poslato: Ned Avg 24, 2014 2:58 pm
od bums85
Kada je auto ugasen krilca su otvorena (rezim za visoke obrtaje)

Re: Turbina zastaje

Poslato: Ned Avg 24, 2014 3:29 pm
od dejan nis
I ja sam siguran da su otvorena ali me ubedise da su zatvorena.Po ovom klipu ispada da su zatvorena logicki gledano.Kad je ugasen zatvorena kad se upali vakum povuce polugu i otvori ih kako se daje gas poluga pada i zatvara ih i bolje puni tako ispada.

Re: Turbina zastaje

Poslato: Ned Avg 24, 2014 4:17 pm
od bums85
Ako skines vakuum crevo sa pastete videces da stoji kao kada je ugasen auto, a ako ga provozas tako turbina ce ti puniti tek na visokim obrtajima. Ovaj video pokazuje samo princip rada

Re: Turbina zastaje

Poslato: Ned Avg 24, 2014 4:22 pm
od dejan nis
Da pokazuje princip rada kada se krilca zatvore onda puni kada se otvore onda ne.Tako da kada auto upalis onda se povuce i treba da ih otvori kako se daje gas i povecavaju obrtaji treba da se zatvaraju i usveravaju gasove po ivice turbine i bolje da puni tako ispada na osnovu ovog videa.

Re: Turbina zastaje

Poslato: Ned Avg 24, 2014 6:06 pm
od dusanGT
Nije toliko bitno kako ko zove neki položaj krilaca ("otvoreno" ili "zatvoreno"):
a) kad ima malo izduvnih gasova (mali gas, mali obrtaji) krilca se nameste tako da skoro sva količina gasova ide na impelere (lopatice) turbine i
b) kad ima dovoljno ili mnogo izduvnih gasova (veliki gas, veliki obrtaji) krilca se nameste tako da deo gasova ide na impelere (lopatice) turbine.

To su dve regularne situacije - problemi nastaju kad krilca ne puštaju dovoljno izduvnih gasova na impelere (izmereni boost je manji nego traženi) ili puštaju previše (izazove grešku "preveliki boost").

Re: Turbina zastaje

Poslato: Pon Nov 24, 2014 8:08 pm
od dejan nis
I sta ustanovismo,kada je auto ugasen krilca su otvorena i u rezimu su za visoke obrtaje jel tako ili ne?Danas sam skinuo crevo sa aktuatora i auto do 3000 mrtav posle toga krene da vuce ali sa vrlo malo razlike a kada prikacim dobro vuce do 3000 posle secne i oslabi i pocne da sporije nabija obrtaje.
Moj zakljucak je da je turbina riknula?

Re: Turbina zastaje

Poslato: Pon Nov 24, 2014 8:08 pm
od dejan nis
I sta ustanovismo,kada je auto ugasen krilca su otvorena i u rezimu su za visoke obrtaje jel tako ili ne?Danas sam skinuo crevo sa aktuatora i auto do 3000 mrtav posle toga krene da vuce ali sa vrlo malo razlike a kada prikacim dobro vuce do 3000 posle secne i oslabi i pocne da sporije nabija obrtaje.
Moj zakljucak je da je turbina riknula?

Re: Turbina zastaje

Poslato: Pon Nov 24, 2014 8:28 pm
od dejan nis
I jos jedno pitanje kada je u vecim obrtajima krilca su skoro zatvorena ili?

Re: Turbina zastaje

Poslato: Pon Nov 24, 2014 9:34 pm
od mladenke
skroz otvorena, kada je u nizim obrtajima onda su zatvorena.

Kako raste pritisak u turbini tako se krilca otvaraju, da ne bi dolazilo do prepunjavanja. Zato je obrnuta logika kad su otvorena a kad su zatvorena.

Re: Turbina zastaje

Poslato: Pon Nov 24, 2014 9:45 pm
od dejan nis
Pa kako onda u nizim kad su zatvorena puni trebalo bi da se otvore da usmere gasove na propeler.

Re: Turbina zastaje

Poslato: Pon Nov 24, 2014 9:55 pm
od bums85
Krilca ne sluze da bi usmeravala gasove, vec da povecaju brzinu izduvnih gasova na nizim obrtajima da se propeler brze zavrti. Nesto slicno kada peres kola crevom za vodu pa stavis prst da bi prskao jace ili slabije

Re: Turbina zastaje

Poslato: Pon Nov 24, 2014 10:07 pm
od dejan nis
Pa dobro,ali to mu dodje isto da usmeri deo gasova na propeler da se brze zavrti i brze nabije pritisak.
I sta mislite jel turbina gotova?

Re: Turbina zastaje

Poslato: Pon Nov 24, 2014 10:16 pm
od mladenke
Najbolje je prvo videti na parametrima ovako je tesko da se oceni samo na osnovu ovoga sto si rekao.

Re: Turbina zastaje

Poslato: Uto Nov 25, 2014 8:34 am
od dejan nis
Pa probao sam jedan stilo tako i vuce dobro,a moj za 50% slabije,ima luft,tera i trosi ulje.