Stranica 3 od 4
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Uto Maj 21, 2013 11:35 am
od dusanGT
Čišćenje najčešće ne pomaže (osim ako je MAF ispravan, ali zaprljan...), kao ni vožnja sa isključenim MAF, kao dijagnostičkom metodom. Ali pre svih provera MAF potrebno je da se pouzdano ustanovi da li su creva bez prslina i da se naslage ulja izbace iz creva i interkulera.
Ako se opisano seckanje i posle toga javlja u baš svakoj vožnji, mogao bi neko (kolega sa foruma, servis...) da pozmajmi sigurno ispravan i odgovarajući MAF samo na probu, ako ništa drugo, bar da se eliminiše kao problem.
Dijagnostika (MultiECUScan) mora da se radi u vožnji - na autoputu, uz poštovanje ograničenja brzine, na konstantnih 3000-3500o/min i snimanjem parametara: Intake air quantity [mg/inj], Desired air intake quantity [mg/inj] i Air intake quantity signal [mV]. Ispravan MAF daje napon od oko 4650mV na maksimalnom protoku vazduha.
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Uto Maj 21, 2013 12:52 pm
od Super_genije
Dusane, hvala sto, vjerovatno, po n-ti put kucas isto nama neznalicama

U subotu, kada sam mijenjao donje viljuske pa je bio skinut sluspleh gledao sam donje crijevo od intercoolera i izgledalo mi je kao da je u jadnom stanju bas. ja sam ionako mislio da skinem i crijevo i intercooler pa da ocistim. Jasno da je najbolje da se stavi drugi pa da se proba, ali za slucaj da je prljav MAF, cime bi ga valjalo ocistiti? Isto za intercooler? Da li ima nesto u njemu ne znam ni ja na sta bi trebalo da se pazi ili moze benzinom da se opere fino?
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Uto Maj 21, 2013 1:24 pm
od dusanGT
Interkuler i creva se čiste i peru bilo kojim sredstvom koje rastvara naslage ulja i prljavštine, ali to najbolje prepusti servisu - prljavo je i pomenuta sredstava su ponekad dosta toksična.
MAF može da se čisti sličnim sredstvima (postupak je opisan u klipu), samo je bitno da se ne koriste materije čiji ostaci mogu da postanu izuzetno toksični...
[youtube]iX2Y44Np8VM[/youtube]
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Uto Maj 21, 2013 9:40 pm
od milanns
Nastelovana "pasteta" nema vise greske ! 2350mbar izmereno u voznji!
Radi savrseno

Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Uto Maj 21, 2013 10:10 pm
od dusanGT
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Sre Maj 22, 2013 9:00 am
od Super_genije
Hvala ti Dusane na snimku! Znam da je prljavo, ali jbg, znas kakvi su majstori..Evo ovi moji - dobri ljudi, ali vidjeli da ne mogu uzeti pare da moraju da se drkaju da nadju sta je pa u fazonu: vozi ti, sve je u redu! a znaju da nije i da ce crknuti nesto uskoro i sto bi se cimali. To sto crkne, mozda jos nesto pride i vise para njima... Dok sam ne zavrnes rukave....
Ja sam mislio benzinom da operem crijeva i intercooler, benzin je majka, a za MAF cu vec da vidim...
Milane, extra sto si sredio to!

Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Pon Dec 11, 2017 10:16 am
od Buta147
Koliko ima zica na MAP senzoru, tj koliko ima pina? U pitanju je alfa 147 JTD 1.9 85kw
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Pon Dec 11, 2017 11:36 am
od Pittatore
Jtd 3 jtdm 4 pina, po snazi bih rekao da je jtdm.
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Pon Dec 11, 2017 5:50 pm
od spin
Ne nužno, čak mislim obrnuto - 85kw je najčešća verzija jtd 8v mašine, mada je prva verzija bila 74kw.
Sa druge strane, mislim da je snaga jtdm 8v 88kw.

Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Pon Dec 11, 2017 11:56 pm
od Pittatore
Tako je JTD 85kw
Jtdm 88kw
Dakle ima 3 pina
Map Bosch senzor 0 281 002 510 ide
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Uto Dec 12, 2017 12:36 am
od Buta147

Hvala bracoo!

Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Uto Dec 12, 2017 6:34 pm
od OMP
Pittatore napisao:Tako je JTD 85kw
Jtdm 88kw
Dakle ima 3 pina
Map Bosch senzor 0 281 002 510 ide
kod mene na 85kw nije taj nego 0 281 002 215, kod drugara taj 510 a kod jos jednog drugara neki skroz treci

, koja je tu fora?
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Uto Dec 12, 2017 8:47 pm
od MiloshBg
Pittatore napisao:Tako je JTD 85kw
Jtdm 88kw
Dakle ima 3 pina
Map Bosch senzor 0 281 002 510 ide
A JTDM 74kw?
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Uto Dec 12, 2017 9:43 pm
od bums85
Gde ima jtdm od 74kw?
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Uto Dec 12, 2017 10:23 pm
od MiloshBg
Ima. Na trzistima poput Belgije, Holandije, a i kod nas se pojavi po koja. Konkretno na 147 mislim.
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Uto Dec 12, 2017 11:06 pm
od Zika
bums85 napisao:Gde ima jtdm od 74kw?
Ima jedan, ali sa lošim amortizerima pozadi.
Došao iz holandije.
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Uto Dec 12, 2017 11:19 pm
od Pittatore
0281002437
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Uto Dec 12, 2017 11:19 pm
od Pittatore
0281002437
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Sre Dec 13, 2017 2:34 pm
od bums85
Ja sam vidjao 85kw iz belgije, prvi put cujem za 74
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Sre Dec 13, 2017 2:54 pm
od OMP
nisam ni ja cuo za 74kw
jel zna neko koja je konkretno razlika, sem po obliku, kod map senzora za 8v motore sa zadnjim oznakama 215 i 510?
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Sre Dec 13, 2017 5:24 pm
od MiloshBg
bums85 napisao:Ja sam vidjao 85kw iz belgije, prvi put cujem za 74
Ima nekoliko komada na polovnim.
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Sre Dec 13, 2017 6:31 pm
od G0XY
Svasta ima u ponudi,u zavisnosti od trzista i poreskih zahvatanja.
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Sre Dec 13, 2017 6:37 pm
od OMP
koji je to motor, onaj iz bravo/brava/marea?
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Sre Dec 13, 2017 8:21 pm
od MiloshBg
JTD 8v i multijet 8v(prva generacija) samo ustrojeni za neka trzista.
Re: Turbina Ne Pali
Poslato: Ned Dec 17, 2017 8:46 am
od OMP
zet juce uzeo da ocisti map senzor, skinuo, oprao i vratio i kad je upalio auto izbacio mu gresku i auto upau u safe mod? jel zna neko o cemu se tu radi, auto mu je pre toga normalno radio i isao, ja sam skidao map vise puta i vracaio i probao sa drugih kola i nisam imao tih problema, naravno dok je map bio otkacen nije davao kontakt i sl., ne znam sto je njemu upalio gresku, kaze auto se vuce do 3000rpm i ima cudan zvuk kao da je auspuh busan. to mu se isto desilo jos jednom kad mu puklo vakum crevce od overboosta ali nije palio gresku samo tako iso i tako se cuo. proverio crevca sve ok.
dal moze dijagnostika samo da obrise gresku i da auto proradi, posto je ocigledno nesto zabrljavelo?