Stranica 3 od 41

Re: ProTuning

Poslato: Pon Okt 19, 2015 2:31 pm
od G0XY
Zex:

Nemoj da ložiš dečka,znaš i sam da imamo po jednu rezervnu turbinu u gepeku...a ti nekada i po dve hahaha


pogano_celjade

Kada budeš radio turbo,reci majstoru da ti izvadi sito iz holendera na cevki za dovod ulja u turbo,kako bi imao što bolje podmazivanje i neka dobro produva i opere cevku i holendere.
Takođe ako već nisi, izvadi katalizator i slične opstrukcije, kako bi smanjio pregrevanje osovine i zadnjeg rotora turbine.
Na kraju,kada budeš odradio turbo i vraćao ga na motor,obavezno promeni ulje i filter ulja.
Što se mene tiče,ja ne bih dirao mapu,nego bih odradio ova poboljšanja i bićeš bolji od te 3 remapovane što ih spominješ ;)

Re: ProTuning

Poslato: Pon Okt 19, 2015 2:38 pm
od pogano_celjade
Dobro je da znam da imate rezervne turbine u gepeku. Polako samo, još malo ćete se izlanuti i gde parkirate pa neću ni na remont morati. ;)

Re: ProTuning

Poslato: Pon Okt 19, 2015 2:46 pm
od mladenke
Moja fabricka turbina od 115ks jtd 8v i posle 3 godine i dalje vrti dobrih 2.6bara, a neka optimalna gornja granica za taj turbo po mnogima je na 2.45bara. I dalje se zvizduk cuje samo u prvih 15 sekundi kad se upali auto kad su niske temperature i to je to. A dosta cesto se vrti na tih 2.6 bara.

Pored pritiska koji je bitan za vek trajanja turbine, ulaze i drugi parametri u pricu oko stetnosti turbine, a to je i temperatura izduvnih gasova itd...

Tako da, remontuj turbinu i uzivaj u voznji sa tom mapom. ;)

Re: ProTuning

Poslato: Pon Okt 19, 2015 3:01 pm
od Zex
Mladenke 2.65 bara fabricka turbina??po dijagnostici?

@goxy ..ma ne lozim coveka,nego ja Ne bi vracao ni standard niti tu sadasnju mapu zadrzao,uradio bih kod boljih

Re: ProTuning

Poslato: Pon Okt 19, 2015 3:05 pm
od mladenke
2.6 bara ne 2.65 bara... od 2.4k obrtaja do 4k obrtaja na 2.6bara celom duzinom :)

Re: ProTuning

Poslato: Pon Okt 19, 2015 3:33 pm
od Zex
Mora da ne mislimo na istu izmerenu barazu,jer ja sa 2,1 bara peglam 220ks...to je pritisak koliko turbina duva preko boost cajgera,a ti meris sa map senzora jel da?znam da ima neki zajeb oko toga

Re: ProTuning

Poslato: Uto Okt 20, 2015 3:15 pm
od mladenke
pa uvek meris apsolutni pritisak normalno, nisi amerikanac. I u mapa je vrednosti u apsolutnom, i na dijagnostici... sto da dolazi do zabune. :D

Re: ProTuning

Poslato: Uto Okt 20, 2015 6:19 pm
od Zex
Ja to po americki od pocetka,nekako je njihovo sve jednostavnije ,napravljeno za glupane hahaha

Re: ProTuning

Poslato: Uto Okt 20, 2015 6:59 pm
od mladenke
e tu si u pravu ;)

Re: ProTuning

Poslato: Uto Okt 20, 2015 10:15 pm
od nidza
Ja sam imao kvar na pneumatskom ventilu koji inicira pomeranje varijatora na turbini i manifestuje se baš tako, što je auto mrtav. U pitanju je deo od 3-4 hiljade dinara, tako da proveri da nije to u pitanju. Serviser to zove overboost, ali ja mislim da to nije samo overboost ventil, nego komplet kontrola turbine.

Meni takođe turbina zviždi malo jače nego obično u poslednje vreme, ali će biti sređivana na sledećem servisu. Nije neka panika, zviždala je, doduše tiše, otkad je auto kupljen, a to beše već davno. Mapa je veoma žestoka, auto ide jako dobro i kao Goxy, nema šanse da se vraćam na fabrikanu. Šta pukne, to ću da menjam. Zasad je govno od M32 menjača najgore prošlo, ali to se rešilo za ne preterano velike novce, biće sređena turbinica ili stavljen neki hibrid i idemo dalje. Auto nije samo prevozno sredstvo, nego i izvor jedne velike zabave i zadovoljstva, tako da se ne treba nervirati ako na svakih par desetina hiljada kilometara imaš neki dodatni trošak.

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 3:57 pm
od Gremlin
Zex, sta si jos budzio pa imas 220ks pri pritisku od 2.1bar? :)
Nije valjda da FMIC toliko moze da spusti temperaturu usisanog vazduha?

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 4:47 pm
od mladenke
veci turbo i fmic i eto preko 200ks-a :D

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 5:29 pm
od djolers4
Koliki dobitak se moze biti na 8v jtd ako se stavi turbo sa 16v jtd-a i fmic?Sada je trenutno remap i straight pipe fi 55mm,safe chip mapa iz NS-a.kako sam uradio samo cevku,motor se ponasa kao benzinac,vuce linearno od 1500-4500 obrtaja,sto sam i zeleo ali sam se valjda vec navikao na snagu pa bih jos malo vise :D

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 5:38 pm
od Zex
Turbo gt1749,ic prednji,dizne 16v,oko 180-190ks u motoru...a bez dizni do 170 ks max...

@gremlin@ izcitaj moju temu i videces...trenutno je na 220,za neko vreme ide to jos gore

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 5:53 pm
od mladenke
Dizne nemaju nikakvu ulogu kod 8v motora i stavljanja gt1749 turba. Konjaza nece biti limitirana diznama, jer je vreme otvaranja sasvim dovoljno za gt17, a i za neki veci.

drugo ako se vec stavlja drugi turbo ne isplati se stavljati nista ispod gt2256 turba. Ubacivanjem samo turba gt22 moze da se izvuce nekih 190-200ks maks, i na fabrickim diznama sa fabrickom pumpom. Posle toga fmic, jos koji konj gore, pa pumpa, kako bi se skratilo vreme trajanja ubrizgavanja i to je to. Za 8v motor, samo gt22 turbo i fmic i eto te na oko 200ks.

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 6:31 pm
od FantomX
Dizne su iste.

Sa 2056 moze isto da se odradi lep posao.

Neki fmic od matorog mercedesa e klase zavrsava posao. Generalno, 8v moze jako lepo da se nasvira sa fabrickom setup-om. U odnosu na 16v trpi vise snage, proporcionalno fabricki deklarisanoj snazi.

Sno joj fali 6. brzina :D

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 6:32 pm
od Zex
Ja se slazem sa tobom sve,ali ne i u turbini gt 22 jer sa 8v i tolikom budzom,lag ce biti preogroman...zar nije bolje 1749 i fmic do 190ks i da bude puska,a ne da ceka bombu na 2800-3000 obrtaja sa turbom id 2.4 156...ili si mozda mislio gtb 22? Na vise auta je pakovan taj gt2056,i svaki je imao lag,evo ja sam tek sa sredjivanjem motorao pomerio lag do 2350k...i sva ta vozila sam vozio nakon mapiranja,tako da sam potkrepljen cinjenicom a ne teorijom,zavisi ko sta zeli,na visokim userava od gasa

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 6:46 pm
od FantomX
2.4 jtd ali 10v najbolji dizel za tjun ikada :)

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 6:49 pm
od djolers4
A sta se desava sa crevima interkulera,moraju cevi ili zavrsavaju posao ojacana?Meni bi bilo puna kapa 180ks i max 400Nm,za 147-icu taman.Raduje me sto je potrebno samo turbo i ic promeniti,to nije toliko skupa investicija za takav rezultat.Znam da jtd trpi bez problema toliku snagu,samo ostaje pitanje kvacila.Funkcionise za sada odlicno,ni traga proklizavanju.

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 6:56 pm
od FantomX
Kvacilo moze da sredi malinic, da se ojaca korpa i prenituje lamela malo vise od fabrike.

Creva postaju kriticna omo 180ks, prohrom f60 ili 63 izadje oko 200e da se uradi sve kompletno.

Sachs fabricki drzi 162ks na tocku fabricki (barwm kod mog drugara) , ne znam za luk i valeo.
Ja teram nov Valeo i 119.9kw na tocku, moze jos ali ne nesto mnogo. Barem takav utisak imam.

Treba dobro izračunati sta se radi, umeju i malinic korpe da popuste od viska snage.

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 7:17 pm
od djolers4
Mozda za pocetak ostaviti fabricki turbo i jos malo ga naviti+fmic pa terati dok turbo ne odsvira svoje.Koliku snagu moze da izgura fabricki turbo u kombinaciji sa fmic?Ne zamerite sto postavaljam mnogo podpitanja,nov sam u "budzenju" dizela a svestan sam da su mogucnosti ogromne za 1.9 jtd :)

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 7:23 pm
od Zex
Ne morsju cevi do 200ks,stvar izbora..inaju ona crna ojacana creva,vrhunska su,meni su drzala 2.4 bara. Stvar izbora,vece su vibracije na leru i prednjim ic sa metalom...na starijim tipovima 147 i 156 16v mislim da nije moguce ojacati korpu ili lamelu,dok na restylinzima moze.. Malinic radi super,njegovo kvacilo mi je drzalo 480Nm bez greske....erdeljane nock nock,mrdni,iseci postove od prestanka zaljenja na pro tuning pa prebaci u onu drugu temu tuning

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 7:26 pm
od Zex
@djolers4 mislim do 160-170 ,mozda zna mladenke to boljse

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 8:10 pm
od FantomX
Ne treba ti realno nista of toga.

1749 moze da dogura do nekih 150/160ks na tocku kod 8v, da ga opanjis muski i da dimis kao lokomotiva. FMIC bi svakako pomogao zajedno sa nekom finom kruskicom, ali kvacilo, zamajac, sve to zaostaje i brzo strada u slucaju preteranog mapiranja.
Moras da razgranicis vikend auto od automobila kojim se vozis svaki dan.
Odradi malo jacu mapu, isprati kako se ponasa auto, prati vibracije, kvacilo, izmeri snagu.
Kada dodjes do 100% mogucnosti fabrickih delova onda razmisli da li ima smisla ici dalje i ulagati novac na budz. ;)

Verujem da ces u jednom trenutku biti zadovoljan samo cipom, ali imaj na umu da nece bas svako da ti navije auto na maximum.
I sve radis na svoju odgovornost - razleti se turbo, hteo si da letis, uletis u limp, ne moze pumpa da postigne, ima veselja dok se dodje do ozbilj ojih prepravki.

Re: ProTuning

Poslato: Sre Okt 21, 2015 8:42 pm
od djolers4
Ma kakav vikend auto,mesecno prelazim min.2000 km,tako da je bolje za pocetak da se zadovoljim nekako sa trenutnom mapom(koja je uzgred receno super,ima lepe snage,dima samo na punom gasu i to malo,potrosnja ok)pa kad izgustiram nju onda da krenem u menjazu delova.Uglavnom,hvala svima na savetima,dosta ste mi pomogli :arflag

P.S Da sam uzeo 16v jtd i uradio remap,imao bih ono sto sada trazim :)