Stranica 3 od 4
Re: Trzanje
Poslato: Sre Apr 24, 2013 2:21 pm
od Djo83
pa tad se turbina pali tj vec je upaljena i ranije ali tad tek krece full da puni...

Re: Trzanje
Poslato: Sre Apr 24, 2013 2:26 pm
od marko28
Razumeo sam da bi vec oko 1800 trebalo da krene turbina ovo je kasnije, malo preko 2000.
Re: Trzanje
Poslato: Sre Apr 24, 2013 4:07 pm
od dusanGT
Navedena greška "P0504" kod konfiguracija sa tempomatom ima iste simptome koje je opisao chefsale...
Inače, turbina radi stalno, a u fabričkoj (neremap) postavci pravi nadpritisak već od 1250o/min... Kod 147/GT od 150KS maksimum (2380mbar) je na 3750o/min, a kod 170KS je 2550mbar na 3500o/min. JTD 8v 147ca od 115KS ima 2155mbar na 2500o/min.
Re: Trzanje
Poslato: Sre Apr 24, 2013 6:10 pm
od chefsale
Sutra je dan D, idem kod jednog funkcionera sto samo Alfe radi, da odgonetne. Kaze da je dobro sto je trajna greska koja ne moze da se obrise. Gledam na stranim forumima, P0504 Brake Switch, iskreno se nadam da je samo neki senzor. Javljam cim budem vise saznao.
Re: Trzanje
Poslato: Čet Apr 25, 2013 2:14 pm
od chefsale
Zakljucak. Razlog trzanju je EGR ventil. Parametri padaju na dijagnostici, ne otvara i zatvara kako valja. Kaze to je jedan i od razloga povecane potrosnje u gradskoj voznji, dok je na otvorenom to blize realnosti.
Greska P5040 je papucica kocnice, senzor ispod pedale, namesta se rucno.
Evo pa mozda nam koristi.
Re: Trzanje
Poslato: Čet Apr 25, 2013 2:25 pm
od marko28
Sta ti je pokazivao EGR na dijagnostici? Moguće da i mene to onda zeza, jer mi je u gradskoj vožnji dosta povećana potrošnja, a ovako na otvorenom relativno normalna.
Re: Trzanje
Poslato: Čet Apr 25, 2013 2:37 pm
od chefsale
Sad ja nisam neki strucnjak, ali ne otvara i zatvara klapnu kako treba, tj vise je otvorena nego sto bi trebalo po gradu. Na otvorenom putu je situacija drugacije, tj otvorena je vise, upravo kako i treba i da bude, pa samim tim imas utisak da je sve ok.
Obavezno na dijagnostiku FIAT-ovu koja moze da ocitava u voznji (imas dijagnostike i kompove koji idu samo na 220V) i strucnjak odmah vidi. Moguce je cak i kad je u leru da se vide losi parametri.
Re: Trzanje
Poslato: Čet Apr 25, 2013 3:02 pm
od dusanGT
MultiECUScan dijagnostika sa OBD2 kabelom radi provere EGR...

Re: Trzanje
Poslato: Čet Apr 25, 2013 10:35 pm
od marko28
Sta znači 16%, dobar procenat ili ne valja?
Re: Trzanje
Poslato: Čet Apr 25, 2013 10:49 pm
od dusanGT
To je samo hardcopy ekrana...
Re: Trzanje
Poslato: Ned Maj 26, 2013 9:15 am
od chefsale
Posle duzeg vremena, zamenjen EGR ventil. Vise nema trzanja, ciljani i izmereni pritisak su isti (pre je variralo 30-50% vise od ciljanog), ocekujem da ce i potrosnja biti za 1l manja u strogoj gradskoj voznji. Izgleda da se ulenjio auto kod ovod sto je vozio pre mene.
Re: Trzanje
Poslato: Ned Maj 26, 2013 9:49 am
od dusanGT
Re: Trzanje
Poslato: Uto Maj 28, 2013 7:33 pm
od Super_genije
Evo i ja sam skinuo EGR, ocistio i nema vise trzanja. A bio sam kod majstora prije mjesec dana, on kao to ocistio, i ja odem u CG i u povratku pocne da me zeza.. uzeo mi je 1500 din za to a sad sam vidio da nije skidao kompletan EGR vec samo solenoid. Pa ja nisam imao pojma kako se to radi pa sam uradio sam za pola sata.. njemu je trebalo 15min.. ej, 1500 din...
U svakom slucaju, hvala Dusane, nije mi dalo mira ono sto si napiasao da prije protokomjera moraju da se provjere crijeva i EGR...
Re: Trzanje
Poslato: Sre Maj 29, 2013 8:40 am
od alfa&omega
Da li je osim mehanickog zatvaranja EGR-a potrebno i softversko na 166 2.4 JTD, motor 103 kw?
Re: Trzanje
Poslato: Sre Maj 29, 2013 8:58 am
od dusanGT
Zavisi koja verzija softvera je u ECU. 2.4 JTD 10v sa 136KS ima EDC15 ECU i softver koji "toleriše" samo "hardversko" zatvaranje EGR...
Re: Trzanje
Poslato: Sre Maj 29, 2013 9:35 am
od marko28
Dušane, da li ima svrhe čistiti EGR ili bolje odmah da idem na softversko rešenje? I da li je kada se softverski otkači potrebno i nešto hardverski uraditi? Na 1.9 JTD, 140ks, Alfa 156.
Re: Trzanje
Poslato: Sre Maj 29, 2013 9:50 am
od dusanGT
Dovoljno je da se sofverski isključi, jer tada ostane u položaju "zatvoreno" i trebalo bi da dijagnostika pokazuje da je EGR status 4%.
Problem je ako se zaglavio/zapekao u položaju "otvoreno", jer tada, logično, ne moće da se zatvori nikako, pa prvo mora skidanje i čišćenje...
Re: Trzanje
Poslato: Sre Maj 29, 2013 11:51 am
od alfaskorpion
Mislim da je pametnije i fizički zatvoriti eger i to bas dole kod turbine iz razloga da nebi imali slepo crevo kroz koje kruze gasovi i samim tim prave u impulsima zagusenje u protoku izduva.
Re: Trzanje
Poslato: Sre Maj 29, 2013 12:46 pm
od dusanGT
Slažem se - na bivšoj 147ci sam na izduvnoj grani zatvorio ulaz gasova u EGR sistem, zatvorio ulaz EGR gasova u usis i izvadio hladnjak EGR, koji je premošten gumenim crevom...
Re: Trzanje
Poslato: Uto Jun 18, 2013 9:24 am
od Super_genije
Da ne bih pravio novu temu, gledao sam nesto za protokomjer i koliko mi se cini nema razlike izmedju varijante za JTD 8v i JTDm 16v motore. Jesam li u pravu? Pitam jer se razmisljam koliko je pametno uzeti protokomjer sa otpada od neke novije alfe ili fiata cak ili kupovati novi u prodavnici.. Rekose mi neki da protkomjer na otpadu moze da se nadje za 50ak evra, u AP sportu je 150...
Sta mislite o tome?
Re: Trzanje
Poslato: Uto Jun 18, 2013 3:12 pm
od dusanGT
Nije baš isto - MAF za CF3 motore ima izlaz u obliku "MAF signal voltage in [mV]", a kod CF4 MAFa je izlaz "vremenski interval" tj. "Intake air quantity signal period in [ms]".
Ako se u CF3 JTD 8v (ECU je EDC15c7) stavi MAF od CF3 JTD 16v (ECU je EDC16c8) očitavanje protoka neće biti tačno i biće problema sa performansama, a ako se umesto fabričkih MAFova za pomenute CF3 motore, stavi MAF za CF4 JTDm 16v (ECU je EDC16c39), posledice ne mogu da pretpostavim...
Ili da pojednostavim... ako kažu: pusti forum, sve je to isto, a na otpadu je jeftinije... nemoj da ga poslušaš, dok ne proveriš fabrički broj MAF!
Re: Trzanje
Poslato: Sre Jun 19, 2013 8:26 am
od Super_genije
ok, jasno, hvala!
Re: Trzanje
Poslato: Pet Jul 05, 2013 9:53 am
od Super_genije
Dusane, pokusavam da saznam koji je MAF koji meni treba. Gledao sam i neke tvoje prepiske na alfaowner forumu. Na nekoliko mjesta sam nasao da je onaj koji meni treba MAF 0280218120 (46811122): prvo ovaj lik koji je tebi odgovarao:
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... td-8v.html
i na dva sajta:
http://ukdieselparts.com/manufacturers/ ... ensor.html
http://www.worldcarparts.co.uk/Store/ta ... fault.aspx
a ti si pisao da ePer kaze da je za taj auto: MAF 0281002308 (46559828)
Nisam uradio ociglednu stvar pa pogledao koji mi je trenutno u autu jer kao prvo ne znam da li je mijenjan i da li je stavljen dobar.
Ono sto me zbunjuje je sto na oba ova sajta pise da MAF 0280218120 moze kako na 8v tako i na 16v a i neki na alfaowner forumu su pisali da je isti MAF za ta dva motora.
Na osnovu kog broja i i gdje mogu da provjerim koji mi od ova dva MAF-a trebaju?
Re: Trzanje
Poslato: Pon Jul 08, 2013 1:30 pm
od dusanGT
Po svemu sudeći za ovu 147 1.9 JTD 8v je MAF sa brojem 46811122 ili 0280218120 (potpuno isti MAF koji se označava ili jednim ili drugim brojem).
Broj je utisnut u plastiku cilindra kućišta MAF. Uložak MAf je kljućni za ispravno merenje protoka vazduha. Ako je uložak predviđen za drugo vozilo, mogući su problemi...
Re: Trzanje
Poslato: Pon Jul 08, 2013 1:41 pm
od Super_genije
Ma jasno mi je da jedna Boschova a druga Fiatova oznaka i da je to isti MAF nego sam na ePer-u nasao da za ovaj motor ide ili ovaj 0280218120 ili 0281002308 i ti si nasao da je za tu alfu za koju si ti gledao tad (isto 147 1,9 8v) sigurno ovaj 0281002308 a ne 0280218120 (kao sto su neki pisali) pa me interesuje samo gdje si sa sigurnoscu utvrdio da je bas taj za tvoj auto (sem naravno na kucistu). Protokomjer je 90e. Upravo iz tog razloga sto nije svejedno koji je MAF mi je bitno, da ne bacim pare za bzvz...